Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Nie wyświetlaja mi sie cyferki na zegarku:/
Autor Wiadomość
losiekk 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 62
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: 28 Sty 2007, 12:50   Nie wyświetlaja mi sie cyferki na zegarku:/

Nie widac zadnych cyferek na zegarku.Zielone podswietlenie tylko swieci.Da sie to naprawic?
 
 
 
andrew
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sty 2007, 17:04   Re: Nie wyświetlaja mi sie cyferki na zegarku:/

losiekk napisał/a:
Nie widac zadnych cyferek na zegarku.Zielone podswietlenie tylko swieci.Da sie to naprawic?

jezeli moge cos na ten temat zapodac to pierw sprawdz sobie czy aby jest wpięta kostka do zegarka
 
 
losiekk 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 62
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: 28 Sty 2007, 17:20   

kostka jest wpieta,zarowka swieci,a cyferek nie ma ;-(
 
 
 
tymin
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sty 2007, 17:22   

Czuję , że w twoim aucie czas się zatrzymał... :V:
 
 
losiekk 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 62
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: 28 Sty 2007, 17:55   

Pewnie przekroczylem bariere czasu-prawie jak w filmie,,,ale na powaznie-nie wiecie co jest grane?
 
 
 
tymin
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sty 2007, 19:27   

losiekk - nie możesz go po prostu rozdłubać i zobaczyć czy coś się nie zjarało ?
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 29 Sty 2007, 00:47   

Sprawdź bezpiecznik nr 2 - on jest m in. od zegarka (i lampki na suficie)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 38
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 29 Sty 2007, 21:47   

A u mnie za to nie świeci sie tylko w pierwszej pozycji 1 a jak juz np. jest 22.00 to 2 swieci sie az milo :) Co do Twojego przypadku, można sie pobawic ale wymiana na dobry uzywany nie jest kosztowana.......od biedy można samemu taki zrobić :P
_________________


 
 
 
Edmund_Dantes
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2007, 20:03   

Witam

Mozliwych przyczyn nie działania zegarka jest kilka
1. Strzelony wyswietlacz ciekłokrystaliczny ( moze byc peknięty w miejscu gdzie styka sie z gumką przewodzącą a laminatem.
2. Uszkodzony kwarc ( steruje pólprzewodnikiem )
3. Uszkodzony polprzewodnik ( ZERO RATUNKU !)

Tak czy siak trzeba go rozebrać 1 punkt można sprawdzić naocznie 2 najprostsza metoda podłączyć go np pod baterię 9V ( uważac na polaryzacje ) postawic go przy radyjku tranzystorowym i kręcąc skalą znaleźć miejsce na skali gdzie z głośnika wydobywa się cichy warkot ( oznacza to że generator złożony z kwarcu i innych elementów działa pasmo w radiu fale srednie ) można oczywiscie użyc oscyloskopu ale nie każdy go przeciez posiada.
Zwalony pólprzewodnik oznacza zakup nowego używanego zegarka na allegro za 10 PLN
Oczywiscie należy wcześniej sprawdzić czy sam modół zegarka posiada zasilanie !! ponieważ to że świeci nie oznacza że "liczydło" zegarka ma zasilanie

Pozdrawiam
Edmund Dantes
 
 
tymin
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2007, 22:50   

Czym jest ów tajemniczy "półprzewodnik" ? Bo dla mnie to kawałek krzemu który nazywa się dioda . Mógłbyś mnie oświecić ?
 
 
Edmund_Dantes
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 07:36   

Witam

Faktycznie źle nazwałem modół (półprzewodnikiem) za pomocą stacji lutowniczej można go co prawda wylutować , ale skoro za 10 PLN na allegro mozna kupić sprawny zegarek po co sobie zawracać głowę. W każdym razie Sprawdź czy zegarek "dostaje" wszystkie napięcia ( od tego trzeba zacząć poszukiwania)

Pozdrawiam
Edmund Dantes
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 31 Sty 2007, 07:56   

Druga sprawa, to sprawdź czy jest dobrze złożony - być może źle dociska te gumki przewodzące pomiędzy płytka a wyświetlaczem. Najlepiej to rozbierz i przemyj spirytusem, poczekaj aż wyschnie i złóż z powrotem. Ale sprawdź też te zasilania - w sumie na poczatku. A światło w kabinie ci świeci?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
losiekk 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 62
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: 5 Lut 2007, 16:03   

Swiatlo w kabinie jest.Lampka w zegarku tez swieci,ale widac wyswietla tylko cyfre"1" albo nic jak ponaciskm guziczki 8) Ale narazie mam w ass ten zegarek i zamowilem sobie u znajomego na zlomie.Takze jak tylko pojawi sie jakas biedna Fiescina to wymontuje go dla mnie i sobie wsadze "prawie"nowy :D
 
 
 
Gerri
[Usunięty]

Wysłany: 8 Lut 2007, 19:43   

jackrzec napisał/a:
Druga sprawa, to sprawdź czy jest dobrze złożony - być może źle dociska te gumki przewodzące pomiędzy płytka a wyświetlaczem. Najlepiej to rozbierz i przemyj spirytusem, poczekaj aż wyschnie i złóż z powrotem


Przyczyna jest często prozaiczna: ZA DUŻO "COCKPIT-SPRAYU"!

Dostaje się pomiędzy gumkę przewodzącą i wyświetlacz, i efekt jak widać... (abo: NIE WIDAĆ :) )
 
 
CCOBRA5
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lut 2007, 14:49   

kup nowy na allegro jak nie działa to nie kosztuje majątku :hihihi:
 
 
krzysio_20
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2007, 08:06   

Mogły Ci sie też poprzecierać styki na samym wyświetlaczu (tak jak to u mnie było) (tam gdzie dotyka gumka), swoją drogą to nie wiem jak to sie mogło stać, ale nie wnikam. taki kupilem razem z samochodem:(
 
 
lessnik
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2007, 12:20   cykacz ci nie chodzi

sluchaj tak jak koledzy pisza mnogles uzywac za duzo cockpit sprayu:) rozkrec zegraek wyczysc wszytskie styki nawe woda kolnonska tez ma alkochol, jesli to nie pomoze spawdz lutowania na ukladzie scalonym moze gdzies sie wykruszylo jak co to je popraw nie powienno byc z tymm problemu. a jezeli nie hcesz sie bawic lub to nie pomoze to rzeczywiscie kup nowy to sa grosze:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Silnik nie chce rozkreci sie powyzej 3 tys dusi sie...
Mateusz863994 Mechanika silnika 14 4 Sie 2008, 11:01
Mateusz863994


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.