fiesta oslabla |
Autor |
Wiadomość |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:26 fiesta oslabla
|
|
|
witam
mam fieste z 1996 1.1i ale jeszczw w tej budzie mk3. I mam maly problem jak przyspieszam to auto zaczyna ciagnac dopiero przy wiekszych obrotach a na samym poczatku mam takie uczucie jak by auto sie dlawilo. Jak stoje w miejscu i wciskam gaz to slychac jak silnik dlawi. Zmienilem kable, swiece i nic. A po drugie zaczela troche wiecej palic bo ponat 8 a palila ok 7 przy tych samych trasach co teraz i ciezko wudusic z niej wiecej niz 120km. po zmianie swiec i kabli troche sie poprawilo ale dalej to nie to samo co bylo jak ja kupilem |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:27
|
|
|
filtry - wymienione ? zawory - ustawione ? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:49
|
|
|
Podlaczam sie pod temat...
Mam do czynienia z taka sama sytuacja we Fiescie - objawy tak jak wyzej napisano
Wymienione kable, swiece, wszystkie filtry, ustawione zawory, wywalony katalizator, sprezanie na garach po 12/12/12/12
Wydaje mi sie ze ma tez odrobine za niskie obroty zaraz po odpaleniu, krokowiec czyszczony, sprawny. (ale sprawe obrotow mozna pominac gdyz za niskie obroty ma przez kilka sekund tylko pozniej na wolnych chodzi normalnie)
Predkosc max 130 i dalej nie pojdzie.
Splalanie w miescie do 7 litrow (zalezy od potraktowaniu gazu) |
|
|
|
 |
daniel

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 36 Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 15:52
|
|
|
a co wy chcecie od 1.1 ?
przecież 200 nie poleci
tomcio1600 napisał/a: | Predkosc max 130 i dalej nie pojdzie. |
z góry swoją na czwórce 140 leciałem
żeby v max dla 1.1 sprawdzić to chyba trzeba prostą 5 km |
_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 16:08
|
|
|
1.1i lecialem 150 i jeszcze chciala jechac (faktem jest ze potrzebowala sporej drogi)
Jednak tu do 120 jest ciezko ja rozpedzic.
4 bieg gaz w podlodze i max 90 km/h
5 bieg gaz w podlodze i poooooowoli sie rozpedza
Nie zbiera sie z miejsca jak powinna, wiec cos jest z nia nie tak.
Wiem ze nie mozna za duzo wymagac od 1.1 ale porownanie mam bo jezdzilem kilkoma Fiestami. |
_________________ Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 16:18
|
|
|
to jeszcze odetkaj dolot i sprawdz czy nie sa zapchane tłumiki
no i podepnij do czytnika kodów.
jak nic nie pomoze to niestety masz zamulony egzemplarz, widocznie jezdzil nia jakis emeryt |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 16:50
|
|
|
99% zapchany wydech. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 16:58
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | 99% zapchany wydech. | Razcej na pewno. A dokładniej pewnie kat się posypał. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 21:08
|
|
|
Panowie... akurat opcja niedrożny wydech odpada
katy sa wybebeszone (wklady wyciagniete, pelna ich drożność) a tłumiki sa nowe !! Takze co innego. Ja juz obstawialem slizgajace sie sprzeglo i ze nie ciagnie... Jednak teoretycznie sie one nie slizga.
2 bieg noga na hamulcu popuszczanie sprzegla... i auto gasnie :] wiec powinno byc dobrze. Ale znowu nie pasuje mi tez z jazda pod stroma gorke bo wtedy slabnie, czyli tak jakby jednak sprzeglo nie przenosilo mocy :/ |
_________________ Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan |
|
|
|
 |
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 21:23
|
|
|
sprawdż sonde |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 22:43 fiesta oslabla
|
|
|
katalizator posty bo sie rozlecial i wytrzepalem z niego resztki. Tlumiki drozne bo probowalem jezdzic bez i zadnej poprawy. Znajomy mechanik pomierzyl sonde i wyszlo mu ze zabogata mieszanka ale znowu bylem na analizatorze spalin i wyszlo ze ok. Zawory ustawione filtry pozmieniane. Zmieniony czujnik temperatury silnika bo zle wskazywal, zmienilem tez termostat bo sie nie domykal. Myslalem ze cos pomoze ze silnik bardziej sie dogrzeje bo jak niedogrzany do na ssaniu moze chodzic ale tez nic to nie zmienilo oprucz tego ze w aucie cieplej. Zastanawiam sie za co odpowiada czujnik temperatury powietrza ten pod filtrem powietrza
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 22:47 ]
tomcio1600 napisał/a: | Podlaczam sie pod temat...
Mam do czynienia z taka sama sytuacja we Fiescie - objawy tak jak wyzej napisano
Wymienione kable, swiece, wszystkie filtry, ustawione zawory, wywalony katalizator, sprezanie na garach po 12/12/12/12
Wydaje mi sie ze ma tez odrobine za niskie obroty zaraz po odpaleniu, krokowiec czyszczony, sprawny. (ale sprawe obrotow mozna pominac gdyz za niskie obroty ma przez kilka sekund tylko pozniej na wolnych chodzi normalnie)
Predkosc max 130 i dalej nie pojdzie.
Splalanie w miescie do 7 litrow (zalezy od potraktowaniu gazu) |
u mnie spalanie do tego wzroslo a v max napewno spadla bo jak kupilem to na odcinku prostej drogi poleciala ponad 140 a teraz ledwie z bieda 120 na tym samym odcinku i tyle bo prostej brakuje
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 22:53 ]
stasiek49 napisał/a: | sprawdż sonde |
sprawdzalem sonde ale tylko mierzylem opor miedzy dwoma bialymi przewodami i byl ok. Znajomy mechanik mierzyl mi tak ze jedna koncowke miernika podpial do sondy a druga do akumulatora i mierzyl cos na zapalonym silniku i wyszlo mu ze zabogata mieszanka. Pojechalem na analizator spalin i tam znowu pokazalo ok wiec juz nie wiem komu wierzyc |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 22:57
|
|
|
Marcin2105, zrob tester diagnostyczny i sie podepnij |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 31 Maj 2007, 23:00
|
|
|
madek napisał/a: | Marcin2105, zrob tester diagnostyczny i sie podepnij |
chcialem pojechac na kompa ale powiedzieli ze nic to nie pokaze bo zauboga instalacja. jak mozna samemu zrobic taki tester?? |
Ostatnio zmieniony przez Marcin2105 31 Maj 2007, 23:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 14:26
|
|
|
daniel napisał/a: | Cytat: | jak nic nie pomoze to niestety masz zamulony egzemplarz, widocznie jezdzil nia jakis emeryt |
mój na początku taki zamulony był
teraz jakoś coraz lepiej to idzie |
A teraz to sie przyzwyczaiłeś.
Jak to sprawdziłeś? Na hamowni?
Co do tematu to mam taka jeszcze sugestie-pytanie:
A czy np.komp może byc uszkodzony i dlatego pomimo wymiany wszystkiego fiesta jest słaba?
Co do sprzęgła to może być, juz ktoś piasł o takim przypadku i nikt na to nie wpadł.
[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 14:33 ]
czerepach napisał/a: | madek, madek napisał/a: | , widocznie jezdzil nia jakis emeryt | Ty też zawsze nie będziesz katował samochodów... |
no fajnie że podzieliłeś sie z nami swoja bogata wiedzą |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 18:09
|
|
|
Ja juz kieds pisalem o sprzegle... W kolegi przypadku wypadaloby sprawdzic czy sie wlasnie ono nie slizga?
W moim przypadku wychodzi na to teoretycznie sie nie slizga... (chyba ze w zakresie niskich obrotow jest ok a przy wyzszych sie slizga - tyle ze jesli tarcza jest juz lipna to w bez wzgledu na obroty mozna to zauwazyc :/ ) |
|
|
|
 |
Marcin2105
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2 Cze 2007, 23:50
|
|
|
a jak sprawdzic czy sprzeglo nie slizga
?? |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 3 Cze 2007, 13:24
|
|
|
Wrzuć 2 bieg trzymaj noge na hamulcu i powoli popuszczaj sprzęgło (tak jak bys chcial ruszyc) jesli auto zgasnie to znaczy ze jest dobrze,
w przeciwnym razie, jesli bedzie chodzil to znaczy ze tarcza do wymiany...
Inny sposob: przy predkosci 60 km/h wrzuc 4 bieg i gaz do podlogi - powinnien pociagnac do przodu.
Jednak 2 sposobu mozesz dobrze nie wyczuc wiec polecem pierwsza metode.
Pozdrawiam /Tomasz |
|
|
|
 |
osimek1

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 00:40
|
|
|
tomcio1600 napisał/a: | Inny sposob: przy predkosci 60 km/h wrzuc 4 bieg i gaz do podlogi - powinnien pociagnac do przodu. | taaaa przy 60 to na 100% 1.1 bedzie przyspieszalo na 4 jak glupie.... jak moje 1.3 ktore badz co badz sie lepiej zbiera przy 60 na 4 raczej slabo przyspiesza.... |
_________________ Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych |
|
|
|
 |
tomcio1600
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 49 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 21:07
|
|
|
osimek1 napisał/a: | tomcio1600 napisał/a: | Inny sposob: przy predkosci 60 km/h wrzuc 4 bieg i gaz do podlogi - powinnien pociagnac do przodu. | taaaa przy 60 to na 100% 1.1 bedzie przyspieszalo na 4 jak glupie.... jak moje 1.3 ktore badz co badz sie lepiej zbiera przy 60 na 4 raczej slabo przyspiesza.... |
Przy sprawnym sprzegle pociagnie do przodu nawet i 1.1 :] 60km/h to nie jest zawrotna predkosc a fiesta 4 bieg ma dosc mocny.
Ja nie pisze tu o tym, ze powinna dostac niewiadomo jakiego buta na czworce ale o metodzie sprawdzenia sprzegla.
A tak nawiasem... Fiesta przy sprawnym sprzegle (i dobrym stanie silnika) jest dosc żwawym autem - pisze tu o 1.1i w porownaniu do innych aut o podobnej pojemnosci. |
|
|
|
 |
|