Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:18
[Ogólny] Ogrzewanie tylnej szyby - naprawa ścieżek.
Autor Wiadomość
szadou
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 11:49   [Ogólny] Ogrzewanie tylnej szyby - naprawa ścieżek.

Mam do was pytanie następne, a mianowicie czy jest jakiś sposób na "połączenie" przerwanych pasków grzewczych na tylnej szybie? Tymbardziej, że zaczął się sezon zaszronionych szyb. Nie ma tragedii, tylko jeden pasek mam przerwany, ale mógłby żaden. Bo przecież chodzi tylko o zamknięcie obwodu?
"Pomożecie?"
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lis 2012, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lis 2004, 11:55   

hehe
metod jest wiele tylka jaka długa jest przerwa .
Jak taka jak grubość zapałki można ja polutować . jak nieco większa to używasz kleju który przewodzi prąd . jak sa powalone bardzo to raczej szyba do wymiany chyba ze ktoś zna jakiś sposób na regeneracje . coś słyszałem o napylaniu grafitu ale nie wiem czy to działa a chętnie sie dowiem bo ogrzewana szyba z 1980 roku raczej ziębi niż grzeje :) poprostu w mk1 nikt nie wpadł na pomysł zeby zamalować ścieżki lakierem i sie utleniały przez tyle lat a teraz maja bardzo duzy opór i praktycznie nie przewodza .
Pozdrawiam
 
 
 
szadou
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 17:44   

przerwa nie jest duża - jakieś 3 mm. W sumie to podobne pomysły przychodziły mi do głowy. A co do lutowania to masz na myśli normalną cynę (z kalafonią czy jak?), a po drugie to skąd mam wiedzieć jaki klej przewodzi prąd???
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 17:49   

są do nabycia specjalne lakiery z domieszką srebra ktore sluza wlasnie do naprawy takich szyb - szyba na zaciskach ma (u mnie niecały om opornosci (+-0,7) co daje pobor prądu okolo 18 amper i moc wydzielaną okolo 200 wat (no duuuzy +-)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lis 2004, 19:13   

a nie ma tak jak z zarówka ze im cieplejsza tym większy opór bo to mnie zastanawia bo to ogromne obiciążenie dla instalacji.
 
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 19:16   

diodalodz napisał/a:
a nie ma tak jak z zarówka ze im cieplejsza tym większy opór bo to mnie zastanawia bo to ogromne obiciążenie dla instalacji.


tak jest, opor wzrasta wraz z temperaturą, ale to i tak spore obcizenie, dlatego nie powinno sie go naduzywac (i glownie z tego powodu rozdzielilem obwody podgrzewania lusterek i szyby)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2004, 00:08   

a nie wiesz moze jaki jest opór przy 15-20*c ?? bo mnie to bardzo interesuje . Moze ktoś ma jakieś dane katalogowe np od poldzera albo czegoś takiego . Bo bym sobie sterownik zrobił który bedzie mierzył opór ścieżek i wyliczał czy ma nadal grzać czy nie . Myślałem nad czujnikiem wilgoci ale raczej nie zda egzaminu . Wiem ze takie automaty pojawiły sie w polonezie Caro w katach 1994 . Sam sie załączał i jak roztopił to wyłączał .
Pozdro
 
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lis 2004, 09:13   

mierzylem opor latem przy okolo 20 stopniach i wyszlo okolo 0,7 oma, ale nie pamietam dokladnie - przy okazji zmierze teraz przy okolicach 0 stopni i po 5 minutach grzania, jak bedzie cie to interesowalo (bedziesz mial punkty skrajne charakterystyki mojej szyby...)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - RECARO restauracja / naprawa foteli
LOY Tuning stylistyczny 15 9 Cze 2011, 14:21
mmbu
Brak nowych postów Przyklejony: Naprawa alternatorów i rozruszników - ceny konurencyjne
Wszystkie modele Forda
jaco11 Sprzedam 0 20 Gru 2014, 18:13
jaco11
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 05:43
mariusz131


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.