Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
Ford Focus Turbo
Autor Wiadomość
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 25 Paź 2011, 22:58   

Dorzucam jeszcze jedne on-boardzik, gdzie dokładnie widać pracę biegami, Wdać, że większość jazdy to 3-4 bieg, mało zbijania na 2, a wszystko to jest podyktowane trakcją.

http://www.youtube.com/watch?v=3Zmu0VVIc2c
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 25 Paź 2011, 23:30   

Rasta napisał/a:

2:33 za bardzo nie wiem o co chodzi, 2:26-28 nawrót na 2 biegu, po czym gaz jak widać trakcji brak więc przebicie na 3 i jedziemy, a w 2:38 szybki zakręt w prawo, dojechałem na 3 biegu wiec lekkie dohamowanie i bez redukcji w 2:40 pełen gaz.

.


2:33- zaczęło się w 2:22.
Bardzo długo zajeło shamowanie się, nie było hamowania silnikiem, odnosi się wrażenie, że masz juz po pomiarze czasu, koniec odcinka.

Wiem, ze tracisz trakcję, w Turbo FWD to juz wogóle masakra, ale mozna zdusić auto hamując lewą nogą, w szykanie, ciasnym zakręcie.
Plusy to, że dociążysz przednią oś, polepszysz przyczepność, a jak będziesz miał odpowiednie obroty to po puszczeniu hamulca auto wystrzela jak z procy. Kwestia wyczucia, bo to jak jazda na półsprzęgle, nie zero-jedynkowo.
Minus to że zbyt częste użycie lewej, zdemoluje Ci hamulce.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 25 Paź 2011, 23:46   

To hamowanie można było znacznie opóźnić, niestety z powodu awarii nie zaliczyłem treningów i trasę właściwie jechałem w ciemno, stąd tak asekuracyjnie.

Dokładnie lewa zabija heble, przy lewej nodze u mnie starczają na jakieś 3-4 wypady, nie używam lewej, bo tarcze z klockami na przód to ~1,5Kpln.
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 26 Paź 2011, 00:01   

a jakich używasz zestawów, głównie mam na mysli klocki?
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 26 Paź 2011, 08:19   

CL rc5+ chyba :D
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 26 Paź 2011, 08:51   

CL RC5+ EBC TG - klocek od EVO, tarcza od Focusa RS 324mm
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 26 Paź 2011, 16:15   

I jak Twoja opinia?
Próbowałes Ferodo Performance, np DS2500?
pytam, bo ja nie mam jeszcze porównania. A czytałem, że EBC wymiękaja mimo wszystko (mają dendencję do kruszenia się i niszcza tarcze)
A DS2500 mam w subaru, ale je uzywam cywilnie więc nic nie powiem , poza tym, że nie hamują jak są zimne.
I zastanawiam się nad DS 2500 do hondy na przód.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 26 Paź 2011, 19:26   

Latałem wcześniej na Ferodo zarówno DS jak i DS2500, dobre klocki, ale do CL nie mają podejścia, Co do tarczy u mnie EBC TG bardzo dobrze się sprawuje, ale w każdym samochodzie jest inaczej. Ja już 3 komplet zużyłem i złego słowa nie powiem, swoją droga do Focusa dużego wyboru nie ma w tym rozmiarze i normalnej cenie.

tommirs napisał/a:
EBC wymiękaja mimo wszystko (mają dendencję do kruszenia się i niszcza tarcze)


Ja mam tarcze EBC, klocków EBC nie używałem.
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Paź 2011, 08:43   

moim skromnym zdaniem Tommi ma racje wszelakie ciasne zakręty i szykany wyglądają jakby były bez gazu, ale i tu musze zrozumieć Raste FWD Turbo przy takiej mocy jak ma nie jest autem na ciasne szykany/zakręty i trzeba nadrabiać na prostych co Rasta robi. W momencie gdyby dodał gazu mimo szpery by się to skończyło utratą przyczepności, choc też uważam że mógłby później hamować i znacznie mocniej, przeturlać sie przez szykane siłą rozpędu i wychodzic z wmiare niskiego biegu

Artur ja cie trzymam za słowo jesli chodzi o Poznań lub Kielce i rozlicze cie z tego jak naszych parlamentarzystów ze spełnienia obietnic przedwyborczych :hahaha: :hahaha:

EOT
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 27 Paź 2011, 09:02   

Na ABCup te szykany były mega ciasne, pod 4x4 albo RWD, tak na prawdę część się klasyfikowała do 1 biegu ale nie u mnie, to nie EVO, co nie zmienia faktu, że robiłem czasy na poziomie 1pierwszej dziesiątki zostawiając za sobą chmarę EVO/STI oraz beemek.

Co do za wczesnego heblowania się zgodzę ale nie można tego generalizować, przy innym układzie trasy były by inaczej, looknij na inne on-boardy no i nie zapominajmy mocną ośką w Turbo nie da się przejechać ciasnego winkla z gazem w podłodze.

BTW co do Poznania to niestety w tym roku nie miałem szczęścia bo byłem tylko raz i pourywałem szpilki więc nie było jazdy, ale niedawno znajomy był na Poznaniu i zrobił 1:52, a na każdym upalaniu leję go i to znacznie więc pozostaje mi to tylko potwierdzić, ale to już w przyszłym sezonie.
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 27 Paź 2011, 20:26   

Rasta napisał/a:
Co do za wczesnego heblowania się zgodzę ale nie można tego generalizować, przy innym układzie trasy były by inaczej, looknij na inne on-boardy no i nie zapominajmy mocną ośką w Turbo nie da się przejechać ciasnego winkla z gazem w podłodze.

Hamuj człowieku biegami!
Te szykany przejechałeś tak, że żal się patrzeć.
Hamując biegami szybciej zwalniasz - czyli później hamujesz i oszczędzasz układ.
Masz szperę (Torsena?) więc zakręty i szykany jedzie się na gazie (oczywiście nie pełnym) w razie potrzeby minimalnie lewa noga na hamulec.
Niestety jest kwestią wyczucia kiedy i w jakich warunkach gubi się trakcję.
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 28 Paź 2011, 09:38   

Niech tak będzie, kierowca ze mnie średni tylko co z tymi 40 innymi kierowcami co przywieźli swoje rajdówki na lawetach, którzy byli za mną? Wracając do ABCup jeszcze raz przypomnę, że onboard pokazuje przejazd w ciemno bo na 2 zapoznaniu z trasą urwałem poduszkę od skrzyni i w ogóle nie jeździłem zapoznania, które trwało 1.5 godz.

xr2fun, Poproszę o komentarz do tego przejazdu - http://www.youtube.com/watch?v=6A-1HwnsYOY, też pojechałem tak że żal patrzeć? JEstem swiadom, że kierowca ze mnie dupa, ale cały czas jeżdżę i staram się być coraz szybszy i na razie jakoś mi to wychodzi.

BTW, zapraszam na Lap Race to pokażesz mi jak robić szykany i hamować biegami :D
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Sty 2012, 09:23   

a tu rasta ugania sie za hankami :D :
http://wst.org.pl/imagevu...aprace6_134.JPG
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2012, 09:58   

o lol, same japońce i foka :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Sty 2012, 12:20   

Ad@mus napisał/a:
a tu rasta ugania sie za hankami

to nie Rasta, tylko pum :-P
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:53   

Dokładnie, ja to raczej kilka dlugości przed tym stadem :rotfl:
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:15   

Hehe ... skromniś gy
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 18 Sty 2012, 20:08   

Rasta napisał/a:
Dokładnie, ja to raczej kilka dlugości przed tym stadem :rotfl:

Przewodnik stada na zapoznaniu :?: hehe...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 19 Sty 2012, 08:54   

To mi pomoże w przewodzeniu :devil:

_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 19 Sty 2012, 09:12   

Rasta, bogato :devil:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 3 11 Wrz 2020, 21:45
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.