Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:15
obrotek
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Paź 2006, 16:03   obrotek

czy obrotomierz z auta 8 zaworowego bedzi enormalnie hulał w 16V ??

sory za laickie pytanie al ena elektryce totalnie sie nieznam ;/
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Paź 2006, 17:52   

Chyba nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi na tak lub na nie, bo praktycznie może działać a może nie działać.

Z tego co się orientuję, to do zetecków powinny być liczniki z symbolem 2E (1.6 i 1.8 16V), lub EFI (1.6 16V), ewentualnie zupełnie nie naznaczone.

Ja bym postawił, że nie będzie działał, ale mimo tego sprawdziłbym empirycznie. A nuż jak podłączysz to będzie wszystko ładnie śmigać.

Pozdrawiam.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Paź 2006, 18:56   

Wg mnie to ilość zaworów ma się nijak do obrotów - reszta układu jest przecież identyczna!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Paź 2006, 23:57   

identyczna to moze nie jest, ale podobnie jak w 8V EFi w zetecu masz sterownik wtrysku EEC IV i modul zalonu EDIS ktory to wlasnie wylicza predkosc obrotowa na podstawie czujnika polozenia walu i przekazuje go do EEC i do obrotka
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Paź 2006, 08:27   

squadak napisał/a:
identyczna to moze nie jest, ale podobnie jak w 8V EFi w zetecu masz sterownik wtrysku EEC IV i modul zalonu EDIS ktory to wlasnie wylicza predkosc obrotowa na podstawie czujnika polozenia walu i przekazuje go do EEC i do obrotka
Tak to jest nawet w 1,1... a obrotek jest inny. Chodzi mi o to że ilość zaworów nie ma wpływy na obrotomierz. EDIS tak, ale czy się bardzo różni pomiędzy 8V a 16V to nie wiem - w końcu napewno nie robili tylu rodzajów obrotka co silnika!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Paź 2006, 15:36   

no wlasdnie czyli stoimy w pkt. wyjscia ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 6 Paź 2006, 16:27   

jackrzec napisał/a:
w końcu napewno nie robili tylu rodzajów obrotka co silnika!


Jest co najmniej sześć różnych rodzajów obrotomierzy ;-|
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Paź 2006, 19:48   

Parch napisał/a:
Jest co najmniej sześć różnych rodzajów obrotomierzy ;-|
A silników 11... czyli po dwa na jeden ;)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 8 Paź 2006, 23:37   

z 16V do mojej 1.1i spasowal bez problemu. bez zadnych zmian!!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów obrotek po raz N ;p
problem ;/
Leon_SSJ Elektryka 8 19 Kwi 2007, 20:04
Gość
Brak nowych postów Obrotek MK4->MK3
co mam zmienić ?
oxter Elektryka 5 23 Cze 2008, 11:14
MARIUSZ.B
Brak nowych postów [MK3] Obrotek przekłamuje
luk-90 Elektryka 8 18 Lis 2009, 14:05
luk-90
Brak nowych postów [MK2] Obrotek z allegro
szczepan522 Mechanika ogólna 14 2 Sty 2010, 01:31
szczepan522
Brak nowych postów wiem ze bylo ale znowu obrotek
iceman1979G Elektryka 2 23 Sie 2006, 16:49
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.