Przesunięty przez: Lokmen 3 Lut 2007, 14:12 |
s.w.a.p 1.3->2.0 16v+tuning mechaniczny |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 13:56 s.w.a.p 1.3->2.0 16v+tuning mechaniczny
|
|
|
Kutwa panowie chyba nadszedł czas aby moja fiesta stała się groźna na ulicznych światłach. chce widzieć na twarzy innych kierowców zdziwienie kiedy objeżdża ich moja fiesta wiadomo, że silniczek 1.3 może namieszać w walce z maluszkami i innymi toczydełkami. toteż chce wszczepić do mojej fiesty nowe serduszko. dawca jest mondeo 2.0 16v 136ps. prosze o wskazówki i materiały jak szybko, prosto i małym kosztem tego dokonać. jakie niespodzianki moga na mnie czekać? styling mnie nie obchodzi. chce mocy!! z góry dziekuje...
________________ ziom _ |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:08
|
|
|
Co do Kur...2 razy ten sam temat nie rob burdelu...twoj trzeci post a juz wpieniasz Moderatora |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:09
|
|
|
Kolin luzior )
mocne wejscia to domena tego forum:) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:13
|
|
|
zefir napisał/a: | Kolin luzior )
mocne wejscia to domena tego forum:) |
każdego
Ad@mus chcesz zeby fiesta była mocna kup silnik z RST
chyba jeszcze musze napisać FAQ o 2,0 16v w naszych fofi |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:19
|
|
|
PumaRST napisał/a: | chyba jeszcze musze napisać FAQ o 2,0 16v w naszych fofi |
Masz racje to wtedy nasz nowy kolega dostanie wszystkie odpowiedzi na zdanie pytania i pewnie po przeczytaniu tego zrezygnuje z wkładania silnika...bo zda sobie sprawe jakie to sa koszta i jeszcze wiekszy nawał pracy no i grunt znalezienie warsztatu zaufanego |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:20
|
|
|
nie kazdego jestem jeszcze na 5 zarejestrowany i nie ma takich sytuacji jak na FKP
trzeba skrobnac faqu do kazdej mozliwej przerobki a potem trzepac nowych )))
musze chyba cos o 1,25 zetecu napisac:) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:23
|
|
|
to ja tez cos napisze o moim 1.4 liter CVH jakas obszerną lekture |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:26 Re: s.w.a.p 1.3->2.0 16v+tuning mechaniczny
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | Kutwa panowie chyba nadszedł czas aby moja fiesta stała się groźna na ulicznych światłach. chce widzieć na twarzy innych kierowców zdziwienie kiedy objeżdża ich moja fiesta wiadomo, że silniczek 1.3 może namieszać w walce z maluszkami i innymi toczydełkami. toteż chce wszczepić do mojej fiesty nowe serduszko. dawca jest mondeo 2.0 16v 136ps. prosze o wskazówki i materiały jak szybko, prosto i małym kosztem tego dokonać. jakie niespodzianki moga na mnie czekać? styling mnie nie obchodzi. chce mocy!! z góry dziekuje...
________________ ziom _ |
Kolego nie ma nic tanio do tego mozesz zapomniec o tym ze silnik bedzie trzymac serie czyli 136KM... do tego jesli nie posiadasz kasy rzedu 5-7 tys to od razu zrezygnuj bo wiarze sie to z budowa calego auta od podstaw... A dodatkowo ostatnio byl temat o 2.0 16v Zettec w fiescie...
Ja chyba naskrobie FAQ o 1.8TDintercooler przyda sie pewnie tez... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:33
|
|
|
przestudiuj dobrze temat maffiosa tam masz praktycznie krok po kroku co i jak....
co do problemów jakie napotkasz to tak, znaczy to co będziesz potrzebować:
- łapy silnika od fiesty 1.6 bądz 1.8 zetec (ciężki temat)
- graty od silnika z fiesty 1.8 zetec, bądz escorta zetec, tj:
* miska olejowa
* kolektor ssący
* kolektor wydechowy
* ale inaczej w skrócie cały osprzęt z zeteca fiesty bądz escorta (nie wiem czy misa niebędzie musiała być z fiesty zetec)
- pompa paliwa z fiesty 1.8 130ps
- wymiana hamulców, myślę że na początek wystarczyły by z fiesty xr2i
- belka ze stabilizatorem
- jakieś szersze oponki żeby była jakaś przyczepność
Teraz da słowa co do tuningu, w miare niskim kosztem bo pewnie o taki Ci chodzi:
- góra silnika od 1.8 130ps (troszke ostrzejsze wałki i coś tam jeszcze niby nie wiem narazie nie jestem w temacie zeteczków aż tak dobrze obeznany), ale lepszym rozwiązaniem był by całkowicie ostry wałek
- kolektor wydechowy typu baran od escorta rs2000, troszkę trzeba poprzerabiać ale myślę że dało by radę, jak to się mówi dla chcącego nic trudnego
- wolny wydech 2'5" zakończony przelotowym tłumikiem, może strumienica? czasami coś daje
- może komp od 1.8 130ps by coś polepszył ale to byś musiał sam sprawdzić...
- polerka kanałów dolotowych itd itp
- stożek z orurowaniem z dostępem do zimnego powietrza
myślę że po tych zabiegach jeśli ta fiesta miała te 136km można spodziewać się przyrostu mocy gdzieś do 150km-160km zależy jaki wałek wybierzesz
PS. Teraz powiem Ci jak ja bym to zrobił, zakupił bym silnik od 2.0, skompletował graty, złożył ten silnik odpalił, przezimował bym, (międzyczasie polerka głowicy) dogadał się z Fazą co do ostrego wałka bo on ma do sprzedania za 750zł a to bardzo dobra oferta, i tak w kwietniu zaczął kombinować z wydechem i pod koniec kwietnia robił zamieszanie na ulicy |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:54
|
|
|
żeby sie tak sz.p. kolin nie gorączkował bo mu zyłka popusci...mialem problemy z netem i chyba dlatego 2razy wkleilo moj temat...
zastrzyk gotowki mam i mysle powiaznie nad tym swapem.
mam kolege ktory ma warsztat i doswiadczenie ze swapem.(upchnol do corsyB 2.0 16v z gsi)
rozmawialem z nim i powiedzial ze drugi raz bez problemu by to zrobil ale z corsa. a o fiesicie jeszcze nie myslal. pewno by cos wykombinowal, ale czasu trzeba. a jesli panowi juz to robili to wskazowki sie przydadza. po to wlasnie chyba stworzono forum. prosze rownierz pisac na gygy. mam ładne alu na sprzedarz. oryginalne rs z org lakiem.
a na nerwy polecam nerwosol.
jakby bylo jeszcze troche podpowiedzi to prosze bardzo pisac.
bardzo dziekuje za info od piaska(JU AR TE GREJTEST:p)
[ Dodano: Sob Lut 03, 2007 14:57 ]
W OGOLE FAJNI JESTESCIE.
POZDRAWIAM
http://geilekarre.kabelei...m_submit=suchen
A TU ZAPODAJEM LINKA Z NIEMIECKIMI FIESTAMI PO SOLIDNYCH MODYFIKACJACH....POLECAM!!! |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 14:58
|
|
|
Piesek napisał/a: | PS. Teraz powiem Ci jak ja bym to zrobił, zakupił bym silnik od 2.0, skompletował graty, złożył ten silnik odpalił, przezimował bym, (międzyczasie polerka głowicy) dogadał się z Fazą co do ostrego wałka bo on ma do sprzedania za 750zł a to bardzo dobra oferta, i tak w kwietniu zaczął kombinować z wydechem i pod koniec kwietnia robił zamieszanie na ulicy |
Kwietnia 2010 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 15:01
|
|
|
Jak będziesz potrzebować części to możesz do mnie napisać na priwa bądz gg, często udaje mi się znaleźć
Ale dobrym rozwiązaniem był by też silnik od RSturbo, kolega Puma ma aktualnie takowy do sprzedania, za 1200zł, komplet na swapa... ja sam jestem w trakcie wsadzania/modyfikacji takowego silnika i mogę stwierdzić że jest napewno bardziej rozwojowy a niżeli zetec 2.0 N/A...
PS. poszperaj trochę na forum, troche było na temat różnych swapów.
Bardzo się cieszę że coraz więdzej swapów jest na fkp |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 15:22
|
|
|
chyba juz duzo wiecej wiem na ten temat...dzieki PIASEK. silniczek mam juz obiecany z bitego mondeo za grosze. komplecik. tylko chlodnice nowa trza. a reszta? czy mocowania silnika podejda z fiesty xr2i 1.6? jesli chodzi o reszte to bedzie hardcore i custom. wiem jedno....taki diabelek musi isc! |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 15:45
|
|
|
lapy muszą być tak jak pisałem wyżej: od fiesty 1.6 zetec (taki silniki czasem w futurze występują) bądz od 1.8 S 105ps zetec, bądz rs1800 130ps
Zapomniałem jeszcze dodać zawieszenie też musisz zmienić bez tego ani rusz |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 16:14
|
|
|
Cytat: | mam kolege ktory ma warsztat i doswiadczenie ze swapem.(upchnol do corsyB 2.0 16v z gsi)
rozmawialem z nim i powiedzial ze drugi raz bez problemu by to zrobil ale z corsa |
W sumie zadna wydumka wszystko praktycznie pasuje... przy okazji moze podjechac na hamownie bo o dobre C20XE jest ciezko, lub niech sprobuje wstawic LET-a
Albo zrobic CRX-a 251KM N/A to juz jest zabawka...
Zorietuj sie w temacie na szrotach czy dostaniesz co niektore czesci potrzebne ci do Swapa... bo sam silnik to jedno ale umiescic go podlaczyc i poprzerabiac aby bylo OK to juz jest inna sprawa...a z silnikami bywa roznie poczytaj temat ze swapa 1.6 16V kolegi gaszu bardzo dobrze przedstawia napotkane problemy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 16:54
|
|
|
właśnie jestem po rozmowie z kolegą Ad@mus i zrobiłem mu kosztorys na gg, więc podsumuję to w tym temacie dla potomnych:
- goły silnik od 2.0 - 800zł (miejmy nadziej że jest wszsytko w nim okey, bo tak to trzeba doliczyć jeszcze jego remont)
- skrzynia biegów jakaś sensowna - 300zł
- hamulce tył i przód od rs1800/rst- 300zł (cena wzrasta wzraz, chęcią wymiany tarcz i klocków, zestaw naprawczy itd gdzieś do 800zł, a jeszcze więcej jeśli mówimy o heblach od escorta rs2000)
- belka tylna ze stabilizatorem - 150zł
- zawieszenie - 400zł (oczywiście cena wzrasta jeśli mówimy o nowym zawieszeniu, bo 400zł to używane sportowe, amory i spręgi)
- rozpórka dolna przednia - 70zł
- opony - 250 (jeśli będziemy mieli 14", bądz 15" to opony chociarz na sam przód toyo proxes, bo jednak przy takiej mocy to niemogą być to 155/70/13 więc plus ewentualny zakup felg)
- miska olejowa z rs1800 - 200zł
- rozrusznik z rs1800 - 100zł (wiadomo może być też z escorta ale będę tak pisać bo mi prościej)
- pompa paliwa z rs1800
- alternator z rs1800 - 100zł
- wydech - 800zł (i tak trzeba go zbudować od podstaw więc warto zakupić kolektor wydechowy od escorta rs2000 typu baran i poprzerabiać go, zakup jego to koszt 150zł plus koszty przeróbki jego, wolny wydech ja za rure 3 metrową 2,5" dałem 75zł do tega złączka elastyczna też dałem za nia 75zł, do tego niewiem czy chcesz strumienice, koncowy wydech przelotowy 200zl, do tego kolanka bo nikt niedognie Ci 2,5" cala za kolanko dawalem 30zl od sztuki a potrzebujesz ich hmm 3-4 wiec 120zl)
- komp i wiązka od rs1800 - 300zł (tego nie jestem pewien, może może być od 2.0 zeteca?)
- filtr - (firmowy stożek k&n albo piper w granicach 200zl bo te bez firmowe to shity, jakies kolanka rura alu, filt odmy olejowej niemusi byc firmowy 30zl)
- chłodnica wody - 250zł (mowa o nowej, bo czy warto bawić się w używaną?)
- rury wodne używane od rs1800 - 100zł
- akumulator - 200zł (wiadomo taki od 1.3 to za malusienki jest)
- rozrząd - 250zł
- okeje do tego - 500zł (olej niewiem jaki tam 10w40 czy jaki najlepiej MOTULa 120zł, olej do skrzyni biegow też koło 100zł, wszystkie nowe uszczelki 150zł, płyn do chlodnicy 50zł, plyn hamulcowy jakies 50zl, filtr paliwa 30zł)
- plus do tego zawsze dochodzą jakieś głupie pierdoły, coś będzie trzeba dać do przerobienia, to jakiś klej kupić, to gaz do butli, to elektrody, i wychodzi dodatkowe 1000zł które nie wiadomo gdzie poszło |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 17:47
|
|
|
troche tego jest...ale juz mam projekta w planach...teraz tylko zakasac rekawy. dobrze jest najpierw wszystko przemyslec i dopiero kupowac niz kupic i myslec...PIESEK wielkie dzieki...zobaczymy co to bedzie...juz mnie glowa boli:D:D:D moze do wakacji bedzie na kolach moj stworek:D:D:D ale najbardziej przeraza mnie elektryka;/ zawsze z tym sa jaja;/
PISAĆ
PISAĆ
PISAĆ
Im wiecej tym lepie;) oczko |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 19:15
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | ale najbardziej przeraza mnie elektryka;/ zawsze z tym sa jaja;/ |
tez robie projekcik i właśnie mam lekkie problemy z elektryką ale juz wszystko zostało wyprostowane elektryka zawsze mnie będzie przerazac:)
Co do podwojnego postu to wybacz myslałem ze jakis kolejny typ wchodzi na forum i se robi jaja i będzie pisac post bezsensowny wiec sorry mam nadzieje ze jak zaczniesz dłubać przy samochodzie to zrobisz topic i bedziesz wszystko opisywac i fotki pstrykac Ad@mus napisał/a: | .(upchnol do corsyB 2.0 16v z gsi) | Jeden klubowicz robi projekt i upycha do fiesciny 2.8 litra w kazdym razie ja ci zycze owocnej pracy i rozpoczęcia projektu:) no i rzecz jasna zeby to wszystko zagadało |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 20:28
|
|
|
nie ma problema Kolin! nie jestem cieć. nie focham sie o srutututu:) a o tym potworze 2.8l czytalem na jakims temacie. to dopiero wymiot!! Myśle ze nie bedzie problemow z ta dwulitrowka i wejdzie gladko...a jak nie to wazelina i tez pojdzie gladko
p.s. Mam felgi orginalne RS 14" 5ramionek, proste nigdy nie malowane. orginalne jak Bozia stworzyła!! z dekielkami i oponkami...sprzedam lub zamienie na inne...
511 84 00 85 |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Lut 2007, 21:01
|
|
|
Piesek napisał/a: | - pompa paliwa z fiesty 1.8 130ps |
A czym sie rózni od każdej fordowskiej pompy od auta na pełnym wtrysku??
Piesek napisał/a: |
Teraz da słowa co do tuningu, w miare niskim kosztem bo pewnie o taki Ci chodzi:
- góra silnika od 1.8 130ps (troszke ostrzejsze wałki i coś tam jeszcze niby nie wiem narazie nie jestem w temacie zeteczków aż tak dobrze obeznany), ale lepszym rozwiązaniem był by całkowicie ostry wałek
- wolny wydech 2'5" zakończony przelotowym tłumikiem, może strumienica? czasami coś daje
- może komp od 1.8 130ps by coś polepszył ale to byś musiał sam sprawdzić...
myślę że po tych zabiegach jeśli ta fiesta miała te 136km można spodziewać się przyrostu mocy gdzieś do 150km-160km zależy jaki wałek wybierzesz |
Piesek nie obraź sie ale jest to dużej cześci laicki bełkot tak naprawde nie wiele wnoszący.
Wydech 2,5" do tego wolny to wyrządzi wiecej szkód niż kożyści!! Góra od 1,8 130KM nic nie wniesie bo wzasadzie jest taka sama.
co do elektroniki są 2 wyjścia.
1) jaki kolwiek zestaw od Fiesty Zetec (1,6/1,8 105KM) wraz z przepływką od Mondeo 2,0 plus mapowanie !!
2) elektronika od 1,8 130KM + przepływka od 2,0 16v. Oczywiście wtryski od 2,0.
Kolektor wydechowy od RS2000 owszem ale po zmianie flanszy wużuceniu recylkulacji spalin i podgieciu gazami na gorąco. wydech dalej to seria bez kata lub odpowiednik o tej samej średnicy ale na 2 przelotowych tłumikach.
kolektor dolotowy znowu 2 opcje:
1) kolektor od fiesty Zetec wraz z przepustnicą od 130KM - notabene mam taki do oddania z przepóstnica.
2) oryginalny od mondeo też podejdzie, pełna dowolność.
Na fiestowskim powinien mieć lepsza góre a na oryginale lepszy moment na dole.
Co do zmian przy samym silniku 2,0 to zapomnieli wspomnieć o pompach:
1) olejowa wraz ze smokiem,
2) wody wraz z kołem
obie od 1,8 fiestowskiego.
Koło zamachowe od fiesty zetec wraz z czujnikiem położenia wału.
Jeszcze bedziesz potrzebował taka płyte która jest miedzy silnikiem a skrzynią od 1,6/1,8 Zetec z fiesty poniewaz w mondeo rozrósznik jest z tyłu silnika a w fieście z przodu.
Chłodnica wody od fiestowskiego zeteca tak jak i przewody wodne.
Skrzynia biegów 3 opcje:
1) Fiesta RS Turbo
2) fiesta 1,8 zetec ( wszystko jedno czy 105KM czy 130KM bo były te same)
3) Ford escort RS Turbo ze szperą 15%.
I pewnie jeszcze kilka zeczy które wyjdą. a o których nie pamietam w tej chwili.
Jesli mam byś szczery to niby masz tanio silnik do kupienia ale cąły osprzet do tego bedzie cie kosztował bardzo dużo kasy. Poskąłdasz 2,0 które tak naprawde jest wzglednie rozwojowe w Polsce ze wzgledu na trudno dostepne cześci. wiec bedziesz miałcoś co jeździ na poziomie seryjnej RS Turbo ( 1,6 Turbo). ja bym wolał osobiście robić taki silnik zreszta koszt samego swapa pewnie bedzie podobny ale możliwość podnoszenia mocy i koszt cześci eksploatacyjnych jest nie porównywalny.
Zapewne ktoś zaraz napisze ze jest to relkama bo mam taki silnik do sprzedania - bedzie miał w pewnym sensie racje ale kolega wyda z 5-6 tyś na swapa 2,0 a za tasama kase moze mieć coś szybszego.
PS: Jak bym miał sie brać za 2,0 16v to bym sie wzioł za silnik RS2000. Dlaczego??
1) Jest mocniejszy!!
2) nikt tego nie zrobił jeszcze w polsce.
3) ten sam koszt.
Pewnei napiszecie że sie nei da lub ze jest to cuieżkie. Zapewne jest troche roboty ale da sie!!
Jak by ktoś reflektował na takiego swapa to sie go podejme!!!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|