
|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:15 |
Ford Fiesta xr2i 1.6 EFI r91- problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
kowal11 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Cze 2006, 20:28 Ford Fiesta xr2i 1.6 EFI r91- problem z silnikiem
|
|
|
Znalazłem na forum opis i zdjagnozowalem moj samochod i wyniki byly nastepujace:
Na zapalonym silniku kod 11 i 60 wiec niby wszystko O.K
a na zgaszonym silniku przy wlaczonym zaplonie kod 22 ktory z tego co wyczytalem oznacza za wysokie napiecie na mierniku przeplywu powietrza (1). Szukalem tego miernika ale nie wiem gdzie on sie znajduj ?
Wnioskuje ze skoro za wysokie napiecie to nie ma masy ale za bardzo sie na tym nie znam wiec jesli sie myle to poprawcie mnie.
Jesli ktos moze zrobic zdjecie lub wyjasnic mi gdzie znalezc ten miernik, z gory byl bym wdzieczny.
Aha i mam jeszcze pytanie czy moze on byc odpowiedzialny za szarpanie na benzynie podczas dodawania gazu?! |
|
|
|
 |
kowal11 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Cze 2006, 19:27
|
|
|
Szukalem na forum znalazlem jakies fotki i szukalem pod maska ale nie widze przeplywomierza u mnie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze. Czy jest miernik powietrza (1) bo to wyrzucil mi na sprawdzaniu komputera ECU, bo ja nie wiem gdzie to sie moze znajdowac |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 28 Cze 2006, 20:58
|
|
|
z opisu masz zwykłą xr-ke bez kata. zatem nie masz przepływomierza. na kodach sie nie znam, ale na tym że masz 1.6 i 8V/110 kM to tak...
[ Dodano: Sro Cze 28, 2006 21:01 ]
kowal11 napisał/a: | Aha i mam jeszcze pytanie czy moze on byc odpowiedzialny za szarpanie na benzynie podczas dodawania gazu?! | a choćby kable i świece.
[ Dodano: Sro Cze 28, 2006 21:02 ]
a skoro masz jakieś kody to nawet tych 1110 kM nie masz tylko 103.... i wtedy mnasz odczyty kodów..
może się mylę?
kod 22 brzmi dla mnie jakj zasilenie EEC lub układu wzmocnienia zapłonu... ale TY JACKRZEC wiesz chyba lepiej!!! |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Cze 2006, 23:24
|
|
|
szynszyl napisał/a: | jackrzec, ale w wersji 110 kM jest nawet coś takiego jak moduł, palec, rozdzielacz zapłonowy.. gdfzie tam jest komp i kody? | Z tym masz rację, ale gościu coś musiał nakręcić, bo skoro pokazywało mu jakieś kody, tzn że jednak ma kompa, a to że nie ma 110 tylko 103 km to inna sprawa. Napisałem tylko że jeśli ma jakieś kody, to kodu 22 na pewno nie ma, bo go przy 1,6 8v w ogole nie ma. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
kowal11 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 20:30
|
|
|
Witam mam na 100 % kompa, i pokazuje mi kod 22. Jest to fiesta xr2i 1,6 na wielopunktowym wtrysku, rocznik 1991. Jest to wersja 76 kW przynajmniej tak w dowodzie.
Jednak od tego ile ma oni koni wazniejsze jest dla mnie co zrobic zeby juz nie pokazywal kody 22 i wszystko bylo ok?
Moze jakies propozycje w tym kierunku ? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 30 Cze 2006, 23:44
|
|
|
Wg książki jest napisane, że to błąd zasilania EEC IV - "...sprawdź przekaźnik główny oraz przewody między skrzynką połączeń, przekaźnikiem zasilania i akumulatorem. Jeśli nie ma niesprawności to należy wymienić przekaźnik główny..."
Sorry że tak się upierałem przy braku kodu 22, ale nie patrzałem natą tabele co trzeba. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|