Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:27
[MK3] siekierap by sowa
Autor Wiadomość
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Lis 2009, 11:40   

No jakoś znajomo wygląda ten pomysł i kolor na felgach hihihi
Fajnie wygląda na czarnej xr-ce <8>
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2 Lis 2009, 12:22   

heh fakt podobnie, ale zeby nie bylo ze zgapa jezdem to koncepcja powstała w trakcie malowania komory silnika szklarni. (ten sam podkład tylko tam na górę szedł czarny lakier).

CZ.C tylko utwierdziła ze pomysł dobry dla naszych brzydactw :-)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Lis 2009, 18:04   

rządzisz UHU :)

fele ładne i długą drogę przebyły do tego stanu :)

Zresztą - nic tak nie cieszy jak własnoręcznie odrestaurowany element , któremu nadaje się zupełnie inne , nowe życie :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14 Lis 2009, 02:21   

Długo się tutaj nie wypowiadałem bo żyłem w lęku.... że mi Asia odjedzie XR'ką a ja jej kosiarką nie dogonię :-P

Teraz będąc bardziej pewny siebie chciałbym napisać o wrażeniach z jazdy Siekierapem a S'klarnią w ramach porównania - może to kogoś zainteresuje.

Mało osób ma w domu 1,6 i 1,8 :-) Często robimy podmianki jak któreś musi coś szybko załatwić albo aktualnie jednym z autek bawi się Jajeczko w fiestahausie :)

Siekierap:
1. Wsiadasz - du@# wpasowuje się w fotelik i czujesz że jak by niżej siedzieć o 0,5 cm to by dym z pośladków leciał w trakcie jazdy od tarcia o jezdnię devil
2. Wciskasz się w fotel - zarypisyte trzymanie boczne i ogólna "twarda" wygoda. Osobom szerszym w barach moze przeszkadzać troche górne boczne trzymanie. Ogólne odczucia to jak by wsiąść na byka w trakcie rodeo jak jest jeszcze klatce. Nie wiesz co ciebie czeka. <wow>
3. Przekręcasz kluczyk - spokojnie staruje pompa a potem .... ryk - nie porównam tego do s’klarni bo nie ma co porównywać :-P - zdecydowanie bardziej rasowe brzmienie - pobudza wyobraźnię. Trzymając kierownicę czuć fajny dreszczyk emocji bo na serio nie wiadomo co się stanie jak kowboje otworzą klatkę z bykiem.
4. Ruszamy - ze względu na narowisty charakterek byczka skacze do przodu, wyrywa, rwie, pali ( i miałem napisać gwałci - ale nie wypada :-P ) i tak przez pierwsze 6-7 km. Jest to poprostu nieogarnięty kłębek mięśni które ktoś wypuścił na łączkę żeby sobie pohasał ;/
5. Po rozgrzaniu - w trakcie którego siekierap ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie niż S'klarnia zaczynamy jechać komfortowo( ten brzydki pan z Wrocławia pewnie wie o czym pisze) :hihihi:
6. Zakręty - tutaj Xr-ka rządzi, zdobywa i detronizuje całkowicie kundelka. Nie ma mowy o wyprzedzeniu tego cholerstwa na zakręcie. Jak Asia będzie chciała to odjedzie na zakręcie kiedy chce i jak a ja zostaje z tyłu. Zero przechyłki, lepsze trzymanie boczne ( ma większe laczki i nowsze opony + foteliki z wyższej półki), zakręty które ja pokonuje z prędkością ok. 100 km/h ona spokojnie pokonuje o +10 km/h więcej bez jakiejkolwiek bolączki. Niby głupota ale na rondzie Asia jedzie prosto - fajny widok bo to jak drift bez driftu :yes:
7. Prosta - w wyniku wspólnych badań niezafałszowanych ledwie wyczuwalną przewagę w początkowych odcinkach ma S'klarnia. W momencie gdy wcisnę pedał gazu do podłogi na 1 Xr-ka zostaje z tyłu. Nie wiem co się stanię przy prędkościach rzędu +120 ale zakładam i chyba całkiem słusznie że do 170 nie dojdzie Eski - potem przypuszczam, że w wyniku niedoskonałości Eski zostanę z tyłu ( pamiętna podróż do Ułęży autostradą). Prędkość maksymalna Xr'erki przy załadowaniu takim samym balastem jest chyba większa ( brak testu - spekulacje ale raczej słuszne).
8. Frajda z jazdy – samo manewrowanie jest takie same, problem pojawia się przy małych prędkościach oraz wąskich przejazdach. W S’klarni nadal jest oryginalna kierownica podczas gdy u Asi mamy do czynienia z walką o życie. Fakt, że przy większych prędkościach pewniej steruje się jej autkiem ale na placach ( miasto) jest to troszeczkę uciążliwe. Tutaj każdy dokonuje wyboru sam – zaznaczę że łatwo jednak przekonać się do mniejszej średnicy( będę zmieniał w Esce).
9. Zawieszenie – o przechyłce było wcześniej ale teraz chodzi mi ogólnie o wrażenia z pokonywania naszych polskich dróg. Niestety zawieszenie sportowe ( krótkie umięśnione nóżki) przeszkadza co delikatniejszym żołądkom – po obiedzie odradzam jazdę Xr’ką;) Problem niestety jest z progami zwalniającymi, o krawężnikach ZAPOMNIEĆ – ale za to na równych dróżkach… nie pogadasz;)
10. Hamulce - pry szalony!!! Piekielnie skuteczne w obu autkach ale w Siekierapie bardziej skuteczne.

Suma sumarum – Moja kochana Asieczka jest hardkorem więc jeździ hardkorowym autem, które całkowicie oddaje jej charakter.

Autko na 5+ ;)

Jest czego zazdrościć;)
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
Ostatnio zmieniony przez Gwid 14 Lis 2009, 09:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 14 Lis 2009, 08:38   

Gwid napisał/a:
Jest czego zazdrościć;)


Ale tutaj masz na myśli oba auta czy Sowę.? ;))

Ogólnie fajnie opisałeś, było by miło znowu zobaczyć oba auta na torze. <oki>
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Lis 2009, 12:01   

Brzydki Pan z Wrocławia już nie pamięta jak to jest komfortowo jeździć. Od chwili zwozu xr-ki, kontrolę nad wygodnym autem objęła Iwona :hihihi:
Mi została narywista sztywna i piekielnie twarda Curva. Tak jak piszesz jazda po mieście masakra :|
Ale xr musi taka być. Szybka, wredna i głośna :twisted:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Lis 2009, 20:20   

:brawo: świetny opis i świetne porównanie ( pierwsze w jakie mogę uwierzyć , bo do tej pory były to raczej domysły )

ps: Swoją drogą - Patologia zaczyna postępować i ogarnia całe rodziny ;)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 11:08   

Cytat:
ps: Swoją drogą - Patologia zaczyna postępować i ogarnia całe rodziny ;)


ehmmm - czemu obrażasz sowe :-P

Ja tam myślę, że to czysto rodzinne zainteresowanie;D i ma same plusy oprócz przedłużających sie remontów mieszkania :yes:
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 6 Lip 2010, 23:52   

trochę wyciągnę temat z krzaczorów :ups:

Siekierap ma za sobą dłuugie i trudne miesiące ciężkiej pracy w roli dzielnego wołka roboczego. Musze przyznać, że spisała się zaskakująco dobrze ciągnąc po 10k i więcej km miesięcznie ze sporym obciążeniem, łykając przy tym ok 7L/100km v-pałerki i ani grama oleju!!!! Ani razu mnie nie zawiodła (stanęła tylko raz robiąc 530km na baku i ni ch* więcej <8> ... do stacji niestety było więcej :-) ) Co prawda silnik ciągnie nadal jak dawniej, ale niestety coraz wiece dziwnych odgłosów przy tym wydaje :|
W tym czasie prócz oleju i kilku żarówek i filtra powietrza (tnx Żółw) wymieniłam w niej jedynie zawias na nowy, zwykły, seryjnej wysokości, bo gleba + trasy i budowy za bardzo nie gadały :9:
Blizny z pola bitwy to zbity halogen, masa odprysków na masce i zderzaku, nieco poorany bagażnik, zarwany fotel kierowcy, pękniecia lampy tylnej zrobione przy załadunku na szczęście od wewnętrznej strony oraz po raz kolejny przekręcony licznik :-) Zresztą parę osób, które się nie bały podejść bliżej mogły zobaczyć na zlocie jak w tej chwili wygląda bidula <8>
Ale żeby tak dramatem nie za'jechało jest już program SPA dla siekierap.

W garażu czeka nowe serducho, bo po przekalkulowaniu wyszło, że będzie to lepsza inwestycja niż remont obecnego. Serducho pewne, bo z Czarnej Curvy :twisted: do kompletu jakieś wkładki, świece, rozpierdaka wichersa (tnx Pitronello) + customowa na tył (tnx trzeci). Dodatkowo w ramach SPA wróci gleba Supersporta i zostanie wysłana do lakiernika na usunięcie ognisk rdzy (głownie pod półką na piwo, która chyba w końcu wyleci) i usunięcie wszelkich odprysków. Jest zapasowy dekiel zaworów do polakierowania, dywaniki sparco czekają na wyczyszczenie, nowy zapach jeszcze muszę wybrać. Kupione już są halogeny i inne jakieś zabawki do których muszę wrócić.

Punktem wyjścia powrotu siekierki jako funcaru jest mam nadzieje godne zastępstwo.
Rozpisywać się nie ma nad czym.
Wszystko zostało w rodzinie, nawet klekocze podobnie :hihihi:



Mam tylko nadzieję, że wystarczy czasu/kasy/życia na przywrócenie siekierap do stanu w jakim bym chciała ją widzieć, a po tym wszystkim będzie jeszcze kiedy się wozić <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Lip 2010, 08:36   

No i pięknie :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 7 Lip 2010, 09:31   

:V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Lip 2010, 10:55   

elmek13 napisał/a:
:V:

Ciesz się ciesz. Za rok na zlocie dostaniesz lanie od sowy :-P
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 7 Lip 2010, 11:51   

Piter, niech będzie przyjmę je z godnością.

Ps. 3-ci bieg jest w fazie wykonywania. Więc postaram się dać z auta wszystko. Jak nie ja to mechanik. :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Lip 2010, 19:40   

sowa napisał/a:
Mam tylko nadzieję, że wystarczy czasu/kasy/życia na przywrócenie siekierap do stanu w jakim bym chciała ją widzieć, a po tym wszystkim będzie jeszcze kiedy się wozić <8>

No też mam taką nadzieję, bo wygląda na to, że z każdym rokiem będzie co raz mniej CVH i zostanie nam chyba rola kustoszów tych muzealnych eksponatów ;-))
A Foczka niech teraz zarabia na to wszystko co planujesz.
Powodzenia :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Lip 2010, 22:39   

:)

Tak jak pisze Prezio - Foka niech zapierdziela na Was , a siebie i na Siekierkę , a
Siekierkap niech odżywa :)

http://www.allegro.pl/ite..._producent.html

pomyśl o jako jednym z pierwszych modów do Siekierki .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 8 Lip 2010, 00:14   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
http://www.allegro.pl/ite..._producent.html

pomyśl o jako jednym z pierwszych modów do Siekierki .

Czy do tego są potrzebne jakieś pozwolenia pod budowę garażu, czy coś tam :?:
Powtórzę, ale co tam.. Niech Focus służy dzielnie, podobnie jak Fiesta w łikent :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Lip 2010, 18:58   

DziDzia napisał/a:

Czy do tego są potrzebne jakieś pozwolenia pod budowę garażu, czy coś tam :?:


No jak Sowie , Mat pozwoli to sobie wybuduje .

" Budynek " bez fundamentów = bez pozwoleń .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 8 Lip 2010, 22:02   

To jest wiata, to trzeba tylko zgłosić... I tyle. Jak coś nie jest trwale związane z ziemią= nie potrzebuje pozwolenia na budowę.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Lip 2010, 22:06   

a1topgear, - komu/czemu zgłosić ??

Jak namiot rozbijasz , to komu/czemu zgłaszasz ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 8 Lip 2010, 22:45   

Duży namiot (np na scenę) też musisz zgłosić. Wiatę przystankową też. Zobacz ustawę Prawo Budowlane. Co do zgłosznia- zgłaszasz w starostwie powiatowym (ten sam organ co wydaje np. pozwolenie na budowę). Tyle. Jak nie chcesz zglaszac- srutututu krzyżyk na tym, oznacz wpsółrzędne wysokościowe oraz X i Y... Dodaj jeszcze mały postument betonowy- będziemy mieli znak geodezyjny nie wymagający zgłoszenia:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.