Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:50
[MK2] Chcę być piękna i szybka
Autor Wiadomość
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 20 Mar 2013, 22:20   

Rosnie nam kolejny dobry mechanik fkp :ok: :)
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 20 Mar 2013, 22:59   

Fajnie, niech się młodzieniec uczy dobrej roboty... to nie będzie mechanikiem tylko szefem M-sportu i zastąpi Malcolma Wilsona :yes: :brawo:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 21 Mar 2013, 01:16   

MarcinGw napisał/a:
za parę lat jak fachowcy wyginą bedzie trzepał niezłą kase
Dokładnie :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Mar 2013, 01:33   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co ciekawe. ja ne dotknąłem kolektora nawet palcem w tym rozdziale

Haha.. Jakbyś Ty dotknął, to na pewno nie byłby czysty :hahaha:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 21 Mar 2013, 21:02   

Powoedz Kubie, że jestem z niego dumny :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Mar 2013, 10:18   

DziDzia napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co ciekawe. ja ne dotknąłem kolektora nawet palcem w tym rozdziale

Haha.. Jakbyś Ty dotknął, to na pewno nie byłby czysty :hahaha:



pozdro :!:


+1 hehe
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Mar 2013, 20:30   

Kolejny dzień mija.

Dziś Kuba wyczyścił rozrusznik po regeneracji (składałem ja :) ) i łapy silnika.

Ja rozebrałem aparat zapłonowy bo jak wiadomo raz na jakiś czas trzeba.

Znalazłem przy tym przyczynę poszarpywania podczas równej jazdy - wyrobiło sie połączenie elementu czujnika położenia wału (czy jak to nazwać) i elementu odpowiadającego za odśrodkowe opóźnienie zapłonu.

Niby pierdoła, ale trzeba zrobić - inaczej zapłon będzie skakał o parę stopni a to już dużo.
Teraz mam nadzieje da sie go precyzyjnie ustawić, a to w połączeniu z nowym gaźnikiem, regulowanym kółkiem rozrządu i paroma innymi rzeczami może dac jeszcze parę koni i nieco lepszy moment :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Mar 2013, 21:25   

cieszymy się, że wyrosłeś z druciarstwa i trytrytek, że xr2 zaczyna przeżywać renesans, ale ja się pytam grzecznie dzbanie, zaczniesz ty wanne, bo trochę jej brakuje na sweet fociach z imprez rajdowych :)

Kuba widzę idzie w 8v :hihihi: Pozdrowionka dla niego i jego mamy :-)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2013, 20:54   

Żółw sie nie zmienia.
Jedynie czasy się zmieniają :)

Wanna będzie robiona jak naprawię dupowóz czyli ikserkę.

Na dziś Odma Baileysport.
Życie się z nią nie opierdalało. Tak wyglądała po kupnie:





Chyba wpadła komuś pomiędzy kielich i silnik.

Trzy popołudnia i wygląda tak:





Doceniam składanie starych aut na nowych podzespołach, ale mój styl to renowacja czegoś co inni spisali na straty.
Uwielbiam odzyskiwać takie starocie i dawać im nowe życie :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 28 Mar 2013, 21:25   

Nie sztuką jest zakup nowego gratu, który fabrycznie montowano w danym aucie :)
Wyklepać, dopieścić, odmalować i co tam jeszcze trzeba zrobić- to się nazywa oryginał :-)
Brawo Żółwik Tuptuś :)
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 28 Mar 2013, 21:25   

ziomuś ale mosz salony :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 28 Mar 2013, 21:29   

będzie pod maską bling bling :ok: jestem ciekaw, jak to "naprostowałeś"?
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Mar 2013, 22:28   

tez jestem ciekaw jak ją "naprostowałeś"
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28 Mar 2013, 23:07   

mlotkiem :rotfl:
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Mar 2013, 23:16   

powietrzem ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 28 Mar 2013, 23:27   

Zółwik...jaskółki mi już ćwierkały, ze wiozą jakieś cacko do Ciebie, ze nawet już przekroczyło granicę ze Zjednoczonym Królestwem :)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 28 Mar 2013, 23:32   

tommirs napisał/a:
Zółwik...jaskółki mi już ćwierkały, ze wiozą jakieś cacko do Ciebie, ze nawet już przekroczyło granicę ze Zjednoczonym Królestwem :)

hmm jest mk1 , mk2 czyli bedzie mk3 ? nieee tego nie bedzie :P
żółf zajebista robota, tyle lat na forum a ta choroba u Ciebie jest nie do wyleczenia, pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Mar 2013, 06:12   

Technika prosta - odcinasz kawałek dołu wsadzasz na rurkę, przy rurze sadzasz Wuja Rysia z zestawem młotków i klepie.
Później spawasz denko , szpachlujesz nierówności po młotkowaniu i gotowe. (Powietrze by nie dało rady - za grube ścianki)

Co ciekawe w środku nie ma żadnych przegród ani zaworków. Nawet siatki drucianej (zastanawiam sie czy jej nie wsadzić) a rurki dochodzą z 5 mm wgłąb odmy (teraz już nie :) ) Zobaczymy jak to będzie działać.

Dzięki za te i poprzednie (płynące przez lata :) ) słowa uznania. Jedziemy dalej, a później wracamy do Wanny :D

tommirs, :jupi: - to najlepsza informacja na te święta :) Jak tylko dostaniesz to wstaw tu foty - będę się mógł pospuszczać nad nimi :)

Co do stylu - Żadne BlingBling. To będzie auto użytkowe. Całość zapakowana w zwykła komorę i z pojawiającymi się śladami używania. A że parę dodatków będzie ... :D
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Mar 2013, 08:45   

no Głąbie , może być :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Kwi 2013, 20:56   

Powoli do przodu.



Po pomiarach wał poszedł do szlifu.



Na fotce powyżej widać panewki a na nich dlaczego wał poszedł do szlifu. Cylindry po pomiarach zostają. Tłoki także i udało się zostawić je na seryjnej grubości pierścieniach



Z tłoków musiałem jedynie usunąć nagar, przeczyścić rowki na pierścienie (równe więc po co roztaczać) i sprawdzić wypionowanie korb (dwie do poprawki)



Powyżej pomalowany blok. Nie zgadniecie ile siedziałęm nad doborem koloru:D

A w bloku dziewicze cylindry (pomimo przebiegu około 200 - 250 tyś km), wyczyszczone kanały olejowe i odkamienione kanały wodne. do tego wyrównana góra :)

I tyle.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.