Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:19 |
Silnik : przegrzewanie układu chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 14:38 Silnik : przegrzewanie układu chłodzenia
|
|
|
Słuchajciecoś nietypowego przedstawił mi kolo od fiesty 1,1 a mianowicie wentylator spiety na krótko chodzi cały czas... silnik podczas jazdy sie grzeje (tak pokazuje wskaźnik) a na postoju albo na luzie chłodzi się idiotyczne co ?? :lol: może wskaźnik jest uwalony?? albo zakamieniona chłodnica? termostat był zmieniany i nic...
pozdr |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011, 22:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Sławek [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 14:54
|
|
|
Na moje oko to czujnik temperatury. Odpal go, i dotknij chłodnicy(oczywiście odłącz ten wiatrak),powinna być zimna.Odczekaj chwilę niech się zagrzeje(dotykaj przewodów,bo chłodnica powinna być nadal zimna) ,wskażnik powinien coś pokazywać,powoli powinien się podnosić. Małe pytanko.W jakom położeniu masz wskaźnik jak <<się grzeje>>? |
|
|
|
|
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 15:11
|
|
|
Czujnik był wymieniany wskaźnik trzyma się tuż przed czerwonym a w kabinie ma włączone ogrzewanie..... |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
Sławek [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 15:29
|
|
|
a chłodnica gorąca? Jeśli tak, to chyba coś z pompą, skoro nie zmienia się ani podczas jazdy ani postoju. Chyba cos nie miesza płyniku! Tak mi sie wydaje. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 21:41
|
|
|
generalnie uszkodzenie pompy jest nie możliwe w ten sposób . Hm a napewno dobra strona zamontowałeś termostat ?? A bulgocze ci woda w chłodnicy i silniku ?? AAA powiedz jeszcze jakiego koloru jest czujnik w silniku bo moze masz żółty a jak tak to jest to czujnik z mk1 w mk2 powinien być biały a w nowszych nie wiem . Jeśli ci nie bulgocze woda to myśle ze masz źle dobrany czujnik . A czy wskaźnik od benzyny pokazuje normalnie ?? Może padł stabilizator napięcia w liczniku .
Pozdro |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 5 Paź 2004, 22:21
|
|
|
jest jeszcze jedna możliwość uśmiejecie się ale raz spotkałem się z czymś podobnym. Wiatrak był podpięty odwrotnie i kręcił w drugą stronę czyli w czasie jazdy powietrze przepływające przez chłodnicę było zawracane przez wiatrak i silnik się grzał w czasie jazdy, na postoju chłodził.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.