Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 21:06 |
[MK4] Słaba moc - 1.8 D |
Autor |
Wiadomość |
Romesmening [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 19:47 [MK4] Słaba moc - 1.8 D
|
|
|
Ratujcie
Mam Fiestunię (żabkę) Mk4 1,8D.
Od pewnego czasu stopniowo słabnie, i jak wsiądą 4 osoby to już wogóle nie chce jechać. Nawet jak podkręcam na wyższe obroty to nie ma tej samej mocy co jeszcze 2 miesiące temu. Pali w normie bo po mieście to 7 l. Bierze troszkę oleju - ale nieznacznie i myśle że to nie o to chodzi. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Lip 2010, 23:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Napster
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 18 Skąd: 25 km od Piły
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 20:01
|
|
|
Sprzęgło się nie ślizga...? |
_________________
była: Fiesta 1.4i 71KM (klasyka!!!)
była: Civic EG4 1.5 MPFI 101KM
jest: CRX ED9 :] www.ED9.glt.pl
Sentyment do Fiesty pozostał... |
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 20:06
|
|
|
Romesmening, w jakim stanie masz filtr powietrza, paliwa? Zaczęła dymić? Może wydech się przytkał i dlatego nie ma mocy... |
|
|
|
|
Romesmening [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 20:23
|
|
|
Kubaes napisał/a: | Romesmening, w jakim stanie masz filtr powietrza, paliwa? Zaczęła dymić? Może wydech się przytkał i dlatego nie ma mocy... |
Sprzęgło raczej ok. Filtr powietrza wymieniłem 2 miesięce temu. Sprawdzę jeszcze filtr paliwa.
Ale miałbym prośbę o instrukcję jak wyczyścić wydech i sprawdzić kompresję? |
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 20:25
|
|
|
Romesmening napisał/a: | Ale miałbym prośbę o instrukcję jak wyczyścić wydech |
Wydech raczej cieżko wyczyścić-najlepiej jest go wybebeszyć i wstawić rurki.Albo na chwile " odepnij" wszystkie tłumiki (nie wiem ile ich masz) i się przejedź. |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Cze 2007, 22:38
|
|
|
Hamulce go nie trzymają ? nie grzeją się koła ? |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
Romesmening [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 08:45
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | Hamulce go nie trzymają ? nie grzeją się koła ? |
Hamulce pierwsza klasa. Jedzie równiutko nic nie piszczy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 16:29
|
|
|
Wejdz pod auto odkrec katalizator i zobacz czy nie ma tam duzo sadzy bo czesto jest to przyczyna takiego zamulania... jesli tak to podjedz do tlumikarzy zeby wybili ci zawartosc katalizatora... |
_________________
|
|
|
|
|
marewel
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 22:48
|
|
|
Odkrec srube na pompie wtryskowej,mialem ten problem w escorcie 1.8D,odkrecilem teraz idzie jak burza. |
|
|
|
|
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 22:57
|
|
|
marewel jaką śrube bo umnie w orionie tez ledwo sie toczy |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Cze 2007, 23:04
|
|
|
Mk4 1,8D Endura na ukladzie Lucas sruba do zwiekszania dawek znajduje sie na pompie od strony chlodnicy za plastikowa zaslepka...
Oriony Escorty i stare fiesty mialy Boscha |
_________________
|
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 09:53
|
|
|
Słuchajcie a o ile można tą śrubę odkręcić bo moja Fiestka tak średnio się zbiera i ma problem żeby na poszczególnych biegach osiągać maksymalną prędkość- od razu zaznaczam że mam pompe Lucasa. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 10:33
|
|
|
samemu tego nie rob bo moze zaczac kopcic jak komin batorego nastepna sprawa to to ze silnik diesla nie lubi wysokich partii obrotow... to nie sa konstrukkcje typu TDI VAG... nie zmienia to faktu zebys zobaczyl najpierw czy nie jest zatkana sadza na wydechu, bo czesto sie tak zdarza i silniki lapia mula, dodatkow zawory jesli nie byly regulowane to lubia sie wklepywac w glowice i maja za male luzy, na koniec dopiero mozesz zabierac sie za pompe i to tez jedz do ludzi ktorzy ci to wyreguluja a nie papudroka ktory powie panie ale tu jest dobrze ... |
_________________
|
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 10:41
|
|
|
Fordon napisał/a: | samemu tego nie rob bo moze zaczac kopcic jak komin batorego nastepna sprawa to to ze silnik diesla nie lubi wysokich partii obrotow... |
Tylko moja nawet na mega wysokich obrotach nie dymi (no może jak ją przeciągne do granic możliwości to troszeczkę (ale i tak mniej od Focusa mojego starego ))
Fordon napisał/a: | nie zmienia to faktu zebys zobaczyl najpierw czy nie jest zatkana sadza na wydechu, bo czesto sie tak zdarza i silniki lapia mula, |
Tego akurat na pewno nie ma-wydech jest prawie przelotowy -jest tylko ostatni wydech, bo kat musiał wylecić przy wymianie dwururki, bo był trochę skorodowany i nie chciało nam się tego łatać bo i tak za długo raczej by nie wytrzymało ;-).
Fordon napisał/a: | dodatkow zawory jesli nie byly regulowane to lubia sie wklepywac w glowice i maja za male luzy, |
No tego jeszcze nie robiłem i wiem że mnie to czeka, bo pewnie bardzo długo nie były regulowane..
Skoro twierdzisz że nie mam co tam sam kombinować to może faktycznie sobie to odpuszcze, bo później będę płakał że kopci i za dużo pali... :lol: |
|
|
|
|
marewel
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 6 Cze 2007, 18:05
|
|
|
Diesel to diessel wiec troche ma dymic,a jak nie dymi to znaczy ze za malo paliwka dostaje,ja ustawilem na oko zeby w miare jechal i nie dymil az tak. |
|
|
|
|
|