[MK3] Ciężko obracające się koło po wymianie szczęk |
Autor |
Wiadomość |
wolek1100
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 33
|
Wysłany: 24 Sty 2007, 22:41 [MK3] Ciężko obracające się koło po wymianie szczęk
|
|
|
Wczoraj wymieniłem szczęku hamulcowe i linkę od recznego i prawe tylne koło gdy samochód był w powietzu bez problemu się obracało zaś lewe tylne strasznie ciężko chodziło..powiedziano mi że tak ma byc a szczęki mają się ułożyc...i że sie dotrą, dodam że wszystko zostało założone poprawnie...czy długo może trwac docieranie?bo ciężko mi się jedzie...i jeszcze jedno...jak zakładałem prawe tylne szczęki to wylał mi sę płyn hamulcowy i musiałem go odpowietrzać...jakotako odpowietrzyłem ale dalej niejest to co było a gdy hamuje to mnie ściąga w prawo...czy muszę sprawdzić wszystkie koła czy tylko jeszcze raz to prawe tylne i przednie lewe?bo żekomo to ten jeden z obiegów.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Maj 2010, 13:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Sty 2007, 23:42
|
|
|
Na twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie , czy w lewym tyle tłoczki swobodnie przesuwają się w cylinderku . Jest możliwość , że są zardzewiałe i po prostu po hamowaniu nie cofają się o te dziesiąte części milimetra tylko cały czas dociskają szczęki do bębna. Jeśli by tak było kup cylinderek z tłoczkami (ok. 35 zł) i wymień. Jest też możliwe (doświadczyłem tego na sobie) ,że linka w pancerzu po lewej stronie nie odbija po spuszczeniu ręcznego - miałem identyczną historię - nowa linka , lewy tył . |
|
|
|
 |
matisl
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 14 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 21:19
|
|
|
sprawdź samoregulatory. Pewnie zapieczone |
_________________ www.mzetz.fora.pl |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 23:57
|
|
|
Wskazane też jest zedżeć rant na bębnach (jeśli był). |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
matisl
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 14 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 28 Sty 2007, 00:25
|
|
|
to już lepiej przetoczyć bębny, bo nigdy się prościutko nie zedrą :-/ |
_________________ www.mzetz.fora.pl |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sty 2007, 00:43
|
|
|
Do przetoczenia trzeba mieć sprzęt albo trzeba to komuś zlecić, sam rant można zedrzeć samemu diaxem. Chodzi tylko o łatwiejsze zakładanie i ściąganie bębna. Jednak przetoczenie byłoby najlepszym rozwiązaniem. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Sty 2007, 01:26
|
|
|
hm w mk3 jest tylko 1 mm dopuszczalnego zużycia nie ma za bardzo co i z czego toczyć . Ranty ok można |
|
|
|
 |
Krzycholas [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2007, 21:19
|
|
|
Co do nierówności hamownia miałem też problem na początku. Ściągało mi w jedną stronę. Po jednym dniu jest ok. Trzeba dać czas na ułożenie okładzin i u jednych to dzień u innych 3 dni. Ale fakt jak długo to się utrzymuje to problem. Co do rantów to kiedyś mając cieniasa raz przetaczalem raz nie i nie odczułem różnicy więc dałem sobie z tym spokój. Ale jak jest duży to znaczy że czas na nowy bęben. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.