Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
stafcio MK3turbo
Autor Wiadomość
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 4 Paź 2007, 16:40   

hej Stafcio :) super ze sie rusza do przodu w temacie,co do swapu silnika za 800zl-robocizna hm to chyba nie duzo,nie wiem zalezy ile masz zapalu i checi itd,ale jak idziesz w kiedunku turbo to tanio nie bedzie :) ,na Twoim miejscu pogadałby z Pumą,uzbieral kase i auto postawil do OBR-u,wiadomo ze jak sie samemu by to zrobilo to satysfakcja jest o wiele wieksza ale jednak z tego co widze to z OBR-u wychodzą naprawde auta z męską mocą :D

pozdro i obay do przodu 3msie :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 4 Paź 2007, 17:56   

Darekmk3 napisał/a:
hej Stafcio :) super ze sie rusza do przodu w temacie,co do swapu silnika za 800zl-


hmm. pisalem gdzies ze 800pln mnie to wyniesie? chyba ze zle zrozumialem :)

wiem, ze jest to kosztowna impreza ale nie jestem nastawiony na liczenie kazdego grosza. praca jest, wiec pensja co miesiac wplywa a zatem mozna powoli robic projekcik. juz i tak wydalem prawie 3 razy tyle na czesci niz mnie samochod kosztowal. silnik od escorta kupilem za 300 :D :D:D wiec gy


Pumie moglbym oddac auto, ale pod warunkiem jakbym mieszkal niedaleko nich i mial dwie lewe rece. ale poniewaz mieszkam gdzie indziej i lubie sie babrac w smarze, to bede to robil sam z pomoca kolezki od nissana.


wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Paź 2007, 18:54   

ja sugeruje rozebrac silnik... nie rob tego samego bledu jak ja, tez myslalem ze ja piernicze jak to zapierdala i wogule... i dopiero teraz rozebralismy go i sie okazala dupa straszna...
a co do mechanicznego wtrysku to wiesz Puma zależy ile chce psow osiagnac, wiadomo taki wtrysk jest mniej dokladny czyli tez bedzie wiecej palic od efi, ale wiadomo jakie koszta :/
PS. IC jest naprawde piekny tylko pozazdroscic :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Paź 2007, 18:56   

stafcio napisał/a:
Pumie moglbym oddac auto, ale pod warunkiem jakbym mieszkal niedaleko nich i mial dwie lewe rece. ale poniewaz mieszkam gdzie indziej i lubie sie babrac w smarze, to bede to robil sam z pomoca kolezki od nissana.


i słusznie :yes:

ale dobrze radze, pomyśl nad EFI odrazu. Mechaniczny wtrysk jest gówniany. A jak go odpalisz na EFI to mozesz mieć rozpiety zawór WG i nie dmuchać nic co pozwoli latac przez jakiś tam czas bez mapowania. co wiecej tak jak zauważyłeś zmiana bloku wiaze sie ze zmianapierścieni i kilku innych rzeczy wiec akurat ten czas mozesz poświecioć na docieranei silnika.

Oczywiście zrobisz jak uważasz a zdaje sie że dawałem ci juz kontakt do człowieka który ogarnia takie wtryski.

Pozdro

PS: Piesek nie chodzi mi o dokłądność tylko awaryjnośc fordowskiego MFI. co wiecej tego juz nie zmapujesz. leczy cie tylko komp z chipem z UK!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 4 Paź 2007, 19:41   

PumaRST napisał/a:
stafcio napisał/a:
Pumie moglbym oddac auto, ale pod warunkiem jakbym mieszkal niedaleko nich i mial dwie lewe rece. ale poniewaz mieszkam gdzie indziej i lubie sie babrac w smarze, to bede to robil sam z pomoca kolezki od nissana.


i słusznie :yes:

ale dobrze radze, pomyśl nad EFI odrazu. Mechaniczny wtrysk jest gówniany. A jak go odpalisz na EFI to mozesz mieć rozpiety zawór WG i nie dmuchać nic co pozwoli latac przez jakiś tam czas bez mapowania. co wiecej tak jak zauważyłeś zmiana bloku wiaze sie ze zmianapierścieni i kilku innych rzeczy wiec akurat ten czas mozesz poświecioć na docieranei silnika.

Oczywiście zrobisz jak uważasz a zdaje sie że dawałem ci juz kontakt do człowieka który ogarnia takie wtryski.

Pozdro

PS: Piesek nie chodzi mi o dokłądność tylko awaryjnośc fordowskiego MFI. co wiecej tego juz nie zmapujesz. leczy cie tylko komp z chipem z UK!!


minusy silnika xr
po 1:
wlasnie za 1minut wychodze, bo sprzedaje wtryskiwacze z silnika xr
po 2:
turbina jest zasilana olejem, jak to by bylo w przypadku tego silnika? jeszcze nie patrzylem dokladnie gdzie wychodzi zasilanie olejem w silniku erst wiec nie wiem. czy jest to z pompy oleju? jak tak, to gdzie pozniej splywa.
po 3:
który komputer wtedy bedzie potrzebny, ten od escorta czy ten od xrki?

plusy silnika xr
po 1: nie bede musial wyrzucac akumulatora do bagaznika. w miejsce aku trzeba zamontowac rozdzielacz paliwa z filtrem powietrza, nie ma opcji montazu w innym miejscu
po 2: silnik jest nowoczesniejszy, przykladem jest aparat zaplonowy a nie kolupka i rozdzielacz


jezeli chodzi o dokrecanie silnika mfi o ktorym pisaliscie, to jest mozliwosc. mam troche materialow z anglii, w ktorych opisuja jak to zrobic i jakim kosztem. kazda ingerencja i modyfikacja wiaze sie z duzymi kosztami i jestem tego swiadom.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Paź 2007, 20:51   

stafcio napisał/a:

po 1:
wlasnie za 1minut wychodze, bo sprzedaje wtryskiwacze z silnika xr


zasadniczo i tak bedziesz potrzebowałę troche wydajniejszych bo jak już kiedyś stroić to odrazu na jakieś 0,8-1 bara

stafcio napisał/a:
po 2:
turbina jest zasilana olejem, jak to by bylo w przypadku tego silnika? jeszcze nie patrzylem dokladnie gdzie wychodzi zasilanie olejem w silniku erst wiec nie wiem. czy jest to z pompy oleju? jak tak, to gdzie pozniej splywa.


zasilanie tak samo, a spływ to albo miska albo skopiować (wywiercić dziure w bloku) w tym samym miejscu co jest w ERST, lub wywiercić dziure na czujnik położenia wału w bloku ERST co by było łatwiesze chyba a nie musiał być przekłądać bloku!!

stafcio napisał/a:
po 3:
który komputer wtedy bedzie potrzebny, ten od escorta czy ten od xrki?.


cała elektronika z xr2i

stafcio napisał/a:
plusy silnika xr
po 1: nie bede musial wyrzucac akumulatora do bagaznika. w miejsce aku trzeba zamontowac rozdzielacz paliwa z filtrem powietrza, nie ma opcji montazu w innym miejscu.


bedziesz musiał bo tam wychodzi filtr powietrza chyba że ząłożysz bezpośrednio za chłodnica!!

stafcio napisał/a:

po 2: silnik jest nowoczesniejszy, przykladem jest aparat zaplonowy a nie kolupka i rozdzielacz


dokładnie.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Paź 2007, 00:45   

stafcio - Pełen szacun :)

Ale nie popełniaj mojego błędu - poskłądaj to od razu na EFI .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 5 Paź 2007, 11:20   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
stafcio - Pełen szacun :)

Ale nie popełniaj mojego błędu - poskłądaj to od razu na EFI .



przekonaliście mnie, będę składał na EFI.

teraz to dopiero czeka mnie robota.


wczoraj sprzedalem wtryski wiec bede potrzebowal nowe, wydajniejsze. jakie proponujecie?


Puma podeślij na PW jeszcze raz kontakt do tego człowieka, bo moja skrzynka na forum jest maleńka i stare wiadomosci znikają.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Paź 2007, 14:12   

Gratulacje zapalu u checi swapowania z 1.3 na 1.6CVH Turbo :) Sluchaj Pumy i Zolwia bo wiedza co gadaja hehehe nie dlugo to doktorat mogli by pisac o CVH jak nie juz... :D Podpowiedzcie tez koledze o zmianie walka rozrzadu co by nie papral sie z seria ktora zdechnie wczesniej czy pozniej a tak Kent jest niesmiertelny :D
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Paź 2007, 15:26   

z Kentem i jego bezsmiertelnością byłbym ostrożny.

stafcio o jakiej mocy rozmawiamy to dopiero w tedy bedzie mozna powiedzieć coś o wtryskach.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Paź 2007, 19:01   

słuchaj jak chcesz to mam do sprzedania wydajniejsze wtryskiwacze, tzw. bosch 701, takie jak te:
http://cgi.ebay.co.uk/Bos...VQQcmdZViewItem
i te wtryski są zalecane przez angoli do stage 1,2 i 3... pod superchipa 165ps, 195ps... Puma ma takowe u siebie. Co do ceny to możemy się dogadać :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 5 Paź 2007, 19:31   

PumaRST napisał/a:
z Kentem i jego bezsmiertelnością byłbym ostrożny.

stafcio o jakiej mocy rozmawiamy to dopiero w tedy bedzie mozna powiedzieć coś o wtryskach.



jak bedzie mial w granicach 150, to bede zadowolony. na poczatku taka moc mi wystarczy z czasem bede myslal zeby cos wiecej wykrzesac. wiem, ze mozna wykrzesac z niego nawet 280 KM oczywiscie za odpowiednia oplatą.

seryjnie mial te 135 czy cos, ale pewnie pare koni padło.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Paź 2007, 20:07   

stafcio napisał/a:
jak bedzie mial w granicach 150, to bede zadowolony. na poczatku taka moc mi wystarczy z czasem bede myslal zeby cos wiecej wykrzesac. wiem, ze mozna wykrzesac z niego nawet 280 KM oczywiscie za odpowiednia oplatą.

seryjnie mial te 135 czy cos, ale pewnie pare koni padło.


to te co ma p[iesek bedą OK ale skończą sie w okolicy 200KM, jak chcesz bardziej z perspektywami to ja mam wieksze do sprzedania niz Piesek ma i one sie nie skończą na tym silniku. :lol:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Paź 2007, 20:14   

z tego co wiem to 701 starczaja do 240psow... jak kupisz za duze wtryski to tez nie jest dobrze... ja wsumie swoje 701 potrzebuje do konca tego sezonu, bo na wiosne chce troszke w gorne partie tego silnika pojsc i wtedy powiedzmy ze te mi sie skoncza ;)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 5 Paź 2007, 20:43   

sorry za ot ale...
Piesek, powiedz ty mi jedna rzecz: chodzi ci wkoncu te auto?!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Paź 2007, 20:44   

Piesek napisał/a:
z tego co wiem to 701 starczaja do 240psow...


hmmm ciekwe.......ja mam w tym momęcie 701, pompe walbro 255h/p i ciśnienie paliwa w granicach 4 barów i sie już skończyły!! a moc max to 225KM ale już z nienajlepszym AFRem. Nie ma szans na 240KM.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Paź 2007, 00:42   

PumaRST napisał/a:
Piesek napisał/a:
z tego co wiem to 701 starczaja do 240psow...


hmmm ciekwe.......ja mam w tym momęcie 701, pompe walbro 255h/p i ciśnienie paliwa w granicach 4 barów i sie już skończyły!! a moc max to 225KM ale już z nienajlepszym AFRem. Nie ma szans na 240KM.


ma szanse . tylko okularów i popcornu zabraknie .

Kent w naszych warunkach umarł dawno temu ( żekłbym że sienie narodził ) ( przekąłmanie - chodziło mi o silniki , Fordon - Tobie o wałek , zbierzność nazwy ;-) )

[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 00:43 ]
Piesek napisał/a:
i te wtryski są zalecane przez angoli do stage 1,2 i 3... pod superchipa 165ps, 195ps... Puma ma takowe u siebie. Co do ceny to możemy się dogadać :)


Przez tych samych co mówili że CVH nieosiągnie takiej mocy jak ma Puma na jego podzespołach ? :fox:

[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 00:48 ]
stafcio napisał/a:
[

jak bedzie mial w granicach 150, to bede zadowolony. na poczatku taka moc mi wystarczy z czasem bede myslal zeby cos wiecej wykrzesac....

I tutaj znów zacytujęsamego siebie : " Nie popełniaj moich błedów "

Jeżeli wiesz że mody się nie skończą na 150 patatajach to nielep z guwna guzika tylko zainwestuj we wtryski i pompę a później o tym zapomnij . Będziesz iał spokój na reszte modów
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Paź 2007, 13:08   

Stafcio mam ten wałek na sprzedaż i duze wtryski wiec myśl :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 13 Paź 2007, 16:15   

zacząłem rozbierać silnik od xr. musze powiedzieć, że jestem po wrażeniem czystości klawiatury. w moim hcs jest czarno a tu w cvh widac kolor oleju prawie jak z bańki.


silnik raczej nie miał remontu od nowości więc trochę jest zabrudzony.
zdjętą głowicę na czyszczenie, widac ze na pierwszym i czwartym cylindrze cos niedobrego dzieje sie z mieszanką bo jest nalot na zaworach:





tłoki wyjadą z tego bloku i na ich miejsce wjada od escorta rst.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Paź 2007, 18:32   

witam, chyba nie zamierzasz tych tłoków wsadzić p&p do tego silnika??

jesli tak to:

1) tłok od RST jest troszke inny niż od xr2i (nie pamietam w którą strone ale inna jest defakto pojemność)

2) blok 15 letni na 100% nie ma dobrych tuleji juz .

Wiec sugeruje wizyte w zakłądzie zajmującym sie szlifami i sprawdzenie stanu bloku i żeby dopadowano blok do tłków.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] stafcio biała xr2i
CVH 1,6 110hp
stafcio Archiwum 258 22 Cze 2009, 08:33
mareno


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.