Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody |
Autor |
Wiadomość |
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 14 Kwi 2007, 17:43
|
|
|
miło mi to słyszeć, zawsze dbałem o swoje auto i nie zamierzam poprzestać, to , że to będzie rajdówka nie znaczy, że stanie się szrotem, na prawdę chcę się do tego mocno przyłożyć
poniżej zamieszczam fotki, które już obiecywałem od dość dawna - przedstawiają głównie prace przy demontażu kolejnych elementów samochodu oraz czyszczenei zgrzewów itp
po pierwszym dniu prac przy rozbiórce
podłoga pod nogami pasażera :-/
tyle syfu wyjechało z i tak już gołego auta
niniejszym uważam iż punkt dotyczący modyfikacji wnętrza (patrz pierwsza strona wątku ) został wykonany w 50 %
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 20:58 ]
aktualnie auto jest pozbawione silnika, skrzyni i całego wnętrza (oprócz deski)
kolejne modyfikacje to:
wstawienie klatki
pomalowanie wnętra
montaż wszystkiego z powrotem (silnik i skrzynia będą miały poduchy z POLIURETANU :-D )
montaż skrzyni z krótkim przełożeniem (albo podjedzie cała od 1.1 albo wezmę tylko przełożenie główne z 1.1 a resza z xr2 ) - w tej materii cały czas jeszcze nie wiem jaką drogą pójdę
w międzyczasie podjadą koła 14" do FRST
mam już pasy (sparco i sabelt - 3 cale 4 pkt z centralną klamrą)
są już zapinki na maskę i bagażnik
co do reszty to cały czas koncepcje się zmieniają... |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Kwi 2007, 23:54
|
|
|
ładnie ją wybebeszyles czekam niecierpliwe na dalsze efekty pracy
ps. bedziesz na elmocie pod koniec kwietnia? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 12:50
|
|
|
madek napisał/a: | ładnie ją wybebeszyles czekam niecierpliwe na dalsze efekty pracy
ps. bedziesz na elmocie pod koniec kwietnia? |
tak jest będe na elmocie
rok temu chciałem się spotkać z frakcją dolnośląską ale jakoś nie było zainteresowania żadnego, w tym roku jestem jak najbardziej otwarty na propozycje
będę mieszkał w Rzecze koło Walimia i bedę tam od środy do niedzieli |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:55
|
|
|
tylko pozazdroscić tym prac przy aucie
co do pasów to ja tym razem rezygnuje z 3 calowych...za dużo z nimi "roboty" i nawet z utraconą homologacją nie są one tanie...z tego co pamiętam płaciłem 800zł :(
CZEKAM NA KOLEJNE FOTKI |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Maj 2007, 19:02
|
|
|
i jak projekt?? ruszyło coś dalej?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Maj 2007, 23:02
|
|
|
PumaRST napisał/a: | i jak projekt?? ruszyło coś dalej?? |
podobne prace ruszyły... ale gdzie indziej |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 27 Maj 2007, 11:45
|
|
|
no wreszcie się doczekałem na wolne miejsce u magika od rurek, więc teraz tylko czekam na efekt pracy, poduszki z PU są też w procecie niebawem na pewno jakieś newsy zapodam
[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 09:51 ]
z przyjemnościąchciałbym poinformować, iż klatka jest już w fazie zaawansowanego montażu - poniżej link do galerii:
http://www.sport.rallypho...e%20klatki.html |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 15:03
|
|
|
No niezle, niezle, czekam na dalsze efekty budowania rajdowki.
Napisz czy planujesz jakies modyfikacje silnika, zawieszenie i hamulce to rzeczy oczywista.
Ciekaw jestem ile bedzie ci auto wazylo bez tapicerki i kanapy, i innych smieci... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 20:16
|
|
|
KUI3A
przedewszystkim za klatke zintegorowanaz przenimi kielichami wiekszość ludzi tego nie robi.
Z ciekawości kto robi tą klatke?? Jakas firma czy sami??
PS: Daras Podwieś ten temat do Projektów, bo widać że bedziemy mieli przedstawione krok po kroku jak zbudowac rajdówke na bazie MK3. A to zasługuje na Wyróznienie!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 22:01
|
|
|
klatka jest robiona przez Pawła Trelę - jest to jeden z bardziej znanych w wawie ludzi zajmujących się tymi rzeczami - oczywiście klatkóweczka wg załącznika J jest zrobiona takwięc pełna profeska z każdej strony przynajmniej na razie |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 22:23
|
|
|
KUI3A napisał/a: | klatka jest robiona przez Pawła Trelę - jest to jeden z bardziej znanych w wawie |
nie tylko w wawie, ale gdzie indziej słynie ze swojej wiedzy na temat skrzyń 4x4 w japońśkich autach. Wiec z nim też mozesz pogadać na temat swojej. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 00:04
|
|
|
taki nwes-ciekawostka - klatka składa się z około 23-25metrów rur
więc jest dość gruba i naprawdę robi niezłe wrażenie |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Cze 2007, 19:58
|
|
|
zmieniajac temat z klatki na silnik, bo widze ze sie tym już powoli zaczynasz interesować to przy składaniu silnika (czy to bedzie ten sam czy jakiś inny jak piszerz w innym temacie) skompletuj odrazu zabawki do chłodnicy oleju, lub chociaz załatw sobie wymiennik ciepła taki jak był w RST, ale raczej szukaj rozwiazania z chłodnicą oleju. zestaw jaki można zaadoptowac do CVH pokaząłem ostatnio u siebie w temacie jak również Żółwik kiedyś wcześniej opisał, zreszta jego jest teoretycznie lepszy bo na termostacie ale w moim wypadku to nie gra roli u ciebie moze bo silnik nie bedzie aż tak dogżewany w ruchu normalnym jak jest w RST.
To taka drobna sugestia |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Cze 2007, 14:13
|
|
|
no no nooo...bardzo pięknie...zawsze mi sie klateczka marzyła :( ... ale myśla o jej wadze ...ehhh |
|
|
|
|
2smart [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Cze 2007, 14:10
|
|
|
KUI3A napisał/a: | taki nwes-ciekawostka - klatka składa się z około 23-25metrów rur
więc jest dość gruba i naprawdę robi niezłe wrażenie |
Oj rob robi !!!
Widziałem tą klateczke wczoraj na żywca i mosze powiedzeć że jest naprawde super wykonana, auto nabrało sztywności. Tylko zastanawiam sie jak to będzie z wsiadaniem do samochodu .
Kuba 3maj tak dalej!! |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 19 Cze 2007, 21:55
|
|
|
no klateczka już gotowa i nawet częściowo, wstępnie pomalowana na razie sam podkład a w jego roli cynk w spray`u zarzucam kilka fotek żeby nacieszyć oczy
tu gdzie dało radę klatka zstała złapana do nadwozia, poniżej widać w jakich mijascach
nadwozie zostało także nieco obspawane
a to na prawdę konkretnie się przezentuje
już częściowo pomalowane
acha no i co do wstępnych zmian w wizerunku auta, doszedłem do wniosku, że jednak pakiet stylistyczny w postaci zderzaków i nakładek XR2 jednak zostaje na aucie !!!
bez niego jakoś tak biednie wygląda |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 19 Cze 2007, 22:06
|
|
|
Fajnie to wyglada i oby nie miało okazji pokazać jak wytrzymałe jest!!
A tak z ciekawości ile taka przyjemność kosztuje?? i czy jest z Homologacją czy tylko zgodna z załącznikiem "j". |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 19 Cze 2007, 22:45
|
|
|
mało za to nie zapłaciłem ale jak za usługę door 2 door czyli zabranie auta wykonanie roboty i jego powrotny przywóz, oraz zakup szyby przedniej, która uszkodzeniu uległa cena niewiele ponad 2000 jest jak najbardziej przystępna, duży wpływ na to ma fakt taki, że wykonawca to właściwie kolega
na klatki nie ma homologacji, to załącznik J określa sposoby budownia tej klatki, materiały, grubość poszczególnych rur oraz grubość ścianek oraz to, że rury mają być bezszwowe a ta moja zbudowana jest właśnie wg owego załącznika |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 06:52
|
|
|
dzieki za odpowiedź. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|