Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk4, mk5, zegary

Przesunięty przez: bidżej
20 Wrz 2010, 11:54
Czy zegary z pumy pasują do fiesty?
Autor Wiadomość
FaYaH
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lip 2007, 00:10   Czy zegary z pumy pasują do fiesty?

Czy zegary białe z pumy z obrotomierzem pasują do fiesty mk IV 1.3 Endura E, a jesli nie to czy jakie kolwiek z obrotomierzem moge zamontować
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 11:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Lip 2007, 00:19   

pasują, bo są takie same
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lip 2007, 00:29   

No nie do końca, będa minimalne przekłamania z tego co wiem, w końcu inna skrzynia, inna średnica kół. Inna rzecz że jeśli będą to minimalne, rzędu 2-5km/h
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 2 Lip 2007, 07:43   

zoharek, jesli juz to tam jest taki slimak w skrzyni biegow, ktory wlasnie odpowiada za przelozenie/-a, oraz srednice kół.

myslisz ze Ford to taka szlachta co by produkowala o tym samym wygladzie zegary z innymi parametrami pod koła badz skrzynie?

zobacz ze pomiedzy fiesta 1.1 a 1.8 jest lekka roznica w skrzyni biegow, a zegary nadal te same.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lip 2007, 08:01   

hm, pewnie masz racje :)
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lip 2007, 09:38   

odyniec napisał/a:
zoharek, jesli juz to tam jest taki slimak w skrzyni biegow, ktory wlasnie odpowiada za przelozenie/-a, oraz srednice kół.

myslisz ze Ford to taka szlachta co by produkowala o tym samym wygladzie zegary z innymi parametrami pod koła badz skrzynie?

zobacz ze pomiedzy fiesta 1.1 a 1.8 jest lekka roznica w skrzyni biegow, a zegary nadal te same.


jestes pewny ? mellow, kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle...ale ile w tym prawdy nie wiem, ja przy tym nie byłem
pozdr
KACPER
 
 
FaYaH
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lip 2007, 13:57   

Czyli to znaczy, że mam wyprowadzone wiązki od obrotomierza i bedzie to w miare dzialac?
Znalazłem (CHYBA) identyczne od escorta http://www.motoallegro.pl...ort_1996r_.html

Też by pasowały?
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 2 Lip 2007, 18:25   

wszystkie tego typu beda pasowały, jak nie masz u siebie teraz obrotka to mozesz miec ale nie koniecznie wyprowadzoną wiązke do obrotka, w razie czego poszukasz opis na forum i sam dorobisz.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Lip 2007, 19:34   

W mk4 jest instalacja pod obrotka zawsze - przynajmniej w benzyniakach! już mk3 od 94 roku miały kabel pod obrotomierz w wiązce.
Kacper napisał/a:
kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle.
Ty piszesz o mk3 i to przed 94 rokiem, później wszystko się zmieniło.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 3 Lip 2007, 07:31   

Kacper napisał/a:
jestes pewny ? mellow, kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle...ale ile w tym prawdy nie wiem, ja przy tym nie byłem
pozdr
KACPER


obrotek przynajmniej wtedy sygnal bral z cewki, a mowa byla o przeklamaniach w predkosci.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Rafal1504
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2007, 10:37   

jackrzec napisał/a:
W mk4 jest instalacja pod obrotka zawsze - przynajmniej w benzyniakach! już mk3 od 94 roku miały kabel pod obrotomierz w wiązce.
Kacper napisał/a:
kiedys mial tutaj RS1800, opisywał ze inne zegary niż z 1.8 nie działały u niego, tzn obrotomierz nie funkcjonował wogóle.
Ty piszesz o mk3 i to przed 94 rokiem, później wszystko się zmieniło.


Nie wszystkie miały moja z 1997 roku nie miała.
W niebieskiej kostce do licznika musisz mieć podwójny biało czarny przewód jeśli nie ma to nie masz wiązki pod obrotek
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Lip 2007, 14:33   

Rafal1504 napisał/a:
W niebieskiej kostce do licznika musisz mieć podwójny biało czarny przewód jeśli nie ma to nie masz wiązki pod obrotek
To jakaś wybitna rewelacja - może robiona na obszar"PL".
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Rafal1504
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2007, 15:53   

Tak się składa, że jeden przewód białoczarny przychodzi jako sygnał do obrotomierza a drugim odchodzi sygnał do układu sterowania ciepłym i zimnym powietrzem (dlatego przy wyłączonym silniku nie można sterować elektrozaworem od nagrzewnicy - elektroniczna regulacja ciepło-zimno)

Z resztą wynika to ze schematów dla niedowiarków mogę podać schematy

ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 5 Lip 2007, 16:16   

Rafal1504 napisał/a:
ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince

napewno.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Lip 2007, 08:25   

Rafal1504 napisał/a:
Tak się składa, że jeden przewód białoczarny przychodzi jako sygnał do obrotomierza a drugim odchodzi sygnał do układu sterowania ciepłym i zimnym powietrzem (dlatego przy wyłączonym silniku nie można sterować elektrozaworem od nagrzewnicy - elektroniczna regulacja ciepło-zimno)

Z resztą wynika to ze schematów dla niedowiarków mogę podać schematy

ps. dotyczy to fiesty mk4, starsze modele miały chyba regulacje powietrza na lince


Z kablami to masz rację a dokładnie kolory to biało-czarny do obrotka, a czarno-biały do nagrzewnicy. Ale jest jeden szczegół - te kable idą razem w wiązce tylko przy kompie, a potem każdy idzie w swoją stronę. Chyba że przy kompie go nie ma (na pinie 48), to wtedy dupa z obrotka.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
firefighter1
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lip 2007, 16:01   

ja u siebie wstawiłem od pumki i cyka bez problemu
 
 
Gworm
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sty 2008, 05:29   

dobra, jest pytanie.
czy można włożyć zegary z pumy jeśli w fieście licznik kilometrów jest "analogowy" a w pumie był cyfrowy...

dzięki za newsa.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 22 Sty 2008, 06:37   

da rade ale trzeba przerabiac polaczenie z dwoch złączy na jedno
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Gworm
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sty 2008, 01:34   

Marcin napisał/a:
da rade ale trzeba przerabiac polaczenie z dwoch złączy na jedno

witaj. dzięki za news, ale od razu pytania:

1 .czy elektroniczny wyświetlacz będzie pokazywał prawidłowo swoje funkcje ?
2. istnieje jakiś schemat przeróbki ?

dzięki

:kaput:
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 28 Sty 2008, 10:08   

raczej bedzie pokazywal tylko przebieg i ewentualnie przyblizona wartosc km do tankowania, ktora jest i tak powiazana ze wskaznikiem ile ma sie paliwa a nie ze stylem jazdy.

[ Dodano: Pon Sty 28, 2008 10:09 ]
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów

C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki

1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3006 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Internetowe sklepy z częściami do Fiesty
Gość Serwisy / Mechanicy / Sklepy 14 7 Paź 2018, 10:52
Parzych
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Zegary z Pumy do fiesty Mk3
Delko Elektryka 8 4 Lut 2012, 21:11
DemptD
Brak nowych postów [MK4] Czy wtryski z Mondeo 1.8TD pasują do Fiesty 1.8D
Misior Silniki diesla 8 24 Lut 2007, 11:29
Fordon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.