Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Złączki filtra paliwa
Autor Wiadomość
przemekGT 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 42
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 20
Wysłany: 13 Lis 2006, 22:29   [MK4] Złączki filtra paliwa

witam sprawa błacha prosta a jednak aż się zdiwiłem fiesta mk4 filtr paliwa koło baku....problem jest ze mocowaniem wężyków wchodze w kanał i żandych cybantów miedzianych przewodów tylko dziwne zaciski na filtrze..biała koncówka wciskowa czerwony środek wchodzący w czarną obudowę...czy Ktoś wie jak to rozebrać bez zniszczeń wiem że to są szybkozłączki ale wole się spytać niż wymieniać cały przewód jak się rozwali..ponadto jak się okazało w aucie z niemiec przez siedem lat nikt chba nie robił filtru paliwa cały zardzewiały.. :cojest: mocowanie taka obejma z sruba ktróra spruchniała oczywście..czy ma ktoś doświadczenie w walce z tym mocowaniem... wiem że najszybciej to fleksą ale blisko jest zbiornik i niechce nic zniszczyć.. ogólnie ford się nie popisał z mocowaniem filtra paliwa w mk IV..lipaaa
_________________
.................życie to nie czas by umrzeć.............
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 14 Lis 2006, 09:40   

to czyli szybkozlaczki w mk4 w mocowaniu filtra paliwa pod bakiem wygladaja tak samo jak w mk3 gdzie filtr paliwa jest w komorze silnika,jak dobrze pamietam trzeba nacisnac na ta "szybkozłączke " i wysunąc przewod ,pisze jk dobrze pamietam bo wymienialem filtr paliwa z półtora roku temu ;)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 14 Lis 2006, 10:20   

Darekmk3 napisał/a:
trzeba nacisnac na ta "szybkozłączke " i wysunąc przewod

dokładnie tak jak Darek napisał, ja u siebie niedawno zmieniałem i filtr też był cały pordzewiały tak samo jak obejma, ale bez problemu wyszedł, wystarczy jedną śrube wykręci która dociska obejme do filtra.

pozdro!
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lis 2006, 18:13   

Fajne rozwiązanie z tymi szybkozłączkami, ale ten filterek pod autem to za szybko rdzewieje i trudno go potem wyciągnąć. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.