Przesunięty przez: bidżej 23 Lis 2010, 21:30 |
[MK3] Wskaźnik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 23 Lis 2010, 22:36
|
|
|
JOHNY napisał/a: | Ja mam bardziej przyziemny problem. Jak wchodzi na to czerwone pole to jest rezerwa i ok 8 litrów? Ja mam wrażenie, że ten licznik sporo przekłamuje i trochę się boje jeździć na tej rezerwie dlatego chciałbym wiedzieć jak wygląda wskaźnik jak już nie ma paliwa. |
Co prawda czasem wskazówka schodziła mi poniżej jakiegokolwiek pola i jeszcze jeździłem, ale nie polecam, lepiej mieć zawsze powyżej czerwonego pola, bo wskaźnik jest mocno nieprecyzyjny. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
cradleoffilth
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 113 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Lis 2010, 23:37
|
|
|
W momencie gdy pomiedzy wskazowka a czerwonym polem od dolu zrobila sie przerwa to bylem juz troche przerazony i zjechalem juz na najblizsza stacje. Wskazowka lezala juz zupelnie poziomo. Do baku wlalem 36,02 litra ale dolalem tylko do odbicia dystrybutora, wiec moze by weszlo jeszcze wiecej. Bak ma 42 litry. Zazwyczaj jak wskazowka jest juz na czerwonym olu to staram sie tankowac bo ubi rozne glupoty pokazywac - jak sie jezdzi dynamicznie przy malej ilosci paliwa to wskazowka sobie lata i pokazuje raz prawie zero a innym razem gorny stan na czerwonym polu. W takiej sytuacji trzeba jezdzic spokojnie i stan sie nie zmienia |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 00:08
|
|
|
cradleoffilth napisał/a: | Do baku wlalem 36,02 litra ale dolalem tylko do odbicia dystrybutora, wiec moze by weszlo jeszcze wiecej |
może szklanka... rurka doprowadzająca paliwo z wlewu do zbiornika nie ma jakiegoś dużego przekroju, więc różnica w tankowaniu 'do odbicia' i tankowaniu na maksa aż będzie się wylewać to imo max 0,5l |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 07:14
|
|
|
JOHNY napisał/a: | mam wrażenie, że ten licznik sporo przekłamuje | Nie, on jest tylko bardzo niedokładny,,, JOHNY napisał/a: | trochę się boje jeździć na tej rezerwie | Zero stresu, jazda na rezerwie i z niskim stanem paliwa w Twoim aucie grozi co najwyżej ugotowaniem pompy paliwa która jest w baku i jest chłodzona paliwem w którym jest zanurzona i które tłoczy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 10:38
|
|
|
Wracając do mojego pytania, komuś się udało zrobić wskaźnik tak aby po wyłączeniu zapłonu opadał, tak samo jak ten od temperatury ?? Jeśli nie to się poświęcę i przełożę z drugich zegarów mechanizm od wskaźnika temperatury na ten od paliwa..... |
_________________
|
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 11:04
|
|
|
kazio-n, przełóż, ale prawdopodobnie będzie pokazywał na odwrót, więc zanim zaczniesz robić to lepiej zastanów się co możesz zrobić, żeby wskazówka zamiast być na górze, będzie na dole i będzie szła w przeciwną stronę |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 12:46
|
|
|
kazio-n napisał/a: | komuś się udało zrobić wskaźnik tak aby po wyłączeniu zapłonu opadał | Nie, od wielu lat są do tego różne podchody,,, ale nikt nie zrobił nic co by satysfakcjonowało jego i innych,,, (bo i po co w sumie) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 16:46
|
|
|
Więc tak, przełożyłem ten mechanizm od wskaźnika temperatury do miejsca po tym od wskazań paliwa i.... po włączeniu zapłonu wskazówka powędrowała na samą górę - pion. Wyłączyłem zapłon - opadła. Znowu włączyłem i... podniosła się pokazując mniej więcej poziom paliwa. Tutaj jest pies pogrzebany, że co drugie włączenie zapłonu pokazuje na odwrót - wędruje na górę, a raz mniej więcej normalnie... Na elektryce się nie znam. |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 16:57
|
|
|
Kwestia wskaźnika - nie są takie same |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 16:58
|
|
|
Trudno... ten typ tak ma, a raczej Ford |
_________________
|
|
|
|
|
Pablos
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 32 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Chełmża
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 17:00
|
|
|
Nie wiem dla czego ale u mnie wskazówka po wyłączeniu zapłonu opada na dół... Dlaczego tak jest ?? Fiesta mk3 '95. |
_________________
|
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 17:11
|
|
|
Pablos napisał/a: | Nie wiem dla czego ale u mnie wskazówka po wyłączeniu zapłonu opada na dół... Dlaczego tak jest ?? Fiesta mk3 '95. |
Dziwne. |
_________________
|
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 17:47
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Zero stresu, jazda na rezerwie i z niskim stanem paliwa w Twoim aucie grozi co najwyżej ugotowaniem pompy paliwa która jest w baku i jest chłodzona paliwem w którym jest zanurzona i które tłoczy,,, | to taka zabawa w nabijanie posta, czy chciałeś ze mnie jawnie zakpić? Gazu nie mam więc to nie mój problem. Szczerze to różnymi wynalazkami jeździłem, ale tylko jak na razie w fieście zauważyłem tak "niedokładne" zachowanie się licznika |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 19:07
|
|
|
JOHNY napisał/a: | to taka zabawa w nabijanie posta | Popatrz na mój licznik postów,,, dla mnie taka zabawa jest bez sensu JOHNY napisał/a: | czy chciałeś ze mnie jawnie zakpić? | Nie skąd, i nie czuj się obrażony, a jak się poczuwasz to przepraszam,,, jesteś w miare nowy - przywykniesz JOHNY napisał/a: | Gazu nie mam więc to nie mój problem. | Gaz nie ma tu nic do rzeczy, niski stan paliwa szkodzi pompką w kosiarkach i tyle,,, JOHNY napisał/a: | jak na razie w fieście zauważyłem tak "niedokładne" zachowanie się licznika | Nie, w innych autach też jest to w miarę dokładne, tak samo jak we fieście niedokładne,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Lis 2010, 19:13
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Gaz nie ma tu nic do rzeczy, niski stan paliwa szkodzi pompką w kosiarkach i tyle,,, | No nie tylko kosiarkom, ale każdemu autu z pompa w baku. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
|