Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r.
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 31 Paź 2007, 08:46   

interesujace:)
Adamie masz moze ten kolektor z foki jeszcze??:D:D:D:D??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Paź 2007, 10:33   

Adamie chyle czoła poraz kolejny przed twoją pracą :yes:

jest to pierwszy tak poważnie zmodyfikowany zetec N/A w PL. oczywiscie czukiereczekod rajdowych Fiest i fokusów gdzie idzie znacznie wieksza kasa.

Gratuluje

Ale cały czas bede twierdził ze zabraknie paliwa. z tego co widze masz seryjne wytryski wiec i zapewne seryjna pompe. Rozumiem ze narazie chodzi oto żebuy odpalić to na SA ale wartało by poszukać wtrysków od nissana 2,0 16v Turbo (jak byś znalażł to mam kostki do tych wtrysków) lub zmienic listwe wtryskowa na tą z foci i dać wtryski od ST lub RS lub coś o podobnej wydajności. Według mnie pompa od dużej wydajności i wysokim ciśnieniu też bedzie niezbędna.

Ale to są tylko takie drobne uwagi z mojej strony.

Bardzo gratuluje postepów w pracach :brawo:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31 Paź 2007, 14:18   

no ładnie, ale co do pierwszej w PL na MS to nie był bym taki pewien... o ile pamietam juz Qzyn cos takiego mial
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Paź 2007, 15:05   

Piesek napisał/a:
no ładnie, ale co do pierwszej w PL na MS to nie był bym taki pewien... o ile pamietam juz Qzyn cos takiego mial


a czy ja gdzieś pisałem ze pierwszy na MS??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Paź 2007, 16:27   

Ty nie, właściciel tak opisał wątek.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Paź 2007, 16:37   

zoharek napisał/a:
Ty nie, właściciel tak opisał wątek.


faktycznie Qzyn miał juz xr2i na MS.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2007, 18:29   

dokładnie tak, Qzyn był prekursorem MSa we fieście tylko że tam MS obsługiwał CVH

a mój MS oraz cała wiązka lezy w garażu :( jakoś nie potrafie sie odrobić z pracami przy fofi :(
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Paź 2007, 19:54   

dolączam się do gratulacji

gaszu napisał/a:

[url=http://img267.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

.


mam pytanie - nie myślałeś o filtrach bezpośrednio zamiast airboxu :fox: . Fajnie by to wyglądało ( jedyny problem to temperatura )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2007, 21:23   

Ad@mus, olektora z focusa na razie nie sprzedam :)
adi08, jaką wersję MS'a masz?
Żółwik Tuptuś, będą filtry, jak tylko zamotam MegaSquirta
PumaRST, MS już w drodze:)

Chłopaki, tak, jak widzę to jeszcze nikomu nie udało się w PL poprawnie zestroić MS'a z Zetecem. Mam nadzieję, że będę pierwszy - póżniej domotam takie ustrojstwo w Ciantku na 4xITB i w Seju 4xITB. Pozdro!
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Paź 2007, 22:15   

gaszu napisał/a:
- póżniej domotam takie ustrojstwo w Ciantku na 4xITB i w Seju 4xITB. Pozdro!


a moze w ZetecTurbo.

A tak poważnie jaki jest koszt tego. Info na PW moze być. oraz jakei on ma mozliwości pod Turbo bo nie wiem dokładnie. I jak sobie radzi z Fordowskim zapłonem
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2007, 01:55   

PumaRST, MS jest dedykowany pod fordowski zapłon :)
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26 Gru 2007, 21:33   

co tam Panie się dzieje w Popielowskim garażu??
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sty 2008, 01:02   

tomekk58, trochę się podziało od kilku miesięcy...
Blacha skończona, polakierowany. Są dwa fotele kubełkowe i pasy szelkowe. Co do klatki, to się jeszcze nie doczekała, ale materiał leży od pół roku... NIe mam czasu stroić MS'a, także jeżdżę dalej na kolektorze z focusa.
Z nowości to zamontowałem pompę paliwa WALBRO o wydajności 255l/min przy 5,7 bara oraz zamotałem hydrauliczny ręczny i zmieniłem ostatni tłumik na bardziej "rajdowy". Jutro zakładam korektor siły hamowania na tył auta. w najbliższym czasie dojdą klatka i oklejenie samochodu (coby bardziej rajdówkę przypominał).
Na dzień dzisiejszy po zrobieniu głowicy i zmianie uszczelki na metalową ma dużo więcej mocy i duuuuużo momentu. Do setki ma 5,5 sekundy. To mnie zadowala. Ale czas iść dalej. Jak tylko się ociepli, to założym gwizdki i MS'a.
Z obserwacji - auto jest bardzo lekkie z tyłu i za szybko blokuje koła tylnie - korektor jest niezbędny. Przy ruszaniu i "niespokojnej" jeździe - mieli kołami do trzeciego biegu - potrzebna szpera.
Generalnie jest duża frajda z jazdy i nowego ręcznego. Jutro wrzucę zdjęcia (auto jest upaprane, ale i tak mu cyknę parę fotek)

pozdro4all !
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 23 Sty 2008, 09:51   

widzialem i slyszalem...buc niesamowity:D
Adami wielkie gratki za walozona prace notw
pozdrawiam i posylam pw :greenpeace:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Sty 2008, 14:54   

:brawo:

Daj fotki i dokłądniejsze opisy modów :) ( Napisz coś o hydraulicznym rękawie - może nie będe wyważał otwartych drzwi ;-) )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Sty 2008, 21:12   

szczerze to nie wierze że 5.5 do setki ma? hamowałeś to? jak sprawdzałeś na g-techu to można śmiało z przymróżeniem oka powiedzieć ten czas :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2008, 20:41   

Piesek, zapraszam do mnie na testy :) . Nie mam zwyczaju kogoś przekonywać, bo i po co. Kto widział, ten wie.

Korektor siły hamowania założony i jest o niebo lepiej.

Opisy modów i zdjęcia wrzucę później. Wykresy z hamowni zobaczycie jak skończę wszystkie prace.
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2008, 22:02   

Nie wiem jak inni, ale ja czekam na foty, tego potwora...
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Sty 2008, 22:18   

gaszu mam nadzieje że na torze poznań będziesz i dasz mi sie przejechać :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 13 Kwi 2008, 16:44   

Przyszedł czas na mały update :)
Auto otrzymało nową kierownicę, wskaźniki temp. i ciśnienia oleju, wskaźnik vacum oraz płytę pod silnik i klatkę (mojego autorstwa). Na dzień dzisiejszy "trąbki" i MS czekają w pudle, aż przyleci ze Stanów kontroler Innovate Technologies do szerokiej sondy lambda - wtedy dopiero wystroimy to porządnie i pojedziemy kolejny raz na hamownię...

Parę zdjęć z prac:







Niestety po zimowym upalaniu posłałem do bozi dwie aluminiowe borbety i ostały mi się tylko stalówki...
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 17:36, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Swap z 1.6 16V klima na 1.8 16V 115 KM lub 130 KM
Midi_art Tuning mechaniczny 32 26 Maj 2011, 02:34
Midi_art
Brak nowych postów [Mk6] Swap 1.4 16V => 1.6 16V Zetec-SE (Duratec)
Gość Tuning mechaniczny 15 21 Lip 2009, 22:09
MARIUSZ.B
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Fiesta Projekt Kafar&Damian 1.6 DOHC 16V
Kafar777 Archiwum 20 30 Maj 2007, 20:35
Ad@mus
Brak nowych postów [MK3] Swap na 1.6 16v
gilong Tuning mechaniczny 34 23 Wrz 2013, 12:59
gilong


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.