Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
14 Sty 2007, 08:39
Wałek
Autor Wiadomość
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 24 Gru 2006, 13:56   Wałek

Witam

Wiec tak przystąpie od razu do rzeczy posiadam fieste 1.4i na monowtrysku obecnie...po swietach maszyna dostanie graty od xr2i 1.6 104Kuce wiec juz bedzie pelen wtrysk.I moje pytanie jest takie jaki wałek rozrzadu moglbym zastosowac do tego silnika zeby podniesc moc tego silnika...Po swietach zrobie Topic i bede wszystko opisywal i zdjecia wstawiac jak prace sie tocza...wiec mam nadzieje ze bede mogl na was liczyc.

P.S dodam ze czytalem Topic Maerika...ale ja posiadam 91 rok fiestki a on 94 i z tego co pamietam chodzilo o jakis czujnik co byl montowany po 94 roku.

Czekam na wasze opinie i wypowiedzi.

Zycze wesolych i spokojnych swiat:) i udanego sylwestra ;) ;) ;) ;)
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24 Gru 2006, 14:18   

typowy ostry wałek więcej kosztuję od silnika XR2i... zapewne chodzi Ci o jakieś półśrodki, to zapodaj wałek od xr2i.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Gru 2006, 14:52   

wałek od xr2i ale ja bym sie spodziewał jeszcze jednego problemu.

głowica od 1,4 mono:
1) małe zawory,
2) najprawdopodobniej jest taka jak w wersji z gaźnikiem czyli kanały ssące nei bedą przygotowane do pełnego wtrysku - tym sie nie martw bo zobaczysz jak zdejmiesz kolektor ssący.

jelsi chodzi o czujniki to pamietaj że musisz zmienic cąłą wiaske + ECU+mapsensor+ pewnei cewke (zalezy jak jest zapłon u ciebie - nie pamietam) + pompe paliwa. do tego wartyało by zmienic kolektor wydechowy na taki z xr2i z sąda skoro masz taka elektronike.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Gru 2006, 15:24   

kolektror z xr2i i clay dolot z xrki razem z aparatem juz jedzie do kolegi :)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 24 Gru 2006, 15:58   

PUMA napisał/a:
głowica od 1,4 mono:
1) małe zawory,
2) najprawdopodobniej jest taka jak w wersji z gaźnikiem czyli kanały ssące nei bedą przygotowane do pełnego wtrysku - tym sie nie martw bo zobaczysz jak zdejmiesz kolektor ssący.


Czyli wynika z tego ze beda musial głowice z pełno wtryskowca jeszcze zamontowac jesli by cos nie pasiło...??? moze byc tez z escorta 1.4 na pelnej szprycy a i jeszcze jedno jak zobaczysz te kanały ssace czy beda dobre czy nie?

P.S wiązka i komp zakupiony po swietach powinny dojsc
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:08   

jak zdejmiesz kolektor ssący to głowica przygotowan do wielopunktu ma na górze kanałów takie wypustki, a pod gaźnik są całkowicie okrągełe.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:17   

Głowica raczej będzie inna - taka jak w gaźnikowcu - bo kolektora od gaźnikowca się średnio da założyć na głowicę od wielopunkta .
KOlejna sprawa to skoro już rzeźbisz elektrykę to nie lepiej zapodać zestaw od 110KM ? ( rzeźba podobna a zawsze powinn0o wiecej mocy wyjść ( do Pumy zagadaj ) .
W końcu przecież i tak dojdziesz do wniosku że masz szybkie 1.4 ,ale do dobrych ikserek ci daleko i cała robota w sumie psu w dupęidzie i będziesz swapował na 1.6 , a wtedy lepiej mieć przygotowane to pod wersje 110 KM niż pod tą słabszą .

Moja rada - zanim zaczniesz jakąkolwiek zabawę zeswapuj na mocniejszy motor ( 1.6 ) - Głowicę i tak będziesz musiał wymienić planując założenie gratów z ikserki , a w końcowym efekcie okaże sie że dochodzenie do wniosku że chcesz 1.6 będzie Cie kosztowało jakieś 1000 zł + megażeźbe + puzzle - a pytanei brzmi : Czy warto iść tak zawiładrogą tylko po to aby udowodnic że się da ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:22   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
........,ale do dobrych ikserek ci daleko........


a są takie w klubie?? ;/

A tak poważnie to jak już ściagać głowice to moze póść dalej i rozwiercić blok na 1,6??

jak coś to mam wał+korby+tłoki+głowice z xr2i
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:32   

PUMA napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
........,ale do dobrych ikserek ci daleko........


a są takie w klubie?? ;/


Ejj to nie fair :(
Nie zadawaj pytań na które odpowiedzi znasz a których to odpowiedzi nikt nie chce słyszeć ;-)

PUMA napisał/a:
[A tak poważnie to jak już ściagać głowice to moze póść dalej i rozwiercić blok na 1,6??

jak coś to mam wał+korby+tłoki+głowice z xr2i


Czeka przyjemności trzeba dozować , a ty burzysz cały scenariusz wątku .
w cholere zawsze sie musi jeden przed orkiestręwyrwać :(

Miało być tak :

- w kolejnym poście autor wątku pisze z e nie chce 1.6 bo jakby chciał to by kupił ikserkę i jadłubał , tylko chce 1.4 najszybsze w polsce .

- ty odpisujesz : że tak , ale górna granica możliwości tego silnika który ma bez dużego sosu wlanego w silnik daje i tak jakieś 100 KM a poza tym w jego dole przy tej mocy trzeba będzie zrobic remont

- kolega pisze że po remoncie pomyśli później czyli jak sieten wysypie ( często używany zwrot przy tuningu ) a z ikserką nie chce kombinować bo to zmiana bloki itd

- wtedy Ty poszesz żeby zrobićremont 1.4 z bebechami od 1.6 .
A ty tak odrazu bez gry wstępnej :sad: ehh
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:35   

trzeba sobie uproszczać tam gdzie można :D

a jak juz ktos chce być pierwszy to proponuje Fieste 1,4 RST :D czytałem o takim projekcie i wyszło im 150KM fajnie nie 8)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:45   

PUMA napisał/a:
a jak juz ktos chce być pierwszy to proponuje Fieste 1,4 RST :D czytałem o takim projekcie i wyszło im 150KM fajnie nie 8)


Każdy dojżały mężczyzna wie że nie zawsze warto być pierwszym ;-)

A co do uturbiania wolnossaków to jest to z Twojej strony kolejna podstępna próba wkupienia się w łaski jebakówteoretyków ( poprzednia dotyczyła 1.1 i była w mechanice ) przeca wiesz że jeszcze długo nikt tego nie zrobi :) - chyba że wiesz o czymś o czym ja nie wiem :fox:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:53   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
PUMA napisał/a:
a jak juz ktos chce być pierwszy to proponuje Fieste 1,4 RST :D czytałem o takim projekcie i wyszło im 150KM fajnie nie 8)


Każdy dojżały mężczyzna wie że nie zawsze warto być pierwszym ;-)

A co do uturbiania wolnossaków to jest to z Twojej strony kolejna podstępna próba wkupienia się w łaski jebakówteoretyków ( poprzednia dotyczyła 1.1 i była w mechanice ) przeca wiesz że jeszcze długo nikt tego nie zrobi :) - chyba że wiesz o czymś o czym ja nie wiem :fox:


dobra Żółwik poddaje sie :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 09:58   

Ja też sie poddaje ;-) , ale że tak powiem o czym my tu tego ?

Kolin - Przemyśl propozycję Pumy odnośnie bebechów od 1.6 i mojąodnośnei osprzętu lub swapowania .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 25 Gru 2006, 11:23   

Ogolnie to wczesniej myslalem na zrobieniem swapa ale doszedlem do wniosku ze troche ciezko moze byc ze znalezieniem nie zajechanego motoru...tym bardziej ze w swoim silniku bardzo duzo czesci wymienialem na nowe i silnik jest w naprawde bardzo dobrym stanie...po za tym nie sztuka przelozyc silnik o wiekszej mocy i sie cieszyc,ja poprostu chce ze swojego 1.4 wycisnac jakas tam moc i byc bardziej orginalny,bo wiekszosc ludzi wolalo by przekladke na mocniejszy silnik i po sprawie,CHCE BYC W JAKIMS TAM SPOSOB ORGINALNY bo z tego co mi sie zdaje to bede druga osoba ktora podjela sie takiej przerobki wliczajac w to klubowicza Maerika:)
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Gru 2006, 11:26   

Żółw widzę że faza po pasterkowa trzyma :D pub2 pop pop
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 11:33   

Piesek napisał/a:
Żółw widzę że faza po pasterkowa trzyma :D pub2 pop pop


ano zasiedzieliśmy sie nieco w kościółku z ziomami ( aż duszpasterz przyszedł i powiedział że już zamykają old )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Gru 2006, 11:46   

PUMA napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
........,ale do dobrych ikserek ci daleko........

a są takie w klubie?? ;/

Nieskromnie zaznaczę, że conajmniej jedna taka jest.
Ta którą mam w spadku po Łokim
Gdy po Świętach wymienię sprzęgło nic jej jako Xrce zarzucić nie będzie można. 8)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Gru 2006, 12:06   

trzeci napisał/a:
PUMA napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
........,ale do dobrych ikserek ci daleko........

a są takie w klubie?? ;/

Nieskromnie zaznaczę, że conajmniej jedna taka jest.
Ta którą mam w spadku po Łokim
Gdy po Świętach wymienię sprzęgło nic jej jako Xrce zarzucić nie będzie można. 8)
Pozdro ...


Dobra jesteś wyjątkiem potwierdzającym regółę , a więc sienie wtrącaj bo mi statystyki psujesz ;-)

Kolin - każda fiesta która była na zlocie w ZG była oryginalna ( nie byo dwóch takich samych ) tylko co z tego ?
Wyrastasz na kolejnego zwolennika teorii że króliczka przyjemniej sie goni niż łapie , a jak to powiedział kiedyś Puma :

" Króliczka należy jak najszybciej złapać i ukręcić mu łepek "

Hasło to jest myślą przewodnią BurakiTeam

Nie będe z tobą polemizowął bo widzeże nie chcesz sieuczyć na czudzych błedach i doświadczeniach . Mam nadzieje że pociągniesz projekt tak daleko że sam dojdziesz do wniosków które tutaj masz jak na tacy . do tej pory spróbuj być oryginalny ( jeżlei kogokolwiek to obejdzie )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 25 Gru 2006, 12:19   

czyli jednym zdaniem mozna to ujac ze nie pochwalacie mojej przerobki...i odradzacie mi takiego zabiegu...i wolicie zebym silnik zeswapowal bo wyjdzie po tych samych kosztach i bedzie korzystniej bo silnik bedzie mocniejszy...
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 25 Gru 2006, 12:21   

Mam Pytanie a nie bede otwierac nowego topicu . Czym różni sie silnik Cvh 1.6 8V z Escorta z 1991 roku (takowego posiadam) a Fiesta Xr2i 1.6 8V obbydowje maja 104 km ? bo jak dla mnie to nie ma różnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wałek rozrządu - wymiana
Piterek79 Mechanika silnika 0 1 Gru 2016, 15:55
Piterek79
Brak nowych postów [MK4] Wałek rozrządu
Gość Mechanika silnika 7 14 Lut 2013, 11:50
DewREW
Brak nowych postów [Inny] Wałek do wymiany?
stafcio Mechanika 5 10 Lut 2010, 01:54
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Jaki wałek rozrządu do 1.4
Kolin Mechanika 11 26 Wrz 2006, 13:35
Kolin
Brak nowych postów 1.8 diesel pęknięty wałek rozrządu
Gość Mechanika 4 1 Mar 2008, 21:51
pawloplus


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.