Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r.
Autor Wiadomość
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2007, 10:05   PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r.

Witam Was serdecznie. To mój pierwszy post, choć klubowiczem jestem juz od jakiegoś czasu. Czytając Wasze posty o swapach silników w waszych samochodach odniosłem wrażenie, że wiele rzeczy robicie po omacku, opieracjąc się na wiedzy zasłyszanej i większość tak do końca na 100% nie wie, co z czego i do czego pasuje... Postanowiłem więc spróbować sam. Nie jestem zawodowym mechanikiem, lecz elektronikiem i informatykiem. Hobbystycznie zajmuję się mechaniką i elektroniką samochodową (ostatnio też zarobkowo).

Ale od początku....

W listopadzie 2006 kupiłem sobie fiestkę 1,1i C z 1991 za 1,3t pln, przywiezioną z niemieckiego schrotu.
Mechanicznie sprawna, lecz blacharsko... no cóż do remontu. Pojedździłem nią jakiś miesiąc i wpadłem na pomysł, żeby ją przebudować.

W pierwszej kolejności zamontowałem centralny zamek, alarm, elektryczne otwieranie klapy tylnej, licznik z obrotomierzem, lusterka z regulacją na linkach, zapalniczkę i audio.

Później znalazłem na allegro u pewnego gościa fiestę z 1995 r po dachowaniu. Kupiłem silnik + skrzynię (całe szczęście, że gość mieszkał blisko mnie, ale o tym później).

Po obejrzeniu gratów szybko okazało się, że na wymianie silknika i skrzyni się nie skończy... po DOKŁADNYM pomierzeniu i zestawieniu wszystkiego "do kupy" okazało się, że potrzebuję również piasty kół (kupiłem całę przednie zawieszenie z went. hamulcami), przewody hamulcowe, pompę, serwo, linki, instalację komputera wtrysku paliwa i instalacje elektryczną. Nie ominął mnie również zakup przewodów paliwowych... oraz cała masa blach, plaskików i śrubek...
W między czasie zachciało mi się wspomagania układu kierwoniczego, które kupiłem na złomie za okazyjną cenę.
Zacząłem od rozbierania starego autka.....

0. Rozebrałem cały przód i wywaliłem zespół silnika.
1. Wyleciały McPhersony z zaciskami i piastami.
2. Wywaliłem stare przewody hamulcowe oraz korektory siły hamowania.
3. Wyleciały także przewody paliwowe i stary filtr paliwa.
4. Wywaliłem kolumnę kierowniczą i starą przekładnię.


Pominę opis, jak wkładałem poszczególne podzespoły, a skupię się na tym, co nie pasowało i co należało przerobić:

ad 1. Okazało się, że półosie ze skrzyni 1,6 nie pasują do piast z 1,1. Wsadziłem całe zawieszenie, które kupiłem od gościa przy okazji kupna silnika, pomijając dolne wahacze. I tu znowu niespodzianka - nie pasuja sworznie:(. Okazało się, że wersja 1,1 ma sworznie na 2 nity o prostym nosku o przekroju walcowym, a wersja 1,6/16v z 1995 na 3 nity o zmienionym kształcie noska sworznia na stożkowy. Sworznie te nie pasuja zamiennie do wahaczy. Rozwiązanie - pojechałem do gościa i kupiłem całe wahacze:(. Później zawieszenie wyposażyłem w sprężyny Weitec'a (zielone) - -35mm/-40mm oraz STABILIZATOR poprzeczny.

2. Przewody hamulcowe nie pasują do nowej, wydajniejszej pompy z racji innego gwintu, kształtu oraz obecności korektorów na samej pompie, a nie poza nią. Stare servo do pompy ma inny skok i do końca nie pasuje do wydajniejszej pompy... Jak zmieniłem servo, to nie pasował znowu bolec, który jest popychany pedałem hamulca i uruchamia servo. Ten nowy bolec nie pasuje znowu do starego typu zespołu pedałów....Znowu pojechałem i kupiłem od gościa...

ad 3. Nie spasowały również przewody paliwowe z racji innych mocowań oraz innego usytuowania filtru paliwa. Rozwiązanie - pojechałem do gościa i dokupiłem pasujące...

ad 4. Po zamontowaniu przekładni ze wspomaganiem okazało się, że w moim samochodzie nie ma otworów konstrukcyjnych ze wspawanymi nakrętkami do zamocowania wsporników usztywniających mocowanie maglownicy... Oczywiście zmuszony byłem zamontować inną kolumnę kierowniczą, bo przegub krzyżakowy jest inny oraz jest mocowany do kolumny na wieloklinie. Jasne.... nie pasuje otwór w nadwoziu - ten nowy przegub jest większy... Rozwiązanie - rozpiłowałem "dziurę". Jako że miałem dokupioną całą kolumnę z kierownicą z poduszką to ją wymieniłem razem z blokadą i obudową, bo oczywiście nic ze starego typu nie pasowało...

Po tych zmianach, juz miałem dość... a gdzie tu silnik, instalacja i inne pierdoły??

No to zabrałem się za składanie/wkładanie silnika/skrzyni.

1. Włożyłem pompę wspomagania po uprzednim uszczelnieniu... Nie pasowały węże ze wspomagania, które kupiłem na schrocie, bo były od wersji 1,3. Pojechałem do gościa i kupiłem z 1,6 16v... Zamontowałem również zbiorniczek na płyn wspomagania.
2. Sprawdziłem rozrząd - do wymiany...
3. Uszczelka pod głowicą - do wymiany...
4. Głowica - 0,6 mm nierówności (kompresja szła do układu chłodzenia) - do planowania...
5. Pompa wody - do wymiany - cieknie...
6. Rolki prowadząca i napinająca - do wymiany...
7. Pierścienie były "zastane" na 2 cylindrach...

Zaznaczam, że silnik nie miał wycieków i nie wygladał jak "kupa gówna", a myty nie był. Po prostu stał kilka miesięcy w garażu. Przestrzegam przed kupowaniem silników, które "pracowały do końca".

8. Skrzynia biegów - w sumie ok - wymieniłem olej, gumy na półosiach i na krótszej łożysko radełkowe na krzyżaku.
9. Rozrusznik i alternator - do regeneracji...(Mam szczęście, bo wszystkie czynności robiłem w warsztacie elektromechanicznym mojego szwagra)
10. Łapy silnika i skrzyni. łapę skrzyni kupiłem w komplecie ze skrzynią, ba jak powszechnie wiadomo, z 1,1 nie pasuje. Natomiast w silniku 1,6 jest dodatkowa łapa podtrzymująca silnik z lewej strony z przodu. Pozyskałem ją znowu od "gościa". Z montażem było trochę problemów, ponieważ w moim aucie otwory do przykręcenia łapy były, ale nie posiadały wspawanych nakrętek :)
11. Wydech. Jest zupełnie inny niż w 1,1. Juz samo wyjście kolektora wydechowego jest inne. Dostałem od gościa katalizator z dodatkową blachą, na której wisi i którą przykręca się do podłużnicy (na całe szczęście tu nakrętki były wspawane)
12. Układ chłodzenia. Oczywiście chłodnica z 1,1 i węże nie pasują. Ta z 1,6 ma "na sobie" czujnik załączania wentylatora oraz inną konstrukcję i inne węże. Wentylator z 1,1 również nie pasuje.

Zaznaczam, że czynności, które opisałem powyżej w większości "wyszły" już w trakcie, po włożeniu i próbnym odpaleniu silnika, poza punktami 1,2,6,9,10,11,12.

No to miałem wsadzony silnik i skrzynkę. Przyszedł czas na elektrykę i elektronikę...

Po dokładnych oględzinach instalacji okazało się, że komputer benzyny, żeby mógł działać, musi mieć podłączony oryginalny fordowski immo (PATS), bo silnik nie odpali oraz muszę przerobić wtyczki (połączenie instalacji wtrysku do reszty instalacji elektrycznej) no i zmienić wiązkę od aku do alternatora i rozrusznika...

Przeróbki elektryczne trwały prawie tydzień i opisanie ich tutaj będzie problematyczne. Jeżeli będę mial chwilę czasu, to na pewno zamieszczę zdjęcia rozrysek wtyczek kompa i instalacji. Podłączenie immo tylko na PW - wiadomo dlaczego :)

Po krótce nie pasuje:
1. połączenie wiązki kompa benzyny do instalacji samochodu, wtyczki są 12 pin po stronie wtrysku i 8 pin po stronie instalacji. Dodatkowo występuje dodatkowa dwupinowa wtyczka, do której doprowadzony jest sygnał komunikacji z immo oraz wyprowadzony jest sygnał z czujnika ciśnienia oleju.
2. wiązka alternatora i rozrusznika,
3. obrotomierz wskazuje za małą liczbę obrotów,
4. trzeba zamontować immo PATS, bo komp nie ruszy. Przy okazji montażu PATS'a trzeba przerobić centralkę (jeżeli chcemy korzystać z pełnej funkcjonalności immo) - dołożyć odcięcie stacyjki oraz inny przekaźnik pompy paliwa (tak, jak to ma miejsce w fieście 1995 ghia),
5. w wersji kompa benzyny (EEC-IV) z 1995 nie występuje juz moduł EDIS. Cewkami zapłonowymi steruje EEC-IV. Trzeba wywalić wszystko, co znajduje sie na ściance grodziowej silnika (EDIS, MAP). Wszystkie czujniki wiszą na silniku 1,6/16v. Żaden nie wisi na grodziowej. Wyjątkiem są zawory doprowadzania powietrza do kolektora wydechowego i zawór pochłaniacza par paliwa.

cdn...

Zaznaczam, że wiem iz fiesta w 1994 przeszła dość gruntowną modyfikację mechaniczną i wiele podzespołów jest "niezamiennych", ale podszedłem do tematu hobbystycznie i zdaję sobie sprawę z problemów, jakie mogą z tego wyniknąć. mam nadzieję, że mój opis choćby troszkę pomoże klubowiczom w ewentualnym podjęciu decyzji o swapie 1.1/1991 na 1,6-16v/1995.

Koszt swapa silnika, skrzyni, układu kierowniczego i zawieszenia w moim przypadku to wydatek rzędu 2,5 tys PLN. Wiem, że zaraz znajdą się opinie, że lepiej było od razu kupić XR2i za rozsądne pieniądze, ale doświadczenia którego nabyłem podczas modyfikacji nie da się przełożyć na pieniądze.

Planowane modyfikacje:

- poprawienie blacharki (blachy juz są na stanie),
- wstawienie dokładek przedniego i tylniego zderzaka (już mam na stanie),
- zmiana lamp tył i może przód,
- dołożenie migaczy na przednie błotniki,
- zmiana przepustnicy z 35 na 50mm i "przemapowanie" kompa na hamowni,
- tylni wydech - zmiana na ULTER (juz czeka), -> ZROBOINE
- "wykruszenie" katalizatora (wycinał na razie nie będę),
- założenie inst. gazowej na BLOS'ie. -> ZROBIONE

Zdjęcia mojego "grata" (jeszcze)...

Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 16:33, w całości zmieniany 21 razy  
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 30 Sty 2007, 10:19   

gaszu napisał/a:
Czytając Wasze posty o swapach silników w waszych samochodach odniosłem wrażenie, że nikt tak do końca nie wie, co do czego i z czego pasuje


Oh wrilly :fox: a niby po co te wszystkie posty ,zdięcia i inne poradniki ,po za tym ty też żeś nie napisał wszystkiego wiec jaki sens twojego posta ??
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2007, 11:14   

QBOSS napisał/a:
Oh wrilly :fox: a niby po co te wszystkie posty ,zdięcia i inne poradniki ,po za tym ty też żeś nie napisał wszystkiego wiec jaki sens twojego posta ??


Czytałeś mojego psta w trakcie jego edycji. Poczekaj do końca:)
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 30 Sty 2007, 11:19   

No teraz już o wiele lepiej :) Zapodaj jeszcze fotki i będzie git :)
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Sty 2007, 14:34   

Nom kawal ladnej roboty... :) teraz na bierzaco uzupelniaj temat w swoje doswiadczenia oraz dodaj fotki ;)
Ale nie drogo ci wyszedl taki swap od razu moge powiedziec ze diesel jest drozszy w samym swapie natomiast tanszy w podkrecaniu... ;)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 30 Sty 2007, 15:56   

gaszu, za troszke misterna robote sie wzieles.... pomiedzy fiestkami '89-'93 a '94-'96 jest troszke roznicy, przykladem czego jest min. immo...
ale skoro udalo sie to nic nie pozostalo jak tylko pogratulowac!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 30 Sty 2007, 15:58   

no bardzo fajna zabawa :) a i koszty zdecydowanie małe ( ja tyle licze na koszty bez osprzętu i silnika :P )
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Sty 2007, 18:39   

gaszu moje gratulacje za swapa ale przedewszystkim za jasne wytłumaczenie tematu. :brawo: :brawo: :brawo:

a z innej strony. jak ty i moi przedmówcy powiedzieli że jest róznica miedzy MK3 i MK3,5 w zawiasie, elektryce i w kilku innych kwestiach.
to dodam od siebie ze:
1) róznica w kostce łączącej obie wiazki jest już od chyba kwietnia 1992.
2) problem wahaczy mogłes pominąć zakłądajac swoje półosie ( u mnie półosie od 1,3 - czyli te same co 1,1 wytrzymały 168KM wiec by tez wytrzymały 90kM).


Czekam na fotki oraz licze że pokazesz nam auto na zlocie.

PS: Wreszcie komuś sie chciało zrobic porządny opis :jupi: :brawo: :brawo:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 30 Sty 2007, 20:51   

Gratuluje umiejetnosci :brawo:
żeby ci autko teraz długo służyło bez problemów :ok:
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 09:11   

Dzieki chłopaki za ciepłe słowa. Moim zamiarem było, aby każdy kto bierze się za swapowanie, mógł mieć jasny obraz jak to wygląda, gdy swapuje się MK3 do MK3.5 . W najbliższym czasie rozwinę opis elektryki i dodam zdjęcia. Co do immo, to nie było z nim za dużo problemu - jestem w końcu elektronikiem... Teraz mam "rozpykany" temat immo i elektroniki w EFI z 1995 roku! Co do zlotu, to mam nadzieję, że jak na wiosnę zrobię blachę, to na pewno sie pojawię. Zobaczycie sami na zdjęciach, które zamieszczę, że teraz nie ma czym się chwalić... Rdza z przodu i z boku. Tylko "zadek" jest do przyjęcia. Fiesty gnija "od tyłu", a moja od przodu :) (efekt źle zrobionej blacharki po walnięciu w prawy przód przez niemca)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Sty 2007, 19:52   

gaszu napisał/a:
Moim zamiarem było, aby .....


i to ci sie udało
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 31 Sty 2007, 20:15   

gaszu napisał/a:
Dzieki chłopaki za ciepłe słowa. Moim zamiarem było, aby każdy kto bierze się za swapowanie, mógł mieć jasny obraz jak to wygląda, gdy swapuje się MK3 do MK3.5 . W najbliższym czasie rozwinę opis elektryki i dodam zdjęcia. Co do immo, to nie było z nim za dużo problemu - jestem w końcu elektronikiem... Teraz mam "rozpykany" temat immo i elektroniki w EFI z 1995 roku! Co do zlotu, to mam nadzieję, że jak na wiosnę zrobię blachę, to na pewno sie pojawię. Zobaczycie sami na zdjęciach, które zamieszczę, że teraz nie ma czym się chwalić... Rdza z przodu i z boku. Tylko "zadek" jest do przyjęcia. Fiesty gnija "od tyłu", a moja od przodu :) (efekt źle zrobionej blacharki po walnięciu w prawy przód przez niemca)


powiem więcej...że na ogólnopolskim się chętnie z Tobą napiję swapowanego trunku :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
sycho25 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzych
Wiek: 41
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 8
Skąd: Jawor
Wysłany: 2 Lut 2007, 02:48   Witam

Witam odrazu wyrazy uznania dla Ciebie !!! i wielkie gratulacje borykam sie wlasnei z tym samym problemem co ty tyle ze jestes juz po a ja nie wiem co robic ,ja mam tez 1,1 z 91r i chce wiecej ale po tym co tu przeczytalem zostane przy generalce starego silnika :P i pozostawieniu go :( przykre bo chialbym cos z tym zrobic ale widze ze koszta koszta koszta itd :( moim skromnym zdaniem czas plus pieniadze wlozone przz ciebie nie oddadza efektu bo jednak to tylko przez nas tak kochana, ale jednak fiesta :( rozumiem dlaczego to zrobiles wiedza to potegi klucz !!! napewno posluchalbym wszystkich przebojow jakie przeszedles z tym na jakims zlocie (BROWAR dla Ciebie !!! ) i czapki z glow panowie pozdrawiam
_________________
fiesta = debet na koncie w banku :P
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lut 2007, 11:17   

No, dzis rano zrobiłem porządek z wydechem. Kat jeszcze został, ale go wykruszę - atrapa niech zostanie:). Środkowy też został, a końcowy dałem ULTER'a. Fajny dźwięk, a w środku da się wytrzymać. Moi pracownicy nazywają moją fionę "czerwony zgnity diabeł" :) . Chyba tą blacharkę zrobię szybciej, niż sam myślę - samego mnie to wkurza i jest mi wstyd za lewy przedni błotnik i przedni pas... Mam nadzieję, że do końca tygodnia uda mi się porobić zdjęcia tego mojego wynalazku:) Pozdrawiam Wszystkich!
 
 
rubic
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2007, 12:37   

Ja już dawno stwierdziłem że nie mam co sie bawić w jakieś przeróbki. Nie znam sie na mechanice, ani elektryce a jak usłyszalem cena za jaką może mi to zrobić mechanik to mi szczeka opadłą. Nie mowiac juz o koszcie czesci. Chyba że ktoś chciałby mi w jakiś sposób pomoc ją troszke podrasować (tylko nie wiem jak :) )??
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 14 Lut 2007, 14:38   

wstaw turbo do 1.1, temat byl przerabiany juz. ok 75 koni bedzie, czyli tyle co 1.25 Zetec :!:
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2007, 23:01   

odyniec, widziałeś turbo w 1,1? Jeżeli tak, to ile ten silnik działał? zmieli go za kilkadziesiąt godzin... powodzenia. a próbowałeś kiedyś 1,25 wstawić do mk3? wydech z tyłu, a ssanie z przodu i kupa kosztów... nie rozumiem, po co ten twój post. Takie bezsensowne komentarze nic nie wnoszą, a mnie się wydaje, że to forum do czego innego służy....
pozdro 4 all
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Lut 2007, 12:25   

Chlopaki nie macie co wjezdzac na siebie, bo kazdy moze robic to co lubi i tak jak uwaza, 1.1 turbo :he: chcesz masz kase to zrob. 1.25zettec :he: czemu nie, wszystko sie da tylko jakim kosztem i zalezy co chce sie uzyskac. Nie wjezdzam tu na zadnego z was tylko mowie ze kazdy robi wszystko podlug siebie.
_________________

 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lut 2007, 13:43   

PumaRST napisał/a:


a z innej strony. jak ty i moi przedmówcy powiedzieli że jest róznica miedzy MK3 i MK3,5 w zawiasie,


zawiasie powiadasz ? jakos ja nie zauwzylem zadnej roznicy wszystko jest takie samo jak w we wczesniejszych modelech inna jest tylko podloga a zwiecha jest taka sama readmore
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 15 Lut 2007, 13:54   

Mafios napisał/a:
PumaRST napisał/a:


a z innej strony. jak ty i moi przedmówcy powiedzieli że jest róznica miedzy MK3 i MK3,5 w zawiasie,


zawiasie powiadasz ? jakos ja nie zauwzylem zadnej roznicy wszystko jest takie samo jak w we wczesniejszych modelech inna jest tylko podloga a zwiecha jest taka sama readmore


ha i tu Cie musze Mafios zaskoczyc, bo i w zawiasie jest.... spojrz na zwrotnice :!: albo sworzen wahacza, w mk3 jest na 2 sruby, w mk3.5 na 3.

a glowna roznica lezy w drobnych zmianach wygladu, bezpieczenstwa, oraz elektryki.

[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 12:54 ]
gaszu napisał/a:
odyniec, widziałeś turbo w 1,1? Jeżeli tak, to ile ten silnik działał? zmieli go za kilkadziesiąt godzin... powodzenia.

ja na oczy swoje nie, ale anglicy tak ass

pozdrawiam
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Swap z 1.6 16V klima na 1.8 16V 115 KM lub 130 KM
Midi_art Tuning mechaniczny 32 26 Maj 2011, 02:34
Midi_art
Brak nowych postów [Mk6] Swap 1.4 16V => 1.6 16V Zetec-SE (Duratec)
Gość Tuning mechaniczny 15 21 Lip 2009, 22:09
MARIUSZ.B
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Fiesta Projekt Kafar&Damian 1.6 DOHC 16V
Kafar777 Archiwum 20 30 Maj 2007, 20:35
Ad@mus
Brak nowych postów [MK3] Swap na 1.6 16v
gilong Tuning mechaniczny 34 23 Wrz 2013, 12:59
gilong


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.