Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r. |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 08:46
|
|
|
interesujace:)
Adamie masz moze ten kolektor z foki jeszcze??:D:D:D:D?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 10:33
|
|
|
Adamie chyle czoła poraz kolejny przed twoją pracą
jest to pierwszy tak poważnie zmodyfikowany zetec N/A w PL. oczywiscie czukiereczekod rajdowych Fiest i fokusów gdzie idzie znacznie wieksza kasa.
Gratuluje
Ale cały czas bede twierdził ze zabraknie paliwa. z tego co widze masz seryjne wytryski wiec i zapewne seryjna pompe. Rozumiem ze narazie chodzi oto żebuy odpalić to na SA ale wartało by poszukać wtrysków od nissana 2,0 16v Turbo (jak byś znalażł to mam kostki do tych wtrysków) lub zmienic listwe wtryskowa na tą z foci i dać wtryski od ST lub RS lub coś o podobnej wydajności. Według mnie pompa od dużej wydajności i wysokim ciśnieniu też bedzie niezbędna.
Ale to są tylko takie drobne uwagi z mojej strony.
Bardzo gratuluje postepów w pracach |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 15:05
|
|
|
Piesek napisał/a: | no ładnie, ale co do pierwszej w PL na MS to nie był bym taki pewien... o ile pamietam juz Qzyn cos takiego mial |
a czy ja gdzieś pisałem ze pierwszy na MS?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 16:27
|
|
|
Ty nie, właściciel tak opisał wątek. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 16:37
|
|
|
zoharek napisał/a: | Ty nie, właściciel tak opisał wątek. |
faktycznie Qzyn miał juz xr2i na MS. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 18:29
|
|
|
dokładnie tak, Qzyn był prekursorem MSa we fieście tylko że tam MS obsługiwał CVH
a mój MS oraz cała wiązka lezy w garażu :( jakoś nie potrafie sie odrobić z pracami przy fofi :( |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 19:54
|
|
|
dolączam się do gratulacji
mam pytanie - nie myślałeś o filtrach bezpośrednio zamiast airboxu . Fajnie by to wyglądało ( jedyny problem to temperatura ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 21:23
|
|
|
Ad@mus, olektora z focusa na razie nie sprzedam
adi08, jaką wersję MS'a masz?
Żółwik Tuptuś, będą filtry, jak tylko zamotam MegaSquirta
PumaRST, MS już w drodze:)
Chłopaki, tak, jak widzę to jeszcze nikomu nie udało się w PL poprawnie zestroić MS'a z Zetecem. Mam nadzieję, że będę pierwszy - póżniej domotam takie ustrojstwo w Ciantku na 4xITB i w Seju 4xITB. Pozdro! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Paź 2007, 22:15
|
|
|
gaszu napisał/a: | - póżniej domotam takie ustrojstwo w Ciantku na 4xITB i w Seju 4xITB. Pozdro! |
a moze w ZetecTurbo.
A tak poważnie jaki jest koszt tego. Info na PW moze być. oraz jakei on ma mozliwości pod Turbo bo nie wiem dokładnie. I jak sobie radzi z Fordowskim zapłonem |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2007, 01:55
|
|
|
PumaRST, MS jest dedykowany pod fordowski zapłon |
|
|
|
|
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26 Gru 2007, 21:33
|
|
|
co tam Panie się dzieje w Popielowskim garażu?? |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sty 2008, 01:02
|
|
|
tomekk58, trochę się podziało od kilku miesięcy...
Blacha skończona, polakierowany. Są dwa fotele kubełkowe i pasy szelkowe. Co do klatki, to się jeszcze nie doczekała, ale materiał leży od pół roku... NIe mam czasu stroić MS'a, także jeżdżę dalej na kolektorze z focusa.
Z nowości to zamontowałem pompę paliwa WALBRO o wydajności 255l/min przy 5,7 bara oraz zamotałem hydrauliczny ręczny i zmieniłem ostatni tłumik na bardziej "rajdowy". Jutro zakładam korektor siły hamowania na tył auta. w najbliższym czasie dojdą klatka i oklejenie samochodu (coby bardziej rajdówkę przypominał).
Na dzień dzisiejszy po zrobieniu głowicy i zmianie uszczelki na metalową ma dużo więcej mocy i duuuuużo momentu. Do setki ma 5,5 sekundy. To mnie zadowala. Ale czas iść dalej. Jak tylko się ociepli, to założym gwizdki i MS'a.
Z obserwacji - auto jest bardzo lekkie z tyłu i za szybko blokuje koła tylnie - korektor jest niezbędny. Przy ruszaniu i "niespokojnej" jeździe - mieli kołami do trzeciego biegu - potrzebna szpera.
Generalnie jest duża frajda z jazdy i nowego ręcznego. Jutro wrzucę zdjęcia (auto jest upaprane, ale i tak mu cyknę parę fotek)
pozdro4all ! |
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 16:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 23 Sty 2008, 09:51
|
|
|
widzialem i slyszalem...buc niesamowity:D
Adami wielkie gratki za walozona prace
pozdrawiam i posylam pw |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Sty 2008, 14:54
|
|
|
Daj fotki i dokłądniejsze opisy modów ( Napisz coś o hydraulicznym rękawie - może nie będe wyważał otwartych drzwi ;-) ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2008, 20:41
|
|
|
Piesek, zapraszam do mnie na testy . Nie mam zwyczaju kogoś przekonywać, bo i po co. Kto widział, ten wie.
Korektor siły hamowania założony i jest o niebo lepiej.
Opisy modów i zdjęcia wrzucę później. Wykresy z hamowni zobaczycie jak skończę wszystkie prace. |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Sty 2008, 22:02
|
|
|
Nie wiem jak inni, ale ja czekam na foty, tego potwora... |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 16:44
|
|
|
Przyszedł czas na mały update
Auto otrzymało nową kierownicę, wskaźniki temp. i ciśnienia oleju, wskaźnik vacum oraz płytę pod silnik i klatkę (mojego autorstwa). Na dzień dzisiejszy "trąbki" i MS czekają w pudle, aż przyleci ze Stanów kontroler Innovate Technologies do szerokiej sondy lambda - wtedy dopiero wystroimy to porządnie i pojedziemy kolejny raz na hamownię...
Parę zdjęć z prac:
Niestety po zimowym upalaniu posłałem do bozi dwie aluminiowe borbety i ostały mi się tylko stalówki... |
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 17:36, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
|