Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

komplet zawieszenia supersport
Autor Wiadomość
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 30 Sie 2006, 15:31   komplet zawieszenia supersport

Witam

znalazlem takie ustrojstwo na allegro - komplet amorki + sprezyny - podobno to jakas niemiecka firma, ktos to mial zamontowane u siebie?, moze slyszal jakies opinie?
maja dwie wersje - obnizajaca o 35 i 60mm
ktos chce za nowki 1200zl, czy warto sie w to pakowac?

_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 30 Sie 2006, 16:08   

ja mysle o takim kompletnym bo cena calkiem w pyte a po zatym kilka osob juz pochwalila ja.napewno jest to lepsza opcja od jamexow
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 30 Sie 2006, 16:11   

zefir napisał/a:
ja mysle o takim kompletnym bo cena calkiem w pyte a po zatym kilka osob juz pochwalila ja.napewno jest to lepsza opcja od jamexow

na temat amorkow jamex sie nie wypowiem bo nie mam ale sprezyny jak za cene 310zl z przesyłka dają rade-wiadomo ze niska cena to nie ma co wymagac ale u mnie sie sprawdzaja -zresszta zefir zobaczysz na torze ;) ale jakbym mial brac kompletny nowy zawias to faktycznie cena tego zestawu nie jest zła ;)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Sie 2006, 19:38   

Zla nie jest ale supersport to niestety dolna polka sportowych zawieszen. Jednak na droge powinno wystarczyc. Wszystko zalezy odf tego jakie masz ambicje i wymagania. Koles chyba ciutke na tym zarabia bo jesli mnie pamiec nie myli to u dojczow zestawy supersporta chodza juz od 180 euro. ALe tu moge sie mylic :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 30 Sie 2006, 19:50   

masz racje qzyn wlasnie zlukalem katalog niemiecki 211E :devil: :devil: :devil:
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Sie 2006, 20:16   

na droge wystarczy, zresztą też pewnie bede sie przymieżał do takiego zestawu, natomiast co do ceny to w niemczech jest ona 278 euro wiec wychodzi ze zarabia jakieś 150-200zł choć pewnei ma upust.

http://www.supersport.de/index-en.htm

Ja miałem taki zawias w Corsie i sobie wsumie chwaliłem choć kupiłem urzywke. a że biorąc poprawke na cene normalnych amorków plus jakiś sportowych spreźyn to i tak wychodzi taniej.

Jesli kupisz to napisz co sądzisz o nich.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
janek
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sie 2006, 21:38   

Witam, mam wlasnie takie zawieszenie -40mm u siebie w Fiescie :-) Zakupilem je przez pewnego sprzedawce z allegro, sciagnal mi ten zestaw z niemiec a zaplacilem za niego 850 zl z przesylka, nie chcialem faktury i dlatego tylko 850 zl :-) Niestety nie opisze jak sie sprawuje w aucie bo jeszcze nie mialem okazji przetestowac bo siedze w UK, ale dziewczyna jezdzi juz 3 miesiace i z tego co mowila jest dosc twardo i w zakrety bez zwalniania wchodzi pieknie :-) Niestety ale tylko tyle moge napisac o tym zawieszeniu :P Pozdrawiam
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 31 Sie 2006, 09:10   

Puma patrz jaka roznica zefir znalazl za 211 hehehehehe.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 31 Sie 2006, 10:30   

211 E po wpisaniu w niemieckim google supersport .
jakas firma mi wyswietlila, ma teraz promocje.normalnie jest 278E
pozdrawiam
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Sie 2006, 11:27   

dzieki za opinie, jeszcze sie zastanowie czy to kupic, bo auto jest narazie uzywane na codzien do normalnej jazdy i co jakis czas na kjsa, a zawieszenie chce kupic bardziej z mysla o kjsach
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sie 2006, 11:52   

to szukaj billów, najlepiej gwintu.
amorki za 1400 komplet powinieneś wychaczyć. (ofk za b8)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Sie 2006, 18:24   

Gebal napisał/a:
to szukaj billów, najlepiej gwintu.
amorki za 1400 komplet powinieneś wychaczyć. (ofk za b8)


ta cena to chyba za urzywane!! bo nowe napewno nie kosztuja 350zł/szt.


squadak zawias powinien wystarczyć na KJSy, napewno jest twardszy niz seria a sporo tańszy.
Nie jest to Koni czy Bilstein czy KYB AGX ale nadal są to niezłe amorki.


Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sie 2006, 18:55   

Cytat:

Witam.
BILSTEIN B4 GAS
400zł/2szt przód
350zł/2szt tył

BILSTEIN B6 SPORT
900zł/2szt przód
600zł/2szt tył

BILSTEIN B8 SPRINT
930zł/2szt przód
620zł/2szt tył
Pozdrawiam www.mts24sklep.pl

pomyłka o 150zł.
przepraszam.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Sie 2006, 21:13   

Tak sobie popatszyłem po cenach i numerach katalogowych i faktycznie nie ma tragedii:

B6
przód V36-0376 480zł/szt = 960zł
tył B46-1532 330zł/szt = 660zł

wychodzi nam 1620zł/KPL

B8
przód V36-0377 470zł/szt = 940zł
tył B46-1532 310zł/szt = 620zł

wychodzi nam 1560zł


I teraz moje spostrzeżenia:
1) tylni amortyzator jest ten sam niezależnie od zestawu a cena sie rózni.
2) cena wsumie normalna jak na takie amorki bo Koni wychodzi niewiele drożej a znowu Kayaba Ultra SR jest tańsza bo kosztuje około 1200zł a jest to odpowiednik B6.

Do tego trzeba doliczyć spreżnyny, skoro profesionalne amorki to i sprezyna powinna być w podobnej jakości, czyli Eibach, HR, KW, Vogland gdzie cena jest miedzy 700-1000zł czyli wyjdzie nam około 2500zł.

Reasumując czy ma to sens?? czy ktokolwiek w codziennej jeździe wykożysta możliwości takiego zawieszenia?? Mysle że nie nawet jesli bedzie jeździł po KJSach czyli tam gdzie jest jazda dość ostra ale jednak tam sobie już dobrze radzi normalny amortyzator Gazowy z spreżyną -30/40mm.

squadak jesli mam być szczery to jesli nie szykujesz auta do PMotu czyli tam gdzie bedziesz jeździł normalne rajdy a jedynie ma służyć do KJSów lub Superoesów ale tych zupełnie amatorskich to nie daj sobie spokój z tymi amorkami z górnej półki bo naprzykłąd takim Supersportem (lub jeszcze kilku innych producentów o podobnym poxiomie cenowym i jakościowym) osiągniesz dokładnie to samo, a zaoszczedzisz przynajmniej połowe. a różnice zainwestuj w rozórki Sparco lub Momo na obie osie i bedziesz miał wiekszy pożytek z tego. a do tego zostanie ci na hamulce lub dołożysz troszke do tej sumy którą byś musiał wydać na taki zawias.

Oczywiście jesli stać cie na to to jak najbardziej polecem B8 z Eibache lub HR (lub Spaxa angielskiego) , rozpórki oraz hample Zimmermann/Pagid lub EBC.


pozdrawiam

Puma


PS: Ja mam Kyb UltraSR z eibachem Prokit. ale nie wykożystuje tego w codziennej jeździe a na 1/4 mili też to zabardzo nie zdało egzaminu bo nie ma możliwości ustawić zawiasu tak aby dupa nie siadał a prżód sie nie podnosił. Fajny pewny zawias ale drogi, teraz bym kupił takiego Supersprina u zostało by troche grosza w domu na innezabawy.

Tyle z mojej strony
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Wrz 2006, 09:54   

PUMA na pewno masz racje ze na imprezy typu kjs zestaw supersporta powinien wystarczyc. Natomiast nie zgodze sie w dwoch rzeczach - Kayaba ultra SR moze byc odpowiednikiem bila B6 jedynie krotkowzrocznie. Dlatego jest tansza. Po pierwsze i tak uwazam ze bile sa ciutke lepsze ale to ocena subiektywna, natomiast obiektywne sa fakty - bil jest rozbieralny, regenerowalny i przy okazji ustawialny :D Chociazby w zerkopolu. Czyli jak cos sie dzieje wysylasz im i za 100-150zl masz nowe amorki z ustawiona pod ciebie charakterystyka. Oczywiscie cena za sztuke. Co do sprezyn to kurcze jest kosmos. Ja kiedys ogladalem nowe H&r za 600zl -a to chyba najlepsze springi a pozatym sprezynki latwo kupic uzywane za ok 200zl. Jednak jak mowisz na kjsy moze byc spokojnie i supersport.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Wrz 2006, 10:37   

zgodze sie z toba że B6 jest lepszy od KYB ultraSR :D ale biorąc poprawke na cene to jest i tak bym wolał KYB co zrobiłem.

Tak naprawde jako jeden z nielicznych miałeś okazje i mozliwości wykożystać B6 czy B8 na naszym forum.

Ale nadal bede sie upierął że w aucie cywilno/wyscigowym wystarczy coś takiego jak Suprsport.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 1 Wrz 2006, 11:35   

PUMA napisał/a:
Tak naprawde jako jeden z nielicznych miałeś okazje i mozliwości wykożystać B6 czy B8 na naszym forum.
już niedługo nie tylko Qzyn 8)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Wrz 2006, 11:47   

PUMA nie musisz sie upierac - przeciez ja ci w tym punkcie calkowita racje przyznalem :P A co moich doswiadczen to niedawno mialem okazje przejechac sie tez dwoma VW Polo na zawieszeniach w pelni regulowanych Sachs i Proflex (ceny ok 10tys i powyzej) i musze powiedziec ze ja wybralbym bilsteina heheehhe. Okazuje sie ze ludze z malym doswiadczeniem nic tym nie zyskaja a wrecz straca bo cholernie ciezko jest te zawieszenia ustawic. Jechalem na dobrze dobranym Sachsie i bylo git - ale porownywalnie do bilsteina wg mnie - czyli zoltodziob nie wykryl roznicy heheheheh. Natomiast proflex byl ustawiony przez kolege ktory ma podobne doswiadczenie jak ja i nie dalo sie tym autem szybko jechac - na podbiciach tyl skakal straszliwie a przod tez byl jakis dziwny. Tak wiec wlasnie Puma jak mowimy dla kazdego cos dobrego :) Trzeba szukac wg swoich mozliwosci i potrzeb.

[ Dodano: Pią Wrz 01, 2006 11:47 ]
A co do Ciebie Adi to jestem bardzo ciekaw twoich odczuc po pierwszych jazdach hehehe.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 1 Wrz 2006, 11:56   

PUMA napisał/a:


Tak naprawde jako jeden z nielicznych miałeś okazje i mozliwości wykożystać B6 czy B8 na naszym forum.

.

małe OT Quzyn kusi mnie cos co jest u Presta :P :d
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Wrz 2006, 14:40   

hm... a mozna wiedziec gdzie sprawdzales te ceny bilsteinow Puma? i pytanie: jesli chce obinizyc auto o 25-40mm moge zastosowac wymiennie B6 lub B8? i czym w ogole sie roznia B6 od B8? tylko dlugoscia?(mam na mysli przod skoro tyl to amorki o tym samym nr ;))
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Fiesta MK3 '94 1800 SuperSport Arkadius'a
prawie jak RS :)
Arkadius Projekty FKP 221 22 Wrz 2013, 22:28
luk-90
Brak nowych postów [Mk3] komplet foteli
michal121212107 Kupię 2 18 Gru 2018, 15:40
michal121212107
Brak nowych postów [MK3] komplet chlapaczy
Dawidoff4 Kupię 1 28 Kwi 2024, 20:55
modell1
Brak nowych postów [MK3] Linka ręcznego (komplet)
Gość Mechanika ogólna 13 31 Mar 2010, 20:53
kkk88gca
Brak nowych postów [MK6] Komplet lamp tylnych 3d
Fryta7 Sprzedam 0 13 Lis 2017, 21:05
Fryta7


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.