Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
28 Maj 2014, 12:03
swap rs2000
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 6 Mar 2007, 22:18   

bart_czewa, odpalone?? stestowane??
wrazenia opis foty!! jestem bardzo ciekawy jak tam ten twoj frankensztajn sie zachowuje... :D
najbardziej mnie foto interesi:)chyba ze masz jakis filmik;>
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 6 Mar 2007, 22:37   

odpalone
stestowane
wrażenia :he: jak sie łatwo można domyśleć nieźle zapierdala :devil: jeszcze testujemy czy wszystko w porządku na razie nic nie odpadło :D
na zdjęcia nie było czasu ale po weekendzie coś wrzucę
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Mar 2007, 19:12   

dajesz foto i filmiki:D:D:D:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28 Mar 2007, 13:44   

Dam Ci dobry patent na rozwiercenie pojemności 2.0 na 2.3 litra i podniesieniu mocy o 20KM. Wsadzasz dół silnika od scorpio 2.3 plug & play. Zero kombinacji, mocowania te same. blok Scorpio jest identyczny z rs-em w rs jest inny wał i rozwiercone cylindry.Skok i średnica tłoka większa. Przy takiej "kanapce" dól od 2.3 góra od RS2000 otrzymamy wyższy stopień sprężania a co za tym idzie dodatkowe koniki :D :D.
Od jakiegoś czasu dogłębnie wertuje wszelkie info na temat silnika rs2000 i jest to wręcz idealny silnik na bardzo mocne auto bez turbo doładowania, w przypadku turbo już nie... znacznie lepiej, taniej i sensownej uderzyć w stronę zeteca turbo...
Po dłuższych namysłach mogę powiedzieć, że jest to najlepszy silnik (ale tak jak pisałem, bez turbo doładowania!) jaki można upakować do fiesty. Bardzo duży plus to skrzynia biegów, która jest uważana za najlepszą jaką kiedykolwiek ford zastosował w autach seryjnych przednio napędowych. Fakt w przypadku mocy rzędu 150KM w fieście przydało by się zeszperować ją ale wątpię żeby kogoś było stać wpakować 4tyś zł na same zeszperowanie... niby można wsadzić skrzynie biegów od escorta rs turbo, która jest seryjnie ze szperą, ale załóżmy że jest to auto N/A "na codzień" chodź nie wiem czy mogę tak to nazwać takiego potwora. Po pierwsze skrzynia od ERST jest bardzo ciężko osiągalna, po drugie jest to za krótka skrzynia jak do jazdy na codzień. Okey temat skrzyni biegów zostawmy w spokoju, przejdźmy do konkretów.
TUNING SILNIKA RS2000
podzielmy tuning silnika RS2000 na tzw. poziomy zaawansowania, tzw. stage: (w nawiasach będę podawać koszt operacji)
STAGE1: 150KM+10KM
- wolny wydech 2,5" ze strumienicą michaela, z końcowym tłumikiem przelotowym (1000zł)
- dolot - filtr stożkowy firmowy oraz rura kominkowa ze zderzaka w celu doprowadzenia zimnego powietrza w okolice stożka (500zł)
- porting kolektora wydechowego (kilka godzin zabawy)
- przyspieszony zapłon (nie wiem)
STAGE2: 160KM+20KM
- dół silnika od 2.3 scorpio, wraz z remontem (1500zł)
STAGE3: 180KM+20KM
- dwa wałki sportowe, np świątek, bądz tudzież jak będzie ktoś chętny to zapoznałem się z pewną firmą tuningową, która może ściągnąć z USA (1500zł)
- porting głowicy, poszerzone gniazda,polerowane zawory,poszerzane kanały
STAGE4:200KM+20KM
- dwie przepustnice, dwa stożkowe filtry, dwa doloty zimnego powietrza (1500zł)
- kolektor wydechowy wykonany pod zamówienie, z dokładnym wyliczeniem, przelot 3" całość z nierdzewy (2500zł)
- kolektor ssący wykonany od podstaw
STAGE5:220KM+30KM
- dwie pompy paliwa, zbiornikowa i zewnętrza (1000zł)
- wydajniejsze wtryskiwacze (800zł)
- komputer zewnętrzny plus strojenie (2500zł)

Oczywiście mogą być sporo mniejsze koszty, jeżeli w garażu mamy tiga, spore doświadczenie z mechaniką, dobre kontakty.
Napewno przy 200KM będzie trzeba już zamontować szperę bądz chociarz opony typu slick jak i sprzęgło spiekowe. Te zmiany w mechanice przyczyniają się do tego że auto już średnio nadaję się do jazdy na codzień gdyż spalanie będzie rzędu 20-30L przy ostrej jeździe.

Myślę że na sam początek warto wsadzić dół od 2.3 scorpio bo przy takiej opcji auto będzie jak najbardziej nadawać się do jazdy na codzień i koszt jest stosunkowo nie wielki.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Mar 2007, 22:09   

w Galaxy jest tez taki sam dol :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
noxx 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 53
Skąd: Katowice
Wysłany: 3 Kwi 2007, 09:14   

bardzo optymistyczny plan :) nieliczył bym na az takie przyrosty pozatym ten wydech a raczej jego konstrukcja nieco chybiona... w silniku N/A nie jest wazna az tak bardzo średnica i przelot tutaj musisz to dokładnie wyliczyc i wg mnie spokojnie na taki Stage wystarczy 2.25 i to nie przelot bo to nie TURBO!!
_________________
www.mrcleaner.pl

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Kwi 2007, 09:43   

Kumpel przedobrzyl w CRX-ie i zalozyl 2.5" wolny wydech i spadla mu moc... wczesniej bylo 170+ a teraz wyszlo mu 162KM...
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Kwi 2007, 10:34   

ja już kiedyś pisałem na temat przelotowych tłumików nie chce mi się tego powtarzać. Ogółem dalej jestem tego zdania że można mieć z RS2000 250ps, ale teraz pytanie czy jesteś w stanie wyłożyć jakieś 15tyś zł na takie cudo? Zaznacze na same modyfikacje! Z tym że mówie tylko o samych modyfikacjach silnika, po drodze trzeba pomyśleć nad innymi heblami, rozporkami, spiekiem itd itp... Realne na polską rzeczywistość jest jakieś 200psów z tego silnika i myślę że idzie to zrobić przy kwocie jakiejś 5-7tyś zł, mówię tu o samym tuningu silnika. Może na pomorzu powstanie projekt RS2300 w fieście, ale narazie właściciel auta nie zdecydował się czy chce się pozbyć fiesty, czy ja robić, a czy jak robić czy odważy się oddać nam auto na jakiś okres czasu żeby poskładać to do kupy, czy też skończy na silniku 1.6 cvh, bądz zetecu. Sam tego jeszcze nie jest pewien i narazie miałem z nim na ten temat wstępną rozmowę. Z Rafałem moim kuzynem gadałem to mówił że jak jest chętny to można działać ;)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
noxx 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 53
Skąd: Katowice
Wysłany: 4 Kwi 2007, 14:02   

Piesek napisał/a:
200psów z tego silnika i myślę że idzie to zrobić przy kwocie jakiejś 5-7tyś zł


no bez przesady bo ktoś w to uwierzy i potem jak policzy to zrobi mu się smutno....

chyba ze mówimy o chwilowym przyroście 50PS...

nie wspominając juz o tych 15 tys za 250PS
_________________
www.mrcleaner.pl

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Kwi 2007, 19:23   

bart_czewa,
zapodaj jakies foty....moze jakis filmik bo z taka przebudowa jeszcze sie nie spotkałem...
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 4 Kwi 2007, 19:29   

Ad@mus napisał/a:
bart_czewa,
zapodaj jakies foty....moze jakis filmik bo z taka przebudowa jeszcze sie nie spotkałem...
zdjęcia z włorzonym siljikiem sa chyba na 3 albo 4 stronie... :)

[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 20:30 ]
Bart ja to musze widziec na żywo :) ,głownie interesuje mnie w jaki sposb zawiesiles silnik od strony pasazera? poduchy z escorta czy jakaś wydumka? i czy wiązkie z escorta wkladales całą? czy szczepiles? wiecej szczgólów prosze :)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Kwi 2007, 20:02   

Cytat:
zdjęcia z włorzonym siljikiem sa chyba na 3 albo 4 stronie... :)

tamte juz widziałem, chce cos nowego :P
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Kwi 2007, 15:07   

akurat tego jestem prawię że pewien co pisze... chciałbym aby ta osoba się skusiła na ten swap to to udowodnię namacalnie. To wszystko jest przy założeniu że silnik jest w idealnym stanie!
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 10 Wrz 2007, 12:33   

Widzę, że mnie tu już biorą za Yeti albo UFO :pop: Nawet zdjęcia ukrytą kamerą się pojawiły :rotfl:

AD Żółwik Tuptuś
Cytat:
ps : fanowie fiesty wygineli jak dziewice na bałutach lub mamuty , to co oglądasz to niedobitki które sa na tyle pierdołowate że przegapiły moment kiedy trzeba było sprzedać trupa i teraz mająz nim dożywocie


Trup się ma dobrze, zrobił 15 tys. i jeszcze żyje ozor

AD Fordon
Cytat:
maska nie byla chyba otwarta w niej...


Widać nie było chętnych do oglądania. Ja tam chwalipiętą nie jestem. :ups:

AD Odyniec
Cytat:
wiecie co ja wam na ten temat powiem:

Gadacie jak o Yeti, wszyscy o tym wiedza, lecz nikt nie widzial... ani nie zrobil..


Tylko spokojnie Panie redaktorze. Nie agresywnie. Nie agresywnie :fox: To, że czegoś nie widziano, nie znaczy, że tego nie ma :devil:

Darekmk3
Jak będzie czas i okazja to podjadę gdzieś i pokaże żeby nie było, że nie ma. Umówimy sie na PW albo gadzie pub2
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 10 Wrz 2007, 16:28   

bart_czewa, spoko prjekcik mi sie podoba... bardzo, tylko moglbys postawic autko z maska otwarta, to kazdy by wiedzial co tam za potwor drzemie... a tak to dla mnie to byla zwyklad xr'ka :P

ps. a masz pewnosc ze Yeti nie istnieje? :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Wrz 2007, 16:37   

Piesek nie gniewaj sie ale

twoje wypowiedzi sa tak samo dlugie jak twoj swap ktory poki co nic nie wnosi :( ja juz 3 fieste swapowalem a ty jeszcze 1 nie skonczyles
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Wrz 2007, 16:45   

Mafios napisał/a:
Piesek nie gniewaj sie ale

twoje wypowiedzi sa tak samo dlugie jak twoj swap ktory poki co nic nie wnosi :( ja juz 3 fieste swapowalem a ty jeszcze 1 nie skonczyles


zaczynasz sie robić złośliwy :yes:

Bart_Czewa
doczytałem że w tym aucie jest wspomaganie, możesz powiedzieć jaką maglownice masz??to znaczy z czego?? bo rozumiem że reszte wspomagania wziołeś od Escorta.
i jak te półosie skracane sie spisują??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Wrz 2007, 22:45   

jak pamietam z rozmowy to przekladnia tez jest chyba z escorta.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Wrz 2007, 05:54   

Daras84 napisał/a:
jak pamietam z rozmowy to przekladnia tez jest chyba z escorta.


w takim razie drązki z czego?? :fox:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 11 Wrz 2007, 06:07   

pewnie też skracane jak półosie :)
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów [MK4] swap 1.25 na rs2000
Mizer 59 Tuning mechaniczny 5 26 Gru 2016, 09:29
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
P Tuning mechaniczny 6 5 Lip 2007, 13:03
Daras84
Brak nowych postów [MK3] Swap z RS2000 na RS2300
wolverinexxx Tuning mechaniczny 13 20 Cze 2014, 14:07
wolverinexxx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.