Opornica????????? |
Autor |
Wiadomość |
Largo [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 15:50 Opornica?????????
|
|
|
Witam mam taki problem...... padła mi dmuchawa wczesniej działała tylko na jednym kanale (4 ) teraz nie działa juz na żadnym . Pewien elektryk mówi mi ze padła opornica - jest wogole takie cos czy chce mnie na kase naciągnąc??? Powiedzial że nowa kosztuje 350zł!!! dodam , że gdy padła dmuchawa dodatkowo zegarek radio i lampa w środku ... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 17:10
|
|
|
a bezpiecznik sprawdziles?:> |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
aldar [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 20:44 Re: Opornica?????????
|
|
|
Regulacja obrotów dmuchawy polega na przełączaniu rezystancji na oporniku z odczepami. U mnie upaliło się gniazdo na tym rezystorze i dmuchawa działała tylko na max obrotach. Na początku sprawdź bezpiecznik a następnie rezystor i elektryczne połączenia. Jeżeli padł rezystor (w co wątpię, ale ...), to kup go na szrocie za np. 20zł. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 21:31 Re: Opornica?????????
|
|
|
aldar napisał/a: | Regulacja obrotów dmuchawy polega na przełączaniu rezystancji na oporniku z odczepami. U mnie upaliło się gniazdo na tym rezystorze i dmuchawa działała tylko na max obrotach. Na początku sprawdź bezpiecznik a następnie rezystor i elektryczne połączenia. Jeżeli padł rezystor (w co wątpię, ale ...), to kup go na szrocie za np. 20zł. Pozdrawiam. | Na najwyższym biegu nie ma rezystora, tak więc jeśli bezpiecznik jest cały, to padło to złącze co piszesz. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 22:16
|
|
|
ale wszystkiemu i tak jest winne zatarcie tulejek wentylatora albo przebicie komutatora lub uzwojeń . Najpierw napraw przyczyne a potem skutki . |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Mar 2007, 22:21
|
|
|
hm...dioda masz zawsze racje
ja wyczyściłem liscie z wentylatora i bezpiecznik sie nie przepala ;-) |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Mar 2007, 11:34
|
|
|
mk1 to taki szybszy kurs mechaniki niż mk3 . bo w mk1 nic nie działa a mk3 sie systematycznie psuje . |
|
|
|
|
raferi [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Mar 2007, 14:09
|
|
|
diodalodz, diodalodz napisał/a: | a mk3 sie systematycznie psuje . | :lol: Komu się psuje, to się psuje...Ja na ten temat nic na razie nie wiem? Może jedynie mokro pod nogami pasażera... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.