Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody
Autor Wiadomość
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:11   

W 2008 będzie kolejny zlot, jak zawsze będą zorganizowane zawody gdzie będzie można się wykazać swoimi zdolnościami w sportowej jeżdzie, więc to od Waszej obecności zależy czy te marzenia się spełnią ;-)
Klasę Sport można zrobić, niech tylko będzie te 3 - 5 stricte rajdowych aut na zlocie.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:12   

jako, że są to bilsteiny b6, czyli przeznaczone do sprężyn seryjnej wysokości to będę chciał seryjnej wyokości sprężyny ale twardsze, więc zaryzykuję i zlecę wykonanie sprężyn identycznych jak seryje ale nieco twardszych...

wrażenia oczywiście opiszę
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:18   

Też bym wolał się pościgać z Fiestami z podobną mocą, a nie z hondami 150-200KM :D

[ Dodano: Pon Lis 26, 2007 17:19 ]
KUI3A, Nie dobierzesz nic z escorta? Jeśli by pasowały, to powinny być twardsze, bo escort cięższy, nie?
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Lis 2007, 18:00   

zoharek napisał/a:
Nie dobierzesz nic z escorta? Jeśli by pasowały, to powinny być twardsze, bo escort cięższy, nie?

Z essiego to chyba jedynie tył by przypasował jak cos...
Mozna by tez dac seryjne z Xrki do utwardzenia, o ile cos takiego w ogole jest mozliwe :-)

Tak czy inaczej droga dobra, bo niektorzy mysla ze jak amortyzator jest sportowy to mozna wrzucic najtwardsze -50 czy -60 i bedzie git :2xf:

Powodzenia w kompletowaniu sprzecicha :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Lis 2007, 18:58   

no to panowie nic innego jak odkladac $$ i w tym roku mozemy grubo pojezdzic po torze ;) bo nazbieralo sie sporo zrobionych Fiest!
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 26 Lis 2007, 19:14   

Foteliki super :ok: gratuluję pomysłu i życzę owocnych jazd nie tylko po torze. :)
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 26 Lis 2007, 20:42   

no... Widze że projekt nie stoi w miejscu... Aż się chce zobaczy live tą bestyjkę.. wpadniesz nią na spota :?: Czy spot ma do niej wpaśc :fox: ...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:05   

madek napisał/a:

Mozna by tez dac seryjne z Xrki do utwardzenia, o ile cos takiego w ogole jest mozliwe :-)

jest mozliwe, ale seryjne oprocz utwardzenia trzebaby skrocic, jak tylko utwardzisz to auto bedzie wyzej stalo

co do wspolej 'pojezdzawki' po torze to mam nadzieje ze tez dotre swoja xrka :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:15   

squadak napisał/a:
co do wspolej 'pojezdzawki' po torze to mam nadzieje ze tez dotre swoja xrka :)


ja też :)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:57   

DziDzia napisał/a:
no... Widze że projekt nie stoi w miejscu... Aż się chce zobaczy live tą bestyjkę.. wpadniesz nią na spota :?: Czy spot ma do niej wpaśc :fox: ...



pozdro :!:


to by spot musiał wpaść jakieś 80 km od wawy, bo auto aktualnie tam rezyduje,


myslę, że jak skończę projekt na aktualnym etapie, będę po kolejnej wizycie u innego maga, który mi to pomontuje (fotele znaczy się)

to sie zrobi spota, demonstracyjnego :)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 27 Lis 2007, 14:58   

To ja osobiście czekam na niegi z wieeeelką niecierpliwościa... Powodzenia Kuba..



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 27 Sty 2008, 19:42   

fiesta stoi już na bilseteinie, na razie tylko z przodu (na tył czekałem na sringi, bo wcale nie tak łatwo dostać), więc dość zabawnie wygląda

zdziwiła mnie wysokość tego auta, bo podniosło sie do takiego poziomu jak po wyjęciu silnika na seryjnym zawiasie :-P ale o to mi chodziło, nie miałem jeszcze niestety okazji sprawdzić jak za brdzo jak to jeździ bo zaraz potem pompa paliwa mi się wysrała i tyle się najeździłem, ale z tego co zrobiłem (ze 3 km) to całkiem dobrze rokuje ten żółty amorek :D

projekt po woli zbliża się do końca, jeszcze tylko wizyta u blacharza - spawacza celem montażu foteli i chyba to będzie na tyle... aż do wiosny, kiedy to pod maską trochę zmian zajdzie :twisted: :twisted: :twisted:

a oto fotki przedstwiające stan aktualny i wygląd kozy



_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
Ostatnio zmieniony przez KUI3A 27 Sty 2008, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 27 Sty 2008, 20:35   

To kiedy upalamy, he? :fox:

PS. Niezła terenówka ozor
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 27 Sty 2008, 20:38   

Rasta napisał/a:
PS. Niezła terenówka ozor

Też tak stwierdziłem... Wygląda troszkę śmiesznie..





pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:06   

Rasta napisał/a:
To kiedy upalamy, he? :fox:


odpowiem dyplomatycznie - najszybciej jak to będzie możliwe :-P

a tak na poważnie to kwestia jakichś 3-4 tygodni (mam nadzieję)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:14   

Hehe, wersja offroad. Ale jesli jest sztywno w zakretach, to w sumie ok :) Nie trzeba płyty pod silnik bo i tak nic tam nie siegnie :-P

Btw. co z ta rdza na prograch i błotnikach? :fox:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:36   

madek napisał/a:


Btw. co z ta rdza na prograch i błotnikach? :fox:



:ups: eeee.... jaka rdza... deliaktny nalot.... nakładki rozwiążą ten problem
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Sty 2008, 15:29   

Wygląda jak by wisiała na podnośniku hehe
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 3 Lut 2008, 14:15   

no i pierwsze koty za płoty

auto już jeździ, elektryka działa poprawnie

magik - elektryk się sprawdził, gdyż po jego ingerencji auto wreszcie zaczęło jeździć jak trzeba i fajnie na gaz reaguje - tyle jeśli chodzi o pozytywne aspekty

szybko jednak przyszedł czas na prozę życia w postaci zerwanej poduszki pod skrzynią...

zatem muszę uciec się d sprawdzonego patentu polegajcego na przewierceniu poduszki i zamotowaniu tego na sztywno i w tej materii chyba nic sie nie wykombinuje, poliurwetan jaknajbardziej fajny bo sztywny etc... ale jak widać technologia troche nie ta, bo się za szybko urywa

poza tym

bilstein jest super wypasem, mimo, że auto wysoko stoi w zakrętach w ogóle się nie wychyla, plus jazda po wybojach jest po prostu niesamowita

ciąg dalszy nastąpi :)
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Lut 2008, 19:09   

Tego się obawiałem że cały ten poliuretan można sobie w buty włożyć ( zresztą po churraoptymistycznym przyjeciu w jednym z wątków opinie użytkowników były mocno wychłodzone )

Jak zda egzamin u mnie to powinieneś pomyśleć o takim patencie gwintowanym jaki mam - wtedy wysokość zawiasu będzie rególowana ( przy budowie kolumn od mk1 będzie to od - 50 mm do + 50 mm w stosunku do serii czyli całkiem fajny zakres ( i przydatny dla Ciebie )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.