Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] Ford Fiesta 2.0 16v
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Mar 2008, 21:50   

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
az tak zle nie ma Moderatorze
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 5 Mar 2008, 18:06   

Ad@mus napisał/a:
ja RS1800 nie jezdzilem ale 2l daje rade
moj silnik byl hamowany na 142,5ps i 203nm wiec daje rade
ciesze sie ze podoba sie wam moj dupowoz
dozobaczenia w poznaniu


Z tego co pamiętam jak Gaszu to hamował to było hamowane na gazie wtedy prawda? A teraz masz nowszą generacje instalacji to chyba jest więcej myle się czy mam racje? :-)
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 5 Mar 2008, 20:39   

Bit1 a moim zdaniem nie ma co teoretyzować tylko udać sie na hamownie, bo wtedy bedziemy mieć ładne porównanie tzn porownanie lpg na blossie i lpg na sekwencji bo są zwolennicy tego i tego jak i wogóle przeciwnicy lpg ktorzy twierdzą ze tylko nadaje sie do kuchenek i zapalniczek :P

wiec tylko hamownia teraz :)

pozdro i gratsy Adaś :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Mar 2008, 21:32   

shamuje jak bedzie kolektor z rs2000 i ssacy z focusa....:D
jeszcze mam pare pomyslow i planow, ale chwalic sie bede jak juz je wdraze w zycie
teraz wnetrze musze dokonczyc i sound sustem ktory juz mam: radio jvcKD-G332, blaupunkt serii gt i macaudio 9x16 tyl(audiofilem nie jestem ale cos tam pyrkac musi)

prosze doradzic z doswiadczenia jaki uklad wydechowy zrobic, slyszalem teorie ze przelot i kat zostawic, inni proponowali mi calkowity przelot na 2,5", jeszcze inni mowia zeby koncowy tylko dac a reszte przelot...i w sumie juz nie wiem sam:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Mar 2008, 21:41   

czy silnik jest dopręzony??

ja bym z wydechem poszedł tak jak djSthonka czyli max 2,25" i 3 tłumiki z czego pierwszy w miejscu Kata!! żeby zachowac puszkę rozprężeniową. Oczywiście wszystkie 3 tłumi przelotowe ale bedzie głośno
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Mar 2008, 21:44   

PumaRST, silnik ma sprezanie mysle jak ori, ale przyznam sie ze jeszcze nie mierzylem
a Stonke juz pytalem ale jakos mi nie odpisal:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Mar 2008, 06:51   

to ja ci odpowiedziałęm za Sthonke :yes: ale mówie bedzie głośno prawie jak WRC, wiec mozna go stłumic komorówką na końcu ale bedzie mniejsza moc.

może pogadaj z nimi:
http://www.mgmotorsport.pl/

żeby ci zrobili wydech
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 8 Mar 2008, 20:09   

problem....
wymienilem juz wszystkie wymienialne elementy zawieszenia, poniewarz niepokojaco autko biegalo po pasach na wysokich predkosciach, myslalem ze to wystarczy ale nie...
i teraz pytanie co dalej??;/ zbierznosc robilem i jest oki, jedynie co mi do glowy przychodzi to krzywa????? zwrotnica(chociarz watpie), a moze gniazdo lozyska w zwrotnicy?? a moze wachacz;/
moze ktos mial juz tak i mi pomoze...kutfa ale do 100km/h na wsi pod remizom nie ma bata na mnie:D:D ale co jak powyzej 100km/h lece a nie chce;/

jesli bedziecie mieli jakies sugestie to slucham...ale i tak rozebralem juz zawias z przodu:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 23 Mar 2008, 17:33   

sylwus90, rozgrzealem opony :1xf:
potem juz to szlo;p
sylwus90, nie cygan
szukanie trasy w mojej fiescie okazalo sie spowodowane przez krzywe mocowanie wahacza
chodzi o te sanki co do budy sie przykreca
sa wygiete i przez to kolo wystaje i nie ma zbierznosci prawidlowej
pozatym fiesta chyba dostanie customowy kol wydechowy i przelot na 2,5" calosc z nierdzewy:D
a tu cos dla oka
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Kwi 2008, 19:36   

no to maly apdejt...
samochod juz jezdzi, bardzo dobrze sluzy na codziej jak i do niedzielnej zabawy xxx
to ze wczesniej zamiatalo po drodze bylo przyczyna zbyt dlugiego(o 2cm:O)wahacza z prawej strony
przez to kolo odstawalo i przez to kat kola sie tracil i nie szlo zbierznosci ustawic, pozatym mocowanie wahacza tez bylo krzywe i drazek kierowniczy tez
wiec powymienialem to wszystko a wahacz...no coz, nie szlo dostac takiego jaki potrzebowalem wiec przerobilem stary, otwory nawiercilem dalej tak zeby miedzy sworzniem a tuleja byla taka sama odleglosc jak z prawidlowej drugiej strony,
zeby bylo pewne to smarklem trochu po sworzu, i test cool
po zbierznosci okazalo sie ze katy sa idealne(oczywiscie zanim pociolem wahacz z nowymi tulejami robilem przymiarki i proby na jakims starym zlomie) kiedy juz bylem pewny jak to ma byc przerobilem "dobry" wahacz-kat sprawdzalem na oko z poziomica, udalo sie:)
na jezdzi probnej auto jechalo jak po glajzach(czyt tory kolejowe)

wiec, cale zawieszenie po remoncie juz mam i wkoncu mozna ganiac z wysokimi predkosciami i osiagac v-max :hammer:

wkoncu moja fiesta zaczela jezdzic, wygladac wyglada dobrze ale byla troche brydna wiec ja dzisiaj umylem(zasluzyla sobie)
po myciu politura na lakiere, odkurzylem srodek i psikacz do plastikow nadal blysk plasticzkom:D
srutututu, wiem, ale jak jezdzi to niech i sie prezentuje na niedziele
nakladanie politury


uzywalem srodka firmy NIGRIN czy jakos tak, kosztuje ok20zl i daje fajne efekty-polecam wszystkim przed poznaniem:D

a tu efekt

no i mala sesujka:

efekt jeszcze raz z bliska:

no i pare robutek recznych:

30min roboty ze starym znaczkiem i mam taki, nie wiem czy zakladac czy nie, narazie lezy w schowku:)
no i na koniec cos co dla kierowcy wazne czyli luksus:D:D:D:Dhehe
moje stare boczki byly mocno zszarpane;/, szkoda bo byly eskowe, czyli taka gumowa podrobka alkantary?? nie wiem ale byly poniszczone, wiec postanowilem sie pobawic i z nimi
znallzlem na strychu jakies stare obicie drzwi wejsciowych do domu, spytalem taty-tak byly nasze, wiec pociolem:D
jako ze nie jestem tapicerem to zrobilem najlatwiejsza metoda czyli naciagnalem to na stare boczki podkleilem butaprenem i pozszywalem takerem(zszywki 6mm byly idealne)
dosc gesto je ponabijalem zeby bylo pewnie
pierwszy boczek wyszedl tak sobie ale drugi juz jest OK:)
tapicer za cos takiego stracil by pewno dyplom zawodowy ale jako ze nie jestem tapicerem to sie pochwale, bo wstyd mi za to nie jest a jest lepiej jak bylo, narazie mi wystarczy
oto efekt:

kieszenie w drzwiach polakierowalem narazie na czarny, uzylem zwyklego szpraju...niektorzy mnie pojada ze FAQ nie czytalem ale:D zrobilem po swojemu:)

jeszcze czekam na wydech, ale koles ktory mial mi go robic robi go juz 3tyg, mysle ze do poznania bedzie na tym co mam...trudno;/

to wszystko, sorki za tyle literkow ale mialem poprostu wene
foty robilem telefone wiec nie sa mjut, ale jutro jeszcze jakies bonusy powrzucam:)
pozdrooo nico
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 26 Kwi 2008, 20:24   

te felgi są piękne ... auto też, daj się przejechac ;/
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 26 Kwi 2008, 20:35   

dobrze ze już prosto jeździ :yes: ale boczki stanowczo niet :|
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:17   

Laskosz, jak znajdziesz mi ori z eski to te poleca:D
to jest tylko polsrodek do obranego celu:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:29   

fajnie....zadziwia mnie śląsk ostatnio....kosiarki nam sie kończą.... a boczki z ski sam bym przygarnał
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Kwi 2008, 21:34   

sie nie ma co sie lubi Danielu...
to sie lubi co sie zrobi:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Kwi 2008, 22:00   

no i pewnie ceny zawrotne .... wiec i ja sie bede brał za robótki tapicerskie jak przyjdzie czas :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Kwi 2008, 10:12   

dobry sprzecik ;) wpadnij dzisaj do nas na nocne :D o 20 ;) a najlepszy jest ten wydech jak w dieslu :> a znaczek założ bedzie kontrowersyjny :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 27 Kwi 2008, 10:23   

boczki by były całkiem fajne... ale jakby miały uchwyty z xr'ki + panel pod głośnik jakiś taki większy zrobiony bo teraz tak smutno i goło wygląda :(
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 27 Kwi 2008, 12:12   

generalnie mi to pasuje, dla mnie minimalizm to zloty srodek
nie mam pakietu xr2i, nie mam sportowej kierownicy, nie mam jakiegos sport tumika:)
srodek jest ori z S-ki blue, myslalem o tchurzolapach, i w sumie dalej mysle i bd myslal ale co wymysle to nie wiem:)

tak jak powiedzialem, chce miec ori boczki z eski, ale nie ma i ch nigdzie wiec te co mialem takie brzydkie i pociete sobie naprawilem i fajno:)
moze sie nie podobac, ale lepsze niz gola blachacha bo jest ciszej:)

za niedlugo zrobie kolejny updejt zdjeciem spod maski:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 27 Kwi 2008, 22:28   

podsumowanie dnia na xxx:
1. musze pocwiczyc ruszanie
2. megane 2l 150ps dostalo baty, gdyby nie moj start wygral bym ze 2 samochody z przodu ale i tak o maske wygralem
3. astra 1.8 eco tec chyba 136ps baty na 2 dlugosci dostala
4. astra gsi 150ps baty na 2dlugosci(chyba byla juz skatowana)
5. chyba czas na zmiane wydechu
6. czas na zmiane oponek;/ dunlop sp nie daja rady, a moze zmiana rozmiaru kol na 15"?? nie wiem, zobacze bo sa fajne speed line'y do wychaczenia
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.