Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] PROJEKT FAZA - FIESTA XR2i R32 |
Autor |
Wiadomość |
djpleban [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 22:33
|
|
|
z całym szacunkiem faza ale ja i tak zawsze bede kibicował pumie hooray
u mnie projekt ZT szybko umarł na rzecz mojego maleństwa |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 23:15
|
|
|
ło kor...a no to niezle zaskoczenie
to sei bedzie dizalo na ogolnopolskim w tym roku
tylko co by buda wytrzymala |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
QBOSS
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 23:36
|
|
|
Na jakim ogólnopolskim ????? przecia to już nie będzie fiesta |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
|
Małgorza
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Owca :)
Wiek: 36 Dołączyła: 17 Wrz 2006 Posty: 163 Skąd: niby Olsztyn
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 00:01
|
|
|
Cytat: | dlaczego ja tak nie potrafie... hmmm trzeba mi było do "samochodówki" iść |
Jak to czytam to mam takie same myśli
Gratuluję pomysłu |
_________________ Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza
"(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek." |
|
|
|
|
dday
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 00:54
|
|
|
PUMA napisał/a: | dość awaryjny |
mam kolege który przejechał takim golfem ponad 200tysiaków (w momęcie sprzedaży na liczniku było ponad 300) i z samym silnikiem nie było ŻADNYCH problemów - co innego skrzynia, zawieszenie i blacharka ale silnik zdrowiusieńki
....co do projektu to gratuluje odwagi - jednak jest to olbrzymi silnik jeśli chodzi o upychanie do fieściny |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 11:48
|
|
|
Co do silnka vr6 to vw maniacy się spuszczają na niego, mam troche znajomych vw maniaków i też uważają że vr6 wymiata... a prawda jest taka że crx dają im baty... ale aktualnie vwojowcy bardzo lubią wstawiać tdiki bo jednak jest kilka mocnych silniczków i są stosunkowo tanie, vw który naprawde zapierdala to golf rally, ale zakup silnika od tego auta to tak jak od coswortha... Ale uważam że auto fazy będzie cholernie szybkie, po rozmowie na gg i na pewno będzię robiło spore zamieszanie w Kielcach i nie tylko... powiem wam że jakby projekt fazy się skończył do ogólnopolskiego to żadna 1.6T niemiała by szans... a co do psucia auto: to króre się nie psuje? nie oszukujmy się każdy kto robi auto to zapierdalania wie o tym że nie jest to auto które zrobi 50tyś km i tylko olej się wymienia i paliwo wlewa... |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 14:18
|
|
|
ogółem widzę że FKP rośnie w siłe, kilka ciekawych projektów powstaje:
Faza 1.6-2.0-2.8
Puma 1.6 110ps-1.4-1.6-1.6RST-2.0T
Żółw 1.6 5biegowa skrzynia-1.6RST
Maffios 1.1-1.8 105ps-1.8 130ps
mk2 niewiem kogo rs2000
Fordon 1.8D-1.TD
Piesek 1.8D-1.6 105ps-1.6rst
i jak dla mnie to już jest godna wizytówka naszego klubu! I moim zdaniem za rok możemy śmiało uderzyć na zlot niemieckich fiest i pokazać chłopaką na co Słowianów stać! Na pewno po takim wypadzie zaistnieje nasz klub do rangi światowej... FKP rośnie w siłę.. i przestańcie pitolić, nie podoba się okey powiedziliście co myślicie ale i tak jest to mega projekt na rangę światową... dla mnie jest żenujące jak są w tuningu mechanicznym post typu sportowy filtr i 50 postów do tego tematu... swap 1.1-1.3... hmmm to nie swap tylko wymiana silnika bo 1.1 się skończył Więc mobilizować się zbierać funduszę i następny zlot do Niemiec panowie |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Terrorysta [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 14:23
|
|
|
Dżizas taki motor w takie maleństwo?? pomysł dobry i powodzenia w jeździe (tylko nie pourywaj wahaczy jak facet Supra )
to daj znać jak będziesz testował chce to zobaczyć :lol: |
|
|
|
|
Kowal [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 15:08
|
|
|
" Róbta co chceta " przynajmniej sie cos dzieje !
Zycze powodzenia w zakończeniu projektu Fazie i wszystkim którzy swoje inne projekty zaczeli
Jedno tylko mnie zastanawia
Poco zakładac temat w którym głowny tworca projektu niema ochoty po kilku postach sie udzielac !
Podobnie było z tematem " hamowni " ale okej Powodzenia |
|
|
|
|
Intruder [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 15:41
|
|
|
hmmm pozostawiam wszystkie wcześniejsze wypowiedzi bez komentarza... Jednak dla Fazy za koncepcje i pomysł (w życiu bym na to nie wpadł) jednak... w życiu też nie wybrał bym tego silnika choć jestem ogromnym zwolennikiem 6 cylindrowych V-ek.
Mi się marzy 2.0 V6 90 koników ale nie po to żeby było szybkie... tylko po to aby pięknie grało dla moich uszu |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 16:56
|
|
|
2.8 vr6 to na pewno nie koniec projektu Fazy... dlatego tak napisałem że jakby zdążył zrobić to co chce to był by gorzki smak przegranych 1.6.... wszystkich....
bez turba i nosa można i z niego zrobić 230-250KM przy podobnym nakładzie $ (piszę tak bo dużo łatwiej dostać używane części tuningowe do vw a niżeli do forda) jaką faza włożył w 2.0.... swoją drogą jak szaleć to można było troszkę dłużej poszukać 2.9 190ps...
JEDNO JEST PEWNE NA FAZE NIKT JUŻ NIE BĘDZIE MÓWIĆ "2.0" :D:D:D jak to było w Warlubiu |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 19:16
|
|
|
dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik...........
dzieki chlopaki za wsparcie...........
dzisiaj moj mechanik (Suchy) zawiozl blok do remontu: bedzie robiony szlif, zakladane nowe tloki i panewki |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
Ostatnio zmieniony przez Faza 6 Sty 2007, 22:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 21:43
|
|
|
Faza napisał/a: | dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik........... |
Fakt zapomniałem
Wiec wycofuje swoje sformulowanie dotyczace tego czy nadal Fiesta pozostała fiestra.
A swoja drogą ja bym podmienił ten dekiel 8)
Widze ze Faza zaczynasz opisywac co sie dalej dziej z autem wiec moze czas założyc "Nowy Topik" w dziale Tuningu z opisem wszystkiego co sie działo z tym autem??
Jak by na to nie spojżeć jest to jedno z najbardziej przerabianych aut na tym forum.
PS: skoro nowe tłoki to przemyśl czy nie robić rozwiertu na 2,9 jesli ta róznica w pojemności wynika z tłoka?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 7 Sty 2007, 00:16
|
|
|
ja mogę tylko powiedzieć czy napisać że szczerze i niezłośliwie zazdroszczę co do mocy osiągów itd to wszystko wyjdzie w praniu i teraz chyba jest masę innych rzeczy na głowie...trzymam kciuki żeby czerwona bestia sie poruszała jak najszybciej o własnych siłach na pełnym wdechu... chciałbym i ja kiedyś mieć takie problemy
na ogólnopolskim zdecydowanie będzie co oglądać
co do remontu 1,1 to myślę że to nie jest taka błacha sprawa bo jak sie okazuje to niewiele drożej wychodzi przekładka na 1,8
walczcie walczcie (chyba sobie założę jeszcze jedno osobne konto i fundusz fiesty ) |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 7 Sty 2007, 14:46
|
|
|
Piesek napisał/a: | mk2 niewiem kogo rs2000 |
jak sie nie myle to many |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:43
|
|
|
PUMA napisał/a: | Faza napisał/a: | dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik........... |
Fakt zapomniałem
Wiec wycofuje swoje sformulowanie dotyczace tego czy nadal Fiesta pozostała fiestra.
A swoja drogą ja bym podmienił ten dekiel 8)
Widze ze Faza zaczynasz opisywac co sie dalej dziej z autem wiec moze czas założyc "Nowy Topik" w dziale Tuningu z opisem wszystkiego co sie działo z tym autem??
Jak by na to nie spojżeć jest to jedno z najbardziej przerabianych aut na tym forum.
PS: skoro nowe tłoki to przemyśl czy nie robić rozwiertu na 2,9 jesli ta róznica w pojemności wynika z tłoka?? |
tak tez Suchy planuje zrobic ale jeszcze sie okaze jakie beda koszta rozwiercenia na 2.9 |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:46
|
|
|
Faza napisał/a: |
tak tez Suchy planuje zrobic ale jeszcze sie okaze jakie beda koszta rozwiercenia na 2.9 |
skoro dajesz nowe tłoki to wsumie jeden chu..., dojdzie ci tylko koszt rozwiertu a to nie sa duże koszta. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:52
|
|
|
no widzisz tylko ze jest problem ze szlifem cylindrow w tym bloku....bo sa pod jakims tam katem i nikt niema takiego stolu w kielcach............z tego co wiem to tylko wawa ale tam straszna kase chca za szlif..... |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Sty 2007, 18:01
|
|
|
Faza napisał/a: | no widzisz tylko ze jest problem ze szlifem cylindrow w tym bloku....bo sa pod jakims tam katem i nikt niema takiego stolu w kielcach............z tego co wiem to tylko wawa ale tam straszna kase chca za szlif..... |
to musisz zbadać temat zawsze by to było lepiej |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Kamil
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2006 Posty: 182 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 12 Sty 2007, 10:30
|
|
|
A ja jestem za tym projektem...
Przytocze tu swoje motto:"Zawsze warto spróbować - aby nie żałowć" ;-)
Jak bedziecie juz testować nagrajcie filmik...
Powodzenia...
POZDRO!! |
_________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
WAWA Team |
|
|
|
|
|