Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: akumulator, brak mocy, ladowanie, mk3

Przesunięty przez: bidżej
20 Wrz 2010, 11:49
Czy to alternator?
Autor Wiadomość
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2007, 18:49   

kenczorf napisał/a:
Znajomy znajomego :-P (ponoc cos sie zna) poweidizal ze temp akumultora jest ok (ma on 3 meichy...jest to Centra Plus) ale temp alternatora jest wysoka...tzn powiedizla ze jest wyzsza niz powinna byc...jak by sie dluzej potrzymalo reke to by oparzyl i ze to jego wina...ze moze meic jakies zwarcie.


a
co do aku, to podładuj, troche pochodzi to dojdzie do siebie, a na ile jest ok to się dowiesz w zimie :P
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28 Sie 2007, 22:05   

akumulator laduje sie w serwisie a w alternatorze diody byly zrypane...ktoras robila zwarcie i to trzeba wymienic...przy okazji zmiana lozysk i wymiana pierscieni czy jak sie to tam nazywa bo juz 2/3 sa wytarte :) mysle ze po tym bede mial juz jakis spokoj na dluzszy czas :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sie 2007, 09:06   

to ja mam lucasa za kilka złotych z nabitymi łożyskami, nowym regulatoreem napięcia. padnięta jest tylko któraś dioda ale to lucas to ci fachman za pare zł przelutuje...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Sie 2007, 10:47   

regulator napiecia tez mam nowy ale to bylo wymieniane 3 miechy temu. Koles co mi robi ten aklter to znajomy i zanim kupi to ma mi dzownic o cene tego a myslisz ze warto zainwestowac w ajkeis lepsze te diody czy tro jeden wal co kupisz?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sie 2007, 15:31   

każda dioda jest dobra pod warunkiem że spełnia klase napięciowa i prądową.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Sie 2007, 16:25   

tokarz jutro ma te pierscienie zrobic a co diod to ten znjomy zrobil cos takiego...tylko nie wiem czy na tym samym ukladzie czy innym ze poprawil polaczenia bo ponoc diody byly ok tylko te polaczenia beznadziejne i mowi ze solidnie ejst zrobione:) mam nadziej ze na jakis czas bede mial spokoj:)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sie 2007, 16:29   

ja nie wiem jaki masz ten alternator, ale.. powiem tak. nie ma sensu przelutowywac tego wszystkiego. ja tak miałem robione, myślisz ze dlaczego wyżej pisałem: oddam za parę zł ten mój altek. moja fiesta psuje sie tylko pod domem lub w blisko znajomych do 1km... dobrze ze tak mam, bo te lutowane diody szlag trafiał. mam teraz za 50 zł z allegro boscha. nie wiem co to problem z ładowaniem...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Sie 2007, 19:20   

no to sam juz niewiem...on to juz zrobil..zapewnia ze bedzie w porzadku...jedyne co to czekam az tokarz sie uwinie i pozostalo tylko go zlozyc...ale ejsli bedzie tak jak mowisz to wtedy kupie ta czesc nowa a koles zrobi to za darmo bo jakby niebylo to bedzie jego wina bo ja chcialem wymieniac ale on pwoeidizal ze zrobione jest solidnie i nie mam sensu kupowac
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sie 2007, 19:25   

słuchaj..zawsze sie moge mylić...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Sie 2007, 19:36   

okaze sie pozniej :-P najwyzej poznie jsie podziele wnioskami czy to sie trzyma czy nie :-P a u ciebie mniej wiecej takie lutwanie to co ile sie psulo? co tydzien miesiac rok? tak mniej wiecej?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 30 Sie 2007, 08:27   

3 miechy...lutowanie .. 3 miechy.. regulator..regulator... za robote..części miałbym 3 uzywki alternatory boscha!! i dożywotni spokój.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 30 Sie 2007, 10:56   

na alledrogo widizalem altery do mnie po 280 zeta...ale niewiem jakiej to jest produkcji. Warte jest to cos? Kupujac uzywke mozemy trafic dobrze a mozna trafic na pascia..
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 30 Sie 2007, 16:10   

kenczorf, oj marudzisz.. zawsze sprawdzam komentarze i rozmawiam ze sprzedawca. raz tylko dostałem/wsadziłem negatywa bo gość chciał cene spoza allegro.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31 Sie 2007, 17:51   

jak narazie wszytko ok...ladowanie 14.15v a pod obciazeniem 14.1v :) miejmy nadzieje ze pociagnie to jakis czas :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Boss 


Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: EPJ
Wysłany: 15 Sty 2008, 21:19   

Panowie ja tez mam problem z alternatorem znaczy tak mysle, jutro sprawdze jak jest z ladowaniem.U mnie problem wygląda tak ze odpalam auto jak jest zimne po nocy to obroty faluja i nawet potrafi zgasnac ale wystaczy go wrkecic nie mam obrotomierza ale na ucho to tak ok 5tys(wysoko) i zaraz zasilanie odrzywa, mimo falujacych obrotow silnik nie gasnie podswietlanie staj sie intensywniejsze i jest ok.Ale jesli go nie przygazuje to najpierw gasnie radio (znak ze trzeba dac mu po garach) a potem auto.Co moze być przyczyną bo jak przygazuje na starcie jest ok...

EDYTA:
Sprawdzalem po odpaleniu nie mam ladowania aku mam slaby bo ma 12V jak dam gazu i zalaczy sie alternator to tez nie ma 14,5v bez obciazenia jest 14v a ze samymi swiatlami 13,9V jutro sparwdze jak wyglada spraw z pelnym obciazeniem.... i czy ladowanie rosnie wraz z obrotami
_________________
Była Fiesta 1,1C
Fiat Marea Weekend 1,6 16v
Jest Vw Passat B5 FL 1.8T & Fiesta MK7 1.2
 
 
 
tomwal
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sty 2008, 07:18   

Wygląda jakbyś nie miał prądu wzbudzenia na alternatorze, przez co on nie ładuje, dopiero przy wysokich obrotach na skutek szczątkowej magnetyzacji udaje się alternatorowi wytworzyć takie napięcie że zaskoczy i potem już obroty mogą zejść na niższe. Sprawdź świeci Ci się kontrolka ładowania zanim zakręcisz rozrusznikiem. Może padła ta żarówka, lub przewód od tej żarówki do alternatora.
 
 
Noc 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 44
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 16 Sty 2008, 08:13   

Boss, zrób jak mówi tomwal, ja miałem to samo i okazało sie że przewód był walnięty. wymiana wszystko załatwiła
_________________
Nowy nabytek: Skoda Octavia 2004r.
Fiestą śmiga żonka...
 
 
 
Boss 


Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: EPJ
Wysłany: 16 Sty 2008, 14:06   

Kontrolka sie swieci...a gdzie szukac tej zarowki?
_________________
Była Fiesta 1,1C
Fiat Marea Weekend 1,6 16v
Jest Vw Passat B5 FL 1.8T & Fiesta MK7 1.2
 
 
 
tomwal
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sty 2008, 07:57   

ta kontrolka jest tą żarówką. Rozumiem że ona gaśnie dopiero po wejściu na te wyższe obroty?
 
 
Boss 


Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/60KM
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: EPJ
Wysłany: 17 Sty 2008, 17:07   

zalezy jak aku sie naladuje to sie nie swieci ale czasem tak jest ze gasnie dopiero na wysokich obrotach czyli co wymienic...
_________________
Była Fiesta 1,1C
Fiat Marea Weekend 1,6 16v
Jest Vw Passat B5 FL 1.8T & Fiesta MK7 1.2
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK3] Alternator - czy mniejszy 1.3 / 1.8 ?
Qzyn Elektryka 1 1 Lut 2010, 13:58
JoeMix
Brak nowych postów Alternator czy regulator napięcia ??
Dave Elektryka 2 30 Cze 2007, 22:52
Gość
Brak nowych postów alternator czy coś innego
Maru38 Elektryka 11 25 Mar 2008, 10:56
odyniec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.