Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody |
Autor |
Wiadomość |
MONIA
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Lis 2004 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Cze 2008, 23:55
|
|
|
KUI3A napisał/a: | dzieki za fotencje i filmik, szkoda troche,że tak mało mnie tam ale zawsze coś | to daj znać wcześniej to się jakieś foto wymonci zarazicielu foto |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 3 Lip 2008, 15:59
|
|
|
Mam małą prośbę - mógłbyś cyknąć trochę fotek jak masz zabudowany tył? Chodzi mi o te płyty PCV |
_________________
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 4 Lip 2008, 00:11
|
|
|
za kilka dni coś podrzucę |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 7 Lip 2008, 15:30
|
|
|
Tommy napisał/a: | Mam małą prośbę - mógłbyś cyknąć trochę fotek jak masz zabudowany tył? Chodzi mi o te płyty PCV |
podrzucę niebawem kilka fotek, ostatnio zapomniałem zrobić
Piesek napisał/a: | wiem że poduszki wymieniałeś na poliuretanowe... i okazały się... a tuleje wachacza też może wymieniałeś na poliuretanowe? |
nie, tuleje zostały seria, ponieważ już wcześniej przekminiłem, że to będzie sie do d... nadawało, z resztą chyba Faza takie coś zainstakował i mu sięnie sprawidziło najlepiej, więc pozostałem przy serii
wówczas dopiero przekonałem się jak bardzo śliski jest to słomczyn
ogólnie na tej pojeżdżawce było mniej aut niż tydzień temu, a pod koniec miałem cały tor tylko dla siebie, więc miejsce do treningu jak wymarzone, za jedyne 50 pln
łącznie zaliczyłem na torze kolejne "ponad 30km" tym razem już na nowej pompie hamulcowej i z nowym płynem, takwięc nie zagotował się.
Poza tym było mokro i baaaardzo ślisko
Usterek po pojeźdżawce nie stwierdziłem co mnie cieszy, choć poprzednia wydawała mi sie także bezusterkowa a jednak... okazało się inaczej i gdyby nie wymiana pompy i urwany odpowietrznik przy cylinderku hamulcowym to mogło by się źle skończyć, ale od początku.
Czwartek 3. lipca; wymieniamy pompę hamulcową, urywa się odpowietrznik z tylnego lewego koła, sklepy pozamykane robota zostałby do dnia następnego, ale kumpel przytomie mówi żeby sprawdzić od razu stan okładzin czy aby ich nie wartałolby wymienić, odkręcam bęben, wyjmuje łożysko, wszystko wygląda ok, biore je do czyszczenia ze starego smaru a ono mi sie rozpada w dłoni, na początku trochę mnie to wkurzyło bo koszty dodatkowe, ale potem po chwili zastanowienia poczułem ulgę, że rozsypanie łożyska nastąpiło własnie w takich okolicznościach, a nie np podczas jazdy
szybka decyzja zakupić 2 nowe i jazda
Piątek 4. lipca montujemy nowe graty (cylinderki i łożyska - postanowiłem wymienić już po obu stronach co to by uniknąć jakichś niespodzianek)
Oczywiście podczas odkręcania stywnego przewodu ham od prawego cylinderka dochodzi do jego urwania (bliski już byłem rezygnacji z całego wyjazdu, bo jeszcze dodatkowo uszkodziłem sobie rękę lewą przy odkręcaniu popsutego przewodu), kumel jednak okazł się wtej sytuacji niezastąpiony gdyż okazło się,że posiada wszystki niezbędne elementy do tego aby zrobić nowy przewód Więc walczymy dalej. Potem było już z górki i wszystko poszło jak trzeba
Sobota 5. lipca Tor Słomczyn był tylko nasz o czym zapewne już przeczytaliście
poniżej kilka fotek, niestety nie mam żadnych z toru gdyż nie miłem sumienia aby kumpla wysyłać na deszcz, takwięc jedyne co udało mi się zrobić to zdjęcia ze słomczyńskiego PIT-LANE`u
w tle widać auto serwisowe
P.S.
poszukuję pomysłów na to jak bez obniżania zawieszenia zmienić kąty pochylenia kół przednich, gdyż aktualne ich ustawienie potęguje podsterowne zachowanie samochodu, co nie jest zbyt mile widziane |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
mss
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 24 Kwi 2008 Posty: 31 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 09:55
|
|
|
ja mam negatywy z przodu i tez przod mi ucieka.
ja bym mimo wszystko troche obnizyl na Twoim miejscu. chociaz ze 2 cm |
_________________ 0-60 mph - 7.76 s
0-400m - 16.12 s
powered by Gtech |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 11:19
|
|
|
Kuba - minusy w rajdowkach nie sa zbyt mile widziane - sprawdzaja sie raczej na torze gdzie jest gladko a na podbiciach i cieciach to juz nie ma az takiego sensu. Jesli jednak chcesz to mozesz zawsze zapodac np piasty z escorta gdzie amorki kreci sie na dole 2 srubami i kupic sruby plywajace z mimosrodami ale nei wiem czy warto Co do podsterownosci to mialem 2 fiesty rally MK II i MK III i obie byly tak samo podsterowne, po prostu musialem sie przyzwyczaic i dopasowac technike jazdy do nich |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 13:33
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Kuba - minusy w rajdowkach nie sa zbyt mile widziane - sprawdzaja sie raczej na torze gdzie jest gladko a na podbiciach i cieciach to juz nie ma az takiego sensu. Jesli jednak chcesz to mozesz zawsze zapodac np piasty z escorta gdzie amorki kreci sie na dole 2 srubami i kupic sruby plywajace z mimosrodami ale nei wiem czy warto Co do podsterownosci to mialem 2 fiesty rally MK II i MK III i obie byly tak samo podsterowne, po prostu musialem sie przyzwyczaic i dopasowac technike jazdy do nich |
może jak LSD podjedzie to się sytuacja zmieni... jednak minimlanie bym kąt zmienił, więc muszę czegoś poszukać, a próbowałeś z piastą od escorta zabawy?? |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Lip 2008, 21:09
|
|
|
Nie w mk III ale w MK II mialem zawias wlasnie chyba z escorta i amor byl do piasty krecony dwoma srubami i ja juz to tak kupilem ze zalozone byly mimosrodowe sruby sparco. I zabawa byla fajna. Co do LSD to jest potem ponoc inny swiat jak o jazde chodzi. Tam gdzie cie wypluwalo przodem z zakretu bedzie cie tak wciagac ze do wewnetrznej bedziesz dojezdzal Ja po prostu jak jezdzilem tak podsterownym autem to jak juz zacyznalo chciec wyjezdac to trzymalem gaz i dokrecalem kola jeszcze do zakretu hehe. No a na sniegu to wczesniej lewa noga mozna go sobie ustawic wiec problem znika. Faktycznie jest gorzej na asfalcie gdzie jezdzi sie na granicy przyczepnosci... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Wrz 2008, 13:43
|
|
|
a ja mam pytanko odnośnie tej PCV na drzwiach, czy porównywałeś wage tego z ori boczkiem?? czy jest różnica?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 6 Wrz 2008, 15:55
|
|
|
PumaRST napisał/a: | a ja mam pytanko odnośnie tej PCV na drzwiach, czy porównywałeś wage tego z ori boczkiem?? czy jest różnica?? |
ciężko jest mi to stwierdzić, bo nie porównywałem, ale tak na "chłopski rozum" to powinno być to lżejsze, ale nie chcę Ci opowiadać bajek, bo po prostu nie wiem, a nie chce mi się tego zdejmować i ważyć, bo przynitowane jest.
a tak, żeby nie marnować posta, to pokażę jakie ostatnio oponki nabyłem
trafiły na fordowskie felgi RS 15" i jeździ się super teraz tylko poweru trochę do auta by się przydało |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Maj 2009, 00:40
|
|
|
Temat umarł ale fiesta żyje (zapewniam). Codziennie kibicuję Kubie przy dalszych modyfikacjach.
Mam nadzieję, że mój post zmobilizuję Cię do kontynuowania tematu.
Powodzenia przy pracach. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 16 Maj 2009, 10:01
|
|
|
jak zwykle drobne prace przerodziły się w pół remont generalny auta i jego kompletną rozbiórkę właściwie kompletną, a to niestety trwa...
poniżej daję jedyne fotki jakimi dysponuję, zostały właśnie zrobione podczas jednej z nietypowych i nieplanowanych napraw, których konieczność się ujawniła po zdemontowaniu baku...
szpera siedzi w skrzyni już jakiś czas teraz wszystko czeka na zamontowanie do auta, co zapewne nastąpi w najbliższym tygodniu...
W skrócie zakres robót ostatecznie objął:
wymiana miski olejowej wraz z uszczelką
wymiana uszczelniaczy dolnej części silnika (wał)
rozbiórka skrzyni biegów i przekładka dyfra od erst
wymiana przewodów paliwowych
wzmacnianie podłużnic w okolicach baku paliwa
jeszcze chcę sprężyny wymienić na niższe nieco ale nie wiem czy mi to zagra z kołami 15"... ale to właściwie detal |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Maj 2009, 15:50
|
|
|
bedziesz na zlocie?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 16 Maj 2009, 16:06
|
|
|
No stary obsuwka jakieś 2 lata chyba z tym projektem ale git, że wciąż żywy i ma się ku końcowi! |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 17 Maj 2009, 01:54
|
|
|
Rasta napisał/a: | No stary obsuwka jakieś 2 lata chyba z tym projektem ale git, że wciąż żywy i ma się ku końcowi! |
... still improving jak to mawiają niektórzy
czy obsuwa nie wiem w zeszłym roku troche autem pośmigałem, w sumie to ze 120 km w warunkach bojowych wykonałem... i nic się nie zjebało, więc czy to można obsuwą nazwać to nie wiem... co najwyżej z timingiem (byciem we właściwym miejscu o właściwym czasie) mam kłopoty... niestety
co do zlotu to środa będzie dniem przełomowym... co prawda nie jestem zapisany ale cuda się zdarzają |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Maj 2009, 11:29
|
|
|
KUI3A napisał/a: | co do zlotu to środa będzie dniem przełomowym... co prawda nie jestem zapisany ale cuda się zdarzają |
Trzymam kciuki za Ciebie i widzę Cię na zlocie. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
|