[MK3] pytanko o zegarek z diodą |
Autor |
Wiadomość |
marimar
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:43 [MK3] pytanko o zegarek z diodą
|
|
|
a mianowicie w końcu zabrałem się za podłączenie zegarka z diodą,okazało się po zakupie zegarka że wtyczka pasuje , zegarek śmiga tylko mam jedno pytanko
mam IMO ale dioda jest pod kierownicą a chciałbym wykorzystać tą w zegarku,we wiązce do zegarka idzie 5 kabelków,wszystko się zgadza ale jest jeden problem bo wszystkie 5 kabelków są niebieskie i jak tu rozpoznać który jest który?
i jeszcze jedno pytanko,patrzyłem na opis pinów tego zegarka i tak się zastanawiam nad stronami lewa - prawa,mam patrzeć na zegarek od tyłu? i wtedy lewa-prawa?
czy w ogóle da radę zastąpić tą diodę od IMO pod kierownicą tą w zegarku?
dodam że dioda pod kierą jest 2-kolorowa(uzbrojenie/rozbrojenie IMO)
proszę o info |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:26
|
|
|
masz widać niefabryczny immobilizer - zegarek współpracuje z fabrycznym w kompie. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
marimar
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:36
|
|
|
no tak mam niefabryczne IMMO ale chciałbym by mi świeciła ta w zegarku a tą pod kierą zlikwiduję i tak kombinuję jak mam 5 przewodów w kostce |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:44
|
|
|
rozbierz go i podlacz sobie diode, migajaca dioda w zegarku da Ci do 10 punktów respektu, na pewno zauwaza ja wszyscy z Twojej miejscowsci, polecam zamiast fabrycznej niebieska wpadającą barwą w UV, szacunek na drodze murowany, gdybys mial ochote na wieksza, polecam taka:
 |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
marimar
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 22:02
|
|
|
szkoda mi raczej rozwiercać zegarek by włożyć okrągłą diodę bo w zegarku przecież siedzi prostokątna,głównie chodzi mi tylko o to jak zamienić te diody,pod które kable się wpiąć jak mam same niebieski i by czegoś nie spalić |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 22:09
|
|
|
ja zartowalem z ta dioda kolego,rozbierz zegarek i doprowadz zasilanie bezposrednio do tej diody jak tak bardzo Ci zalezy, zeby swiecila, podwazyc plaskim nozem, z jednej strony tam gdzie zatrzask, zeby wyszedl i do gory cala strone podnosisz z tylu plytki, potem druga juz bez noza wyciagasz |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 25 Lut 2010, 22:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marimar
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 111 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 22:12
|
|
|
łatwiej by było wpiąć się w kostkę mniej dłubania
[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 21:48 ]
Pawełos666 napisał/a: | :D
rozbierz zegarek i doprowadz zasilanie bezposrednio do tej diody |
jednak twoja rada była trafna
próbowałem wpiąć się w kable i jeden zegarek spaliłem,ale z kolejnym się udało bo podpiołem się bezpośrednio pod diode i działa |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.