Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki
Autor Wiadomość
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:21   fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki

witam, kupilem fieste z fabrycznym centralnym zamkiem, ktory 'nie dziala'
po rozebraniu drzwi okazalo sie ze zamek pasazera uzbrojony jest w oryginalny silownik do ktorego dochodza kable (2 kostki po 2 kable). U drzwi kierowcy zas brakuje silownika..dochodza tylko kable.

Kupilem silownik od oriona(prawie identyczny jak w fiescie) i zalozylem do drzwi kierowcy(podlaczylem na 4 kable) po probie przesuniecia recznie silownika pala sie bezpieczniki.
dlaczego? cos jest zle podlaczone? a moze czegos dalej brakuje w tym cz?
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:47   

silowniki w fiescie maja sterowanie na dwoch przewodach i zasilanie na pozostałych dwóch jesli podłaczyłes zle to sie bedzie robic zwarcie zobacz jak dziala silownik ktory zamontowales gdzie ma plus gdzie minus i zewrzyj ze soba dwa jak bedzie podlaczony plus i minus tzn te dwa co sa niepodłaczone to powinien sie ruszyc silownik. Schemat podłaczenia jest gdzies na forum opcja >> szukaj sie kłania.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 20 Sie 2007, 23:52   

tak wiem wszedzie mam kolorki wiec mysle ze dobrze podlaczylem..kolor do koloru. dlatego zastanawia mnie co to moze jeszcze byc
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Sie 2007, 11:37   

a sprawdziłes na zasilaczu czy oby napewno jest dobrze - sprawdz. Jeśli to bedzie sprawne tzn ze masz gdzies zwarcie w instalacji elektrycznej wystepujące przewaznie w drzwiach. Aby wykluczyc zwarcie musialbys sprawdzic miernikiem wszystkie kable w drzwiach idace do silownika czy oby nie maja sterujące przebicia na przewód dodatni.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kod:
 Uzupełnij poprawnie dane w informacji o Tobie i samochodzie
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 14:01   

to juz za wysoka magia dla mnie.. na elektryce zupelnie sie nie znam.
Ide wlasnie cos kombinowac moze sie uda
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Sie 2007, 16:57   

albo spalisz instalacje do konca jak sie nie znasz to nie ruszaj bo jeszcze bardziej popsujesz
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:25   

postanowilem jednak pogrzebac bo na elektryka mnie nie stac jak narazie..
a wiec teraz podlaczylem oba silowniki do kazdego podlaczylem te 4 kable i dzialaja, jeden odpowiada na drugi, lecz po chwili instalacja (kable) w drzwiach kierowcy zaczynaja sie palic.. leci dym i sie topia.
co moze byc przyczyna? nie weim jakie mam dokladnie silowniki czy oba sa slave czy tez jeden master..
dlaczego pala sie kabe podczas gdy silowniki dzialaja?
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:35   

Jeśli oba reagują na siebie tzn ze oba sa master.
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:56   

i jesli oba bylyby master to bedzie sie palic instalacja?
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Sie 2007, 22:58   

nie nie może sie palić. zobacz jakąś probówka na których kablach idzie +.
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 21 Sie 2007, 23:31   

sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Sie 2007, 00:10   

pala ci sie bo podłaczyles pewnie sterowanie do plusa albo jakos tak i dlatego przy wcisnieciu sie zaczyna palic popatrz dobrze i nie baw sie bo zaraz bedziesz pisac do nas jak zgasic pozar w fiescie albo jak ja pomalować.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 22 Sie 2007, 15:19   

student napisał/a:
sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc?
czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..


A skąd wiesz ,że nie?
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Sie 2007, 17:03   

a po co sa schematy serwisowe? czy wszystko sie robi na oko bo akurat tak jest lepiej? , łatwiej ale czy bezpiecznie? hmm :he:
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
student 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 14
Skąd: netu
Wysłany: 24 Sie 2007, 17:16   

Postanowilem dokladnie przedstawic jak to wyglada moze ktos kto sie zna bedzie wiedzial o co chodzi i postara sie mi pomoc.
A wiec tak:

drzwi kierowcy - zero pradu na czerwonym i brazowym oraz bialym i zoltym


drzwi pasazera:
prad na czerwonym i brazowym


teraz po podlaczeniu silownika u drzwi pasazera. napiecie jest na obu wiazkach


po podlaczeniu kabli bialego i zoltego u drzwi kierowcy powstaje napiecie 12V na nich
niestety nie moge podlaczyc teraz kabli czerwonego i brazowego gdyz zaczyna strzelac przy probie styku. stalo sie tak po ostatnim przypaleniu instalacji..


czy teraz ktos wie co tu moze byc nie tak?

[ Dodano: Pon Sie 27, 2007 20:46 ]
czy naprawde nikt nie wie co tu jest nie tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fabryczny bezpieczniki przy klemie - podlaczenie wzmacniacza
snowbo Elektryka ogólna 0 16 Paź 2014, 22:36
snowbo
Brak nowych postów [MK4] Pali bezpieczniki.
takisobie Elektryka 4 16 Sie 2013, 09:57
takisobie
Brak nowych postów [MK3] Pali bezpieczniki
Krystianek Elektryka 11 16 Lis 2011, 19:37
mihor
Brak nowych postów [MK6] Centralny zamek - jaki pilot / zamek ?
Gość Elektryka 7 11 Paź 2010, 23:34
drzeniow
Brak nowych postów centralny zamek
Gość Elektryka 2 28 Sty 2009, 17:19
kazi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.