Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:25
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid
Autor Wiadomość
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Cze 2008, 22:44   [MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid

1. NICK KLUBOWICZA: Gwid
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: ex-calypso /dla przyjaciół szklarnia/a po swapie S'klarnia
5. ROCZNIK: : MK3, 93r
6. SILNIK: 1.3i zmieniony na 1,8 16V

7. OPIS AUTA: kupiona przez sowę jako pierwsze w życiu autko w sierpniu 2005. Znaki szczególne z dnia zakupu: czarna, zadbana, z pakietem RS (dokładka przód, progi, trójramienna kierownica, gałka i szprychowate alusy z tym znaczkiem) no i taflą szkła zamiast szmacianki w dachu. Służy wiernie i bezawaryjnie,a od momentu pojawienia się w rodzinie drugiej Fiesty –siekierki- pod władaniem Mateusza

8. DOKONANE ZMIANY
• wizualne: ogólny remont blacharki, przerobiony wlew paliwa na klapkę, tylnie ramię wycieraczki mk4, prętki zderzak tył od RST, Felgi 14’ Borbet, tylne lampy z dymionym kierunkiem, przyciemniona szyba w dachu /koniec podpiekania w lecie/.

• mechaniczne: wymiana na bieżąco tego co odmawia współpracy, ostatnio nowe amorki i używane sprężyny z „siekierki” xrki, poprawki estetyczne dachu, dołożony alarm, centralny i otwieranie bagażnika z wnętrza.
W październiku 09 zrobiona transplantacja. Dawcą była jedna z klubowych S'ek. Z tej okazji nowe amory, sprzegło, wydech, hamulce wentylowane, dołożony stab z przodu.

• audio: głosniki seria + radyjo - jakiś sony z mp3 =gra

9. PLANOWANE ZMIANY
• wizualne: na założenie czeka lakierowany zderzak na przodzie, nakładki nadkoli przedich, kosmetyka w nowych rudawych miejscach, wewnątrz wymiana konsolki dźwigni zmiany biegów na mniej podrapaną oraz w śmiałych planach wymiana wnętrza na Recaro. Nowe felgi na sezon wiosna/lato 2010 juz kupione.

• mechaniczne: dokończenie układu wydechowego, setup na 130KM

• audio: koniecznie wymiana istniejących głośników na cos mniej prykającego

10. FOTKI

dwa tygodnie po zakupie -sierpień '05

szklarnia na zimowo

sesja przed liftingiem -lato '07

i już po operacji odmładzania -10-11 '07

..na Torze Poznań -maj'08
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

Ostatnio zmieniony przez sowa 25 Maj 2010, 17:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 7 Paź 2009, 00:35   

ex'calypso juz jest, a niebawem będzie ex'kosiarka <8>




CDN <8>


Ale zanim szampan i dzieci w strojach ludowych to mamy pytanko do doswiadczonych zeby nie wywazac otwartych drzwi.
Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach? <8>
Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy <8> Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Paź 2009, 07:27   

sowa napisał/a:
Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia.


A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli :fox: . Delikatnie, delikatnie tam kurna z tym silnikiem proszę :hihihi:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 7 Paź 2009, 07:42   

sowa napisał/a:
Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach?
Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia.


Ja może z lekka sprostuje :-) Nie chodzi oczywiście o przespawanie podłużnicy z czerwonej do szklarni tylko o wspawanie łapy do szklarni zamiast jej przykręcać. Tak jak zrobił np Stafcio.

Generalnie spawanie to ostateczność bo jest to hmm... trochę ordynarna metoda i wolał bym tego uniknąć.
Może ktoś ma jakiś sprawdzony patent bo przejrzałem trochę tematów i w sumie bez żadnych konkretów.

[ Dodano: Sro Paź 07, 2009 07:44 ]
Cytat:
A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli
Oczywiście że wytarli i ręce umyli nawet :yes:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Paź 2009, 07:51   

A Daras przypadkiem nie przewiercał jakoś jej na wylot i blokował. Czy mnie się coś po...myliło
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Paź 2009, 13:19   

łape normalanie przyspawajcie ;) i tyle .... wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi.

generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa ;) wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 7 Paź 2009, 16:02   

sowa napisał/a:
buda Ski nie jest do cięcia.


amen :pop:
już myślałem że nie doczekam fotek Ski na lubuskich blachach - a tu niespodzianka :ok:
Dobrze widzę - że uszatki w Fieście zamontowane ??

A nowe serducho "szklarni" oj posłuży posłuży :) :yes:
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2009, 16:54   

Daras84 napisał/a:
łape normalanie przyspawajcie ;) i tyle .... wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi.

generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa ;) wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :>


odgrywa role, dzieki niej tylnia jest mniej obciążona i sie nie zrywa tak często jak w CVH.

Niestety trzeba przednią łape przyspawać do nadwozia szklarni.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 7 Paź 2009, 17:11   

mozna nawiercic od spodu i zmiescic odpowiednia nakretke
Bongo tez mial jakis sposob smiszny
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 7 Paź 2009, 19:38   

Ogólnie ciężka sprawa z ta łapą. Już na wszystkie sposoby kombinuje i nie wiem na co się zdecydować. Myślałem właśnie żeby nawiercić otwór/otwory przez które można włożyć nakrętki ale problem jest taki że podłużnica nie jest w środku pusta a do tego łapa przykręcona jest nie tylko od góry ale tez po bokach razem chyba 6 śrub). I teraz trzeba by wiercić w kilku miejscach a do tego nie małe otwory żeby weszła nakrętka i jeszcze ewentualnie jakiś klucz jak by nie dało sie jej dokręcić.

Tak więc pozostaje chyba tylko wiercenie na wylot albo spawanko :)

W sobotę jak wszystko dobrze pójdzie to będziemy działać. Mam nadzieje że reszta pójdzie gładko. Z tego co po wstępnych oględzinach wyszło to jeszcze trzeba wtyczkę wiązki trochę z tuningować, bo co prawda wtyczka jest taka sama ale pin od czujnika temperatury jest w innym miejscu. No i jeszcze mocowanie obudowy filtra powietrza trzeba jakoś zamocować bo też nie ma gwintów w miejscach gdzie powinien być przykręcony. Ale tam jest dojście i nie powinno być problemów. Aha i jeszcze wtyczkę od czujnika temperatury trzeba podprowadzić do chłodnicy bo w 1.3 czujnik był na obudowie termostatu.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Paź 2009, 15:46   

Umarła księżniczka, niech żyje królowa :!!!: :!!!: :radocha:

Dzisiejszy dzień można określić dumnie ostatnim dniem SZKLARNI - pierwszym dniem S’klarni.

Miejsce akcji: warsztat p. JP ( nie mylić z innym znanym polakiem) – międzynarodowa siedziba remontu fiest znana w całym województwie jak Fiestahause.

Czasz akcji: 10 października od 10 – 21 z perspektywą na dłużej

Uczestnicy: Mariusz „Anjko” – jako Dr Gregory Hause
Dawid „ Dawidek” – jako Dr Wilson ( człowiek od czarnej roboty)
Asia „ Sowa” – jako Dr Lisa Cuddy
Mateusz „ Gwid” – jako człowiek w śpiączce bez kablówki

Zabieg: Transplantacja organów wewnętrznych;)

Pacjent: Nastolatka o małym serduszku i wieku 16 lat chcąca być kobietą z dużym CYCEM :załoga:

Objawy: W codziennej eksploatacji pacjentka bardziej znana światu jako „Szklarnia” nie przejawiała żadnych problemów socjalno-bytowych. Miło mijała inne samochody, dawała się wyprzedzać – była ogólnie zadowalana z codziennego minimalnego wysiłku jaki przed nią stawiał właściciel.
Kiedy zatem pojawił się problem?
Pierwsze objawy choroby ( „ zadyszki”) pacjentka zaczęła przejawiać na testach wysiłkowych zwanych ASJ przeprowadzonych w Poznaniu. Już wtedy wiedziała, że ma za małe cycki ;D a jej serduszko domagało się intensywnych zabiegów.

Diagnoza: Po konsultacjach z doktorem medycyny samochodowej bardziej znanym jako „wyrocznia” z ul. Wiejskiej było jasne co trzeba zrobić. Gregory od razu znał rozwiązanie i dręczył duszyczkę właściciela, kusząc i obiecując znaczną poprawę pod warunkiem… transplantacji serca. Zasugerował wsadzenie czegoś z odrobinę większym cycem i magicznym symbolem 16V pod jej skromną i mała miseczkę.

Rozwiązanie: po wielu miłych i długich sympozjach ( po których w niewyjaśnionych okolicznościach mało kto co pamiętał) objawiających się na drugi dzień znacznym bólem głowy ( oczywiście od czaszkownia) pomysł transplantacji został klepnięty przez dr i jego prawą rękę. Zaczęto więc poszukiwania dawcy. W tym celu sami doktorzy zapuszczali się w „dziką dzicz” aby odnaleźć jak najbardziej zdrowe modele nadające się do dalszej eksploatacji. Po nieustannych, okazało się, że i tajnych poszukiwaniach udało się znaleźć godnego dawcę. Sam proces rekrutacji dawcy to opowieść na inną chwilę – prawdziwy kryminał z dwoma panami w kapturach przemierzających pół Polski w tirze.
Dnia 03.10.2009 dawca oficjalnie zakończył swój żywot, aby podarować pocałunek życia S’klarni. Doktorzy A i D spędzili cały piątek i sobotę pod czujnym okiem Sowy na demontażu wszystkich niezbędnych elementów ze starej eski. Wspólnymi siłami odzyskali to co było najcenniejsze ( silnik, skrzynia biegów, elektryka) i zrobili kosztorys rzeczy niezbędnych do metamorfozy szklarni ( rozrząd, tarcze, klocki, większość wydechu, felgi z oponami, płyny, amortyzatory).
Dnia 9-10 października nastąpiło usunięcie serduszka 1.3 pacjentce i wszczepiono jej 1.8 16v od dawcy. Nie obyło się bez problemów, ale ze wszystkimi po kolei dzielni medycy dali rade…

O relacje medyczno – techniczną z zabiegu poproszę dr Anjko – guru transplantologii w lubuskiem.

Organy zdeponowano w banku:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43002
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 11 Paź 2009, 16:13   

Gwid ciekawie opowiedziano. Bardzo wciąga.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Paź 2009, 16:26   

To ładnie pojechałeś :-)
Jeśli chodzi o przebieg operacji to musimy najpierw zebrać całą dokumentacje rentgenowską i przede wszystkim przeszczep musi się przyjąć :)
Jak już ogarniemy wszystko to wrzucimy pełną relacje między innymi nowatorskie rozwiązanie w dziedzinie łapologi (czyt. przednia łapa zetec'a)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Paź 2009, 16:29   

Opis nietuzinkowy jak samo auto i uczestnicy swapa ;-))
Gratki z ZS :brawo:
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Paź 2009, 20:51   

Mat - POKA CYCE :yes:

Gratuluję przeszczepu . Na kolejnym ASJ termin "wojna domowa " nabierze w Waszym wydaniu nowego wymiaru :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PUCIO 
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74
Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Paź 2009, 21:04   

no i prosze jak nie jak idzie wszystko zrobić
To tak jak skorupa mówi " z tymi ludźmi nie ma tematu którego nie da sie zrobić tylko kwestia czasu "
hi hi
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21 Paź 2009, 01:09   

temat dorastania szklarni można uznać za zakończony.
Została na chwilę obecna kwestia wydechu końcowego i regulacji skrzyni biegów.
Chopaki się nie garną, więc zacznę z grubsza opis przeprowadzonych zmian, a fachowiec uzupełni <8>

Może na początek, co w szklarni zostało <8>

Buda
instalacja elektryczna auta do 8-pinowej (?) wtyczki na ścianie grodziowej (czyli skrzynka bezpieczników (z wyjątkiem przekaźnika pompy paliwa), instalacja oświetleniowa itd)
zwrotnice, zewnętrzna cześć przeniesienia napędu
wahacze
tylna belka z bębnami itd (na razie)
pompa hamulcowa i serwo
układ kierowniczy
bak, przewody paliwowe


Co wymieniono:

Silnik ze skrzynią, półośkami, mocowania silnika
instalację elektr. silnika razem z kompem
licznik
chłodnicę, przewody zasilające wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym
pompę paliwa
amortyzatory przednie na takie z mocowaniem łączników stabilizatora
zaciski hamulcowe + tarcze i klocki na ukł. wentylowany
cały ukł. wydechowy (1,3 ma śr 45mm, Ska 57mm)
wiosną felgi na szersze

Największe problemy
-zawieszenie silnika- tu pionierski i nowatorski patent Anjko, w efekcie niewiele się rózni od fabrycznego mocowania :brawo:
-różnice we wtyczce łączącej instalacje elektr. auta z instalacją silnika.
-pompa paliwa wyłączająca się z opóźnieniem - zagwozdka rozwiązana zamianą przekaźników pomp 1,3 / 1,8
- wydobycie pomp paliwa - Ford się nie popisał <8>


Szacunkowe koszty

-koszt dawcy- zależy co się kupi... im bardziej kompletny tym lepiej, bo czasami na głupiej śrubce można uklęknąć. My mieliśmy całe auto, więc wiele problemów rozwiązywało się samo podmianką części.

Pozostałe koszty (postanowiliśmy, by nie był to projekt full wypas, czyli czasami wchodził w gre rozsądny kompromis ale i też bez biedowania i kupowania najtańszych zamienników. Zasada wyjsciowa, jak robic to porządnie, albo wcale)

Ford-Sklep
Komplet rozrządu Ford - 280
Łączniki staba MOOG - 150
tuleje staba Ford - 50
kable + świece platynki Motorcraft - 200

Pewien Dealer Forda
wydech środkowy dedykowany - 230zł
koncowy - walka trwa :9:

IC, Foty i inne
sprzęgło LUK - 350zł
Amortyzatory SACHS - 170zł kompl (mega wyprz, bo nowe w IC 370 szt :-) )
Simeringi pólosiek Ford - 45
tarcze bembro + klocki Ferodo - 250
do tego, olej, płyn chłodniczy, filtry, śrubki i inne rzeczy których już nawet nie pamiętam <8>

To z grubsza, opis patentów czeka na wenę Mańka, będą i foty <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Paź 2009, 05:36   

:brawo:

Dodajcie foty i resztę opisu :)

a tymczasem - witamy w Projektach :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21 Paź 2009, 07:23   

Nawiązując do wypowiedzi Sowci dorastanie drfinitywnie nie jest jeszcze zakończone ;/ zostaje cały pakiet do otrzymania prawie Rs'ki;) czyli przepustnica, wałki, kolektory i komputerek;) dodatkowo na wiosnę blacharka ( bo jacyś rowerzyści po drodze się nawineli oraz yarisy) z gruntowną naprawą progów.

Dopiero wtedy dorastanie będzie można uznać za zakończone :jupi:
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Paź 2009, 11:20   

Na podstawie Waszej pracy i opisów trzeba będzie zrobić gotowca na temat swapa i podwiesić w TM, żeby każdy chętny na zmianę silnika wiedział mniej więcej co kogo czeka i w jakich kosztach.
Będzie gdzie kierować pytania typu: chce wsadzić większy silnik, co musze wymienić i ile to może kosztować ?

Ode mnie jeszcze raz gratki za tak udany i szybki przeszczep, połączony z resztą kuracji wzmacniającej :)
Team Zachód zaczyna się mocnoprentki robić ;-))
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa
Brak nowych postów Przyklejony: Frakcyjny hyde park & przywitania
Małgorza Frakcja warmińsko-mazurska 114 7 Kwi 2015, 13:17
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.