Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Opornica?????????
Autor Wiadomość
Largo
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2007, 15:50   Opornica?????????

Witam mam taki problem...... padła mi dmuchawa wczesniej działała tylko na jednym kanale (4 ) teraz nie działa juz na żadnym . Pewien elektryk mówi mi ze padła opornica - jest wogole takie cos czy chce mnie na kase naciągnąc??? Powiedzial że nowa kosztuje 350zł!!! dodam , że gdy padła dmuchawa dodatkowo zegarek radio i lampa w środku ...
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 25 Mar 2007, 17:10   

a bezpiecznik sprawdziles?:>
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
aldar
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2007, 20:44   Re: Opornica?????????

Regulacja obrotów dmuchawy polega na przełączaniu rezystancji na oporniku z odczepami. U mnie upaliło się gniazdo na tym rezystorze i dmuchawa działała tylko na max obrotach. Na początku sprawdź bezpiecznik a następnie rezystor i elektryczne połączenia. Jeżeli padł rezystor (w co wątpię, ale ...), to kup go na szrocie za np. 20zł. Pozdrawiam.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Mar 2007, 21:31   Re: Opornica?????????

aldar napisał/a:
Regulacja obrotów dmuchawy polega na przełączaniu rezystancji na oporniku z odczepami. U mnie upaliło się gniazdo na tym rezystorze i dmuchawa działała tylko na max obrotach. Na początku sprawdź bezpiecznik a następnie rezystor i elektryczne połączenia. Jeżeli padł rezystor (w co wątpię, ale ...), to kup go na szrocie za np. 20zł. Pozdrawiam.
Na najwyższym biegu nie ma rezystora, tak więc jeśli bezpiecznik jest cały, to padło to złącze co piszesz.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Mar 2007, 22:16   

ale wszystkiemu i tak jest winne zatarcie tulejek wentylatora albo przebicie komutatora lub uzwojeń . Najpierw napraw przyczyne a potem skutki .
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 25 Mar 2007, 22:21   

hm...dioda masz zawsze racje
ja wyczyściłem liscie z wentylatora i bezpiecznik sie nie przepala ;-)
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Mar 2007, 11:34   

mk1 to taki szybszy kurs mechaniki niż mk3 . bo w mk1 nic nie działa a mk3 sie systematycznie psuje :) .
 
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 26 Mar 2007, 14:09   

diodalodz,
diodalodz napisał/a:
a mk3 sie systematycznie psuje .
:lol: Komu się psuje, to się psuje...Ja na ten temat nic na razie nie wiem? Może jedynie mokro pod nogami pasażera... ;-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Opornica dmuchawy
Gość Elektryka 12 2 Gru 2009, 10:31
Tommur


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.