wskaźnik paliwa - tuning - opadająca wskazówka |
Autor |
Wiadomość |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 21:23 wskaźnik paliwa - tuning - opadająca wskazówka
|
|
|
witam serdecznie,
mam pytanie i mimo moich usilnych staran nie moglem znalezc odpowiedzi w archiwum. chodzi mi o nastepująca rzecz, chcialbym aby wskazówka stanu paliwa po wyłączeniu stacyjki schodziła plynnie do 0 a nie stala na obecnym stanie bo to kusi podpijaczy benzyny, mam 1,3i 94 z licznikiem z literkami Efi
pewnie trzeba cos gdziez podlaczyc pod przekaznik, ech czemu ja nie jestem elektronikiem :] |
Ostatnio zmieniony przez Kam'ol 4 Lis 2007, 10:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sentex

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 39 Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 20 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 4 Lis 2007, 10:55
|
|
|
tak w somie tez bym sie chcial tego dowiedziec |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bart_Skrzyszow

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
|
|
|
 |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 4 Lis 2007, 17:17
|
|
|
to co zrobila fabryka jest zle? |
|
|
|
 |
dday

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 4 Lis 2007, 21:46
|
|
|
Kam'ol napisał/a: | to co zrobila fabryka jest zle? |
najwidoczniej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rafal1504 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 11:44
|
|
|
Moża zrobić to np. tak
przed wyłączeniem zapłonu podać napięcie (przez jakiś przełącznik) na pin od wskaźnik ok. 7V rezerwa przy mk4 i wskazówka zejdzie na rezerwe po czym wyłączyć zapłon a wskazówka pozostanie w ostatnim położeniu można wówczas odłączyć dodatkowe napiecie. Po włączeniu zapłonu wróci na swoje miejsce.
Nie wiem czy takie manipulacje są praktyczne no ale jak ktoś chce.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 18:04
|
|
|
a nie prościej dac przekaznik pod stacyjkę?, stacyjka sie uruchamia, przekaznik łączy i wskazowka idzie do góry, stacyjka aut, wskazowka spada? wygląda prosciej |
|
|
|
 |
Rafal1504 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 19:50
|
|
|
Problem w tym, że wskazówka idzie wgórę gdy spada napięcie np. 3V pełny bak 5V pół baku 7V rezerwa, w ten sposób przekaźnik nie bardzo sie sprawdzi, chodzi oto aby na krótko przed wyłączeniem zapłonu podać 7V, później musi być podawane narmalne napiecie z pływaka |
|
|
|
 |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 45 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 19:51
|
|
|
no zesz w morde, inzynierowie z forda za dyche nie ma to jak transmitowac sygnał analogowy na napięcie :] |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10 Lis 2007, 07:49
|
|
|
Kam'ol napisał/a: | no zesz w morde, inzynierowie z forda za dyche nie ma to jak transmitowac sygnał analogowy na napięcie :] | To nie tylko FOrd - dużo aut tak ma |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.