Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Osmalona końcówka tłumika
Autor Wiadomość
LUTEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 26
Skąd: Paniówki
Wysłany: 11 Lut 2007, 19:52   [MK3] Osmalona końcówka tłumika

Witam
Co to może oznaczać że końcówka z tłumika jest osmalona od spalin?Mimo że jak jadę nie widzę za sobą dymu. Na skrzyżowaniach daje tak lekko czadu gdy ruszam.A tak nic?.Regulowałem zawory,wymieniałem świece,sprawdzałem olej-nie bierze.
Nie mogę znaleźć żadnej odpowiedzi?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Lip 2010, 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Lut 2007, 21:40   

1 test sterownika za pomoca diody
2 sprawdzenie wtryskiwacza
3 sprawdzenie sondy lambda .
Jakiego koloru jest chmurka czarna czy siwa ?
 
 
 
LUTEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 26
Skąd: Paniówki
Wysłany: 11 Lut 2007, 22:09   

Sprawdzę to, jak będzie czas.?Chmurka jest siwa :)

Dziękuję.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lut 2007, 01:06   

ale siwo niebieska czy biała . Bo to mała różnica .
 
 
 
LUTEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 26
Skąd: Paniówki
Wysłany: 12 Lut 2007, 15:30   

Cytat:
ale siwo niebieska czy biała . Bo to mała różnica .

Witam

Kolor biały,chociaż patrząc przez lusterka albo obracając się do tyłu ciężko coś określić czy coś jest białe albo siwo niebieskie? bo wydaje mi się że jest raz tak a raz inaczej.

Pozdrawiam
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lut 2007, 15:37   

zapytam tak czy dymek pojawia sie po nocy ??
 
 
 
LUTEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 26
Skąd: Paniówki
Wysłany: 12 Lut 2007, 17:44   

Dymek tak samo się pojawia w nocy jak i w dzień pod warunkiem że to widać oczywiście mam tu na myśli stanie na skrzyżowaniach, wtedy jeden drugiemu tyłek oświetla.
 
 
 
selos 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 34
Skąd: Lublin
Wysłany: 12 Lut 2007, 21:24   

podepnę się pod wątek i zapytam jak sprawdzić wtryskiwacz ?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lut 2007, 00:06   

ty masz chyba już pełen wtrysk . Robi sie to na specjalnym stanowisku diagnostycznym . Ustala sie właściwe ciśnienie i podłącza do testera i daje impulsy o różnym wypełnieniu i czasie trwania ,
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 13 Lut 2007, 00:09   

diodalodz napisał/a:
ty masz chyba już pełen wtrysk
To ma w takim układzie wybitnie dziwny podpis! 1,1 i mk4...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lut 2007, 01:53   

mk4 było jeszcze na mono ??
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 13 Lut 2007, 07:41   

diodalodz napisał/a:
mk4 było jeszcze na mono ??
Nie było! Ale też nie było silnika 1,1! Najmniejsza pojemność w mk4 to 1,25, ale to juz Zetec i inna bajka... Gościu ma zapewne mk3 z 96 roku, albo mk4 i pomylił sie w podpisie wybierając silnik - innej możliwości nie ma, bo chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie swapował by zeteca na stare 1,1....
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lut 2007, 12:14   

faktycznie przecież były tylko 1.25 i 1.3 .Dzięki za zwrócenie uwagi . Co nie zmienia faktu ze 1.3 było na pełnej szprycy .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 13 Lut 2007, 15:14   

diodalodz napisał/a:
Co nie zmienia faktu ze 1.3 było na pełnej szprycy .
No to jest oczywiste - zreszta sam jestem tym zainteresowany...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
selos 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: L
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 34
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Lut 2007, 16:26   

zgadza się pomyliłem się w opisie bo na początku jeszcze zielony byłem w tym temacie, mam mk3
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Lut 2007, 22:24   

hmm to ja tez sie podepne pod temat.
niedawno wywalilem katalizator a zamiast koncowego jest mugen wm. kiedys tak nie kopcil albo tego nie zauwazalem (kurde nie pamietam jak tamtej zimy bylo:/), byc moze wilgoc sie zbiera w tlumiku, sam nie wiem. fakt ze koncowka jest osmolona, co odpowiada za ilosc wtryskiwanego paliwa?
lambde sprawdzilem wyglada na to ze jest ok.

selos zapraszam do frakcji i na spoty, wiecej info na podforum lublin squad
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
Ostatnio zmieniony przez marcus_87 1 Kwi 2007, 18:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lut 2007, 23:26   

marcus_87 napisał/a:
co odpowiada za ilosc wtryskiwanego paliwa?
Czujnik temperatury silnika - ten z tyłu pod kolektorem dolotowym. Może jeszcze być wtrysk walnięty.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Lut 2007, 23:58   

czy to powinno wyjsc podczas testu? mozesz zerknac na moj temat w hyde?
co do tej ilosci paliwa.. zwrocilem uwage na to ze jak zrobie konkretna przegazowke to jak spada z obrotow potrafi sobie strzelic z wydechu, a to chyba swiadczy ze nie przepalona mieszanka trafia do wydechu, dobrze mysle? nie sa to strzaly jak w wrc ale jednak jest takie popierdywanie
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Lut 2007, 00:27   

marcus_87 napisał/a:
czy to powinno wyjsc podczas testu? mozesz zerknac na moj temat w hyde?
co do tej ilosci paliwa.. zwrocilem uwage na to ze jak zrobie konkretna przegazowke to jak spada z obrotow potrafi sobie strzelic z wydechu, a to chyba swiadczy ze nie przepalona mieszanka trafia do wydechu, dobrze mysle? nie sa to strzaly jak w wrc ale jednak jest takie popierdywanie
Czujnik temp. pokaże na kodach, natomiast wyrobionego wtrysku nie. Z tym paliwem, to może tak być, że nie przepala całkiem.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
LUTEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 26
Skąd: Paniówki
Wysłany: 7 Mar 2007, 10:09   

By zakończyć temat właściwie i z finałem.Wczoraj wymieniłem termostat (Vermont)i dziś wykonałem jazdę około 60km i na koniec sprawdziłem końcówkę tłumika,nie ma już żadnej sadzy,zakładam że równiez nie będzie tak kopcił na skrzyżowaniach.W dodatku zauważyłem że nie żre tak dużo paliwa i silnik przy 90 km/h jest cichszy.Wskazówka ustabilizowała się pomiędzy R a N. Takie wiadomości mnie cieszą.Dziękuję forumowiczom za pomoc i zainteresowanie tematem. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.