Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 15:55 |
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r. |
Autor |
Wiadomość |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 09:53
|
|
|
adi08, ściganie tylko na moim terenie w imprezach organizowanych przez AMK Ślązak.
Marcin, przepustnice juz przygotowane do włożenia do samochodu. Wieczorem będą zdjęcia:) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 11:07
|
|
|
gaszu napisał/a: | Marcin, przepustnice juz przygotowane do włożenia do samochodu. Wieczorem będą zdjęcia:) |
czekam na foto, a potem pogadamy o kwestiach technicznych. ale najpierw musze zobaczyć kolektor |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 20:37
|
|
|
gaszu napisał/a: | adi08, ściganie tylko na moim terenie w imprezach organizowanych przez AMK Ślązak.
|
ja się pytałem o to w jakiej klasie będziesz sie zgłaszał, a nie gdzie będziesz startował... w klasie do 1600 czy do 2000 ? |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 23:26
|
|
|
adi08, 1600 |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 20:32
|
|
|
a ja miałem nadzieje ze wtedy w Tychach to był jednorazowy "incydent"... ... teraz nie wiem czy mam się śmiać czy płakać? :-( |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Paź 2007, 09:17
|
|
|
jak wygra klase to zglosisz protest do organizatora i beda mu sprawdzac silnik |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 16:25
|
|
|
adi08, oczywiście, że będzie to klasa 2l. Pozdrawiam!
PumaRST, przepustnice działają. Potrzeba jeszcze SMT7 lub Standalona typu MegaSquirt, żeby to wykorzystać... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Paź 2007, 17:52
|
|
|
gaszu napisał/a: | PumaRST, przepustnice działają. Potrzeba jeszcze SMT7 lub Standalona typu MegaSquirt, żeby to wykorzystać... |
foto prosze :lol:
zapomiałeś chyba o wydajnieszych wtryskach?? bo na seri to wiele nie ukręcisz przy takiej ilości powietrza. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 19:06
|
|
|
PumaRST, u mnie flansza jest zrobiona z kolektora z mondeo 2,0, tak więc nie włożę wydajniejszej listwy z foki ST (którą mam), bo nie pasują końcówki wtryskiwaczy (inna średnica, a nie mam zamiaru kupowac nowych "sikaczy"). Flansza jest wersją "beta". Jak zrobię wersję "finałową" to będą "większe" wtryski z foki. Zdobyć u nas kolektor z Focusa ST to mistrzostwo świata... A jak juz jest, to za ogromne pieniądze. Zdjęć na razie nie zapodam, bo pozbyłem sie laptoka i nie mam czytnika kart SD :(
Zdjęcia przed włożeniem:)
|
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 19:37
|
|
|
Gaszu powiem ci,że bacznie obserwuje topic i naprawde podziwiam cię ;-)
Gratki |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 19:44
|
|
|
Kolin, dzięki za uznanie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 19:54
|
|
|
czy ty zaślepiłeś wejścia na wtryski?? czy mi sie wydaje?? i pospinasz tam LPG??
co do wydajniejszych wtrysków to jesli urzyluesz listwy wtryskowej takiej jak była w fiestach i starszych zetecach z takimi wtryskami:
to mozesz wsadzić wtryski z Nissan 200sx 2,0 16v Turbo wydajność 380ccm lub z Imprezy GT 385ccm. wiec wydajności im wystarczy. Jedynioe byś musiał kupić oprócz wtrysków kostki na nie.
A w obu przypadkach oporność jest wysoka jak w Fordzie.
Fajnie to wygląda. Ciekawe jak sie bedzie odpychać
Kiedy Strojenie?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 20:48
|
|
|
PumaRST, w wejścia na wtryski wkleiłem rurki miedziane, które są połączone razem i dają podciśnienie do serwa hamulcowego Strojenie dopiero, jak włożę MegaSquirt'a. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 20:58
|
|
|
:yyy: o w morde... skad wy bierzecie takie zabawki jak to jest kurcze poskladane... bo wyglada to solidnie, flansza z mondeo 2.0 a reszta z czego jesli mozna wiedziec ??
Respect za takie patenty... teraz to anglicy powinni sie uczyc od nas a nie na odwrot... |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 21:02
|
|
|
kolektory z st sa na ebay ale za chora kase ;((
a cos z Milteka dobrac?
trabki wygladaja nieziemsko, pelen szacunek |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 21:06
|
|
|
aaaaaaaaaa Adamie....co to za dziwadlo;p
dziala to?? hehe...wyglondo to ani kumin od achcigery hehe
i co dalej...turbo pod te trabki wstawisz??
pomalu bo w tym tepie to pomyslow braknie:D
|
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2007, 21:44
|
|
|
Fordon, zabawki bierzemy z allegro - to znaczy z ścigaczy wystawionych na allegro, a reszta to moja własna inwencja twórcza |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Paź 2007, 05:47
|
|
|
Piesek napisał/a: | puma a wtryski od coswortha nie mogly by byc przypadkiem? |
niee bo mają niska oporność, choć pod MS prawdopodobnie by podeszły ( nie wiem jakei ma wymogi opornościowe). Ale dorabiaj do tego listwe wtryskową itp. Po co sobie życie utrudniać?? Skoro mozna kupic wtryski P&P |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Paź 2007, 22:29
|
|
|
Na dzień dzisiejszy kombinuję nad konwersją MAF do MAP. Mam czujnik MAP z BOSCH'a z VW o numerze 0 261 230 008 i właśnie zebrałem charakterystyki MAP'a i MAF'a. Zobaczymy, co z tego będzie.... Trąbki z airboxem nie chodzą najlepiej, a na razie nie stać mnie na MegaSquirta, coby to wystroić po swojemu.
Tak to wygląda na aucie:
z airboxem:
i bez
[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 23:27 ]
Od kilku dni jestem na etapie budowy ECU standalone na podstawie MegaSquirt Extra 1 v 3.0. Jak tylko będą jakieś rezultaty, to dam Wam znać. |
Ostatnio zmieniony przez gaszu 13 Kwi 2008, 16:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|