Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] XR2 RALLY - koniec przygody |
Autor |
Wiadomość |
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:11
|
|
|
W 2008 będzie kolejny zlot, jak zawsze będą zorganizowane zawody gdzie będzie można się wykazać swoimi zdolnościami w sportowej jeżdzie, więc to od Waszej obecności zależy czy te marzenia się spełnią ;-)
Klasę Sport można zrobić, niech tylko będzie te 3 - 5 stricte rajdowych aut na zlocie.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:12
|
|
|
jako, że są to bilsteiny b6, czyli przeznaczone do sprężyn seryjnej wysokości to będę chciał seryjnej wyokości sprężyny ale twardsze, więc zaryzykuję i zlecę wykonanie sprężyn identycznych jak seryje ale nieco twardszych...
wrażenia oczywiście opiszę |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 17:18
|
|
|
Też bym wolał się pościgać z Fiestami z podobną mocą, a nie z hondami 150-200KM
[ Dodano: Pon Lis 26, 2007 17:19 ]
KUI3A, Nie dobierzesz nic z escorta? Jeśli by pasowały, to powinny być twardsze, bo escort cięższy, nie? |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 18:00
|
|
|
zoharek napisał/a: | Nie dobierzesz nic z escorta? Jeśli by pasowały, to powinny być twardsze, bo escort cięższy, nie? |
Z essiego to chyba jedynie tył by przypasował jak cos...
Mozna by tez dac seryjne z Xrki do utwardzenia, o ile cos takiego w ogole jest mozliwe
Tak czy inaczej droga dobra, bo niektorzy mysla ze jak amortyzator jest sportowy to mozna wrzucic najtwardsze -50 czy -60 i bedzie git
Powodzenia w kompletowaniu sprzecicha |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 18:58
|
|
|
no to panowie nic innego jak odkladac $$ i w tym roku mozemy grubo pojezdzic po torze bo nazbieralo sie sporo zrobionych Fiest! |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 26 Lis 2007, 19:14
|
|
|
Foteliki super gratuluję pomysłu i życzę owocnych jazd nie tylko po torze. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:05
|
|
|
madek napisał/a: |
Mozna by tez dac seryjne z Xrki do utwardzenia, o ile cos takiego w ogole jest mozliwe
|
jest mozliwe, ale seryjne oprocz utwardzenia trzebaby skrocic, jak tylko utwardzisz to auto bedzie wyzej stalo
co do wspolej 'pojezdzawki' po torze to mam nadzieje ze tez dotre swoja xrka |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:15
|
|
|
squadak napisał/a: | co do wspolej 'pojezdzawki' po torze to mam nadzieje ze tez dotre swoja xrka |
ja też |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 27 Lis 2007, 09:57
|
|
|
DziDzia napisał/a: | no... Widze że projekt nie stoi w miejscu... Aż się chce zobaczy live tą bestyjkę.. wpadniesz nią na spota Czy spot ma do niej wpaśc ...
pozdro |
to by spot musiał wpaść jakieś 80 km od wawy, bo auto aktualnie tam rezyduje,
myslę, że jak skończę projekt na aktualnym etapie, będę po kolejnej wizycie u innego maga, który mi to pomontuje (fotele znaczy się)
to sie zrobi spota, demonstracyjnego |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 19:42
|
|
|
fiesta stoi już na bilseteinie, na razie tylko z przodu (na tył czekałem na sringi, bo wcale nie tak łatwo dostać), więc dość zabawnie wygląda
zdziwiła mnie wysokość tego auta, bo podniosło sie do takiego poziomu jak po wyjęciu silnika na seryjnym zawiasie ale o to mi chodziło, nie miałem jeszcze niestety okazji sprawdzić jak za brdzo jak to jeździ bo zaraz potem pompa paliwa mi się wysrała i tyle się najeździłem, ale z tego co zrobiłem (ze 3 km) to całkiem dobrze rokuje ten żółty amorek
projekt po woli zbliża się do końca, jeszcze tylko wizyta u blacharza - spawacza celem montażu foteli i chyba to będzie na tyle... aż do wiosny, kiedy to pod maską trochę zmian zajdzie
a oto fotki przedstwiające stan aktualny i wygląd kozy
|
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
Ostatnio zmieniony przez KUI3A 27 Sty 2008, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 20:35
|
|
|
To kiedy upalamy, he?
PS. Niezła terenówka |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:06
|
|
|
Rasta napisał/a: | To kiedy upalamy, he?
|
odpowiem dyplomatycznie - najszybciej jak to będzie możliwe
a tak na poważnie to kwestia jakichś 3-4 tygodni (mam nadzieję) |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:14
|
|
|
Hehe, wersja offroad. Ale jesli jest sztywno w zakretach, to w sumie ok Nie trzeba płyty pod silnik bo i tak nic tam nie siegnie
Btw. co z ta rdza na prograch i błotnikach? |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:36
|
|
|
madek napisał/a: |
Btw. co z ta rdza na prograch i błotnikach? |
eeee.... jaka rdza... deliaktny nalot.... nakładki rozwiążą ten problem |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sty 2008, 15:29
|
|
|
Wygląda jak by wisiała na podnośniku hehe |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 3 Lut 2008, 14:15
|
|
|
no i pierwsze koty za płoty
auto już jeździ, elektryka działa poprawnie
magik - elektryk się sprawdził, gdyż po jego ingerencji auto wreszcie zaczęło jeździć jak trzeba i fajnie na gaz reaguje - tyle jeśli chodzi o pozytywne aspekty
szybko jednak przyszedł czas na prozę życia w postaci zerwanej poduszki pod skrzynią...
zatem muszę uciec się d sprawdzonego patentu polegajcego na przewierceniu poduszki i zamotowaniu tego na sztywno i w tej materii chyba nic sie nie wykombinuje, poliurwetan jaknajbardziej fajny bo sztywny etc... ale jak widać technologia troche nie ta, bo się za szybko urywa
poza tym
bilstein jest super wypasem, mimo, że auto wysoko stoi w zakrętach w ogóle się nie wychyla, plus jazda po wybojach jest po prostu niesamowita
ciąg dalszy nastąpi |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Lut 2008, 19:09
|
|
|
Tego się obawiałem że cały ten poliuretan można sobie w buty włożyć ( zresztą po churraoptymistycznym przyjeciu w jednym z wątków opinie użytkowników były mocno wychłodzone )
Jak zda egzamin u mnie to powinieneś pomyśleć o takim patencie gwintowanym jaki mam - wtedy wysokość zawiasu będzie rególowana ( przy budowie kolumn od mk1 będzie to od - 50 mm do + 50 mm w stosunku do serii czyli całkiem fajny zakres ( i przydatny dla Ciebie ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|