Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:32
[MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin
Autor Wiadomość
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 13:21   

Strrasznie mi się podoba że wszystko jest robione od początku z taką dokładnościa. Nie mogę się doczekać włożenia CVH do Śliwki. Gratki Danio, CVH rządzi :P
 
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26 Kwi 2008, 14:00   

no i pięknie, trzymam kciuki Daniel za ten projekt :)
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Kwi 2008, 14:54   

no i wrescie sie ujawiniles z projektem ;) grtauluje zapalu i podejscia wkoncu upragnione xr2i pod maska ;) swoja droga to nasz frakcja mnie przeraza w tepie swapow ;)

a co dolotu Z RST to jak juz ci mowilem wczensiej dobry patent :D ale szkoda takeigo pieknego rarytaska ;0
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:51   

dopiero teraz zobaczyłem że to ma chodzic na LPG, hmmm może zastanów sie nad sekwencją jednak.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:55   

PumaRST, ja śmigam na I generacji i chodzi bez zarzutu, z tego co wiem to Danio myślał o BLOSie
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26 Kwi 2008, 15:57   

Pięknie Daniel :ok: moje gratki, piekna robota pełen szacun za skrupulatność :) ..jak na to patrze to coraz bardziej mam ochote usmiercić moją mk2..
pozdro i życze dalszej owocnej walki :)
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Kwi 2008, 16:08   

roberto88 napisał/a:
gaz jest dobry do zapaliniczki


Moja zapalniczka nie narzeka ;)
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 19:29   

Ani moja :2xf:
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Kwi 2008, 19:41   

ja mam sexfencje i narazie nie narzkam, spalanie jest na poziomie 8l na codzien
w niedziele rosnie maxymalnie do 12l ale to jest max!!

Danielu-ahhhh, zawsze pasowales wszystko jak nalezy, silniczek bedziesz mial lepiej robiony jak z fabryki czuje:)
prawidlowe podejscie do sprawy ale co sie dziwic jak jestes juz weteran:)
jedynie co to blok mogles psiknac sprayem do tumoli, zaroodpornym, ja mam czarny i nic nie odskakuje, i wiem ze tego przeca nie widac spod zamknietej maski ale dla zaspokojenia ambicji mozna:D
prawda??:)
pozdro i dozobaczenia w poznaniu-aha, pozdro dla zonki i Kubusia:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 26 Kwi 2008, 20:30   

no Danio kawał dobrej roboty :ok: a co do wsadzenia silnika to masz aż 2 tygodnie jeszcze <8>
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:21   

no wiec panowie kilka słów wyjaśnień :


- swapa przed poznaniem nie zrobię bo brakuje nam głównego ogniwa (żurawia do silników) to raz , i czasu to dwa : na weekend majowy jadę w trasę a później żona ma uczelnię itd itd nie da rady - brakło tygodnia.... z drugiej strony bałbym sie troche jechać świeżo złożonym autem - bo przypominam że na pokład zabieram rodzinkę...nie ma sie co napalać...czekałem tyle to te dwa tygodnie wytrwam

- jeśli chodzi o gaz ....to faktycznie bedzie - bo chce dość mocno używać tego autka po Polsce (młodzieńcze marzenia) ...wiem że sekwencja jest dobra ale nie wyczaruje 2kafli na nią teraz a mam z xrki całą instalacje i z tego co zdiagnozowaliśmy to paliła ok 9l/100 ....przy czym ani filtry ani olej nie były tam zmieniane że już o regulacji nie wspomnę...wiec nie bedzie to duża strata w stosunku do sekwencji

- bloku nie miałem jak pomalować bo pogoda sie popsuła troszkę ...a poza tym był ładnie wysmarowany olejem plus koleś wyczyścił mi kanały w nim , ale nic straconego teraz można odtłuścić tą powierzchnie okleić i prysnąć:)

- faktycznie do xrki sie zabrałem od dupy strony ale sporo ze śliwką przeszedłem i tyle pieknych chwil mnie z nią łączy że chyba rozumiecie
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:37   

oklej i prysnij:) po co Ad@mus ma potem gadac ze mogles a nie sikles :-P
a reszty nie komentuje bo po co jak jest :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:43   

Danio napisał/a:
faktycznie do xrki sie zabrałem od dupy strony

bardzo dobrze zacząłeś :) bo bude masz ok a to najważniejsze w aucie :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:01   

Danio, jeśli te 9 litrów na 100 to o LPG piszesz to jest to dość optymistyczna wersja :D
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:03   

yarbin napisał/a:
Danio, jeśli te 9 litrów na 100 to o LPG piszesz to jest to dość optymistyczna wersja :D


realna Marku realna...tyle to czerwone padło paliło :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:34   

Daniel dzisiaj sobie jeszcze raz pooglądałem ten silniczek (bo wczoraj w nocy już byłem półprzytomny) i prezentuje sie wyśmienicie... :)

Puma wiem że wsadzenei tego silnika i uruchomienie go to są 2 dni pracy... ale to nie ja decyduje... ja tylko składam to do kupy... jakby nie wyjazd Daniela do rodzinki to na 100% do Poznania przyjachałby już CVH :) ... jest jeszcze jedna mała obawa o wiązke... wstępnie przebadaliśmy ją organoleptycznie i stwierdziliśmy że jest BARDZO duże prawdopodobieństwo że niejeden przewód bedzie przerwany wewnątrz izolacji... dlatego też po Poznaniu sponsor i właściciel tego całego zamiaszania będzie musiał zdecydować czy bedziemy robić całą wiązke od podstaw... pozdro
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:34   

Czyli rodzinna fiesta, zmieni się w szybką rodzinna fiestę :)
Co z reszta xr-ki? Ze zdjęć wygląda na straszne padło :|

I nie rób pipy tylko ładuj silnik na Poznań :yes:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:37   

Danio napisał/a:



moich brudnych spodni mogłes nie pokazywać :P
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 27 Kwi 2008, 09:00   

adi08 napisał/a:
Danio napisał/a:
[url=http://img229.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


moich brudnych spodni mogłes nie pokazywać :P



i tak nikt pewnie nie patrzy na Twoje spodnie tylko na młodego inżyniera przy zabawkach :P , swoją drogą to Twój Motorsport na zdjęciach wygląda jeszcze ładniej :)


nie ma co marudzić Panowie....Adi zwrócił uwagę na jedną faktycznie ważną sprawę...a przypadek niedawnej awarii w aucie mojego ojca (7 lat młodszego od tej starej xrki) gdzie jeden ukruszony kabelek unieruchomił auto całkowicie, daje do myślenia

[ Dodano: Nie Kwi 27, 2008 09:04 ]
reszta xrki zryła troche psychikę moim kolegom - postanowiłem zaryzykować i na najważniejszy egzamin wybrałem sie złotkiem - wtedy już była maks wybebeszona

a później spokojnie polonezem truckiem zawieźliśmy ją na złomowisko do krainy wiecznych łowów - swoje bidula odsłużyła
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Kwi 2008, 11:43   

I Danio, znowu mnie powalił na kolana, precyzja, dokladnoscia, perfekcja wyknania jak dla mnie ta XR2i jest jedna z najbradzije zadbanych i dopieszczonych autek :-) Pozozstaje tylko czekac az wkoncu ten silnik trafi do tej budy :D
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - Tuning
Pierwsze informacje - zapraszam!!!!
PumaRST Tuning mechaniczny 0 20 Lis 2005, 12:40
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.