Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
moja Xrka :)
Autor Wiadomość
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lut 2008, 18:17   

bardzo ciekawa lektura :D w najbliższym czsaie pogadamy sobie na GG :P troche Cię pomęcze
pozdro
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Lut 2008, 18:55   

Daras84 napisał/a:
a tak na marginesie to podziwaim osoby rozkladajace i skladajace skrzynie w całosc jak dla mnie masakra ;/


ja też :yes: :yes: :brawo: :brawo:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Lut 2008, 19:27   

Jestem pod wrażeniem :) .

Przypomniałeś mi że następną większą robotą u mnie będzie wymiana skrzyni :( ;-)

Heh szkoda że do MK1 nie ma tak łatwo dostępnych części i wszystko siebardziej zdobywa niż kupuje .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 2 Lut 2008, 19:55   

super opsik, demontażu, jak to czytam i patrzę na foty to się nie dziwię, że fachowcy tyle hajsu za rozbieranie skrzyni begów sobie życzą.... RESPECT

no i czekamy na relację z efektów pracy szepry, czy oprócz łożysk coś więcej wymieniałeś??
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 3 Lut 2008, 00:17   

a maska jaka została wkońcu?!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lut 2008, 11:21   

Dziekuje wszystkim za mile slowa :)

Daras84 napisał/a:
testy na nowej skrzyni juz byly :>

wlasnie jeszcze nie :/

chce zrobic wszystko na raz i co krok okazuje sie ze jakis element nie pasuje :P
teraz czekam na waz wodny pomiedzy chlodnica a pompa wody z fiesty 1.4 ze wspomaganiem bo oczywiscie moj idzie dokladnie tamtedy gdzie jest pompa wspomgania :D
no i jeszcze chcialbym przed montazem wydechu zamienic puszke po kacie na prosta rure

pozatym brakuje mi caly czas stabilizatora przedniego, ale to dokupie najwyzej pozniej

KUI3A napisał/a:

no i czekamy na relację z efektów pracy szepry, czy oprócz łożysk coś więcej wymieniałeś??


niewiele ponad rok temu juz raz rozkladalem ta skrzynie i wtedy wymienilem wszystkie uszczelnienia - wiec teraz nie bylo takiej potrzeby, nic nie cieklo :) lozyska na walkach z 1.1 tez byly w pozadku wiec je zostawilem w spokoju

odyniec napisał/a:
a maska jaka została wkońcu?!

maska zostala moja stara bez wylotow - na zime w sam raz, a na wiosne bede pewnie myslal nad wycieciem w niej otworow i montaz wylotow, jeszcze sprobuje prostowac ta z RST ale nie widze raczej duzych szans zeby dobrze to zrobic

A z nowosci - udalo mi sie wpasowac zbiorniczek wspomagania zostawiajac orginalne korektory sily tylnych hamulcow - wspornik zbiornika przykreca sie dokladnie w to samo miejsce co korektory ;)



- zamontowalem w koncu wymiennik ciepla olej - woda, kupiony kiedys od Pumy :)
Ledwo sie zmiescil obok czujnikow do dodatkowych zegarow ;)


- doszlo kolo pasowe walu korbowego na pasek wielorowkowy wiec zmontowalem je oraz wspornik z pompa i altkiem


potem w weekend zabralem sie za mody wiazki el. - wywalenie kabli do tylnych glosnikow, porzadne podlaczenie kabli do zasilania kamerki i rejestratora, wymiane linki recznego na nowy orginal forda, wymiane linki sprzegla (trafilem tanio nowy orginal na allegro, a moja opierala sie na jakichs podkladkach o skrzynie biegow bo miala urwany taki plastikowy pierscien) i do tego zrobilem wstepne przymiarki kubelka pilota - niestety bez spawania dodatkowych mocowan nie umocuje go tak jak chce
fotek zadnych z tych operacji niestety nie posiadam bo wysiadly mi beterie w aparacie :/
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Lut 2008, 18:14   

squadak, świetny opis. Profi robota. :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
wujek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 53
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Lut 2008, 23:17   

Kawal dobrej roboty, czekamy na relacje z testow. :)

pzdr
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 6 Lut 2008, 01:28   

ja sie nie bede wychylal ;)) jak kazdy pelen podziwu :) ja tez sie teraz bawie ze skrzynia tylko nie w az takim stopniu ;) pozdrawiam i zycze powodzneia :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lut 2008, 16:04   

zespol napedowy juz wsadzony... ale jazd probnych jeszcze nie bylo bo pojawil sie kolejny problem zwiazany z montazem wspomagania ;)
Problem ilustruje ponizsze zdjecie


Wyjscie z chlodnicy jest jakis niecaly 1cm od przewodu idacego z pompy wspomagania do przekladni - chocbym sie bardzo staral to nie wymanewruje tam zadnym dorabianym przewodem i musze wymienic chlodnice na wersje z wylotem z boku - 1.4 z klima taka miala - ktos ma na sprzedaz? :D

Pozatym raczej wszystko pozostale juz pasuje ;)
Chlodnica oleju wspomagania:



Przekladnia z przewodami cisnieniowymi:


Mocowanie przewodu zasilajacego przekladnie:


Alternator jest teraz na rowni z miska olejowa - troche nisko, ale mam plyte pod spod wiec chyba go nie obije ;)
Tarcze hamulcowe zardzywiale bo auto stoi juz jakis czas - na koniec prac po odpaleniu zamontuje w koncu PowerDiski :)


Na koniec zdjecie prawie odpalonego serducha :D
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
kosiniak
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2008, 17:51   

squadak napisał/a:
na koniec zdjecie prawie odpalonego serducha
jakie dopieszczone :)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:15   

squadak, gratuluje opisz odczucia jak juz wyjedziesz nią.

BTW: tak jak czytam twój opis swapu wspomagania to jak bym miał budowac coś do rajdowania to chyba bym kupił 1,4 z wspomą, bo łatwiej by mi przyszło wymienić silnik niż urzerać sie z tym chorym układem kierowniczym :-P
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:21   

chłodnice z wyjściem na bok ma też escort mk4 chyba
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:23   

Puma - znając twój polot i dbaośćo szczegóły to otwory na wspomaganie wyciąłbyś siekierą a po chłodnicy skakał tak długo aż by pasowała :2xf:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lut 2008, 18:42   

No to witamy w klubie tych, co nie wiedzą gdzie podłączyć kabelek od czujnika. :twisted:

No chyba, że komp od 1.6 jest taki sam jak w 1.4, to masz problem z głowy.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Lut 2008, 19:43   

Parch napisał/a:
No to witamy w klubie tych, co nie wiedzą gdzie podłączyć kabelek od czujnika. :twisted:

No chyba, że komp od 1.6 jest taki sam jak w 1.4, to masz problem z głowy.


sorry ale nie bardzo rozumiem ocb??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lut 2008, 19:51   

PumaRST napisał/a:
sorry ale nie bardzo rozumiem ocb??


Chodzi mi o ten zielony czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania kierownicy.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Lut 2008, 19:56   

Parch napisał/a:
Chodzi mi o ten zielony czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania kierownicy.


no niestety ale ECU od 1,6 nie ma wyprowadzenia na ten czujnik, jak rónież cała wiazka od xr2i też tego nie ma wiec nie dokońca rozumiem twój komentarz.

no ale :ok:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lut 2008, 20:16   

PumaRST napisał/a:
no niestety ale ECU od 1,6 nie ma wyprowadzenia na ten czujnik, jak rónież cała wiazka od xr2i też tego nie ma wiec nie dokońca rozumiem twój komentarz.


To że nie ma wiązki o niczym nie świadczy, bo każdy komputer typu EEC IV może sczytywać sygnał od czujnika PS, tylko właśnie cały wic polega na tym, żeby znaleźć odpowiedni pin i się wpiąć z kablem.
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lut 2008, 23:34   

PumaRST napisał/a:

BTW: tak jak czytam twój opis swapu wspomagania to jak bym miał budowac coś do rajdowania to chyba bym kupił 1,4 z wspomą, bo łatwiej by mi przyszło wymienić silnik niż urzerać sie z tym chorym układem kierowniczym :-P

tez mysle ze byloby prosciej, juz mi chodzily po glowie takie mysli swojego czasu, a potem myslalem ze juz chyba wszystko mam i sie nie oplaca :P

Parch napisał/a:
No to witamy w klubie tych, co nie wiedzą gdzie podłączyć kabelek od czujnika. :twisted:

No chyba, że komp od 1.6 jest taki sam jak w 1.4, to masz problem z głowy.


PumaRST napisał/a:
Parch napisał/a:
Chodzi mi o ten zielony czujnik ciśnienia oleju w układzie wspomagania kierownicy.


no niestety ale ECU od 1,6 nie ma wyprowadzenia na ten czujnik, jak rónież cała wiazka od xr2i też tego nie ma wiec nie dokońca rozumiem twój komentarz.

no ale :ok:

no i faktycznie jest problem bo nie podaja nigdzie pod ktory pin w 1.6 CVH to jest podpiete, ale escort mial wspomaganie z tym silnikiem i napewno mial podlaczony czujnik - ja akurat kiedys dla testu kupilem i podmienilem kompa na tego z escorta (1ADB) wiec ryzykuje i podpinam pod pin 28 tak jak podaja przy silniku 1.4 - o dziwo dla escorta 1.4 podaja w schematach ten pin 28 juz w latach 90 - 92, kiedy tez byl robiony z silnikiem 1.6 CVH

PumaRST - wiazka juz uzupelniona o wtyczke, kabelki i dodatkowy pin we wtyczce ECU, przy okazji cala poizolowalem nowa tasma bo ta 17letnia sie juz troche sypala :D

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 14:55 ]
coz... nowa chlodnica miala byc juz w czwartek u mnie, ale do tej pory jej nie ma wiec auto wciaz nie jezdzi :/
Mam za to nowy waz wodny z ASO (jedyne 69zl) pasujacy do chlodnicy z wyjsciem na bok.


Dotarly tez do mnie w koncu poluretanowe poduszki i tuleje stabilizatorow.


Poduszek nie zakladam narazie po zlych doswiadczeniach Kuby w swojej fiescie, a chce cos pojezdzic zanim sie urwa :P
Tulejki na tylnego staba zalozylem, przedniego staba chilowo nie mam wiec zaloze tulejki jak bedzie stab ;) - z wrazen po obmacaniu - material tulejek jest twardszy znacznie od seryjnych przy sciskaniu ale jednoczesnie bardzo elastyczny i nie sprawa zadnych problemow przy zakladaniu.
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów kogo XRka ?
Tommi Hyde-Park 14 26 Sie 2015, 20:57
kuba87
Brak nowych postów [MK3] XRka McLfan'a
McLfan Nasze auta 109 6 Paź 2013, 17:36
kuba87
Brak nowych postów ile seryjnie waży XRka?
adi08 Tuning mechaniczny 46 20 Gru 2007, 19:01
Gość
Brak nowych postów XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
McLfan Nasze auta 27 3 Maj 2016, 20:51
McLfan
Brak nowych postów [MK4] moja MK IV
grzes87 Nasze auta 68 8 Lut 2014, 10:56
grzes87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.