centralny zamek terminator |
Autor |
Wiadomość |
obal
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2006 Posty: 60 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24 Cze 2007, 23:24 centralny zamek terminator
|
|
|
witam
mam pytanie czy ktoś posiada schemat do centralnego zamka typu st-2 pkt a jak nie to niech wytłuymaczy jak to podłączyc |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 24 Cze 2007, 23:40
|
|
|
podaj moze stary dokladne oznaczenie, bo centralny zamek zalozyc to jest latwo, a niewiadomo czy chodzi ci o centralny, czy o sterownik.
jak cos to opisz moze jakie tam sa kabelki etc. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
obal
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2006 Posty: 60 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25 Cze 2007, 00:18
|
|
|
sterownik jest typu st-2pkt a zamek ma 2 siłowniki master i slave z 1 siłownika wychodzi 5 kabli z 2 dwa a dokładnie na sterowniku napisane jest "sterownik centralnego zamka z wyjsciem przekaźnikowym |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 25 Cze 2007, 00:52
|
|
|
montaz centralnego:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=10638 |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 25 Cze 2007, 23:04
|
|
|
obal napisał/a: | sterownik jest typu st-2pkt a zamek ma 2 siłowniki master i slave z 1 siłownika wychodzi 5 kabli z 2 dwa a dokładnie na sterowniku napisane jest "sterownik centralnego zamka z wyjsciem przekaźnikowym |
Czyli jest to uniw centralny zamek plus silown uniw tak? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
obal
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2006 Posty: 60 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 25 Cze 2007, 23:47
|
|
|
tak |
|
|
|
 |
flash [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Cze 2007, 00:12
|
|
|
szczerze ci odradze montaz uniwersalnych w fiescie. owszem da sie, ale trzeba dokladnie wiedziec jak zamontowac. a to nie latwe. najlepiej zamontowac orginalne ze szrotu. jesli jednak zdecydujesz sie na uniwersalne a nigdy tego nie robiles to przygotuj sie na niespodzianki typu nie otwierajace sie dzrzwi lub np z 4 zamkna sie 3. |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 26 Cze 2007, 08:15
|
|
|
flash napisał/a: | najlepiej zamontowac orginalne ze szrotu. | To prawda, pod warunkiem, że ma zamki do tego dostosowane, bo jak nie ma, to jest taka sama rzeźba jak przy uniwersalnych. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Cze 2007, 08:25
|
|
|
Uniwersalny wchodzi bez problemu. Jesli nie ma zamków pod oryginał to bez sensu latać po szrotach za starym oryginałem.
Kwestia jest tylko w wyregulowaniu skoku siłownika i chodzi jak złoto 8) |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 26 Cze 2007, 08:36
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Uniwersalny wchodzi bez problemu. Jesli nie ma zamków pod oryginał to bez sensu latać po szrotach za starym oryginałem.
Kwestia jest tylko w wyregulowaniu skoku siłownika i chodzi jak złoto 8) |
Dokładnie tak! Ja nie miałem oryginalnych i zrobiłem z uniwersalnych w obu fiestach - w jednej chodzi już ponad dwa lata i nigdy nic się nie zchrzaniło (baterie w pilocie raz musiałem zmieniać). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 19 Sie 2007, 21:45
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Uniwersalny wchodzi bez problemu. Jesli nie ma zamków pod oryginał to bez sensu latać po szrotach za starym oryginałem.
Kwestia jest tylko w wyregulowaniu skoku siłownika i chodzi jak złoto 8) |
jak sie reguluje skok siłownika i czym?
pozdro |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 19 Sie 2007, 23:14
|
|
|
W tym temacie napisałem jak montowałem: http://www.fiestaklubpols...p=254509#254509
skok wyregulujesz np: długością dzwigni. To nie jest tak trudne i myśle że warto zaoszczędzić i pokombinować |
|
|
|
 |
|