Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] Ford Fiesta 2.0 16v
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Cze 2011, 22:07   

madek napisał/a:
Michaus napisał/a:
... wiedz, że coś się dzieje.

w sensie że ruda wpierdziela przedni pas? :2xf:

zeby tylko pas :D :2xf:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 25 Cze 2011, 22:11   

kuba87 napisał/a:
madek napisał/a:
Michaus napisał/a:
... wiedz, że coś się dzieje.

w sensie że ruda wpierdziela przedni pas? :2xf:

zeby tylko pas :D :2xf:


ojtam, ojtam
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
dziamdziam 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: ST 150
Imię: Janusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 221
Skąd: Racibórz
Wysłany: 25 Cze 2011, 22:38   

Bardziej podobała mi się z paletkami ale najważniejsze co się właścicielowi podoba. Pas przedni to jakaś choroba tego auta albo po prostu fuszera zrobiona przez poprzedniego ownera :2xf:
_________________
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=37108

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=71081
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 25 Cze 2011, 23:45   

Ten pas przedni... przyznam się bez bicia - nie miałem czasu się nim zająć. :ups:
Planuję trochę podziałać, ale nieco wyższy priorytet ma SESJA (System Eliminowania Studentów Jest Aktywny) oraz przeciągający się remont mieszkania :|

Jestem mile zaskoczony, bo spodziewałem się mega ciśnięcia z powodu głupot, którymi okrasiłem tę garść zdjęć.
Poprzedni ołner także optował za paletkami, ale nowe lusterka mają kilka "plusów dodatnich" (jak mawiał pewien prezydent) np nie składają się automatycznie po przekroczeniu 120km/h i da się je wyregulować jak się chce, mało tego! ustawienia są pamiętane :-P
Ten pakiet aerodynamiczny jest także nie bez znaczenia dla osiągów. Poprawione dzięki tym lusterkom Cx, odmieniło auto nie do poznania. Paletki wyraźnie je hamowały gy
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 6 Sie 2011, 21:10   

a dzieje sie cos??
chyba jakies mody w zawiasie, sadzac bo gieldzie
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 17 Sie 2011, 14:59   

Dzieje się.
Jako, że jestem dobrym bratem, oddałem swoje niebieskie eibachy Michałowi.
GT Cupline były trochę za twarde i trochę za niskie na pabianickie dziury :|
Na eibachach plomby z zębów już nie wylatują, auto nadal się trzyma w zakrętach a studzienki nie urywają wydechu :-)
Jak na razie były inne wydatki więc ani w mojej ani w Michała fieście dzieje się mało.
Generalnie jeździ i czasem kogoś na światłach dobrze złoi :V:
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Sie 2011, 15:17   

zdaszek napisał/a:
Generalnie jeździ i czasem kogoś na światłach dobrze złoi

to jest to co daje radość w tym aucie :V:
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 25 Paź 2011, 20:58   

Ad@mus napisał/a:
eraz bedzie hamowala tarczami nawiercanymi, nacinanymi i wentylowanymi-tak tak te wszystkie atuty maja tylko jedne tarcze, HART SPORT :)
co by nie bylo, jaki to hart jest daremny itp to musze przyznac ze HART SPORT dobrze hamuluje, a w dodatku jest tani, 200zl za tarcze i klocki u kolegi Mikolaja!!
Ad@mus napisał/a:
Harty sporty jak na ta cene naprawde przyzwoity efekt daja, nie tylko wizualny :D

Odniose sie do wypowiedzi kolegi! Bo w sumie jego opinie mnie skłoniły do kupna tego zestawu! Kupiłem ten zestaw i załuje! HART SPORT jest poporstu do niczego, chyba ze ktos chce swoje 1.1 podrobic aby tylko fajnie wygladało! Lepiej kupic Ate porzadny zestaw, bez problemu z duzo wieksza skutecznoscia hamowania...
Jezdziłem wiele i jeszcze nigdy nie załatwiłem tak hamulcow, a tutaj wystarczyły dwie dłuzsze rundki i harty zaploneły... Nie dosc ze kijowo hamuja, strasznie halasuja te klocki i tarcze, to na dodatek bardzo szybko sie przegrzewaja...
Tutaj co zobaczyłem po dwoch rundkach na torze(moze ok 8km) gdzie ATE dopiero zaczynały sie dobrze nagrzewac, harty juz płoneły...

Podkresle jeszcze raz, chcesz miec dobre hamulce z dobra skutecznoscia , NIE KUPUJ HART SPORT! Chyba ze liczy sie dla CIebie tylko wyglad nawiercanych tarcz!
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 25 Paź 2011, 21:28   

bo hart czym by nie był i tak będzie szitem
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 26 Paź 2011, 01:35   

Latarke zes tak Kamilek włożył nie sciemniaj ;p
_________________
cyyyklon

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Paź 2011, 18:36   

U Mnie mikody gt dały rade na torze, hamowaly, nie zapaliły się żywym ogniem, choć lekko zmieniły kolor, ale hamują ciągle tak samo i nie piszczą, jednak z pewnością nie kupię ich drugi raz
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 26 Paź 2011, 18:39   

Klocki może i są dziwne, ale do tarcz zastrzeżeń nie mam.
Klocki mają to do siebie, że biorą stosunkowo słabo, ale cały czas tak samo.Nie ma znaczenia czy ze 100km do 0 czy ze 140 do 0.
Jak dla mnie Hart to Hart, więc jaka cena taka jakość :|
Ja od siebie polecę Ferodo DS Performance.
Z tym, że komplet na 240mm tarcze kosztuje 360zł...
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 26 Paź 2011, 19:21   

zdaszek napisał/a:
,Ja od siebie polecę Ferodo DS Performance.
Z tym, że komplet na 240mm tarcze kosztuje 360zł...

...chyba, że u mnie, to spooro taniej :fajka: :yes:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 6 Gru 2011, 12:32   

No i wreszcie wspoma wsadzona, nie bez przeszkód, ale wreszcie jest. Dzisiaj jadę ustawić zbieżność.
Wielkie podziękowania należą się Zdaszkowi, bo ogromna w tym jego zasługa.
Jest już pomysł na dolot i niedługo zostanie wdrożony... musi nabrać mocy urzędowej.
Chwilowo ewoluował z wersji idiotycznej do przygłupiej (wywaliłem tę cholerną harmonijkę, która była mocno wygięta). Znacząco poprawił się dolny zakres obrotów, niestety kosztem górnego, ale to chwilowe.
Doszedłem też do wniosku, że przydałby się wydech w wersji dedykowanej do jazdy codziennej, bo buczenie ryje beret zbyt mocno (to wniosek z trasy liczącej 1200km).
@tommirs, chyba będę się musiał niedługo do Ciebie uśmiechnąć... :)
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Gru 2011, 13:04   

Michaus napisał/a:
Doszedłem też do wniosku, że przydałby się wydech w wersji dedykowanej do jazdy codziennej, bo buczenie ryje beret zbyt mocno (to wniosek z trasy liczącej 1200km).

Ostatnio widże dużo osób dochodzi do takich wniosków :D
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 6 Gru 2011, 13:21   

Dorastają :-)
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 6 Gru 2011, 13:47   

W czasie trwania czynności przygotowawczych do montażu wspomy, ujawniony został pewien element, który nieco nas zaintrygował... w układzie chłodzenia był wąż... od pralki :) (chociaż dziki, to nie syczał, jadowity chyba też nie, ale na wszelki wypadek się go pozbyliśmy, był nieco popękany). Zdaszek twierdzi, że moja mina była bezcenna, za odpowiedni wąż zapłaciłem kartą MasterCard.

Co do wydechu, to była rzecz, która irytowała mnie od początku. Czy dorosłem? Z pewnością (jakieś 5 minut po zakupie tego autka), ale było wiele pilniejszych spraw i zostawiłem to niestety na deser. Osobną kwestią jest obciach.
Dostałem ostatnio okrutne baty od Focusa drugiej generacji (obstawiam 2.0 ecoboost), nie miał nic na klapie, słychać nic nie było, a odstawiał mnie w takim tempie, jak ja zwykłem czynić to z innymi.
Wyszedłem z założenia, że samochód powinien być szybkoprędki, ale również cichociemny i nie zwracać na siebie uwagi buczeniem.
Jeszcze mi się nie trafiła kontrola patrolu z sonometrem, ale mógłbym jej z tym Ulterem nie przejść. Wniosek jest jeden, trzeba to zrobić jak najszybciej.
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Gru 2011, 14:15   

Michaus, ja mam teraz seryjny wydech z tym że zamiast kata jest tłumik przelotowy, i przez to też nie jest kompletnie cichy, ale w porównaniu do tego co było to niebo a ziemia :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 6 Gru 2011, 15:00   

Michaus napisał/a:
Dostałem ostatnio okrutne baty od Focusa drugiej generacji (obstawiam 2.0 ecoboost),

1.6T jest dopiero w MK3, wiec jak sie nie wyroznial pakietem ST to raczej musialo byc zwykle 2.0
2.0T bedzie w Focusie MK3 ST
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Gru 2011, 15:42   

No wlasnie tez mnie to zastanowilo ze 2.0 fiesta dostala baty od Focusa mk II, albo ten 2.0 ma dosc albo bylo to STek 225. U nas lata taki Focus z pakietem ST a pod maska kle kle kle 1.6 TDCI :rotfl:
Odnosnie wydechu to nie dziwie sie osoba ktore jezdza takim autem na co dzien bo naprawde idzie szalu dostac.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.