Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:32 |
[MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin |
Autor |
Wiadomość |
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 13:21
|
|
|
Strrasznie mi się podoba że wszystko jest robione od początku z taką dokładnościa. Nie mogę się doczekać włożenia CVH do Śliwki. Gratki Danio, CVH rządzi |
|
|
|
|
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 14:00
|
|
|
no i pięknie, trzymam kciuki Daniel za ten projekt |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 14:54
|
|
|
no i wrescie sie ujawiniles z projektem grtauluje zapalu i podejscia wkoncu upragnione xr2i pod maska swoja droga to nasz frakcja mnie przeraza w tepie swapow
a co dolotu Z RST to jak juz ci mowilem wczensiej dobry patent ale szkoda takeigo pieknego rarytaska ;0 |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:51
|
|
|
dopiero teraz zobaczyłem że to ma chodzic na LPG, hmmm może zastanów sie nad sekwencją jednak. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:55
|
|
|
PumaRST, ja śmigam na I generacji i chodzi bez zarzutu, z tego co wiem to Danio myślał o BLOSie |
|
|
|
|
Presto
Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 203 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:57
|
|
|
Pięknie Daniel moje gratki, piekna robota pełen szacun za skrupulatność ..jak na to patrze to coraz bardziej mam ochote usmiercić moją mk2..
pozdro i życze dalszej owocnej walki |
_________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 16:08
|
|
|
roberto88 napisał/a: | gaz jest dobry do zapaliniczki |
Moja zapalniczka nie narzeka |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 19:29
|
|
|
Ani moja |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 19:41
|
|
|
ja mam sexfencje i narazie nie narzkam, spalanie jest na poziomie 8l na codzien
w niedziele rosnie maxymalnie do 12l ale to jest max!!
Danielu-ahhhh, zawsze pasowales wszystko jak nalezy, silniczek bedziesz mial lepiej robiony jak z fabryki czuje:)
prawidlowe podejscie do sprawy ale co sie dziwic jak jestes juz weteran:)
jedynie co to blok mogles psiknac sprayem do tumoli, zaroodpornym, ja mam czarny i nic nie odskakuje, i wiem ze tego przeca nie widac spod zamknietej maski ale dla zaspokojenia ambicji mozna:D
prawda??:)
pozdro i dozobaczenia w poznaniu-aha, pozdro dla zonki i Kubusia:) |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 20:30
|
|
|
no Danio kawał dobrej roboty a co do wsadzenia silnika to masz aż 2 tygodnie jeszcze |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:21
|
|
|
no wiec panowie kilka słów wyjaśnień :
- swapa przed poznaniem nie zrobię bo brakuje nam głównego ogniwa (żurawia do silników) to raz , i czasu to dwa : na weekend majowy jadę w trasę a później żona ma uczelnię itd itd nie da rady - brakło tygodnia.... z drugiej strony bałbym sie troche jechać świeżo złożonym autem - bo przypominam że na pokład zabieram rodzinkę...nie ma sie co napalać...czekałem tyle to te dwa tygodnie wytrwam
- jeśli chodzi o gaz ....to faktycznie bedzie - bo chce dość mocno używać tego autka po Polsce (młodzieńcze marzenia) ...wiem że sekwencja jest dobra ale nie wyczaruje 2kafli na nią teraz a mam z xrki całą instalacje i z tego co zdiagnozowaliśmy to paliła ok 9l/100 ....przy czym ani filtry ani olej nie były tam zmieniane że już o regulacji nie wspomnę...wiec nie bedzie to duża strata w stosunku do sekwencji
- bloku nie miałem jak pomalować bo pogoda sie popsuła troszkę ...a poza tym był ładnie wysmarowany olejem plus koleś wyczyścił mi kanały w nim , ale nic straconego teraz można odtłuścić tą powierzchnie okleić i prysnąć:)
- faktycznie do xrki sie zabrałem od dupy strony ale sporo ze śliwką przeszedłem i tyle pieknych chwil mnie z nią łączy że chyba rozumiecie |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:37
|
|
|
oklej i prysnij:) po co Ad@mus ma potem gadac ze mogles a nie sikles
a reszty nie komentuje bo po co jak jest |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:43
|
|
|
Danio napisał/a: | faktycznie do xrki sie zabrałem od dupy strony |
bardzo dobrze zacząłeś bo bude masz ok a to najważniejsze w aucie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:01
|
|
|
Danio, jeśli te 9 litrów na 100 to o LPG piszesz to jest to dość optymistyczna wersja |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:03
|
|
|
yarbin napisał/a: | Danio, jeśli te 9 litrów na 100 to o LPG piszesz to jest to dość optymistyczna wersja |
realna Marku realna...tyle to czerwone padło paliło |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:34
|
|
|
Daniel dzisiaj sobie jeszcze raz pooglądałem ten silniczek (bo wczoraj w nocy już byłem półprzytomny) i prezentuje sie wyśmienicie...
Puma wiem że wsadzenei tego silnika i uruchomienie go to są 2 dni pracy... ale to nie ja decyduje... ja tylko składam to do kupy... jakby nie wyjazd Daniela do rodzinki to na 100% do Poznania przyjachałby już CVH ... jest jeszcze jedna mała obawa o wiązke... wstępnie przebadaliśmy ją organoleptycznie i stwierdziliśmy że jest BARDZO duże prawdopodobieństwo że niejeden przewód bedzie przerwany wewnątrz izolacji... dlatego też po Poznaniu sponsor i właściciel tego całego zamiaszania będzie musiał zdecydować czy bedziemy robić całą wiązke od podstaw... pozdro |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:34
|
|
|
Czyli rodzinna fiesta, zmieni się w szybką rodzinna fiestę
Co z reszta xr-ki? Ze zdjęć wygląda na straszne padło
I nie rób pipy tylko ładuj silnik na Poznań |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:37
|
|
|
Danio napisał/a: |
|
moich brudnych spodni mogłes nie pokazywać |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27 Kwi 2008, 09:00
|
|
|
adi08 napisał/a: |
moich brudnych spodni mogłes nie pokazywać |
i tak nikt pewnie nie patrzy na Twoje spodnie tylko na młodego inżyniera przy zabawkach , swoją drogą to Twój Motorsport na zdjęciach wygląda jeszcze ładniej
nie ma co marudzić Panowie....Adi zwrócił uwagę na jedną faktycznie ważną sprawę...a przypadek niedawnej awarii w aucie mojego ojca (7 lat młodszego od tej starej xrki) gdzie jeden ukruszony kabelek unieruchomił auto całkowicie, daje do myślenia
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2008 09:04 ]
reszta xrki zryła troche psychikę moim kolegom - postanowiłem zaryzykować i na najważniejszy egzamin wybrałem sie złotkiem - wtedy już była maks wybebeszona
a później spokojnie polonezem truckiem zawieźliśmy ją na złomowisko do krainy wiecznych łowów - swoje bidula odsłużyła |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 27 Kwi 2008, 11:43
|
|
|
I Danio, znowu mnie powalił na kolana, precyzja, dokladnoscia, perfekcja wyknania jak dla mnie ta XR2i jest jedna z najbradzije zadbanych i dopieszczonych autek Pozozstaje tylko czekac az wkoncu ten silnik trafi do tej budy |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
|