Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Wyniki z hamowań aut FKP
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 13 Sty 2012, 23:15   

Dla potomnych wykres mojej mk3 hamowanej na wiosennym zlocie 2011.
Silnik RQC. Auto jak się później okazało z przestawionym rozrządem całkiem sporo i przelewające się. Teoretycznie seria z przelotowym wydechem i stożkiem. W praktyce do tego ECU z 1.6 16V, wtryski 250ccm. Może niedługo uda się znowu zmierzyć.

 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Sty 2012, 01:23   

trochę bardzo słabo, lepiej ogarniaj kompa
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Sty 2012, 12:27   

Kurde, zapomniałem wrzucić wykres po swapie... :9:

_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Sty 2012, 19:36   

luk-90 napisał/a:
trochę bardzo słabo, lepiej ogarniaj kompa


Auto już w miarę ogarnięte, ale wciąż szukam ECU od RS'a. Na razie siedzi od S'ki.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Sty 2012, 21:00   

przecież pisałeś, że z 1.6 ECU, jak co to mma kompa 1.8 105
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 15 Sty 2012, 00:53   

Owszem, w czasie zlotu było jeszcze ECU z 1.6 16V 90KM. Teraz jest z S'ki, czyli 1.8 16V 105KM.
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Sty 2012, 12:11   

Śliwka 2.0 Zetec druga próba pokazała 127HP


a tu na sekwencji
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 16 Sty 2012, 22:18   

Jak sie chwalimy wynikami z wiosennego:
Ford Fiesta 1.8 16v, kolektor dolotowy plastik, wydechowy "barany" z foki, wiazka z 2.0 wogole nie ogarnieta-połowa czujnikow nie działajaca... ;-| odpadajacy alternator... :2xf:

Dodam tylko ze w wyscigach dla nie umiejacych jezdzic, wywalczyla 3 miejsce w klasie!
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Cze 2012, 14:33   

W dniu dzisiejszym 80bhp i 137nm.



1.6 16v
wałki, przepływka, przepustnica 2.0
kolektor dolotowy RQC
kolektor wydechowy RS2000 i przelot fi-60 z jedną strumienicą i tłumikiem końcowym
świece 1,2mm, wtryski 1-dyszowe, nie zestrojony, ecu 1.6 na resecie :V:
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 11 Cze 2012, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Cze 2012, 11:36   

mało coś
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Cze 2012, 16:05   

Daras84 napisał/a:
mało coś


Nie jedyny to rozkminiasz :)

http://www.fiestaklubpols...p=661421#661421
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Cze 2012, 10:50   



1.8 RQC, dołożony plastik kolektor, reszta seria

Jak się okazało niedawno, przedmuchy na łączeniu kolektor wydechowy-downpipe oraz cat-środkowy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 8 Wrz 2012, 17:36   



1.8 130km RQC - 127km 155nm
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 8 Wrz 2012, 19:51   

ładnie prawie seria :ok:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Wrz 2012, 21:23   

Dobry wynik jak na RQC... tylko Nm malo bo cos mi sie zdaje ze hamownia byla inercyjna... u mnie przy 124KM bylo 159,8Nm a przy 126KM bylo 163,5Nm... po mapowaniu wszlo 182Nm...
_________________

 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Wrz 2012, 21:51   

Jest to vtech typ obciazeniowy a mozliwe pomiary to inercyjny, obciazeniowy, drogowy oraz stalych obrotow. Moze niski moment spowodowany jest zbytnim odprezeniem wydechem? kolek z rsa i dalej 2.2 cala do konca na jednym tlumiku przelotowym. Zamach jest seria
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Wrz 2012, 21:55   

Jesli zjebawszy wydech bez 3 puszek to bedzie tak iz bedzie wyc zamiat miec wyniki... bo musza byc 3 puszki male lub 2 duze dla serii zeteca.... dzwiek nie robi tu duzego efektu lecz jego sktutecznosc... bo masz tam odbicia falowe oraz obcliczenia wielkosci puszek do zamierzonego celu... u ciebie wyszlo tak ze krecisz silnik do oporu na wydechu i tyle, a nie jezdzisz tym na co dzien...
_________________

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:14   

to samo się ma przypadku dolotu :hihihi:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 10 Wrz 2012, 10:07   

Na dzwieku mi nie zalezy...chcialbym nawet aby byl troche cichszy. Na chwile obecna jak pisalem mam kolek z rsa. Potem rura fi 55 a nastepnie to :


Tlumik koncowy ma wejscie i wyjscie jak caly uklad czyli 55 po zewnetrznej. W srodku ma jakby stozek zrobiony z blach dziurkowanych, wiec nie wiem czy to przelot jest czy co?

Jak widac jest tam jeszcez jakis maly tlumiczek ale czy daje cos to nie wiem.
Co Fordon, sugerujesz? Zeby w miejsce seryjnego kata wstawic jakis tlumikt typu http://allegro.pl/awg-tlu...2620947789.html ?
Da to cos? Jesli tak to rozmiar wejscia i wyjscia tyaki jak reszty ukladu czyli 55?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Wrz 2012, 07:28   

kenczorf, o szczegółach to już w temacie z Twoim autem.
Tutaj tylko wykresiki :)
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ o ubezpieczeniach aut
i innych kwestiach z tym związanych.
trzeci Ubezpieczenia i rejestracja aut 1 30 Sty 2011, 10:30
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Bezpieczne zakupy w FKP
Program dla Sprzedających i Kupujących
trzeci Kupię 0 23 Wrz 2012, 18:44
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Bezpieczne zakupy w FKP
Program dla Sprzedających i Kupujących
trzeci Sprzedam 0 23 Wrz 2012, 18:39
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP w obiektywie WLKP :)
czyli powspominajmy razem
Żabcia Frakcja wielkopolska 4 22 Cze 2010, 20:32
Żabcia
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.