Fiesta RS po swapie 2.0 z Mondeo, problem z paliwem ? |
Autor |
Wiadomość |
geraltzrusa [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sie 2007, 19:39 Fiesta RS po swapie 2.0 z Mondeo, problem z paliwem ?
|
|
|
WItam , problem polega na tym : przyspieszajac do powiedzmy 160 km/h trzymajac gaz w pozycji stalej jest ok , po lekkim popuszczeniu gazu samochod zaczyna sie dlawic i ksztusic i ma problemy z przyspieszeniem, a nawet zwalnia... stalo mi sie to doslownie przed wyjazdem i zbytnio nie mialem mozliwsoci dojscia do tego co jest nie tak , jedynie co mi przyszlo do glowy to odlaczyc sonde lambda , odlaczylem wtyczke i jedna dziurka we wtyczce byla zielona , wiec pomyslalem ze to musialabyc sonda , odlaczylem ja i ruszylem w trase, ogolnie zdawalo sie ze wszystko jest ok a mialem przed soba 1400 km , dopiero po przejechaniu okolo 1200 cos jakby znow bylo nie tak czyli ten sam objaw ale w delikatniejszej formie i doslownie raz mi sie zdarzyl , a wczesniej przy podlaczonej sondzie czasami nie szlo jechac.... bedac jeszcze w Poznaniu odlaczylem plus zeby zresetowac komputer i generalnie poprawa byla od razu... przyjechalem na miejsce i kupilem nowa sonde , pomijam fakt ze palil jak smok bez sondy podlaczonej...po podlaczeniu nowej sondy znow ten sam problem... ale zauwazylem ze jest bardziej czesty jak jest cieplej na dworze czyli okolo 25 i w gore stopni .... teraz dodam fakt iz jezdze na silniku 2.0 z mondeo a komputer jest od 1.8 ... rozmawialem ze znajomym i mial prawie identryczne objawy w WV golfie mk4 2.3 V5 i wymienil czujnik MS ktory ma w dolocie...we fiescie jest przeplywomierz...ale jeszcze w Poznaniu zamienilem przeplywomierz od 1.8 bo mam drugi i nic to nie dalo.... no chyba ze obydwa i lubię chleb ze smalcem ale watpie .... jakas porada ? z gory dziekuje ze przeczytanie moiuch wypocin pozdrawiam
Maciej |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 21:40
|
|
|
na 2.0l ja bym zalozyl taki osprzet jak ja mam czyliu nie od 1.8 tylko 2.0l
komp, przeplywka, przepustnica,
ja sie tam nie znam bo mam neostrade
ale pogadaj z kolega Gaszu
on ma wiedze na ten temat duuuuzo!! |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 23:01
|
|
|
przeplywka ... wtryski masz od 1.8 czy 2.0 ? zobacz pompke paliwa czy baku Ci nie wsalo tak jak mi bo sie odpowietrzenie zapchalo i bak od gory zassalo do srodka i scisnelo pompke |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
geraltzrusa [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2007, 23:26
|
|
|
wtryski sa od Mondeo , komp od 1.8 ale wlasnie kupilem kompa na ebayu z 2.0 , przeplywomierz jest z 1.8 , pompa tez , a co do baku to musze tam zajrzec... dzwiny objaw mam teraz jak jest silnik zimny wstaje mmi na 1500 obr i w pewnym momencie gwaltownie je urywa i szarpnie , no i wyjezdzam i znow sie problem powtarza nawet na 3 biegu , przy doslownie leciutkim popuszczeniu gazu szarpie i sie ksztusi , nie zawsze... :( i badz tu madry :( licze na to ze komp pomoze , dostalem info od kogos ze sa 3 kompy DEWY , DESK i DEEP ktore pasuja do wiazki od 1.8 gdzie EDIS jest na zewnatrz... kompa zalicytowalem i jak przyjdzie bede wkladal i sie zobaczy czy cos sie zmienilo...... |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Sie 2007, 18:41
|
|
|
załoz przeplywomierz z 2.0 |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sie 2007, 10:20
|
|
|
geraltzrusa, kompy DEEP, DESK i DEWY mają EDIS w środku i nie pasują do loom'u od 1,8, gdzie EDIS jest na zewnątrz:) |
|
|
|
 |
geraltzrusa [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Sie 2007, 14:54
|
|
|
ehhh to juz teraz nic nie rozumiem.... gosc sprzedajacy kompa napisal ze pasuje na 100 % ze on u siebie jezdzil na tym kompie po przelozeniu z kompa 1.8 bo dokladnie o to pytalem i wspomnialem ze wiem ze nie pasuja kompy z "wewnetrzym" EDIS , i odpisal ze bedzie pasowalo.... pozatym wczoraj mialem mala przygode ulamala mi sie lapka miedzy linka sprzegla a skrzynia ta z odwaznikiem i sprzegla nie bylo :( sciagnalem obudowe filtra bo nie mialem dojscia do skrzyni z gory i nie zalozylem go spowrotem i po zrobieniu lapy wyjechalem i problem sie rozwiazal... przestal sie dlawic itp wniosek dostawal za malo powietrza... a przyczyna wg mnie jest komputer i inne ustawienia niepasujace z ECU 1.8 do silnika 2.0 jesli sie myle prosze mnie poprawic... aleee auto chodzi... choc czuje ze powinno chodzic jeszcze lepiej.... jakie rady ? co z tym kompem z 2.0 ? bo juz go praktycznie kupilem..... |
|
|
|
 |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 21:38
|
|
|
geraltzrusa, zadzwoń do mnie - postaram się ci pomóc. |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 12:37
|
|
|
ja bym wyjal pompe paliwa i sprawdzil czy ten gruby waz laczacy sie gdzies nieprzerwal tak jak u mnie...........
ja mialem takie objawy w moim VR6 ktore sie zaczely jakies 3 miechy temu az w koncu w ostatnia sobote sie calkowicie przerwal i stanalem za lodzia..... |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 3 Sty 2008, 10:34
|
|
|
a ja mialem podobny objaw az mi pompa paliwa stanela...wyjalem ja postukalem zadzialala pzejechalem sie 5 km i znow to samo az stanela pompa. Czy to juz jest jej koniec ?? Zaznaczam ze przy swapie zmienilem pompe na ta od 1.8 - Problem rozwiazany padla jednak pompa |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
 |
|