Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody
Autor Wiadomość
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Cze 2008, 23:55   

KUI3A napisał/a:
dzieki za fotencje i filmik, szkoda troche,że tak mało mnie tam :| ale zawsze coś
to daj znać wcześniej to się jakieś foto wymonci :V: zarazicielu foto :V:
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 3 Lip 2008, 15:59   

Mam małą prośbę - mógłbyś cyknąć trochę fotek jak masz zabudowany tył? Chodzi mi o te płyty PCV :)
_________________
Profil Facebook
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 4 Lip 2008, 00:11   

za kilka dni coś podrzucę
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Lip 2008, 14:21   

wiem że poduszki wymieniałeś na poliuretanowe... i okazały się... a tuleje wachacza też może wymieniałeś na poliuretanowe?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 7 Lip 2008, 15:30   

Tommy napisał/a:
Mam małą prośbę - mógłbyś cyknąć trochę fotek jak masz zabudowany tył? Chodzi mi o te płyty PCV :)


podrzucę niebawem kilka fotek, ostatnio zapomniałem zrobić :ups:

Piesek napisał/a:
wiem że poduszki wymieniałeś na poliuretanowe... i okazały się... a tuleje wachacza też może wymieniałeś na poliuretanowe?


nie, tuleje zostały seria, ponieważ już wcześniej przekminiłem, że to będzie sie do d... nadawało, z resztą chyba Faza takie coś zainstakował i mu sięnie sprawidziło najlepiej, więc pozostałem przy serii


wówczas dopiero przekonałem się jak bardzo śliski jest to słomczyn :V:

ogólnie na tej pojeżdżawce było mniej aut niż tydzień temu, a pod koniec miałem cały tor tylko dla siebie, więc miejsce do treningu jak wymarzone, za jedyne 50 pln :bigok:
łącznie zaliczyłem na torze kolejne "ponad 30km" tym razem już na nowej pompie hamulcowej i z nowym płynem, takwięc nie zagotował się.
Poza tym było mokro i baaaardzo ślisko :devil:
Usterek po pojeźdżawce nie stwierdziłem co mnie cieszy, choć poprzednia wydawała mi sie także bezusterkowa a jednak... okazało się inaczej i gdyby nie wymiana pompy i urwany odpowietrznik przy cylinderku hamulcowym to mogło by się źle skończyć, ale od początku.

Czwartek 3. lipca; wymieniamy pompę hamulcową, urywa się odpowietrznik z tylnego lewego koła, sklepy pozamykane robota zostałby do dnia następnego, ale kumpel przytomie mówi żeby sprawdzić od razu stan okładzin czy aby ich nie wartałolby wymienić, odkręcam bęben, wyjmuje łożysko, wszystko wygląda ok, biore je do czyszczenia ze starego smaru a ono mi sie rozpada w dłoni, na początku trochę mnie to wkurzyło bo koszty dodatkowe, ale potem po chwili zastanowienia poczułem ulgę, że rozsypanie łożyska nastąpiło własnie w takich okolicznościach, a nie np podczas jazdy :yes:

szybka decyzja zakupić 2 nowe i jazda :V:

Piątek 4. lipca montujemy nowe graty (cylinderki i łożyska - postanowiłem wymienić już po obu stronach co to by uniknąć jakichś niespodzianek)
Oczywiście podczas odkręcania stywnego przewodu ham od prawego cylinderka dochodzi do jego urwania ;-( (bliski już byłem rezygnacji z całego wyjazdu, bo jeszcze dodatkowo uszkodziłem sobie rękę lewą przy odkręcaniu popsutego przewodu), kumel jednak okazł się wtej sytuacji niezastąpiony gdyż okazło się,że posiada wszystki niezbędne elementy do tego aby zrobić nowy przewód :devil: Więc walczymy dalej. Potem było już z górki i wszystko poszło jak trzeba

Sobota 5. lipca Tor Słomczyn był tylko nasz :V: o czym zapewne już przeczytaliście

poniżej kilka fotek, niestety nie mam żadnych z toru gdyż nie miłem sumienia aby kumpla wysyłać na deszcz, takwięc jedyne co udało mi się zrobić to zdjęcia ze słomczyńskiego PIT-LANE`u ozor










w tle widać auto serwisowe :ok:


P.S.

poszukuję pomysłów na to jak bez obniżania zawieszenia zmienić kąty pochylenia kół przednich, gdyż aktualne ich ustawienie potęguje podsterowne zachowanie samochodu, co nie jest zbyt mile widziane
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
mss 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 31
Skąd: Łomża
Wysłany: 9 Lip 2008, 09:55   

ja mam negatywy z przodu i tez przod mi ucieka.
ja bym mimo wszystko troche obnizyl na Twoim miejscu. chociaz ze 2 cm
_________________
0-60 mph - 7.76 s
0-400m - 16.12 s
powered by Gtech :D
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Lip 2008, 11:19   

Kuba - minusy w rajdowkach nie sa zbyt mile widziane - sprawdzaja sie raczej na torze gdzie jest gladko a na podbiciach i cieciach to juz nie ma az takiego sensu. Jesli jednak chcesz to mozesz zawsze zapodac np piasty z escorta gdzie amorki kreci sie na dole 2 srubami i kupic sruby plywajace z mimosrodami ale nei wiem czy warto ;) Co do podsterownosci to mialem 2 fiesty rally MK II i MK III i obie byly tak samo podsterowne, po prostu musialem sie przyzwyczaic i dopasowac technike jazdy do nich ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 9 Lip 2008, 13:33   

Qzyn napisał/a:
Kuba - minusy w rajdowkach nie sa zbyt mile widziane - sprawdzaja sie raczej na torze gdzie jest gladko a na podbiciach i cieciach to juz nie ma az takiego sensu. Jesli jednak chcesz to mozesz zawsze zapodac np piasty z escorta gdzie amorki kreci sie na dole 2 srubami i kupic sruby plywajace z mimosrodami ale nei wiem czy warto ;) Co do podsterownosci to mialem 2 fiesty rally MK II i MK III i obie byly tak samo podsterowne, po prostu musialem sie przyzwyczaic i dopasowac technike jazdy do nich ;)



może jak LSD podjedzie to się sytuacja zmieni... jednak minimlanie bym kąt zmienił, więc muszę czegoś poszukać, a próbowałeś z piastą od escorta zabawy??
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Lip 2008, 21:09   

Nie w mk III ale w MK II mialem zawias wlasnie chyba z escorta i amor byl do piasty krecony dwoma srubami i ja juz to tak kupilem ze zalozone byly mimosrodowe sruby sparco. I zabawa byla fajna. Co do LSD to jest potem ponoc inny swiat jak o jazde chodzi. Tam gdzie cie wypluwalo przodem z zakretu bedzie cie tak wciagac ze do wewnetrznej bedziesz dojezdzal :) Ja po prostu jak jezdzilem tak podsterownym autem to jak juz zacyznalo chciec wyjezdac to trzymalem gaz i dokrecalem kola jeszcze do zakretu hehe. No a na sniegu to wczesniej lewa noga mozna go sobie ustawic wiec problem znika. Faktycznie jest gorzej na asfalcie gdzie jezdzi sie na granicy przyczepnosci...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Wrz 2008, 13:43   

a ja mam pytanko odnośnie tej PCV na drzwiach, czy porównywałeś wage tego z ori boczkiem?? czy jest różnica??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 6 Wrz 2008, 15:55   

PumaRST napisał/a:
a ja mam pytanko odnośnie tej PCV na drzwiach, czy porównywałeś wage tego z ori boczkiem?? czy jest różnica??


ciężko jest mi to stwierdzić, bo nie porównywałem, ale tak na "chłopski rozum" to powinno być to lżejsze, ale nie chcę Ci opowiadać bajek, bo po prostu nie wiem, a nie chce mi się tego zdejmować i ważyć, bo przynitowane jest.

a tak, żeby nie marnować posta, to pokażę jakie ostatnio oponki nabyłem :devil:








trafiły na fordowskie felgi RS 15" i jeździ się super teraz tylko poweru trochę do auta by się przydało
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 6 Wrz 2008, 17:32   

KUI3A, bier to swoje pudło jutro nad Wisełkę :) ...

Napisz, co to za oponki :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Maj 2009, 00:40   

Temat umarł ale fiesta żyje (zapewniam). Codziennie kibicuję Kubie przy dalszych modyfikacjach.
Mam nadzieję, że mój post zmobilizuję Cię do kontynuowania tematu.

Powodzenia przy pracach.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 16 Maj 2009, 08:04   

Kuba jak tam szpera, zmontowałeś ją wczoraj?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 16 Maj 2009, 10:01   

jak zwykle drobne prace przerodziły się w pół remont generalny auta i jego kompletną rozbiórkę właściwie kompletną, a to niestety trwa...

poniżej daję jedyne fotki jakimi dysponuję, zostały właśnie zrobione podczas jednej z nietypowych i nieplanowanych napraw, których konieczność się ujawniła po zdemontowaniu baku...










szpera siedzi w skrzyni już jakiś czas teraz wszystko czeka na zamontowanie do auta, co zapewne nastąpi w najbliższym tygodniu...

W skrócie zakres robót ostatecznie objął:

wymiana miski olejowej wraz z uszczelką

wymiana uszczelniaczy dolnej części silnika (wał)

rozbiórka skrzyni biegów i przekładka dyfra od erst

wymiana przewodów paliwowych

wzmacnianie podłużnic w okolicach baku paliwa

jeszcze chcę sprężyny wymienić na niższe nieco ale nie wiem czy mi to zagra z kołami 15"... ale to właściwie detal
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Maj 2009, 15:50   

bedziesz na zlocie??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 16 Maj 2009, 16:06   

No stary obsuwka jakieś 2 lata chyba z tym projektem ale git, że wciąż żywy i ma się ku końcowi!
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 17 Maj 2009, 01:36   

Rasta napisał/a:
ma się ku końcowi!

Tak,chyba już od dwóch lat :D
Chyba podjadę zobaczyć, co tam się dzieję :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 17 Maj 2009, 01:54   

Rasta napisał/a:
No stary obsuwka jakieś 2 lata chyba z tym projektem ale git, że wciąż żywy i ma się ku końcowi!


... still improving jak to mawiają niektórzy :)

czy obsuwa nie wiem w zeszłym roku troche autem pośmigałem, w sumie to ze 120 km w warunkach bojowych wykonałem... i nic się nie zjebało, więc czy to można obsuwą nazwać to nie wiem... co najwyżej z timingiem (byciem we właściwym miejscu o właściwym czasie) mam kłopoty... niestety

co do zlotu to środa będzie dniem przełomowym... co prawda nie jestem zapisany ale cuda się zdarzają
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Maj 2009, 11:29   

KUI3A napisał/a:
co do zlotu to środa będzie dniem przełomowym... co prawda nie jestem zapisany ale cuda się zdarzają

Trzymam kciuki za Ciebie i widzę Cię na zlocie.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.