problem z włącznikiem kierunkowskazów |
Autor |
Wiadomość |
kristofer
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 44 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 210 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 08:01 problem z włącznikiem kierunkowskazów
|
|
|
kiedy włączam prawy kierunkowskaz to słychać dzwięk przypominający brzęczenie dzwonka, który za moment się spali (takie skrzeczenie) no i oczywiście światła nie włączają się - nie da się jeździć - gdzieś pewnie robi się jakieś zwarcie
czy można to jakoś rozebrać i przeczyścić styki
czy trzeba zdejmować kierownicę
czy jestem skazany na kupno nowych przełączników |
_________________ CHCESZ KUPIĆ NOWEGO FORDA?
PRACUJĘ W SALONIE FORDA - SPRZEDAJĘ NOWE SAMOCHODY
tel. 605 23 08 43
tel. 600 85 07 43
e-mail: kmichalak@rewo.pl |
|
|
|
|
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 08:11
|
|
|
witam!
To przełącznik zespolony 8) Tak miałam w swojej pierwszej FoFi. :-(
Możesz go wymontować, przeczyścić styki, ale podejrzewam że już nie będzie działał. :-/ Najlepszym wyjściem jest kupić na szrocie używany.
Kierownicy nie musisz zdejmować do rozmontowania. |
_________________ www.geodetachelm.pl
www.geodezja-chelm.pl
Kiedy umierasz, nie wiesz o tym. Tylko innym jest ciężko. Tak samo jest jak jesteś debilem.
FKP RACE&RALLY TEAM
www.automobilklub.chelm.pl
www.ptg-org.pl
www.ewmapa.pl |
|
|
|
|
mistrzuniu
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2005 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 14:14
|
|
|
witam:)
no coz mialem identyczny problem. Pewnie wszyscy sie rzuca ze to bzdura, ale ja sobie poradzilem z tym problemem demontujac przelacznik zespolony i psiknalem WD40 i tak latam juz od poczatku roku i nie mam problemow proponuje moze zakup jakiegos srodka do stykow ale WD tez dziala Pozdro |
|
|
|
|
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 14:53
|
|
|
mistrzuniu napisał/a: | problemem demontujac przelacznik zespolony i psiknalem WD40 i tak latam juz od poczatku roku |
jeśli jeszcze styki Ci się nie pojarały to pomoże przeczyszczenie...
U mnie niestety to już nie pomogło....
całe szczęście zjarał się tylko styk odpowiadająy za czasową pracę wycieraczek |
_________________ www.geodetachelm.pl
www.geodezja-chelm.pl
Kiedy umierasz, nie wiesz o tym. Tylko innym jest ciężko. Tak samo jest jak jesteś debilem.
FKP RACE&RALLY TEAM
www.automobilklub.chelm.pl
www.ptg-org.pl
www.ewmapa.pl |
|
|
|
|
kristofer
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 44 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 210 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 19:34
|
|
|
dziękuję - cenne rady |
_________________ CHCESZ KUPIĆ NOWEGO FORDA?
PRACUJĘ W SALONIE FORDA - SPRZEDAJĘ NOWE SAMOCHODY
tel. 605 23 08 43
tel. 600 85 07 43
e-mail: kmichalak@rewo.pl |
|
|
|
|
andrew [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 20:12
|
|
|
ale nic w tym wielkiego zapodalemkiedys rozebrany przelacznik zespolony na forum dla kolegi aby sobie poradzil < i nawet pojarany przelacznik mozesz sam naprawic wystarczy rozebrac i zgodnie ze starym wytrawic nowa plytke LUB POBIELIC wszystko jest do zrobienia ale jak bardzo potrzebne sa fotki toposzukam i wysle |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 23:25
|
|
|
trzeba rozebrać przełącznik i na ścieżki o ile sa przetarte nanieść cynę . Ale teraz jest chłodniej i zazwyczaj wtedy kostnieje smar który tam sobie siedzi i robi sie z niego izolator . |
|
|
|
|
kristofer
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 44 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 210 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 8 Gru 2006, 14:41
|
|
|
mądrzy z was ludzie - dzięki |
_________________ CHCESZ KUPIĆ NOWEGO FORDA?
PRACUJĘ W SALONIE FORDA - SPRZEDAJĘ NOWE SAMOCHODY
tel. 605 23 08 43
tel. 600 85 07 43
e-mail: kmichalak@rewo.pl |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 00:38
|
|
|
dla odwagi moge ci zrobić zdjęcia szczątków przełącznika z escorta bo ostatnio robiłem ale nie jestem pewny czy w koszu już nie skończyły . Dasz sobie spokojnie rade , bo ja sobie dałem a przecież wybitny nie jestem |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 00:57
|
|
|
Luuz Krzysiek jak ja rozebrałem przełącznik to godzine zbierałem części po podlodze całego pokoju i włącznika awaryjnych juz nie złozyłem ( ta blaszka i sprężynka :zly: ) a jak wszystko znalazłem przeczyściłem i zlozyłem do kupy ( oczywiscie bez włącznika awaryjnych ) ...........to i tak kierunki nie chodziły
efekt finalny - inny przełącznik |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
andrew [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 10:20
|
|
|
jezeli komus pomoge to przezgg powiem jak po kolei to skladac |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 15:25
|
|
|
bo blaszka od awaryjnych zamyka obwód . trzeba zrobić zamiast wyłącznika awaryjnych dwa mostki i moze sobie go wtedy nie być . |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 9 Gru 2006, 23:12
|
|
|
Ale ja chciałem żeby był tylko za cholerę nie umiałem tego złozyć |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|