Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
28 Maj 2014, 12:03
swap rs2000
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:24   

Marcin dlaczego sadzisz ze to dobry plan ?? przeciez skrzyunia z rs-a jest dluga lepiej by bylo spiac silnik z skryznka fiesty 1,8 lub 1,6 a wtedy odpada problem z przerabianbiem polosiek.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:41   

Puma nie o Ciebie chodziło :devil: ale więcej nie powiem
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Lut 2007, 15:17   

Piesek napisał/a:
Puma nie o Ciebie chodziło :devil: ale więcej nie powiem


To skoro zaczynasz i kogoś pomawiasz o coś to albo pisz konkretnie albo wcale!! Ja to odebrałęm ze było kierowane do mnie


Daras84 napisał/a:
Marcin dlaczego sadzisz ze to dobry plan ?? przeciez skrzyunia z rs-a jest dluga lepiej by bylo spiac silnik z skryznka fiesty 1,8 lub 1,6 a wtedy odpada problem z przerabianbiem polosiek.



bo koledze chodzi o urzytkowanie auta na codzień. A fabryla obliczyła skrzynie pod silnik RS2000 tak aby zrównowazyć spalanie/przyspieszenie/prędkość/elastyczność/ oraz przegóby są mocniejsze. Teoretycznie powinno być mniej awaryjnie
A i jeszcze jedna rzecz skrzynia od RS2000 czyli MTX-75 jest jedna z najodporniejszych skrzyni zrobionych przez Forda.

Zreszta jak znam życie to kolega bedzie kombinował nad krutszą skrzynią, wcześniej czy później ale bedzie :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 27 Lut 2007, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lut 2007, 15:55   

Marcin nikogo nie pomawiam o nic, ta osoba wie o tym i to wystarczy! A nie było kierowane w 100% do Ciebie bo z silnikiem rs2000 to ty miałeś myśl taką kilka lat temu. :ok:
LOOOOOOOOOOZZZZZZZZZZZ
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Lut 2007, 22:22   

temat skrzyni do silnika RS2000 na tyle mnie zaintrygował że policzyłem sobie i wyszło mi na to ze:

Skrzynia
- 1,6 xr2i/8v odpada
- MTX-75 (oryginał) jest troche zamulony przez 2 pierwsze biegi ale jest OK

A najlepiej wypada skrzynka od 1,8 16v ;) bo tylko przjeście z 1-2 zrzuca obroty silnika poniżej poziomu pełnego momentu obotowego. Dalej jest juz idealnie (oczywiście jesli mówimy o skrzyniach seryjnych)

Najlepiej by było wykożystać przełożenia biegów od 1,8 16v wraz z przełożeniem głównym od xr2i 1,6 8v.

Sorry za OT ale tak dla uzupełnienia mojej wypowiedzi.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lut 2007, 09:19   

Co do tego, że jest trochę zamulony na 1 i 2 to może i prawda :?: Ale mnie nie kręcą wyścigi na np. 1/4 a do użytku codziennego to w zupełności wystarcza to co jest :yes: A i tak jak ktoś przy starcie ze świateł "dotrwa" na równi na 1 i 2 to 3 tak ciągnie, że i tak gubi się. :twisted:
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Lut 2007, 10:14   

bart_czewa napisał/a:
Co do tego, że jest trochę zamulony na 1 i 2 to może i prawda :?: Ale mnie nie kręcą wyścigi na np. 1/4 a do użytku codziennego to w zupełności wystarcza to co jest :yes: A i tak jak ktoś przy starcie ze świateł "dotrwa" na równi na 1 i 2 to 3 tak ciągnie, że i tak gubi się. :twisted:


oj nie zrozum mnie źle, to była odpowiedź dla Darka, ja osobiście uwarzam że oryginalna skrzynka w wydaniu do jazdy na codzień jest najlepsza. Ekonomia/Elastyczność itp
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lut 2007, 10:49   

kaput nie no OK nie odebrałem tego jako krytyke
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 28 Lut 2007, 17:41   

no projekcik super :brawo: ,ja to musze na żywo zobaczyc-moze sie spotkamy jakos co bo co tydzien jestem w Czestochowie :) ?

no nie wiem moze nie doczytalem ale jak u Ciebie wygląda sprawa zawiasu i hebli?

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 1 Mar 2007, 11:00   

Zawias na razie leży ;-( mam tylko amorki od fiesty RS ale nawet nie powiem jakie bo wstyd :-P Na razie i tak trzeba zobaczyć czy i jak to będzie jeździć

Hamulce przód 240 wentylowane tylko takie weszły pod 13' letnie będą 15' to pewnie wrzucę 290 (takie jak w escorcie) a tył normalnie bębny.

Co do felg i opon: jakie polecacie? W escorcie były seryjnie 195 x 50 x 15 ma ktoś takie (lub podobne) w fieście? Jakie wrażenia?

Ja myślałem o 195 x 45 albo 40 x 15.
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:13   

heeee, ale bebny z tylu masz te wieksze czy mniejsze? jesli przekladales z 1.1/1.3/1.4 to zmien chociaz bebny na wieksze.
pzodrawiam
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 1 Mar 2007, 11:25   

No niestety niestety nie mam sakwy bez dna banghead Do jazdy codziennej musi wystarczyć. A jak znajdą sie fundusze to się będzie sukcesywnie wymieniało. Pokaż mi takiego co wstawia samochód robi wszystko od a do z na tip top
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 38
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 1 Mar 2007, 11:49   

bart_czewa napisał/a:
No niestety niestety nie mam sakwy bez dna banghead Do jazdy codziennej musi wystarczyć. A jak znajdą sie fundusze to się będzie sukcesywnie wymieniało. Pokaż mi takiego co wstawia samochód robi wszystko od a do z na tip top


spokojnie kolego wszyscy to piszą tylko w trosce o Ciebie :)

swoją drogą gratuluję projektu i myślę że frakcja śląsk Cie niedługo odwiedzi :)

a co hampli to zastosuj te essiego a koła 13 sobie odpuść (i tak na tych kołach nie pośmigasz) i to najlepiej zanim pozakładasz to pozmieniaj tłoczki i przewody - będziesz miał spokojną głowę i spokój na przyszłość :)

pozdro :)
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 1 Mar 2007, 11:52   

na 13 musze dojezdzić zime nie bede zmieniał zimówek na tydzień czy dwa a nie wiadomo czy jeszcze nie sypnie

letnie 15 zakladam na 100% i wtedy zmienie na 290 przód
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Mar 2007, 15:51   

bart_czewa napisał/a:
Zawias na razie leży ;-( mam tylko amorki od fiesty RS ale nawet nie powiem jakie bo wstyd :-P Na razie i tak trzeba zobaczyć czy i jak to będzie jeździć

Hamulce przód 240 wentylowane tylko takie weszły pod 13' letnie będą 15' to pewnie wrzucę 290 (takie jak w escorcie) a tył normalnie bębny.

Co do felg i opon: jakie polecacie? W escorcie były seryjnie 195 x 50 x 15 ma ktoś takie (lub podobne) w fieście? Jakie wrażenia?

Ja myślałem o 195 x 45 albo 40 x 15.


Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm.

RS2000 ma 260mm ale wystarczą ;))

jak coś to bedziesz jeszcze potrzebowął pompe hamulcową i korektor siły hamowania.

Co do opon to ja jeżdże ( o ile można to nazwać jazdą) na 195/45/15 i w zupełności to wystarczy.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 1 Mar 2007, 15:56   

Cytat:
Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm.


o te się rozchodziło



a jak z np. nawracaniem przy 195? ja mam zamiar tym jeździć codziennie :hahaha:
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Mar 2007, 15:58   

ja jezdzilem na 195/45 15 i zadnych problemow nie bylo ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Mar 2007, 16:02   

bart_czewa napisał/a:
Cytat:
Skąd ty weźmiesz hample o wymiarze 290mm ?? skoro EScort Cosworth miał najwieksze 283mm.


o te się rozchodziło



a jak z np. nawracaniem przy 195? ja mam zamiar tym jeździć codziennie :hahaha:


masz hample od Coswortha?? jak tak to szykuj 15" na zime przyszłą

nawraca sie normalnie na 195
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Mar 2007, 16:04   

Do cieżkiego przodu 195 jak znalazł.
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 6 Mar 2007, 15:17   

Mam mieć w wakacje lub przed wakacjami. Kumpel ma mi przywieźć z Anglii (chyba, że wcześniej sam sie tam pojawie). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów [MK4] swap 1.25 na rs2000
Mizer 59 Tuning mechaniczny 5 26 Gru 2016, 09:29
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
P Tuning mechaniczny 6 5 Lip 2007, 13:03
Daras84
Brak nowych postów [MK3] Swap z RS2000 na RS2300
wolverinexxx Tuning mechaniczny 13 20 Cze 2014, 14:07
wolverinexxx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.