Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:27 |
[MK3] siekierap by sowa |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 Lis 2009, 11:40
|
|
|
No jakoś znajomo wygląda ten pomysł i kolor na felgach hihihi
Fajnie wygląda na czarnej xr-ce |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2 Lis 2009, 12:22
|
|
|
heh fakt podobnie, ale zeby nie bylo ze zgapa jezdem to koncepcja powstała w trakcie malowania komory silnika szklarni. (ten sam podkład tylko tam na górę szedł czarny lakier).
CZ.C tylko utwierdziła ze pomysł dobry dla naszych brzydactw |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 2 Lis 2009, 18:04
|
|
|
rządzisz UHU
fele ładne i długą drogę przebyły do tego stanu
Zresztą - nic tak nie cieszy jak własnoręcznie odrestaurowany element , któremu nadaje się zupełnie inne , nowe życie |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14 Lis 2009, 02:21
|
|
|
Długo się tutaj nie wypowiadałem bo żyłem w lęku.... że mi Asia odjedzie XR'ką a ja jej kosiarką nie dogonię
Teraz będąc bardziej pewny siebie chciałbym napisać o wrażeniach z jazdy Siekierapem a S'klarnią w ramach porównania - może to kogoś zainteresuje.
Mało osób ma w domu 1,6 i 1,8 Często robimy podmianki jak któreś musi coś szybko załatwić albo aktualnie jednym z autek bawi się Jajeczko w fiestahausie
Siekierap:
1. Wsiadasz - du@# wpasowuje się w fotelik i czujesz że jak by niżej siedzieć o 0,5 cm to by dym z pośladków leciał w trakcie jazdy od tarcia o jezdnię devil
2. Wciskasz się w fotel - zarypisyte trzymanie boczne i ogólna "twarda" wygoda. Osobom szerszym w barach moze przeszkadzać troche górne boczne trzymanie. Ogólne odczucia to jak by wsiąść na byka w trakcie rodeo jak jest jeszcze klatce. Nie wiesz co ciebie czeka.
3. Przekręcasz kluczyk - spokojnie staruje pompa a potem .... ryk - nie porównam tego do s’klarni bo nie ma co porównywać - zdecydowanie bardziej rasowe brzmienie - pobudza wyobraźnię. Trzymając kierownicę czuć fajny dreszczyk emocji bo na serio nie wiadomo co się stanie jak kowboje otworzą klatkę z bykiem.
4. Ruszamy - ze względu na narowisty charakterek byczka skacze do przodu, wyrywa, rwie, pali ( i miałem napisać gwałci - ale nie wypada ) i tak przez pierwsze 6-7 km. Jest to poprostu nieogarnięty kłębek mięśni które ktoś wypuścił na łączkę żeby sobie pohasał
5. Po rozgrzaniu - w trakcie którego siekierap ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie niż S'klarnia zaczynamy jechać komfortowo( ten brzydki pan z Wrocławia pewnie wie o czym pisze)
6. Zakręty - tutaj Xr-ka rządzi, zdobywa i detronizuje całkowicie kundelka. Nie ma mowy o wyprzedzeniu tego cholerstwa na zakręcie. Jak Asia będzie chciała to odjedzie na zakręcie kiedy chce i jak a ja zostaje z tyłu. Zero przechyłki, lepsze trzymanie boczne ( ma większe laczki i nowsze opony + foteliki z wyższej półki), zakręty które ja pokonuje z prędkością ok. 100 km/h ona spokojnie pokonuje o +10 km/h więcej bez jakiejkolwiek bolączki. Niby głupota ale na rondzie Asia jedzie prosto - fajny widok bo to jak drift bez driftu
7. Prosta - w wyniku wspólnych badań niezafałszowanych ledwie wyczuwalną przewagę w początkowych odcinkach ma S'klarnia. W momencie gdy wcisnę pedał gazu do podłogi na 1 Xr-ka zostaje z tyłu. Nie wiem co się stanię przy prędkościach rzędu +120 ale zakładam i chyba całkiem słusznie że do 170 nie dojdzie Eski - potem przypuszczam, że w wyniku niedoskonałości Eski zostanę z tyłu ( pamiętna podróż do Ułęży autostradą). Prędkość maksymalna Xr'erki przy załadowaniu takim samym balastem jest chyba większa ( brak testu - spekulacje ale raczej słuszne).
8. Frajda z jazdy – samo manewrowanie jest takie same, problem pojawia się przy małych prędkościach oraz wąskich przejazdach. W S’klarni nadal jest oryginalna kierownica podczas gdy u Asi mamy do czynienia z walką o życie. Fakt, że przy większych prędkościach pewniej steruje się jej autkiem ale na placach ( miasto) jest to troszeczkę uciążliwe. Tutaj każdy dokonuje wyboru sam – zaznaczę że łatwo jednak przekonać się do mniejszej średnicy( będę zmieniał w Esce).
9. Zawieszenie – o przechyłce było wcześniej ale teraz chodzi mi ogólnie o wrażenia z pokonywania naszych polskich dróg. Niestety zawieszenie sportowe ( krótkie umięśnione nóżki) przeszkadza co delikatniejszym żołądkom – po obiedzie odradzam jazdę Xr’ką;) Problem niestety jest z progami zwalniającymi, o krawężnikach ZAPOMNIEĆ – ale za to na równych dróżkach… nie pogadasz;)
10. Hamulce - pry szalony!!! Piekielnie skuteczne w obu autkach ale w Siekierapie bardziej skuteczne.
Suma sumarum – Moja kochana Asieczka jest hardkorem więc jeździ hardkorowym autem, które całkowicie oddaje jej charakter.
Autko na 5+
Jest czego zazdrościć;) |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
Ostatnio zmieniony przez Gwid 14 Lis 2009, 09:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 14 Lis 2009, 08:38
|
|
|
Gwid napisał/a: | Jest czego zazdrościć;) |
Ale tutaj masz na myśli oba auta czy Sowę.?
Ogólnie fajnie opisałeś, było by miło znowu zobaczyć oba auta na torze. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Lis 2009, 12:01
|
|
|
Brzydki Pan z Wrocławia już nie pamięta jak to jest komfortowo jeździć. Od chwili zwozu xr-ki, kontrolę nad wygodnym autem objęła Iwona
Mi została narywista sztywna i piekielnie twarda Curva. Tak jak piszesz jazda po mieście masakra
Ale xr musi taka być. Szybka, wredna i głośna |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Lis 2009, 20:20
|
|
|
świetny opis i świetne porównanie ( pierwsze w jakie mogę uwierzyć , bo do tej pory były to raczej domysły )
ps: Swoją drogą - Patologia zaczyna postępować i ogarnia całe rodziny |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 11:08
|
|
|
Cytat: | ps: Swoją drogą - Patologia zaczyna postępować i ogarnia całe rodziny |
ehmmm - czemu obrażasz sowe
Ja tam myślę, że to czysto rodzinne zainteresowanie;D i ma same plusy oprócz przedłużających sie remontów mieszkania |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 00:52
|
|
|
trochę wyciągnę temat z krzaczorów
Siekierap ma za sobą dłuugie i trudne miesiące ciężkiej pracy w roli dzielnego wołka roboczego. Musze przyznać, że spisała się zaskakująco dobrze ciągnąc po 10k i więcej km miesięcznie ze sporym obciążeniem, łykając przy tym ok 7L/100km v-pałerki i ani grama oleju!!!! Ani razu mnie nie zawiodła (stanęła tylko raz robiąc 530km na baku i ni ch* więcej ... do stacji niestety było więcej ) Co prawda silnik ciągnie nadal jak dawniej, ale niestety coraz wiece dziwnych odgłosów przy tym wydaje
W tym czasie prócz oleju i kilku żarówek i filtra powietrza (tnx Żółw) wymieniłam w niej jedynie zawias na nowy, zwykły, seryjnej wysokości, bo gleba + trasy i budowy za bardzo nie gadały
Blizny z pola bitwy to zbity halogen, masa odprysków na masce i zderzaku, nieco poorany bagażnik, zarwany fotel kierowcy, pękniecia lampy tylnej zrobione przy załadunku na szczęście od wewnętrznej strony oraz po raz kolejny przekręcony licznik Zresztą parę osób, które się nie bały podejść bliżej mogły zobaczyć na zlocie jak w tej chwili wygląda bidula
Ale żeby tak dramatem nie za'jechało jest już program SPA dla siekierap.
W garażu czeka nowe serducho, bo po przekalkulowaniu wyszło, że będzie to lepsza inwestycja niż remont obecnego. Serducho pewne, bo z Czarnej Curvy do kompletu jakieś wkładki, świece, rozpierdaka wichersa (tnx Pitronello) + customowa na tył (tnx trzeci). Dodatkowo w ramach SPA wróci gleba Supersporta i zostanie wysłana do lakiernika na usunięcie ognisk rdzy (głownie pod półką na piwo, która chyba w końcu wyleci) i usunięcie wszelkich odprysków. Jest zapasowy dekiel zaworów do polakierowania, dywaniki sparco czekają na wyczyszczenie, nowy zapach jeszcze muszę wybrać. Kupione już są halogeny i inne jakieś zabawki do których muszę wrócić.
Punktem wyjścia powrotu siekierki jako funcaru jest mam nadzieje godne zastępstwo.
Rozpisywać się nie ma nad czym.
Wszystko zostało w rodzinie, nawet klekocze podobnie
Mam tylko nadzieję, że wystarczy czasu/kasy/życia na przywrócenie siekierap do stanu w jakim bym chciała ją widzieć, a po tym wszystkim będzie jeszcze kiedy się wozić |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 09:36
|
|
|
No i pięknie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 10:31
|
|
|
|
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 11:55
|
|
|
Ciesz się ciesz. Za rok na zlocie dostaniesz lanie od sowy |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 12:51
|
|
|
Piter, niech będzie przyjmę je z godnością.
Ps. 3-ci bieg jest w fazie wykonywania. Więc postaram się dać z auta wszystko. Jak nie ja to mechanik. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 20:40
|
|
|
sowa napisał/a: | Mam tylko nadzieję, że wystarczy czasu/kasy/życia na przywrócenie siekierap do stanu w jakim bym chciała ją widzieć, a po tym wszystkim będzie jeszcze kiedy się wozić |
No też mam taką nadzieję, bo wygląda na to, że z każdym rokiem będzie co raz mniej CVH i zostanie nam chyba rola kustoszów tych muzealnych eksponatów
A Foczka niech teraz zarabia na to wszystko co planujesz.
Powodzenia
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 23:39
|
|
|
Tak jak pisze Prezio - Foka niech zapierdziela na Was , a siebie i na Siekierkę , a
Siekierkap niech odżywa
http://www.allegro.pl/ite..._producent.html
pomyśl o jako jednym z pierwszych modów do Siekierki . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 01:14
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | http://www.allegro.pl/ite..._producent.html
pomyśl o jako jednym z pierwszych modów do Siekierki . |
Czy do tego są potrzebne jakieś pozwolenia pod budowę garażu, czy coś tam
Powtórzę, ale co tam.. Niech Focus służy dzielnie, podobnie jak Fiesta w łikent
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 19:58
|
|
|
DziDzia napisał/a: |
Czy do tego są potrzebne jakieś pozwolenia pod budowę garażu, czy coś tam
|
No jak Sowie , Mat pozwoli to sobie wybuduje .
" Budynek " bez fundamentów = bez pozwoleń . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 23:02
|
|
|
To jest wiata, to trzeba tylko zgłosić... I tyle. Jak coś nie jest trwale związane z ziemią= nie potrzebuje pozwolenia na budowę. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 23:06
|
|
|
a1topgear, - komu/czemu zgłosić ??
Jak namiot rozbijasz , to komu/czemu zgłaszasz ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 23:45
|
|
|
Duży namiot (np na scenę) też musisz zgłosić. Wiatę przystankową też. Zobacz ustawę Prawo Budowlane. Co do zgłosznia- zgłaszasz w starostwie powiatowym (ten sam organ co wydaje np. pozwolenie na budowę). Tyle. Jak nie chcesz zglaszac- srutututu krzyżyk na tym, oznacz wpsółrzędne wysokościowe oraz X i Y... Dodaj jeszcze mały postument betonowy- będziemy mieli znak geodezyjny nie wymagający zgłoszenia:) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
|