Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] rajdówka |
Autor |
Wiadomość |
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2 Kwi 2008, 13:51
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Powodzenia .
Na YT Party przed wyścigiem zaczepił mnie współtwórca Twoich projektów . Miło było powspominać Twoje mk1 . MAm nadzieje że Ci się uda przekładka i ten rok fiesty zaakcentują swoja obecność w wielu dziedzinach sportu
Trzymam kciuki . |
wspominał mi Kosa że z Tobą rozmawiał
pozdrawiam
dwie fotki z ostatniego startu w Stargardzie Szcz.
[ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 11:02 ]
silnik z rs-a mamy wyciągnięty, ze wszystkimi pierdołami, został tylko wydech i bak. dziś cvh wychodzi z rajdówki, mam nadzieję że bez problemów
[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 02:40 ]
silnik z rsa już na miejscu
[ Dodano: Pon Kwi 14, 2008 10:56 ]
udało się włożyć rs-a, dzięki pomocy Diody odpalił, szkoda że po Magnolii :(
zostało jeszcze trochę pierdół do zrobienia ale na weekend będzie gotowa
fotka robiona na szybko fonem
[img=http://img501.images...e006ho2.th.jpg]
zostało mi jeszcze przełlożyć tylni stabilizator i na razie będzie spokój
[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 15:22 ]
wczoraj odbyły się pierwsze próbne jazdy zbiera się bardzo ładnie, jest tylko troche problemów z wolnymi obrotami ale w weekend to zrobię. w weekend porobię parę fotek |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Kwi 2008, 22:46
|
|
|
Dopiszę posta bo nie widać że nowe zmiany są. A są zacne
Ładnie siedzi. Gratuluję udanego swapa i życzę powodzenia w startach |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 11:31
|
|
|
kilka fotek na szybko:
niestety musiałem zrezygnować z tłumika z df-a :(
naklejka została właściwa
jeszcze bajzel pod maską, w weekend to ogarnę
niestety jazda próbna zakończyła się utratą dowodu rejestracyjnego bo zatrzymały mnie pały i się przyczepili że jedno światło drogowe nie działa i jest podejrzenie nadmiernej ilości spalin- faktycznie fura trochę kopci może przez chwilowy brak filtra powietrza. W każdym razie przetrzepali wszystko-światła, wycieraczki, spryskiwacze, ręczny, układ kierowniczy, opony itp itd i stwierdzili że fura w super stanie poza tymi brakami
trzeba pojechać będzie na przegląd
na koniec wrażenia z krótko o wrażeniach z jazdy -> warto była spędzić dwa tygodnie nocą w garażu |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 11:48
|
|
|
no to gratukluje swapu ale ten dolot na "trytytytki" to bym nawet ja nie zrobil ;P |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 11:48
|
|
|
ale hazel |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:13
|
|
|
Daras84 napisał/a: | no to gratukluje swapu ale ten dolot na "trytytytki" to bym nawet ja nie zrobil ;P |
to tak na przetrzymanie bo kupuję kit k&n |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:19
|
|
|
bardzo Fajny "no name" gratuluje i życze owocnych startów |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 17:25
|
|
|
Biała dziwka... Najlepszy jest napis 1.1i na klapie...
HEHE |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 23:25
|
|
|
jak rozwiązałeś problem mocowania przedniej łapy silnika??, chyba ze masz dziury w podłużnicy |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 07:37
|
|
|
eCo^ napisał/a: | jak rozwiązałeś problem mocowania przedniej łapy silnika??, chyba ze masz dziury w podłużnicy |
a jaki masz problem dziury na wylot dlugie pretny gwintowane i zarecasz po obustronach |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 09:16
|
|
|
zalezy Mafios u nas jak robilismy u kruka to tylko dalo rade jedna tak dac na wylot bo przy drugiej podluznica zwezala sie ku dolowi i nie dalo rady tego czukiereczek..a przewiertac, wiec skrecilismy na jedna a reszte przyspawalismy :D |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 09:33
|
|
|
heheh a ja mam dane srubki od srodka w podluznicy...tylko ze trza wywiercic 2 dziury i sruby musza byc na imbuls bo maja małe łby..pozniej dobrze operowac skroconym umbulsem i jest elegancji...ale pvzon wes tam troche pozadku pod ta maska zrob |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 10:46
|
|
|
pvzon, napisales ze musiales zrezygnowac z wydechu DF-a
z tego co wiem DF ma dosyc luzny tlumik i w wielu domowych rajdowkach montuja
czy w cvh dawal rade a do zeteca jest juz slaby??
pytam bo chce cos pomajstrowac w moim autku na wydechu DF
pozdro |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2008, 23:30
|
|
|
witam po dłuuuższym czasie auto w końcu jeździ i ma się dobrze. po zrobieniu kilku kilometrów stwierdzam że warto było zmienić cvh na zeteca, jedyny problem to trakcja a raczej jej brak chyba czas zrezygnować z 13 calowych felg i opon z gatunku mają bieżnik -> są ok . trzeba w końcu kupić coś sensownego
aktualna fotka
jedno pytanie bo mam zerwaną wtyczkę od sondy, czy ma ktoś jaki kolor idzie do jakiego?
plan na 2009 mam prosty -> jak najwięcej jeździć a nie grzebaćw garażu |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Sty 2009, 18:10
|
|
|
Oby auto sie sprawowalo i jak naj mniej awarii w 2009r |
_________________
|
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 25 Mar 2009, 19:18
|
|
|
pierwszy start w tym roku za mną, kjs w stargardzie i super wynik 8 miejsce na 35 startujących po 2 latach nie jeżdzenia super wynik. auto jeździ rewelacyjnie, warto było pobawić się we włożenie zeteca. jedyny problem miałem ze słabnącymi hamulcami ale ten zestaw powinien pomóc:
|
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Mar 2009, 19:30
|
|
|
gratuluje startu i wyniku, trzymam kciuki za kolejne. A hamulce powinny pomóc |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 25 Mar 2009, 20:01
|
|
|
zetec to jest jednak inna bajka
powiedz jak sie ten zestaw hamulcowy sie spisuje i ile kosztuje??
ja tez musze cos pomyslec bo po 40 000 juz sa nie kuku |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 26 Mar 2009, 18:14
|
|
|
zestaw wczoraj założyłem więc jak się spiuje napisze później. a koszty: tarcze kupiłem po kosztach 180 zł za dwie klocki 110 a płyn 35 |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 16 Kwi 2009, 21:53
|
|
|
miło to sie prezentuje...sleeeeper też szukam tarczek... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
|