Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
17 Gru 2006, 08:48
SWAP Fiesta Mk3 1.1 na niekoniecznie fiestoski
Autor Wiadomość
skorpion_kosmos
[Usunięty]

Wysłany: 14 Gru 2006, 23:15   SWAP Fiesta Mk3 1.1 na niekoniecznie fiestoski

Witam wszystkich ktozy odwiedzą moj temat i z gory dzieki za odp.
Poczytalem troche postów o swap i dochodze do wnisku ze jednak jak bym wymienial silnik na jakis nowszy najlepiej 1.6 (mam 1.1 gaznik) ale teraz najbardziej mnie interesuje czy jak juz zakupie sobie taki silniczek to ile mnie chlopaki na warsztacie mogą pociagnac, pytam na forum bo sie nieznam i niechce zeby mnie naciagneli, zakladajac ze bedą jakies przeróbki.
Tak ogulnie to chce przeznaczyc jakies 2 tysie i czy mnie to wystarczy a jak tak to na co?
A pytanko na zakończenie bo jakos nieznalazlem zaduzo wzmianek w innych postach na ten temat czy jest możliwa zmiana na jakis silnik disla nowej generacji takie co wstawiaja w najnowszych fiestach np. 1.4
 
 
cinot
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2006, 10:33   

Nie jest możłiwa zmiana na 1,4 tdci boo te silniki są cholernie drogie,
a i spróbuj znaleźc taki i 2 tysiące niestetyy nie wystarczą.
Jęśli byśnawet kupił taki silnik to wiąże sięto z megarzeźbieniem przodu samochodu, a gdzie półosie itp, zapomnij

Najlepiej poszukaj silnika 1.6 16v zetec lub 1.8 16v zetec,
nie baw sięw CVh bo paręosób je ma i niektórzy na nie marudzą.

Tylkop pamiętaj ż ejak kupujesz silnik to najlepiej ze skrzynią
nie zapomnij o wiązce elektrycznej i komputerze.

I poimyśl od razu o zmianie hamulcy.
 
 
skorpion_kosmos
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2006, 11:48   Ok dzięki za odp. rozumiem że inne silniki ...

Ok dzięki za odp. rozumiem że inne silniki niż z fiest tez nie wchodzą w rachubę?
Patrzałem na ten 1.6 i 1.8 wcale tak nie drogo można je dostac ale ja sam takiego silnika nie przełożę bo ani nie mam sprzętu ani doświadczenie koszt warsztatu wyniesie mnie więcej niż
700zl? A i oprócz kompa będę pewnie musiał wstawic nowe zegary. Czy zmieszczę się w tym wszystkim w 2000 tysiach?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Gru 2006, 11:58   

Ze swapem robionym przez warsztat :he: najpierw przelicz wszystko co musisz kupic, pozniej dodaj do tego wszyske materialy eksploatacyjne, bo sam silnik to nic ci nieda...
A warsztat skasuje jak za zborze bo to Ty kupujesz silnik ktory jest w stanie bog wie jakim i jak oni to wstawia a silnik po odpaleniu okarze sie padlina to Ty bedziesz ich opierpapier ze cos spieprzyli... a w rzeczywistosci moze byc silnik do ass ... odnosnie czesci skladowych na Swapa pisane bylo mega duzo... zwlaszcza ze masz 1.1 na gazniku, co wiaze sie z kompleta przebudowa auta, ktore fabrycznie nie bylo przystosowane na taki silnik i moce... czyli za 2 tys to mozesz "waciki" kupiuc...
_________________

 
 
 
skorpion_kosmos
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2006, 12:05   

No ok no to teraz juz cos wiem i to byla konkretna odp ale dalej chce wymienic ten motor ale fundusze to jest to czego nie perzskocze max 2500 ale to i tak schudne ;) co moge wstawic za taką kaske, jakies 1.4?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Gru 2006, 12:12   

Info na PW
_________________

 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 15 Gru 2006, 18:28   

krótko ...zawsze pada jedyna słuszna rada- jeśli masz ładną fiestkę to ...sprzedaj ją ..zarobisz powiedzmy 2500 ..masz na swapa juz 2500 razem 5 tys starczy na ładną XR 1600 w orginale futurkę z zeteckiem czy nawet trudną do odnalezienia RS 1800 czy S 1800. Silnik kolego to poczatek ..wydatków i raczej zaczynanie od dupy strony . W fieście 1,1 masz fatalne hamulce ..beznadzijna zawieche ,zerowe wyposażenia i brak wygladu ;) w powyzszych modelach wszystko masz w serii a tobie pozostaje dopieszczac i doprowadzać autko do perfekcji ...czyli daj sobie spokój ze spektakularnymi swapami ..masz na to za mało kasy .
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
skorpion_kosmos
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2006, 23:15   

Hm niechodzilo mi o jakies spektakularne zeczy. Mam fiestke w bardzo ladnym stanie wyposazylem ja w calkiem przyzwoite stereo i niemem zamiary rwac gum na swiatlach tylko zebe jak mi wejdzie trzy osoby do auta to niestartowala jak by bylo przyklejone do asfaltu ( troszke wiecej mocy za mala kase)
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 16 Gru 2006, 02:12   

założ turbinę :D
a tak serio... aby coś wyciągnąć to min 1.4. a wtedy i hamulce idą do wymiany (tylko przód bo przy 1.6 i tył trzeba wymieniać)....kup lepiej już jakaś ładną bestie.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 16 Gru 2006, 09:42   

skorpion_kosmos napisał/a:
( troszke wiecej mocy za mala kase)

kup świece ..zmien filtry ..zatankuj dobrego paliwa..ustaw zapłon...i bedziesz miał troszke wiecej mocy za mała kase ..jak chcesz szarpnąc się na tjuning to kup super prowesjonalny stozek ..JR-a KN-a czy piper..-a..i oprócz poczucia przeprowadzonego tjuningu lżejszej kieszeni o 200pln bedziesz miał całe pół konika wiecej . Niema kolego wiecej mocy za mała kasę :fox: ..i nie podlega to dyskusji ...wierz mi ze wiemy na forum czym jest swap i jakie wiąza się z tym wydatki ...i nie bedziemy bawic się w spekulacje i teorie ..bo my znamy strone praktyczna :yes: ...swap jest dla majetnych, głupich lub bardzo zacietrzewionych w dziedzinie..ty, jako poczatkujący zastosuj sie do moich powyzszych rad albo ..zmieniaj auto . I naprawdę nie próbuj nas reedukowac ..bo wiemy o czym piszemy ;)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 16 Gru 2006, 13:41   

AMEN :hahaha:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Gru 2006, 08:48   

Odpowiedź LOY-a wyczerpuje temat , w związku z czym topik zamykam .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.