Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
28 Maj 2014, 13:03
swap rs2000
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Paź 2006, 17:16   

Kamil napisał/a:
....że te 150 kucy robi wrażenie i to nawet ogromne jeszcze w tak lekkiej konstrukcji jak fofi......


hmmm, robi ale wsumie to jest niewiele szybsze od Astry GSI 16v.


Ale przechodząc do meritum,

Loy masz wpełni racje aleee, silnik rs2000 jest wzglednie remontowalny (drogi), wsumie teraz mało który trzyma moc w okolicy serii, jest cieżki jak djabli co zatym idzie auto bedzie wzglednie sie prowadzić w zakretach. do tego jakieś, blirzej nie okreslone zmiany konstrukcyjne żeby go wsadzić do MK3.

Niechce być niegżeczny ale moim skromnym zdaniej wpychanie RS2000 na siłe do MK3 jest bezsensem.

Wsadzić 2,0 16v Zetec z Mondeo do 1995 roku i jest 135KM i 186Nm ( RS2000 - 150KM i 190-196Nm), silnik lekki w porównaniu do RS, remontowalny, z wiadomą skrzynią. Przed włożeniem liznąc troche głowice, dolot i wydech i napewno bedzie w okolicach mocy seryjnej RS-a ale przy mniejszej wadze. A silnik wkładasz w ciagu 1 dnia bez żadnych zmian w nadwoziu.

Niemniej jednak z niecierpliwością czekam na kolejne ruchy z tym autem. mam nadzieje ze bedziesz robił fotorelacje z tego swapa.
Pozdrawiam

Puma
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2 Lis 2006, 05:46   

zaraz mi pewnie oko wydłubiecie za niewiedze ale.. jaki silnik ma faza?? nie 2,0???
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Lis 2006, 08:06   

sowa napisał/a:
zaraz mi pewnie oko wydłubiecie za niewiedze ale.. jaki silnik ma faza?? nie 2,0???


masz racje 2,0 ale Zetec 16v a to jest inny silnik niż w RS2000
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Debek
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2006, 23:21   

A czemu napisałeś że to ma być zetec od mondeo mkI? Są jakieś konkretne powody, czy tylko to ze ten z mkII ma mniej koniów?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lis 2006, 19:49   

Debek napisał/a:
A czemu napisałeś że to ma być zetec od mondeo mkI? Są jakieś konkretne powody, czy tylko to ze ten z mkII ma mniej koniów?

ważne zeby nie był to Zetec-s z czasów Fokusa!! a jesli chodzi o Mondeo to zasadniczo wszystko jedno
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 3 Lis 2006, 20:33   

PUMA napisał/a:
ważne zeby nie był to Zetec-s z czasów Fokusa!! a jesli chodzi o Mondeo to zasadniczo wszystko jedno

nie rozumiem tego...
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 3 Lis 2006, 15:13   

Kamil napisał/a:

nie rozumiem tego...

to proponuje zglebic sie w roznice miedzy zeteciem z mondeo mk1 a zetec-s z focusa wtedy zrozumiesz ;)
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2006, 22:51   

no tak, mozna wsadzić zeteca.
a jak sie to widzi perspektywicznie odnośnie N/A ??
czy lepiej dłubać rs2000 czy zeteca ??
wydech dolot to m/w tak samo platne i dodawalno-konne :p ale dalej idac ??
wałki, kolektory chyba latwiej dorwać do rs-a niz zeteca ??
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Lis 2006, 22:58   

z tego co wiem to silnik z rsa2000 jes tjuz oporny na wyciagniecie jakiej kolwiek mocy...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lis 2006, 23:34   

drodzy Panowie oba silniki się tak samo tuninguje i zapewne da sie osiagnąć zbliżoną moc.

Ale RS2000 zawsze bedzie cięższy.

Ale generalnie o jakim wy tuningu mówicie?? czy jest realne żeby znalazł sie ktoś na forum kto da za same wałki z 2500-3000zł ??? Za kolektor wydechowy z 2500zł itd. Wiec nie rozmawiajmy o FIZYCE JĄDROWEJ tylko o naszych realiach. Bo tak naprawde nei ma to znaczenia co można zrobić z poszczególnym silikiem, bo i tak jeszcze dłużo czasu minie aż ktoś zabierze sie na poważnie za Tuning którejś z tych jednostek i to jeszcze w Fieście
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 3 Lis 2006, 23:59   

Gebal napisał/a:
czy lepiej dłubać rs2000 czy zeteca ??


Ja się mogę wypowiedzić odnośnie zeteca 2.0.

Możliwości są ogromne, a liczba dostępnych gratów też - szczególnie w stanach.
Tylko jak mówi Puma trza mieć kasę, a prawda jest taka, że jak jeździ się fiestą to się jej najczęściej nie ma.

Ceny części w USA są naprawdę niskie, problem jest tylko ze sprowadzniem - cło + vat.

Przykadowo:
- nowe wałki (crower, ford racing, crane) - 300-350 $
- kóła do wałków (fidanza, aem itd.) - 170 USD
- koło zamachowe (Ford Racing) - 90 $
- kolektor 300 $

i długo by wymieniać.

Ogólnie po zmianie wałków kolektora i zrobienie wydechu i wystrojeniu tego mamy jakieś 150 kucy na kołach :D

Koszty razem jakieś 5-6 tyś. dokładnie nie liczyłem, ale jeżdzi fajnie ;-)

Chłopaki w Focusach, które mają 2.0 zeteka na seryjnych gratach robią nawet ponad 300 kucy. Puma o co ci chodziło z zetekiem-s z Focusa?

Skrzynia MTX-5 wytrzymuje 350 nm na luzie.

Koszty uturbienia w Polsce jeżeli bawimy się samemu w wyszukiwaniu gratów to jakieś 7-8 tyś. Z 2.0 mamy odrazu 200-220 kucy przy 0,4 bara.

Koszty:

Turbinam 1000-1300 pln (regenerowana)
Wtryski - 300 pln
Wydech -1500 pln
Orurowanie - 1000 pln
Robocinza (podpięcie wody, oleju, turbiny i takie tam) 1000 pln
Strojenie + SMT6 - 120 pln
Pompa wody - 400 pln
Zegary - 500 pln
Chłodnica - 500 pln

I jeszcze kilka pierdułek.

Kto się pisze? Bo jak co mam już doświadczenie bo kumpel się uturbił, a ja poszedłem w atmosferę.


[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 00:02 ]
[quote="Gebal"]wałki, kolektory chyba latwiej dorwać do rs-a niz zeteca ??[/quote

Co ty gadasz, najlepszy kolektor jest dostępny w ASO (wersja od Foki ST) po zniżkach za 850 pln. A wałków to od zasrania - http://www.mcnewsautomoti...x?categoryID=24

Może nie wiecie ale w USA ford sam produkuje graty tuningowe m.in. do Zeteca. Polecam stronkę Ford Racing - http://www.fordracingparts.com/focus/focus.asp

A tu macie katalog - http://www.fordracingpart...ogs/2006-pp.zip

Od nakładki na ręczy po kompletne kity z kompresorem!!!

albo to - http://www.capaldiracing....ne%20Components
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Lis 2006, 08:30   

z tego co wiem rs2000 ma w standarcie rurowy kolektor...
Rasta a co do tuningu fiesty i kasy to myślę że nie każdy jeździ fiestą z tego względu że nie stać go na inne auto :hahaha: mi się np podoba to auto i stać by mnie było na zakup focusa 2.0 i zacząć działać w kierunku jego tuningu. Ja w fieste wpakowałem już tyle kasy że spokojnie focusa 2.0 mógł bym kupić
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lis 2006, 09:18   

Rasta chodzi mi o ceny cześci jak sie coś wysra w dole silnika. bo drogi jest już pierwszy zetec a ten z pogranicza zeteca i durateca to zupełnie inna historia. ale tu mi chodzi ceny czesci o nic innego (znowu drogie jak na fieste :D gupia uszczelka pod głowice 200zł)

A co do ST to tam był zetec czy duratec??

Rasta jak byś znalazl gdzieś info natemat Escorta GT 1,9 16v DOHC to podeslij linke. Silnik o mocy 128/140KM czesto uturbiany w USA, ale chodzi mi o czesci do N/A
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 4 Lis 2006, 09:49   

Darekmk3 napisał/a:
to proponuje zglebic sie w roznice miedzy zeteciem z mondeo mk1 a zetec-s z focusa wtedy zrozumiesz
pozdro


jeżeli ktoś by miał jakieś materiały do poczytania to bym poprosił z chęcią się zgłębie w ten temat....
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 4 Lis 2006, 10:00   

Puma - cały duł w stanach jakieś 700 $

W Pierwszym ST był zetec, tylko jakiś przekombinowany, zmienne fazy i takie tam.

Piesek o co innego mi chodziło - ale niestety realia są inne.

Escort w stanach był pod nazwą ZX2 (Focus to ZX4 lub ZX4), z tego co wiem sporo gratów pasuje (z Foki do Escorta i na odwrót). Poszukaj w google pod hasłem ZX2.

Polecam też forum - www.focaljet.com Mas info o tuningu, zeteca i duratega.
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Lis 2006, 17:27   

Rasta ale mnie chodziło o escorta z silnikeim Mazdy :D

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lut 2007, 20:57   

Witam Chciałbym poinformować, że dzis miała miejsce pierwsza jazda Fiestą RS 2000 16v :-) Jutro wrzucę zdjęcia potwierdzające :fox: Pozdrawiam wszystkich niedowiarków greenpeace
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 25 Lut 2007, 21:07   

no czekam na fotki i relacje :ok: :ok: :ok:
pozdro rowniez od Zolwia :ok: :ok: :ok:
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Lut 2007, 23:53   

bart_czewa napisał/a:
Witam Chciałbym poinformować, że dzis miała miejsce pierwsza jazda Fiestą RS 2000 16v :-) Jutro wrzucę zdjęcia potwierdzające :fox: Pozdrawiam wszystkich niedowiarków greenpeace


na wstępie :brawo:

ale mam pytanie: silnik to Zetec czy RS2000 z Escorta??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Lut 2007, 23:58   

Gratulacje swapa i jestem zaintereswoany obszerna relacja z przekladki ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów [MK4] swap 1.25 na rs2000
Mizer 59 Tuning mechaniczny 5 26 Gru 2016, 09:29
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
P Tuning mechaniczny 6 5 Lip 2007, 14:03
Daras84
Brak nowych postów [MK3] Swap z RS2000 na RS2300
wolverinexxx Tuning mechaniczny 13 20 Cze 2014, 15:07
wolverinexxx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.