[MK3] Regulacja przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
opawelq
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 74 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: 24 Lis 2006, 15:32 [MK3] Regulacja przepustnicy
|
|
|
do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha. bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. |
_________________ hello |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010, 14:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 24 Lis 2006, 16:12
|
|
|
regulacja krokowca obrotow...raz mialem tam regulowane bo obroty zle chodzily...teraz tez zle chodza ale krokowiec siadl chyba i juz nie dziala ta srubka...<LOL> |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 24 Lis 2006, 17:04 Re: regulacja przepustnicy
|
|
|
opawelq napisał/a: | do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha. bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. |
kompletnie nic sie tym nie reguluje - to sie wysuwa i chowa samo. jedyne co mozesz zrobic to przeczyscic wedlug opisow na forum i zalozyc.
przy zakladaniu jednak dobrze jak ten bolec wystaje tylko troche bo inaczej opiera sie o dzwigienke przepustnicy i niewygodnie sie zaklada. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Lis 2006, 20:02 Re: regulacja przepustnicy
|
|
|
madek napisał/a: | opawelq napisał/a: | do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha. bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. |
kompletnie nic sie tym nie reguluje - to sie wysuwa i chowa samo. jedyne co mozesz zrobic to przeczyscic wedlug opisow na forum i zalozyc.
przy zakladaniu jednak dobrze jak ten bolec wystaje tylko troche bo inaczej opiera sie o dzwigienke przepustnicy i niewygodnie sie zaklada. | Dokładnie tak! Jak tą śrubkę wykręcisz, żeby bardziej uchylić przepustnicę, to krokowiec bardzie się schowa i nic się nie zmieni. Ona jest tylko po to, żeby ten bolec miał się o co oprzeć. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
opawelq
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 74 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: 26 Lis 2006, 10:55
|
|
|
hmmm wiec po co ford zadal sobie taki trud aby tam robic spacjalnie do tego srubke i giwintowac to a przeciez mozna bylo by zwykla blache. mnei sie wydaje ze spacjalnie do czegos to zrobili. no ale moze sie myle. |
_________________ hello |
|
|
|
 |
dark57 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lis 2006, 07:10
|
|
|
Nie zgodze się z wami, doświadczalnie sprawdziłem że śrubką tą reguluje się obroty silnika zaraz po zapaleniu: kręcąc w lewo zmniejszymy "wycie" silnika po rozruchu. |
|
|
|
 |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lis 2006, 12:49
|
|
|
dark57 napisał/a: | Nie zgodze się z wami, doświadczalnie sprawdziłem że śrubką tą reguluje się obroty silnika zaraz po zapaleniu: kręcąc w lewo zmniejszymy "wycie" silnika po rozruchu. |
Dokładnie to prawda śróbka służy do regulacji obrotów ale tych na pare sekund po odpaleniu silnika potem obroty spadają do normalnych |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.