Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:27
[MK3] siekierap by sowa
Autor Wiadomość
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 8 Lip 2010, 23:41   

Prawie rozwialiście moje wątpliwości... :rotfl:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 10 Lip 2010, 21:49   

a1topgear napisał/a:
To jest wiata, to trzeba tylko zgłosić...

a1topgear, słusznie prawi :yes:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10 Lip 2010, 22:02   

nie chce wam nic pisać ale piszecie to w temacie mgr inż. budownictwa :-P ciągnijcie dalej temat <oki>
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 10 Lip 2010, 23:53   

Gwid napisał/a:
ale piszecie to w temacie mgr inż. budownictwa :-P ciągnijcie dalej temat <oki>
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 11 Lip 2010, 19:06   

mgr inz budownictwa:) A co myslisz ze inni nie sa mgr inz budownictwa?:>
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lip 2010, 22:13   

no dobra Wy mgr.inż. Budownictwa - ja to ujmę inaczej .

Postawiłem takowy garaż i stoi prawie rok . ( jak komuś z Was się chce to niech mi do niego papiery dorobi )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 11 Lip 2010, 22:24   

Nie no moj kolega z firmy tak samo zadzialal. NIc sie nie dzieje dopoki Cie sasiad nie srutututu;)
ps. bez przegladu przeca tez mozesz jezdzic do czasu jak Cie nie skontroluja, co nie?
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lip 2010, 22:37   

no i co koledze zrobili ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 12 Lip 2010, 17:51   

Nic, ma miłych sąsiadów:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
voo_STP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 36
Skąd: ZG
Wysłany: 26 Wrz 2010, 21:02   

witam. i jak ? jeździ to to ? :)
_________________
Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.



SCIROCCO GT2
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26 Wrz 2010, 21:28   

póki co, nie ma kiedy, a jak jest to nie ma siły ;-( więc tylko aku jest podładowywane i czeka na trochę wolnego <8>
Stan aktualny siekierap - nowe serducho, wyprute i wyprane wnętrze (niestety z konieczności nie lansu), jeden fotel i pasy 3p. Przydałyby się nowe hamulce i można szaleć :hahaha:

Ze stanów innych: jakiś $%@$%^@$uj buchnął mi dziś w nocy antenę od CB z foki.... wykastrować!!!!! :twisted:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Paź 2010, 07:23   

Asia i jak to wygląda na tym silniku? Na czym go poskładaliście?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
voo_STP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 36
Skąd: ZG
Wysłany: 17 Lis 2010, 22:07   

Asia nic nie pisze to ja sobie pozwolę :) słupek został włożony w miejsce starego na 'starych gratach'. jak przyszła po auto zapytała: pali lacia ? z mańkiem potwierdziliśmy skinieniem głowy a na jej twarzy pojawił się uśmiech ;)
_________________
Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.



SCIROCCO GT2
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Lis 2010, 10:19   

potwierdzam.... siekierap teraz zapadła w sen zimowy w ciepłym garażu.... coraz więcej rzeczy na niej i w niej leży więc robi za dość awangardową półkę :ups:
Przekładka na starych gratach była konieczna z braku czasu na większe rozdłubywanie. Silnik z curvy musiał być w trybie pilnym dla jego dobra przełożony i odpalony ;-|

Jak przyjdzie czas na wybudzenie potfora to wrócimy do tematu i poskładamy w optymalnym setupie <8> ......mam nadzieję, że ten czas przyjdzie.... <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29 Gru 2011, 13:12   

Pewnie Aśka mnie zabije ale cóż....

Nastał czas pożegnań - siekiera idzie pod młotek.

jestem za stary, za łysy i za ciężki żeby męczyć się z fotelami recaro ( kurde opis mi pasował do mafiosa :| ).

Asia umieści więcej zdjęć i informacji w temacie jak tylko się ogarnie z małym Zdzichem.
Warunek sprzedaży - auto idzie całe - nie na części.

Ostatnio wpompowaliśmy w nią 1,6 tys zł wiec jest w miarę odrestaurowane mechanicznie ( sprzęgło nowe, przewody hamulcowe, uszczelniacze, oleje, filtry itp.), na dzień dzisiejszy jestem w stanie wymienić następujące usterki:
- delikatnie pęknięty przedni zderzak ( mamy zapas też do sprzedania)
- przycisk otwierania bagażnika jest do wymiany. Działa ale jest zdemontowany.
- tylny spojler na klapie lata przez korozje na śrubach( no co tutaj okłamywać - tylna klapa do wymiany na nową)

Poza tymi trzema usterkami nie ma nic strasznego.

Ubezpieczenie do 08.10.2012 roku
Przegląd był 04.04.2011.

Pierwszeństwo mają klubowicze - potem wystawiam dalej w świat.

Dodatkowo mamy jeszcze w ciul bajerów do fiest min. zawieszenie supersprinta, zderzaki, skrzynie biegów, kompa od 105 itp ( ogarnę na weekend to podam szczegółu w giełdzie)

Chętni pisać PW do Sowy.

Ceny nie podaje bo zakładam że nikt nie będzie pisał jak nie będzie zainteresowany- blacharsko oprócz klapy to perła.
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 29 Gru 2011, 13:39   

Gwid napisał/a:
siekiera idzie pod młotek.
:sad:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29 Gru 2011, 18:18   

masz racje zabije cie ...ale to poza forum :twisted:

Ale po długich bojach zwłaszcza wewnętrznych doszłam (po 2 letniu ględzeniu pewnego tetryka gy ) do wniosku, że nie mam na nią czasu i bidula marnuje się tylko. Takiemu autku potrzeba miłości i zainteresowania, a to się wiąże z czasem, którego brutalnie brak i nie zanosi się na zmianę.
Żal ściska to i owo jak widzę na forum wychuchane autka, a ta już dawno nie była w centrum zainteresowania.
Ze sprzedażą się nie pali, więc nie oddam jej na pewno na byle jakich warunkach do rozwalenia na pierwszym drzewie.
Jak ktoś szuka ciekawego egzemplarza oryginalnej xr2i i wie co z czym się je, zapraszam do oglądania i negocjacji.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Gru 2011, 18:34   

a ile wy to cenicie ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Gru 2011, 18:43   

Cytat:
więc nie oddam jej na pewno na byle jakich warunkach do rozwalenia na pierwszym drzewie.

Eeee szkoda, bo miałem już brać <8>
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29 Gru 2011, 19:54   

Mafios, zależy z czym w komplecie itd. Jak szukasz na żylety to się nie opłaca <8>

Tak na serio to ciężko wycenić. Do auta jest furmanka części i różnych bajerów.
Gołe auto tak jak stoi 4000+ ale to wszystko do indywidualnego omówienia i negocjacji.

Może coś o tym 'jak stoi'
- silnik z piterowej curvy- zdrowe chętne do życia cvh na osprzęcie 110KM
- zawieszenie seryjnej wysokości
- białe lampy mhv,
- seryjne recaro w xr'owskiej tapicerce ( do regeneracji lamówki i mata pod jednym fotelem)
- kierownica omp
- dywaniki FKP
- seryjne tylne szyby uchylane
- zimówki na alu z xrki pomalowanych na szary kolor, z tym że trzy + jedna stalówka. (gratis 3 kolejne felgi xr do samodzielnej regeneracji)
- nowe sprzęgło, zrobione zawieszenie i hamulce, nowa przekładnia kierownicza. Ogólny przegląd z poprawkami w stylu uzupełnienie płynów itd (w tym miesiącu, więc zrobione może 200 km na tym).
-elektryczne przednie szyby (guziki seryjnie w kieszonkach drzwi nie w konsoli), otwieranie bagażnika - guzik w konsoli
- radio z mp3 pioneer, głośniki w drzwiach też pioneera
- instalacja pod elektryczne blokowanie pasa 3p kierowcy
- centralny zamek jest seryjny, dołożono do niego alarm z pilotem tyle że jest teraz porozpinany i działa tylko central


-do zrobienia tylna klapa (rdza od półki na piwo), drobne zaprawki, przedni zderzak (pęknięcie poszło od przykręcenia grila na wkręt;/ ), fotel j.w, popierdółki elektryczne, zbity jeden halogen, ale z tego co pamiętam mam zapas, zamek od str pasażera.
Siekierka przede wszystkim wymaga miłości, a drobiazgi same się naprawią :-)

Z części, które na tą chwilę sobie przypominam:
- komputer i całą wiązka od silnika Pitera -dobrze zestrojony bo chodziła na nim gadzina naprawdę godnie. Ja już nie zdążyłam przełożyć elektryki.
- chłodnica oleju
- kompletny silnik 110KM w średniej kondycji
- zestaw pasów 3punktowych shrott niebieskie, jak nowe z elektryką
- rozpórka przednia wichers
- kompletny zawias supersport -60mm
- felgi 14' OZ z przyzwoitymi gumami - pomalowane na biało
- halogeny na jedną stronę
- komplet tylnej kanapy- dodatkowy
- nowe laminaty do tylnych nadkoli- wypełnienia wnęk
- zderzak od cywila w lakierze
- tylne szyby uchylne- komplet
- konsola środkowa
- nakładki na nadkola przednie od 'S
- felgi alu 14' Borbety od Chianti/ Magica - wygląd jak RS tyle, że węższe- dobre dla mniejszych silników
- stos stalówek i opon różnej maści
- i pewnie jeszcze dobra sterta innych gratów tylko muszę zanurkować do garaży.

Uprzedzając- części pójdą na sprzedaż indywidualną jeśli sprzeda się auto i kupujący nie będzie nimi zainteresowany. Póki co ma prawo wyboru wyprawki.

Na serio chciałabym żeby poszła w dobre ręce i odzyskała trochę życia ;-(
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.