Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody
Autor Wiadomość
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Kwi 2007, 19:47   

Mafios napisał/a:
szkoda auta na rajdowke bo ladne jest

mialem to samo pisac, ladnie utrzymana
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 14 Kwi 2007, 17:43   

miło mi to słyszeć, zawsze dbałem o swoje auto i nie zamierzam poprzestać, to , że to będzie rajdówka nie znaczy, że stanie się szrotem, na prawdę chcę się do tego mocno przyłożyć :)

poniżej zamieszczam fotki, które już obiecywałem od dość dawna - przedstawiają głównie prace przy demontażu kolejnych elementów samochodu oraz czyszczenei zgrzewów itp


po pierwszym dniu prac przy rozbiórce





















podłoga pod nogami pasażera :-/





tyle syfu wyjechało z i tak już gołego auta 







niniejszym uważam iż punkt dotyczący modyfikacji wnętrza (patrz pierwsza strona wątku :-P ) został wykonany w 50 % :)

[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 20:58 ]
aktualnie auto jest pozbawione silnika, skrzyni i całego wnętrza (oprócz deski)

kolejne modyfikacje to:

wstawienie klatki

pomalowanie wnętra

montaż wszystkiego z powrotem (silnik i skrzynia będą miały poduchy z POLIURETANU :-D )

montaż skrzyni z krótkim przełożeniem (albo podjedzie cała od 1.1 albo wezmę tylko przełożenie główne z 1.1 a resza z xr2 ) - w tej materii cały czas jeszcze nie wiem jaką drogą pójdę

w międzyczasie podjadą koła 14" do FRST

mam już pasy (sparco i sabelt - 3 cale 4 pkt z centralną klamrą)

są już zapinki na maskę i bagażnik

co do reszty to cały czas koncepcje się zmieniają...
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14 Kwi 2007, 23:54   

ładnie ją wybebeszyles :) czekam niecierpliwe na dalsze efekty pracy :ok:

ps. bedziesz na elmocie pod koniec kwietnia?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 15 Kwi 2007, 12:50   

madek napisał/a:
ładnie ją wybebeszyles :) czekam niecierpliwe na dalsze efekty pracy :ok:

ps. bedziesz na elmocie pod koniec kwietnia?


tak jest będe na elmocie

rok temu chciałem się spotkać z frakcją dolnośląską ale jakoś nie było zainteresowania żadnego, w tym roku jestem jak najbardziej otwarty na propozycje

będę mieszkał w Rzecze koło Walimia i bedę tam od środy do niedzieli
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:55   

tylko pozazdroscić tym prac przy aucie :)

co do pasów to ja tym razem rezygnuje z 3 calowych...za dużo z nimi "roboty" i nawet z utraconą homologacją nie są one tanie...z tego co pamiętam płaciłem 800zł :(

CZEKAM NA KOLEJNE FOTKI :)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Maj 2007, 19:02   

i jak projekt?? ruszyło coś dalej??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 26 Maj 2007, 23:02   

PumaRST napisał/a:
i jak projekt?? ruszyło coś dalej??


podobne prace ruszyły... ale gdzie indziej :D
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 27 Maj 2007, 11:45   

no wreszcie się doczekałem na wolne miejsce u magika od rurek, więc teraz tylko czekam na efekt pracy, poduszki z PU są też w procecie niebawem na pewno jakieś newsy zapodam

[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 09:51 ]
z przyjemnościąchciałbym poinformować, iż klatka jest już w fazie zaawansowanego montażu - poniżej link do galerii:
http://www.sport.rallypho...e%20klatki.html
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Cze 2007, 15:03   

No niezle, niezle, czekam na dalsze efekty budowania rajdowki.
Napisz czy planujesz jakies modyfikacje silnika, zawieszenie i hamulce to rzeczy oczywista.
Ciekaw jestem ile bedzie ci auto wazylo bez tapicerki i kanapy, i innych smieci...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Cze 2007, 20:16   

KUI3A :brawo:

przedewszystkim za klatke zintegorowanaz przenimi kielichami :yes: wiekszość ludzi tego nie robi.

Z ciekawości kto robi tą klatke?? Jakas firma czy sami??


PS: Daras Podwieś ten temat do Projektów, bo widać że bedziemy mieli przedstawione krok po kroku jak zbudowac rajdówke na bazie MK3. A to zasługuje na Wyróznienie!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 12 Cze 2007, 22:01   

klatka jest robiona przez Pawła Trelę - jest to jeden z bardziej znanych w wawie ludzi zajmujących się tymi rzeczami - oczywiście klatkóweczka wg załącznika J jest zrobiona takwięc pełna profeska z każdej strony :) przynajmniej na razie :D
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Cze 2007, 22:23   

KUI3A napisał/a:
klatka jest robiona przez Pawła Trelę - jest to jeden z bardziej znanych w wawie


nie tylko w wawie, ale gdzie indziej słynie ze swojej wiedzy na temat skrzyń 4x4 w japońśkich autach. Wiec z nim też mozesz pogadać na temat swojej.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 14 Cze 2007, 00:04   

taki nwes-ciekawostka - klatka składa się z około 23-25metrów rur :)

więc jest dość gruba i naprawdę robi niezłe wrażenie
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Cze 2007, 19:58   

zmieniajac temat z klatki na silnik, bo widze ze sie tym już powoli zaczynasz interesować to przy składaniu silnika (czy to bedzie ten sam czy jakiś inny jak piszerz w innym temacie) skompletuj odrazu zabawki do chłodnicy oleju, lub chociaz załatw sobie wymiennik ciepła taki jak był w RST, ale raczej szukaj rozwiazania z chłodnicą oleju. zestaw jaki można zaadoptowac do CVH pokaząłem ostatnio u siebie w temacie jak również Żółwik kiedyś wcześniej opisał, zreszta jego jest teoretycznie lepszy bo na termostacie ale w moim wypadku to nie gra roli u ciebie moze bo silnik nie bedzie aż tak dogżewany w ruchu normalnym jak jest w RST.

To taka drobna sugestia
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2007, 14:13   

no no nooo...bardzo pięknie...zawsze mi sie klateczka marzyła :( ... ale myśla o jej wadze ...ehhh
 
 
2smart
[Usunięty]

Wysłany: 17 Cze 2007, 14:10   

KUI3A napisał/a:
taki nwes-ciekawostka - klatka składa się z około 23-25metrów rur :)

więc jest dość gruba i naprawdę robi niezłe wrażenie


Oj rob robi !!!
Widziałem tą klateczke wczoraj na żywca i mosze powiedzeć że jest naprawde super wykonana, auto nabrało sztywności. Tylko zastanawiam sie jak to będzie z wsiadaniem do samochodu ;) .

Kuba 3maj tak dalej!!
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 19 Cze 2007, 21:55   

no klateczka już gotowa i nawet częściowo, wstępnie pomalowana na razie sam podkład a w jego roli cynk w spray`u zarzucam kilka fotek żeby nacieszyć oczy









tu gdzie dało radę klatka zstała złapana do nadwozia, poniżej widać w jakich mijascach :)







nadwozie zostało także nieco obspawane





a to na prawdę konkretnie się przezentuje :)



już częściowo pomalowane





acha no i co do wstępnych zmian w wizerunku auta, doszedłem do wniosku, że jednak pakiet stylistyczny w postaci zderzaków i nakładek XR2 jednak zostaje na aucie !!! :jupi: :jupi: :jupi:

bez niego jakoś tak biednie wygląda :)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 19 Cze 2007, 22:06   

Fajnie to wyglada i oby nie miało okazji pokazać jak wytrzymałe jest!!

A tak z ciekawości ile taka przyjemność kosztuje?? i czy jest z Homologacją czy tylko zgodna z załącznikiem "j".
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 19 Cze 2007, 22:45   

mało za to nie zapłaciłem ale jak za usługę door 2 door czyli zabranie auta wykonanie roboty i jego powrotny przywóz, oraz zakup szyby przedniej, która uszkodzeniu uległa cena niewiele ponad 2000 jest jak najbardziej przystępna, duży wpływ na to ma fakt taki, że wykonawca to właściwie kolega

na klatki nie ma homologacji, to załącznik J określa sposoby budownia tej klatki, materiały, grubość poszczególnych rur oraz grubość ścianek oraz to, że rury mają być bezszwowe a ta moja zbudowana jest właśnie wg owego załącznika
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Cze 2007, 06:52   

dzieki za odpowiedź.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.