Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Fiesta RS po swapie 2.0 z Mondeo, problem z paliwem ?
Autor Wiadomość
geraltzrusa
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2007, 19:39   Fiesta RS po swapie 2.0 z Mondeo, problem z paliwem ?

WItam , problem polega na tym : przyspieszajac do powiedzmy 160 km/h trzymajac gaz w pozycji stalej jest ok , po lekkim popuszczeniu gazu samochod zaczyna sie dlawic i ksztusic i ma problemy z przyspieszeniem, a nawet zwalnia... stalo mi sie to doslownie przed wyjazdem i zbytnio nie mialem mozliwsoci dojscia do tego co jest nie tak , jedynie co mi przyszlo do glowy to odlaczyc sonde lambda , odlaczylem wtyczke i jedna dziurka we wtyczce byla zielona , wiec pomyslalem ze to musialabyc sonda , odlaczylem ja i ruszylem w trase, ogolnie zdawalo sie ze wszystko jest ok a mialem przed soba 1400 km , dopiero po przejechaniu okolo 1200 cos jakby znow bylo nie tak czyli ten sam objaw ale w delikatniejszej formie i doslownie raz mi sie zdarzyl , a wczesniej przy podlaczonej sondzie czasami nie szlo jechac.... bedac jeszcze w Poznaniu odlaczylem plus zeby zresetowac komputer i generalnie poprawa byla od razu... przyjechalem na miejsce i kupilem nowa sonde , pomijam fakt ze palil jak smok bez sondy podlaczonej...po podlaczeniu nowej sondy znow ten sam problem... ale zauwazylem ze jest bardziej czesty jak jest cieplej na dworze czyli okolo 25 i w gore stopni .... teraz dodam fakt iz jezdze na silniku 2.0 z mondeo a komputer jest od 1.8 ... rozmawialem ze znajomym i mial prawie identryczne objawy w WV golfie mk4 2.3 V5 i wymienil czujnik MS ktory ma w dolocie...we fiescie jest przeplywomierz...ale jeszcze w Poznaniu zamienilem przeplywomierz od 1.8 bo mam drugi i nic to nie dalo.... no chyba ze obydwa i lubię chleb ze smalcem ale watpie .... jakas porada ? z gory dziekuje ze przeczytanie moiuch wypocin :) pozdrawiam
Maciej
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 16 Sie 2007, 21:40   

na 2.0l ja bym zalozyl taki osprzet jak ja mam czyliu nie od 1.8 tylko 2.0l
komp, przeplywka, przepustnica,
ja sie tam nie znam bo mam neostrade
ale pogadaj z kolega Gaszu
on ma wiedze na ten temat duuuuzo!!
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Sie 2007, 23:01   

przeplywka ... wtryski masz od 1.8 czy 2.0 ? zobacz pompke paliwa czy baku Ci nie wsalo tak jak mi bo sie odpowietrzenie zapchalo i bak od gory zassalo do srodka i scisnelo pompke
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
geraltzrusa
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2007, 23:26   

wtryski sa od Mondeo , komp od 1.8 ale wlasnie kupilem kompa na ebayu z 2.0 , przeplywomierz jest z 1.8 , pompa tez , a co do baku to musze tam zajrzec... dzwiny objaw mam teraz jak jest silnik zimny wstaje mmi na 1500 obr i w pewnym momencie gwaltownie je urywa i szarpnie , no i wyjezdzam i znow sie problem powtarza nawet na 3 biegu , przy doslownie leciutkim popuszczeniu gazu szarpie i sie ksztusi , nie zawsze... :( i badz tu madry :( licze na to ze komp pomoze , dostalem info od kogos ze sa 3 kompy DEWY , DESK i DEEP ktore pasuja do wiazki od 1.8 gdzie EDIS jest na zewnatrz... kompa zalicytowalem i jak przyjdzie bede wkladal i sie zobaczy czy cos sie zmienilo......
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Sie 2007, 08:33   

ja w swojej rst mam podobny objaw... i jeszcze nie wiem co jest nie tak... czekam aż dojdzie turbo i wtedy będziemy kombinować...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Sie 2007, 18:41   

załoz przeplywomierz z 2.0
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sie 2007, 10:20   

geraltzrusa, kompy DEEP, DESK i DEWY mają EDIS w środku i nie pasują do loom'u od 1,8, gdzie EDIS jest na zewnątrz:)
 
 
geraltzrusa
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sie 2007, 14:54   

ehhh to juz teraz nic nie rozumiem.... gosc sprzedajacy kompa napisal ze pasuje na 100 % ze on u siebie jezdzil na tym kompie po przelozeniu z kompa 1.8 bo dokladnie o to pytalem i wspomnialem ze wiem ze nie pasuja kompy z "wewnetrzym" EDIS , i odpisal ze bedzie pasowalo.... pozatym wczoraj mialem mala przygode ulamala mi sie lapka miedzy linka sprzegla a skrzynia ta z odwaznikiem i sprzegla nie bylo :( sciagnalem obudowe filtra bo nie mialem dojscia do skrzyni z gory i nie zalozylem go spowrotem i po zrobieniu lapy wyjechalem i problem sie rozwiazal... przestal sie dlawic itp wniosek dostawal za malo powietrza... a przyczyna wg mnie jest komputer i inne ustawienia niepasujace z ECU 1.8 do silnika 2.0 jesli sie myle prosze mnie poprawic... aleee auto chodzi... choc czuje ze powinno chodzic jeszcze lepiej.... jakie rady ? co z tym kompem z 2.0 ? bo juz go praktycznie kupilem.....
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sie 2007, 21:38   

geraltzrusa, zadzwoń do mnie - postaram się ci pomóc.
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 10 Wrz 2007, 12:37   

ja bym wyjal pompe paliwa i sprawdzil czy ten gruby waz laczacy sie gdzies nieprzerwal tak jak u mnie...........


ja mialem takie objawy w moim VR6 ktore sie zaczely jakies 3 miechy temu az w koncu w ostatnia sobote sie calkowicie przerwal i stanalem za lodzia.....
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Sty 2008, 10:34   

a ja mialem podobny objaw az mi pompa paliwa stanela...wyjalem ja postukalem zadzialala pzejechalem sie 5 km i znow to samo az stanela pompa. Czy to juz jest jej koniec ?? Zaznaczam ze przy swapie zmienilem pompe na ta od 1.8 - Problem rozwiazany padla jednak pompa
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.