Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
19 Gru 2006, 17:14
[MK3] Silnik ze skrzynią automatyczną a zwykłą - 1.3
Autor Wiadomość
Lukas
[Usunięty]

Wysłany: 18 Gru 2006, 18:14   [MK3] Silnik ze skrzynią automatyczną a zwykłą - 1.3

Pytanie mam proste: czy silnik z automatyczna skrzynią różni się od silnika ze zwykłą skrzynią?(czym) Bo stają 2 fiesty 1,3 w automacie i bez. Ta w automacie ma elegancki silnik 68tyś km, 2 silnik nie jest już taki fajny ale tez pali ok. I koleś mówi że ten z automatu nie pasuje. Co wy na to?
Dodam że chce to do mojej fiesty wepchnąć.
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2010, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 18 Gru 2006, 18:35   

etam nie pasuje........
zdaje mi się, że jak ktoś przekładał skrzynie manuala zamiast automatu to koło zamachowe musiał zmienić i to szwystko chyba :-P
może jeszcze sprzęgło ;)
ale poza tym to co jeszcze :fox:
_________________
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Gru 2006, 18:49   

No pedały trzeba zmienić :-P
A poza tym automat to bardzo fajna sprawa.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 18 Gru 2006, 19:39   

automat to lipa straszna... ja się własnie szykuje do przełożenia skrzyni w mojej preli czyli mam zamiar wypier%$! babcioskrzynie i zastąpić ją czymś sensownym (manual), do takiego zabiegu potrzebujesz takich rzeczy:

standardowa skrzynia biegów z rozrusznikiem
linki zmiany biegów
siłownik sprzęgła
wysprzęglik
niższy przewód sprzęgła
regulator ciśnienia sprzęgła
mechanizm zmiany biegów
zestaw pedałów
łapa skrzyni biegów z poduszką
wspornik linek zmiany biegów
koło zamachowe ze sprzęgłam, śruby
Sprzęgło i docisk sprzęgła

wiec lepiej bierz furaka w manualu...
 
 
Lukas
[Usunięty]

Wysłany: 18 Gru 2006, 19:53   

Czyli co z tymi pedałami? Ja mam skrzynie zwykłą a chce włożyć silnik który chodził z automatem.

[ Dodano: Pon Gru 18, 2006 18:57 ]
Fred Ty chcesz wymienić skrzynie a ja silnik
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 18 Gru 2006, 20:29   

Fred napisał/a:
automat to lipa straszna... ja się własnie szykuje do przełożenia skrzyni w mojej preli czyli mam zamiar wypier%$! babcioskrzynie i zastąpić ją czymś sensownym (manual), do takiego zabiegu potrzebujesz takich rzeczy:

standardowa skrzynia biegów z rozrusznikiem
linki zmiany biegów
siłownik sprzęgła
wysprzęglik
niższy przewód sprzęgła
regulator ciśnienia sprzęgła
mechanizm zmiany biegów
zestaw pedałów
łapa skrzyni biegów z poduszką
wspornik linek zmiany biegów
koło zamachowe ze sprzęgłam, śruby
Sprzęgło i docisk sprzęgła

wiec lepiej bierz furaka w manualu...

on ma fieste wiec potrzbuje tylko:
manual skrzynie
koło zamachowe od manuala
trcze sprzęgła+docisk
pedały od manuala
wybierak/drązek biegów

inna sprawa że na automacie nie da sie zarżnąc silnika jak na manualu - automat bujnie ci silnik max do 4500 obrotów i koniec....
_________________
 
 
 
piterak
[Usunięty]

Wysłany: 18 Gru 2006, 20:37   

Fred chyba masz strasznie wyje**nego tego automata. ;)
Ja mam w mercedesie automat i jak będe zmieniał auto to nie mam zamiaru kupowac manuala (moze automat z tiptronic) :) bardzo duża wygoda, pozatym miękko zmienia i czuje sie jakbym jechał cały czas na jednym biegu.

Łokmen napisał/a:
automat bujnie ci silnik max do 4500 obrotów i koniec....

Niebyłbym taki pewien ;)
W Mercedesie jak dam gaz w podloge i zaskoczy kick-down to kręci sie do 4000 a to turbodiesel :P Normalnie zmienia biegi przy 1600-1800obr, turbo ciągnie od 1100-1200 wiec diesel w tym wypadku pojeździ dużo dłużej :)
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Gru 2006, 23:30   

Dokładnie.
A tiptronic to strasznie fajna sprawa.
Jesli chodzi o automat to jesli chcesz auto zajezdzac na torze to faktycznie wiecej bedziesz mal zabawy z manualem, ale do normalnej jazdy automat jest dobry. W miescie jezdzisz "jedna nogą i jedną ręką" ruszasz z miejsca bez najmniejszego szarpniecia i jesli skrzynia nie cieknie to jest nie do zajechania. Po za miastem nie poszalejesz na tym tak jak na manualu ale musisz sie zastanowic do czego bedziesz uzywal auto, jesli do "jezdzenia" to automat jest OK.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 19 Gru 2006, 09:47   

mój automat akurat jest do dupy i mam zamiar go wywyalić gdyż przez niego auto jest strasznie zamulone i duzo więcej mi pali stąd powód wywalania przeze mnei automata.

Łokmen co do twojej opinii to się nie zgodze gdyż i na automacie można podkatowac silnik, mi automat ciągnie obroty do końca przy gazie w podłodze, zmienia bieg dopiero przed czerwoną kreską czyli 6tyś obrotów

inna sprawa że w fieście automat jest bezstopniową skrzynią...
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 19 Gru 2006, 11:56   

tak wiec dorgi kolego silnik 1.3 miedzy automatem a manualem sie niczym nie rozni...pozakolem zamachowym i druga linka gazu ktora idzie od wtrysku to skrzyni wiem bo jest klubowicz ktory mial automat - A-Tiger ktory mial automat jedyny chyba wtedy byl w klubie i w ZG ale automat sie skonczyl i zrobilismy manualaa 1.6 no i jak wyciagnelismy silnik 1.3 moglismy dokladnie mu sie przyjzec....roznic zadnych poza kolem zamachowym :)
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Lukas
[Usunięty]

Wysłany: 19 Gru 2006, 16:58   

A sprzęgło zwykłe od manuala bedzie pasować? i czy sprzęgło i koło zamachowe od 1,1 jest identyczne z tym od 1,3?
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Gru 2006, 17:13   

Temat dotyczy zagadnień ściśle mechanicznych, więc przenoszę go z Hyde do ogródka Łokmena.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
suchy 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 54
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 61
Skąd: sieminowice sl
Wysłany: 19 Gru 2006, 19:50   

moje 1.3 z zewnątrz wygląda dokładnie jak 1.3 fiesty i esia ma automt kreci do 6000tys
i nie jest mułem do 100km/h potem sprawa dyskusyjna fakt bardzo wyje to autko ale
mułem nie jest i jeszcze jedno nie równajcie automata CTX forda z innymi automatami
to jest bezstopniowa skrzynia czyli nie zmienia biegu poprostu jedzie
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 19 Gru 2006, 20:54   

1.3automat z manualem niemaszans...2 dlugosci auta w amatorskich wyscigach na 1/4 dostal A-Tiger ze mna...gdzie on mial standardowa fieste na standardowych kolach aja fieste ospojlerowana (ciezar) i kola 15 cali 195 szerokosci.a kolo zamachowe jest takiejak w 1.3 bo sprzeglo tezjest to samo
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Gru 2006, 22:00   

co do kół zamahowych to pewny nie jestem czy 1.1 i 1.3 ma takie samo . Powinny pasować ale od 1.3 moze być cieższe . Sprzęgło na 100 % to samo 190 mm .
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 20 Gru 2006, 11:30   

no to zaslozy od 1.1 lzejsze :P i bedzie lepiej fruwac autko :)
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.